SCS
Intermediate
Sektor 1 - Deonica 2-13 Petlja Orašac KM 45+900 / Ukrštanje sa krakom Beograd - Arandjelovac
Време градње је питање од милион долара.Za koje vreme može da se uradi od BG do Aranđelovca? Ako bi završili prvo obilaznicu oko Mladenovca to bi bilo fantastično samo da se više ne vozi 60 kmh u koloni
I da li neko zna da li će tunel Mali Požarevac biti jedini tunel na trasi do Aranđelovca, Topole i Kragujevca?
Hvala na odgovoru. Nadam se da će se kod izvođenja radova prioritizovati deonica obilaznice oko Mladenovca jer mislim da ako bi to bila prva deonica da bi se put do Aranđelovca skratio značajno, obzirom da se deonica do Malog Požarevca do uključenja na Avalski put svakako brzo prolazi jer je protoĉna (3 trake na usponima) i posle od raskirsnice sa Kragujevačkim putem preko Orašca do Aranđelovs takođe je protočno i može fino da se gazi. Jedino je usko grlo Mladenovac, tj. od motela Era do raskrsnice sa putem ka Orašcu.Једна добра ствар што се траса не преклапа превише са постојећим стањем па ће ићи брже.
Hvala za info, ovde piše da će biti 3 tunela ukupno ali ne mogu da nađem druga 2 pored tunela Mali Požarevac.DETALJAN PLAN ZA VOŽD KARAĐORĐE Tuneli, 130 mostova, više od 20 petlji i 163 kilometara puta
Agencija za prostorno planiranje i urbanizam Srbije oglasila je javni uvid u nacrt prostornog plana područja posebne namene infrastrukturnog koridora državnog puta Vožd Karađorđe.bizportal.rs
Protočno jeste ali su udesi česti i sa čestim smrtnim ishodima.Hvala na odgovoru. Nadam se da će se kod izvođenja radova prioritizovati deonica obilaznice oko Mladenovca jer mislim da ako bi to bila prva deonica da bi se put do Aranđelovca skratio značajno, obzirom da se deonica do Malog Požarevca do uključenja na Avalski put svakako brzo prolazi jer je protoĉna (3 trake na usponima) i posle od raskirsnice sa Kragujevačkim putem preko Orašca do Aranđelovs takođe je protočno i može fino da se gazi. Jedino je usko grlo Mladenovac, tj. od motela Era do raskrsnice sa putem ka Orašcu.
Ruku na srce, u pravu si. I ja tu umem lepo da potegnem, obizrom da vozim solidno jak auto (286 ks, 3.000 kubika) i milina mi je da potpim gas na usponu. E sad, i meni se cini prethodnih godina da je ova deonica postala crna tacka poput uspona od Uzica ka Zlatiboru i obe deonice imaju zajednicko to da su u pitanju 3 trake i ocigledno pregust saobracaj za takvu konfiguraciju puta.Oduvek sam govorio da ljudi Petkom iz pravca Beograda voze do Ere kao da su još na autoputu a Nedeljom ka gradu od Ere sebe već vide na autoputu.
Napisao sam u prvom postu.Zna li neko da protumaci ovu sliku, tj deo zao kruzen zutom:
Pogledajte prilog 193315
Plava kockica je u legendi plana podvoznjak, a meni ovo deluje kao silazak (dvostrani) sa VK na lokalne puteve?