Šta je novo?

Autoput "Vožd Karađorđe" - Šumadijski koridor

Не желим да будем погрешно схваћен али не видим који је приоритет ове дионице. Прво ми је нелогично да уопште буде аутопут а не брзи пут. Друго, не повезује ниједан већи град и мислим да има много приоритетнијих путева који се још не граде Нови Сад - Зрењанин, Врбас-Сомбор, Пожега-Мачкат, брзи пут до Н.Пазара, обилазница око Прокупља итд. Такође не видим гдје је потенцијал овог пута да буде транзитни јер се чини да је само локалног карактера да нпр Свилајнчани стигну у Лазаревац, али ако иду у Шабац или Чачак иду другим путем. Свакако га треба изградити у неком тренутку.
 
Не желим да будем погрешно схваћен али не видим који је приоритет ове дионице. Прво ми је нелогично да уопште буде аутопут а не брзи пут. Друго, не повезује ниједан већи град и мислим да има много приоритетнијих путева који се још не граде Нови Сад - Зрењанин, Врбас-Сомбор, Пожега-Мачкат, брзи пут до Н.Пазара, обилазница око Прокупља итд. Такође не видим гдје је потенцијал овог пута да буде транзитни јер се чини да је само локалног карактера да нпр Свилајнчани стигну у Лазаревац, али ако иду у Шабац или Чачак иду другим путем. Свакако га треба изградити у неком тренутку.
Ovo i jeste brzi put a ne autoput. Tj. tako je planirano da se gradi.

Treba promeniti naslov teme.
 
Ono što je realno a vidi se iz ove komunikacije je da je papirologija pri kraju za razliku od mnogih drugih projekata,takodje što me raduje je da je ceo projekat zamišljen bez kružnih tokova na trasi.

Ono u čemu se takodje slažemo je definitivno nedostatak novca a pitanje je i posle čiji će interesi prevagnuti.
 
Imam poljoprivredno zemljište blizu budućeg tunela Mali Požarevac (skoro cela njiva je obuhvacena prostornim planom), da li bi mi dozvolili da promenim namenu u građevinsko, kako bih mogao kuću da pravim?
Pošto je pitanje da li će se ikada ovo i graditi.
 
Znam lika koji planira da gradi kucu na placu koji je 1/4 u vlasnistvu njegovog oca. Meni je to suludo, kao i tvoje pitanje. Zasto bi pravio kucu i dovodio sebe i svoju porodicu u poziciju da te jednog dana bukvalno isteraju i da se teras po sudovima? Toliko je primera gde je bilo "ma nema od toga nista, nece se to graditi" gde su ljudi sve ignorisali dok im bageri nisu dosli do samih vrata. Ili cak i gore da ti jednog dana autoput prodje pored samog placa i da svaki dan slusas takvu buku?
 
Imam poljoprivredno zemljište blizu budućeg tunela Mali Požarevac (skoro cela njiva je obuhvacena prostornim planom), da li bi mi dozvolili da promenim namenu u građevinsko, kako bih mogao kuću da pravim?
Pošto je pitanje da li će se ikada ovo i graditi.
Ne moze to da se uradi,da bi bilo sta uradio moras da uzmes informaciju o lokaciji iz urbanizma za predmetnu parcelu,u njoj ce ti vec pisati da je tu predvidjena saobracajnica i da nije dozvoljena nikakva gradnja ni prenamena zemljista
 
Znam lika koji planira da gradi kucu na placu koji je 1/4 u vlasnistvu njegovog oca. Meni je to suludo, kao i tvoje pitanje. Zasto bi pravio kucu i dovodio sebe i svoju porodicu u poziciju da te jednog dana bukvalno isteraju i da se teras po sudovima? Toliko je primera gde je bilo "ma nema od toga nista, nece se to graditi" gde su ljudi sve ignorisali dok im bageri nisu dosli do samih vrata. Ili cak i gore da ti jednog dana autoput prodje pored samog placa i da svaki dan slusas takvu buku?
Sve si u pravu. Doduše više bi to bila vikendica (montažna kuća ili par kontejnera), ne bih tamo živeo. Ali ima logike sve to što si rekao.


@intex pretpostavio sam da je tako, hvala!
 
Svidja mi se ta ruta.

Bor se jako brzo razvija (tako da ima logike i sa te strane da ide do Bora, ima najvece prosecne plate posle Beograda/NSa, nebitno kako se gleda vec taj prosek), to bi i nama iz Negotina olaksalo do Beograda (Dosta bolje nego do Golupca pa odatle ovom brzom magistralom).
JEDINI PROBLEM
je to sto nece da produze do Zajecara, Zajecar je jako blizu Bora (Ljudi koji nisu iz tog kraja nisu svesni toga) i produzetak bi napravio da bukvalno stignes za 6 minuta do Zajecara (sad je 20tak).

Po meni je to jako bitno za pustu Istocnu Srbiju, dva grada (Bor cca 30k ali i par hiljada Kineza koji tu nisu uracunati) i Zajecar (cca 32k) - jedino veca gradska mesta u ovom delu Srbije, da se tako povezu i poveca komunikacija dodatno izmedju dva grada ( A i sada je velika).
 
Vrh