Šta je novo?

Autoput "Vožd Karađorđe" - Šumadijski koridor

Ne samo što nije autoput, nego nije precizno definisano ni da će svuda imati 2 vozne trake po smeru. Čak, iz teksta bi se moglo naslutiti da će put biti 1+1, sa dodatnim trakama na nagibima i kod ulivnih i izlivnih rampi.
 
Ta trasa preko Šušnjara bi išla kroz već naseljeno područje i brdovit šumski teren,(imam rodbinu u Šušnjaru) druga stvar to bi iziskivalo veliki novac i nike realno očekivati izgradnju nove trase,treća stvar kamioni i šleperi bi je zbog konfiguracije izbegavali ili bi im bila znakom zabranjena zbog naseljenog mesta.

Po meni mnogo bolje rešenje za Lazarevac bi bilo proširenje puta od Naplatne rampe UB preko Stublenice i Radljeva do Velikih Crljena.
Zašto,pa zato što je ceo sadasnji kompleks industrije Vreoci,Kolubara,Baroševac,Crljeni severno od Lazarevca i bilo bi suludo da se ide na jug pa opet nazad ka severu to jest Beogradu. Da me neko pogrešno ne razume da je Beograd=Srbija ali gro svih tih aktivnosti gravitira ka gradu i taj put bi bio višestruko koristan.Dužina tog puta bi do Crljena bila oko 15 kilometara i još 10 tak km do grada=25km a varijanta Lazarevac ,Županjac,Ub bi bila oko 30 km jer teško da bi se oni odlučiii da prave put kroz Šušnjar posebno u ovim turbulentnim godinama za Lazarevac.
Predlažem da se već sada pokrene rasprava i inicijativa u vezi najboljeg rešenja, pa da Lazarevac uradi Plan rekonstrukcije puta koji bude odabran i onda traži od države da on bude deo celog projekta.
 
Džaba smo krečili :) . . sa petljom "Županjac" jer ona nije u Prostornom planu kao je u naslovu ovog članka.
https://forum.beobuild.rs/threads/autoput-vožd-karađorđe-Šumadijski-koridor.4390/post-959249

Tako je to kad poveruješ našim novinarima, ali evo gde se nalazi petlja koja povezuje autoput sa ovom brzom saobraćajnicom u tekstu iz PP.

IMG_20220601_075734.png

Kad se uveća plan vidi se da Županjac i nije u tom planu :)
IMG_20220601_080024.png
 
Poslednja izmena:
Dali ce se i kada znati definitivno kuda ide trasa ovog autoputa? Dali neko ima informacije o tome
 
Na delu do Mladenovca su vršili snimanje trase i ispitivanje zemljišta za tunel.Bilo je nekih natpisa u štampi da je i kod Topole nešto slično radjeno .O rezultatima onog tendera za beše idejni projekat od prošle godine nema informacija nigde a opet u svetlu izjava o redukciji ulaganja u nove projekte mislim da će sve biti u nekoj fioci dugo.
Vikendi na ovom pravcu su jako opterećeni,radnim danima u špicevima takodje,stari put je zreo za rekonstrukciju.
 
Evo konacno nekih malih pomaka u vezi ovog ap.
U konacnom ukupna duzina sa svim krakovima 317km, cak 15 tunela I cak 23 denivelisane raskrsnice.
Da mi je i to da dozivim da se mogu provozati u ap profilu kroz Sumadiju na toliko nacina. Posto ce posle izgradnje Karadjordja biti moguce I od Mrcajevaca preko Kragujevca, Arandjelovca I Mladenovca stici do BG. Tesko...
 
Znači Smederevska Palanka će opet ostati u zapećku bez priključenja na autoput
 
Ti si koristio Gugl kada si napisao da ima 16km do petlje, jer si je pogrešno označio na mapi. Ja sam takodje to koristio, ali u odnosu na tačnu lokaciju petlje i kružne raskrsnice na Ibarskoj magistrali : https://forum.beobuild.rs/threads/autoput-vožd-karađorđe-Šumadijski-koridor.4390/post-959551

Kakav je taj najkraći put koji koji je odabrao Gugl to je druga stvar, ali on može ili mora da se popravi jer vodi na Ibarsku raskrsnicu i petlju Županjac.

Pogledajte prilog 137728
Та траса апсолутно не долази у обзир, на појединим деоницама, једва има места да се два возила мимоиђу. Ако наиђе трактор, ту нема проласка, притом под таквим је нагибом да се зими не исплати ићи без ланаца.

Једина траса која ће имати значај, али заиста прави значај за лазаревчане, јесте ако траса прође директно кроз Жупањац из Ћелија, или ако северно оде ка Петки, свакако као природни наставак брзог пута за Ваљево - Лајковац.

Мада имам осећај да се џабе све ово пише овде, када утицај никакав немамо.
 
Izgleda ce ovo biti kao I sa Prokopom. Mozda za nase unuke... Doduse vise volim bar kad se unapred ovako kaze, ma koliko bilo muka cuti, nego kad urade kao sa Moravskim. Govore o cifri 500, pa potpisu ugovor na 850, posle se ispostavi da je vec placebo 950, a da jos treba 700. E to je zaista katastrofa, pa ma kakav izgovor koristili.
 
Ko vikendom ide ka i od Mladenovca može svedočiti nepodnošljivim gužvama kako na samom isključenju jer proširenje naplatne rampe kasni godinu dana a tako i gužvama kroz sela i kod Drapšina itd .

Prvo se nije znalo da li će biti autoput ili ne...Sada je valjda ovom famoznom uredbom to brzi put.
Ako je već brzi put i bez naplate zašto se onda do Vlaškog polja ne proširi postojeći put umesto da se ide trasom desno kroz tunel itd koji će se izgraditi nikada.

U tom kraju se dosta radi na alternativnim putevima i traktori realno nemaju potrebu da više koriste glavni put, Eventualno doraditi još nekoliko km takvih puteva i potez do Vlaškog polja bi bio rešen.

Posle svakkako ne dolazi u obzir više koristiti staru trasu ali makar bi ovo parče bilo moguće brzo napraviti i spasiti živote mnogih ljudi koji idu ka Topoli,Arandjelovcu,Kragujevcu itd.Opet i ta deonica dalje ide livadama i njivama pa makar ne bi smetala saobraćaju a druga deonica do Seltersa bi već značajno ublažila gužve.

Kao i u slučaju pravca ka Zlatiboru,Ivanjici itd treba raditi i projektovati oni što je prosto za izvodjenje a ne megalomanske projekte koji su dobri samo za pricu.
 
Da li je realno očekivati da se u neko dogledno vreme izgradi deonica 2+2 od Malog Požarevca do Mladenovca, idealno sa obilaznicom oko Mladenovca jer rekao bih da takva opcija ne bi bila skupa obzirom da od Malog Požarevca do raskrsnice sa Avalskim putem na usponima već postoje 3 trake, što znači da je realno potrevno dograditi 1 ili 2 trake na toj deonici, plus deonica obilaznice oko Mladenovca što bi morali da se pravi od nule. Ali srećom pa je tu lagan teren.
 
Da li je realno očekivati da se u neko dogledno vreme izgradi deonica 2+2 od Malog Požarevca do Mladenovca, idealno sa obilaznicom oko Mladenovca jer rekao bih da takva opcija ne bi bila skupa obzirom da od Malog Požarevca do raskrsnice sa Avalskim putem na usponima već postoje 3 trake, što znači da je realno potrevno dograditi 1 ili 2 trake na toj deonici, plus deonica obilaznice oko Mladenovca što bi morali da se pravi od nule. Ali srećom pa je tu lagan teren.
Teško da će skoro doći na red jer kredite uzimaju na nivou cele deonice a posle Smajlija i Zrenjaninca(4 mlijarde) na red im dolaze nastavak Obilaznice ,nastavak ka Mačkatu i nastavak ka Dugoj Poljani i KG obilaznica koje svaka za sebe imaju lobiranja i valjane razloge.Posle toga na red će doći Ibarski brzi put,nastavak Dunavskog koridora itd a treba i sve izgradjeno održavati.

Možda bi grad Beograd nekom promenom zakona lakše gradio te neke deonoce po nekoliko kilometara a koliko su sposobni vidimo svi.

Jedan od pokazatelja koliko smo nesposobni je i put Od 10km od Gornjeg Milanovca do petlje Takove na koji su već svi zaboravili.Ovo parče od Malog Požarevca do Vlaškog polja je iste dužine i slične konfiguracije a svakako bi bilo dovoljno samo proširiti ga za jednu traku.na usponima a za 2 na pravcu gore.
 
Jedan od pokazatelja koliko smo nesposobni je i put Od 10km od Gornjeg Milanovca do petlje Takove na koji su već svi zaboravili.Ovo parče od Malog Požarevca do Vlaškog polja je iste dužine i slične konfiguracije
Hvala na odgovoru. Nisam znao za taj put od Gornjeg Milanovca do petlje takovo. Je l se on gradi u profilu brze saobraćajnice?
 
Ja ovaj pravac koristim skoro svakog vikenda, ono što je po meni trenutni problem je naplatna rampa u Malom Požarevcu, usponi do i ods Vlaške su ok jedno ponekad ima bezobraznih vozača koji neće da se sklone u sporiju traku. Cela trasa je skoro obnovljena i može ugodno i brzo da se vozi. Obilaznica oko Mladenovca je dosta opterećena i potrebno je proširenje.
U popodnevnim časovima u povratku za Beograd, gužve su uvek do pola brda jer kao što sam rekao naplatna stanica ima nedovoljnu propusnu moć, s tim i da ne znam koliko će proširenje same naplatne imati efekta ako se ne produže prilazni pravci, sa strane Beograda skoro da ste odmah sa silaska sa auto puta na naplatnoj a sa strane Mladenovca tu je autobuska stanica i nadvožnjak.
 
Zdravo svima. Da li neko ima informaciju kada kreće izgradnja ovog autoputa?
 
Možda je bolje da prvo malo istražiš forum, a ne da odmah otvaraš novu temu, koja inače već postoji 4-5 godina
Sajt sam istražio. A ne vidim problem u tome što sam postavio istu temu. Možda oma nekih novih informacija, a kome smeta neka produži. Pozdrav
 
Ne znam da li znaš kako funkcionišu forumi

Kada imaš novih informacija onda napišeš na toj temi, a ne otvaraš novu temu sa istim nazivom.
 
 
Vrh