Gdje bi bilo realno da Norwegian bazira avion u regiji?
.....Beograd ima dvije cjelogodišnje Norwegianova linije. Broj turista u Beogradu i Srbiji je malen, a iz Skandinavije i drugih primarnih tržišta Norwegiana on je toliko malen da je zanemariv, tj. sa pozicije potencijala linije on ne postoji. Srpska dijaspora u Skandinaviji broji nešto preko 100.000 ljudi (najviše u Švedskoj, malo preko 80.000), što, također nije dostatan broj. Uz to Beograd ima veliku LCC konkurenciju, čak 23 LCC linije, od čega 21 cjelogodišnja, 8 prijevoznika.
žNajveći kontraargument je činjenica da u Beogradu bazu ima Wizz Air sa čak dva bazirana aviona sa 15 linija sa 42 tjedna polaska, pa mislim da u ovom trenutku nema mjesta za drugog LCC koji bi bazirao svoj avion. Wizz leti prema 3 destinacije u Skandinaviji i Londonu. Istovremeno Beograd ima najjačeg flag carriera u regiji, Air Serbiu, koja ima velik broj frekvencija na linijama za Skandinaviju, te prema bazama Norwegiana u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Italiji. Uz to Air Serbia ima i liniju za New York JFK koja je velika prepreka potencijalnoj istoj long-haul liniji Norwegiana iz Beograda.
No, na pozitivnoj strani, Beograd je daleko najveći aerodrom u regiji, bitno veći od neposredne konkurencije koja bi mogla otvoriti Norwegianovu bazu. Srbija lakše nego druge države može mobilizirati pilote za 737, obzirom da je Jat korisnik tih aviona već više desetljeća. Uz to piloti su vrlo jeftini, bitno manje koštaju kompaniju nego u Hrvatskoj ili Sloveniji. U Srbiji jedinoj u regiji već postojeći maintenance za 737 (Jat tehnika).
Sam Norwegian je jedino Beograd do sada naveo kao potencijalni grad svoje buduće baze u Jugoistočnoj Europi...