Šta je novo?

Autoput "Vožd Karađorđe" - Šumadijski koridor

Sektor 1 - Deonica 2-13 Petlja Orašac KM 45+900 / Ukrštanje sa krakom Beograd - Arandjelovac
Deonica-2-13.jpg
 
Prelazimo na Krak Beograd-Aranđelovac (Sektor 3):
Deonica 5-1 / Početak sektora 3 petlja Mali Požarevac KM 0+000
Deonica-5-1.jpg


Deonica 6-11 / Kraj sektora 3, Aranđelovac KM 36+890
Deonica-6-11.jpg

Nisam postavio ukrštanje sa glavnim krakom jer ima u prethodnom postu za sektor 1 i 2.
 
Petlja Mali Požarevac sa dva bočna kružna toka,stari put Za Mld se spušta preko 3 kružnog toka ka zoni Tir parkinga.

Rampa Mali Požarevac se proširuje na 8 ostrva.

Tunel Mali Požarevac je dugačak samo 420 metara.
Ulazni portal na oko 265m a a najvisa tacka trase 288m.
Zaključak verovatno se radi otvoreni iskop kao Beli Potok.

Petlja Vlaška Sopot u zoni one pekare sa desne strane.

Petlja Mladenovac posle mosta kod Drapšina a u zoni one Kristal pumpe.

Kod sela Markovca se rade dva kružna toka za spoj puta iz Ar i iz Topole,bez petlje.
 
Deonica 1, 2, 3 i 4 / Lajkovac - Markovac profil 2+2
Deonica 5 i 6 / Beograd - Aranđelovac profil 2+2
Deonica 7 i 8 / Brza saobraćajnica Vožd Karađorđe - Kragujevac profil 2+2
Bočni pravci 1 i 2 su planirani u profilu 1+1
 
Za koje vreme može da se uradi od BG do Aranđelovca? Ako bi završili prvo obilaznicu oko Mladenovca to bi bilo fantastično samo da se više ne vozi 60 kmh u koloni

I da li neko zna da li će tunel Mali Požarevac biti jedini tunel na trasi do Aranđelovca, Topole i Kragujevca?
 
Poslednja izmena:
Za koje vreme može da se uradi od BG do Aranđelovca? Ako bi završili prvo obilaznicu oko Mladenovca to bi bilo fantastično samo da se više ne vozi 60 kmh u koloni

I da li neko zna da li će tunel Mali Požarevac biti jedini tunel na trasi do Aranđelovca, Topole i Kragujevca?
Време градње је питање од милион долара.
Избор извођача,избор подизвођача,прилив средстава,брзина експроприације.

Једна добра ствар што се траса не преклапа превише са постојећим стањем па ће ићи брже.

Моја нека процена ако крену крајем ове или почетком следеће године је 5 година до Орашца.

Да једини тунел је овај код Малог Пожаревца а горе сам написао какав ће бити обзиром на дужину и висинске коте
 
Једна добра ствар што се траса не преклапа превише са постојећим стањем па ће ићи брже.
Hvala na odgovoru. Nadam se da će se kod izvođenja radova prioritizovati deonica obilaznice oko Mladenovca jer mislim da ako bi to bila prva deonica da bi se put do Aranđelovca skratio značajno, obzirom da se deonica do Malog Požarevca do uključenja na Avalski put svakako brzo prolazi jer je protoĉna (3 trake na usponima) i posle od raskirsnice sa Kragujevačkim putem preko Orašca do Aranđelovs takođe je protočno i može fino da se gazi. Jedino je usko grlo Mladenovac, tj. od motela Era do raskrsnice sa putem ka Orašcu.
 
Hvala za info, ovde piše da će biti 3 tunela ukupno ali ne mogu da nađem druga 2 pored tunela Mali Požarevac.

Ako je neko imao pristup planu bio bih zahvalan ako bi napisao koja su dodatna 2 tunela i njihove dužine.
 
Hvala na odgovoru. Nadam se da će se kod izvođenja radova prioritizovati deonica obilaznice oko Mladenovca jer mislim da ako bi to bila prva deonica da bi se put do Aranđelovca skratio značajno, obzirom da se deonica do Malog Požarevca do uključenja na Avalski put svakako brzo prolazi jer je protoĉna (3 trake na usponima) i posle od raskirsnice sa Kragujevačkim putem preko Orašca do Aranđelovs takođe je protočno i može fino da se gazi. Jedino je usko grlo Mladenovac, tj. od motela Era do raskrsnice sa putem ka Orašcu.
Protočno jeste ali su udesi česti i sa čestim smrtnim ishodima.

Oduvek sam govorio da ljudi Petkom iz pravca Beograda voze do Ere kao da su još na autoputu a Nedeljom ka gradu od Ere sebe već vide na autoputu.

Radarske kontrole su retke a i onaj promenjivi znak koji je jedno vreme plašio vozače pa su svi uredno vozili 80 sada i ne radi a provalili su mnogi da nije kamera u pitanju.

Nisam baš optimista što se izgradnje tiče makar u domenu eksproprijacije jer put seče mnoge parcele koje se obradjuju a zemlja u tom kraju mislim na Podkosmajska sela je znatno skočila zadnjih godina.Mislim da će sudovi imati pune ruke posla.
 
Oduvek sam govorio da ljudi Petkom iz pravca Beograda voze do Ere kao da su još na autoputu a Nedeljom ka gradu od Ere sebe već vide na autoputu.
Ruku na srce, u pravu si. I ja tu umem lepo da potegnem, obizrom da vozim solidno jak auto (286 ks, 3.000 kubika) i milina mi je da potpim gas na usponu. E sad, i meni se cini prethodnih godina da je ova deonica postala crna tacka poput uspona od Uzica ka Zlatiboru i obe deonice imaju zajednicko to da su u pitanju 3 trake i ocigledno pregust saobracaj za takvu konfiguraciju puta.

Dodatno na deonici od Malog Pozarevca do Ere veliki problem predstavljaju i prodavci voca sa tezgama, imajuci u vidu upravo dosta velike brzine, meni se mnogo puta desavalo da neki slabiji auto krene da se ukljucuje sa "prosirenja" posle vetrenjace gde ima mnogo tezgi gde sam ne mali broj puta morao neplanirano da zabodem kocnicu.

Tako da ako sagledamo sve to, ipak je komplet deonica do Malog Pozarevca do Ere, plus obilaznica oko Mladenovca, idealan kandidat za prvu i najprioritetniju deonicu na Karadjordju - em ce se povecati bezbednost izbegavanjem deonice do motela Era, em ce se povecati protocnost sa obilaznicom oko Mladenovca.

Ako uradi eksproprijaciju kako treba rekao bih da se tih 20-ak kilometara (odokativno) moze zavrisiti brzo.
 
Lazarevčanim koji gravitiraju prema Bg i Valjevu Karadjordje ništa ne donosi.. Ovo ispadne korisno samo kad ideš na more, 1x godišnje 😁

Nadam se i ja obilaznici oko Lajkovca koja će posle mosta u Ćelijama (iz pravca Lazarevca) odmah skrenuti ulevo i priključiti se na trenutno slepo crevo petlje Lajkovac. Ovo ce značiti ljudima koji idu kako za Bg, tako i za Valjevo.
 
Не разумем ове карте. Може ли ми неко рећи хоће ли бити излазна рампа са Милоша Великог у КО Доњи Лајковац (Чибутковица Запад петља)?
Конкретно, из правца Београда желим да се искључим у Доњи Лајковац село, не желим да наставим ка Љигу или ка Аранђеловцу новим АП.

Све ми се чини да ме пут води или ка Аранђеловцу или бих морала на кружни ток Ибарске магистрале па да се враћам.... :unsure:
 
Da, da, na to sam mislila kada sam rekla da u tom slučaju idem na kružni tok (Čibutkovica istok), uključim se na Ibarsku KA Beogradu (vraćam se) i onda koristim skretanje/put ka Mionici. Mislila sam da će biti isključenje direktno sa AP za nas koji idemo desno ka Mionici, Vrujci itd iz pravca Beograda. Izgleda da izlazne rampe nema za taj pravac.
Hvala na odgovoru 👍🏻
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: SCS
Zna li neko da protumaci ovu sliku, tj deo zao kruzen zutom:


aa.jpg


Plava kockica je u legendi plana podvoznjak, a meni ovo deluje kao silazak (dvostrani) sa VK na lokalne puteve?
 
Zna li neko da protumaci ovu sliku, tj deo zao kruzen zutom:


Pogledajte prilog 193315

Plava kockica je u legendi plana podvoznjak, a meni ovo deluje kao silazak (dvostrani) sa VK na lokalne puteve?
Napisao sam u prvom postu.
Kod Markovca se pravi ta saobraćajnica koja spaja put za Arandjelovac i put za Kragujevac.

Nema vezu sa brzom saobraćajnicom....Imaš petlju Mladenovac pa sledeću posle Markovca gde se račvaju pravci ka Lazarevcu,Arandjelovcu i Rači
Screenshot_2024-03-21-21-55-51-768_com.miui.gallery-edit.jpg
 
Poslednja izmena:

Evo I za opstinu Arandjelovac. Ako neko ima od lokalnih, bilo bi dobro da ode u sredu u bioskop I da nam prenese utiske.
 
Vrh