Šta je novo?

Autoput "Vožd Karađorđe" - Šumadijski koridor


Evo I za opstinu Arandjelovac. Ako neko ima od lokalnih, bilo bi dobro da ode u sredu u bioskop I da nam prenese utiske.
U vezi primedbi.

Svako ko je video nacrt ovog prostornog plana video je da je detaljno ucrtano sve od parcela,trase,nasipa,stubova nadvožnjaka itd itd.

Takodje ranije smo utvrdili da je ovaj nacrt plaćen 9 miliona eura plus 3 miliona za deo ka KG.
Znači 12 miliona eura.

I sada hipotetički iz svih 6 opština i 100 sela gde prolazi dodje hiljade primedbi.

To bi značajno promenilo trasu,nagibe,polažaje objekata, petlji itd.

Jel to onda znači da ponovo plaćamo 12 miliona eura za novu trasu,ispitivanja,izlaske na teren.

I ko garantuje da onda druga grupa primedbi na nov nacrt ne obori projekat ponovo i ponovo.....

Meni je ovo malo smešno u ovoj fazi.

Rani javni uvid koji je išao pre 2 godine po opštinama od Lazarevca do Rače itd je trebao da stavi tačku na primedbe koje se sada najavljuju.

Ovo deluje kao da su opštine prespavale ovaj period i sad naknadno svi počinju da razmatraju trasu i da kukaju a ovi najavljuju gradnju od sledeće godine.


Šta znam ,meni je ovo jako neozbiljno.
 
Zna li neko da nacrta gde izlazi krak u Orascu i Aranjelovcu prema karti ne prema parcelama jer ovako je mnogo sirok pojam
 
Ljudi da vam ne popujem ali imate Geosrbiju,imate naziv KO,imate projekat.
Ima ljudi koji zatraže informaciju a onda im je teško i hvala da napišu.

Evo Gde izlazi na put Mar kovac- Orasac- Ar kod onog kamenoresca

IMG_20240325_224158.jpg



A evo gde završava u Arandjelovcu ili kako bi Arandjelovčani rekli počinje brza saobraćajnica na budućem kružnom toku nekoliko stotina metara posle skretanja za Orašac a na putu ka Topoli.

Screenshot_2024-03-25-22-36-06-264_com.android.chrome-edit.jpg
 
Poslednja izmena:
Izbor ove lokacije za izlazak sa novog motoputa mi je bio prvo malo cudan, ali posle sam video da je to vazdusnom linijom na <2km od fabrike Stubline, ne bi me cudilo da je vlasnik firme izdejstvovao ovo resenje. Vec vidim da ce i opstina da mu prosiri ovaj seoski puteljak, ali neka, covek bar doprinosi razvoju tog kraja.

orasac.jpg
 
Upravo se sve i pravi da bude prilagođeno velikim firmama iz tog kraja. I u Bukoviku će biti prilagođeno Peštanu.
 
I sama petlja Mali Požarevac će pretrpeti izmene.

Naime dodaje se još jedan nadvožnjak ka Beogradu a postojeći se koristi kao smer ka Arandjelovcu.

Smer ka Nišu takodje dobija novi luk a smer iz Beograda samo blago izmenjen luk krivine mada mislim da je i on onda trebao da bude sa dve trake.

IMG-f1c79aa23fc540f2c16989677c7e635f-V.jpg
 
Pitanje svih pitanja je kako će odraditi najavljenu rekonstrukciju pomenute naplatne stanice.
Nadam se da će u skladu sa onim što si dostavio a ne da je rekonstruišu pa da to rade ponovo.
Videćemo
 
Danas je na javnom uvidu u dvorani u Arandjelovcu bio veliki broj gradjana kao i ljudi iz agencija i ministarstva.

Zanimljiva primedba jednog od gradjana je na 9.52 min

@ĆoRaVa_SoVa Nisam siguran ali sam načuo da sada ovaj projekat ponistava ranije donetu odluku o prosirenju stanice i da ce se prosirenje obaviti upravo po ovom gore projektu nacrta prostornog plana što possredno znači samo produženje agonije koji ovaj izlaz često koriste.



 
Kada za jedno 5 do 7 godina bude završeno ovih prvih 80 km brze saobraćajnice od Malog Požarevca do Čibutkovice Lazerevčani će ipak imati utešnu novu rutu do Slavije preko petlje Trbušnica i možda bi zaista taj pravac trebalo proširiti i uraditi po propisu.

Okvirno imaće neki kilometar manje od 100km do Slavije a vreme bi trebalo da bude maksimalno sat vožnje što već sada imaju ako biraju najkraću rutu preko Stepojevca pa na Obilaznicu uz neuporedivo manje stresa.

Laz1.JPG


laz2.JPG
 

Imaju mape po sektorima I dosta detaljno uvodno izlaganje sa svim podacima o profilima krivina, tri tunela, sematski prikaz pojasu koridora, razni graficki prikazi I more drugih podataka, pa ko ima vremena... 21 petlja I sva ukrstanja su denivelisana, 6 parkiralista, 4 odmorista, 138 denivelisanih nadvoznjaka, podvoznjaka I propusta za poljoprivrednike I lokalno stanovnistvo. 671 ukrstanje sa svim mogucim putevima I stazama, kompletno je sve nova trasa, ne koriste se prethodno izgradjeni putevi I svom duzinom uz trup puta je planirana servisna saobracajnica.
 
Poslednja izmena:

Imaju mape po sektorima I dosta detaljno uvodno izlaganje sa svim podacima o profilima krivina, tri tunela, sematski prikaz pojasu koridora, razni graficki prikazi I more drugih podataka, pa ko ima vremena... 21 petlja I sva ukrstanja su denivelisana, 6 parkiralista, 4 odmorista, 138 denivelisanih nadvoznjaka, podvoznjaka I propusta za poljoprivrednike I lokalno stanovnistvo. 671 ukrstanje sa svim mogucim putevima I stazama, kompletno je sve nova trasa, ne koriste se prethodno izgradjeni putevi I svom duzinom uz trup puta je planirana servisna saobracajnica.
Raduje me što nema niti jednog ukrštanja sa ostalim putevima tj sve su denivelisana što je slično Iverak Lajkovac a mnogo bolje nego Po-Golubac i Ša-Lo.

Ko je pažljivo gledao video je da narod ima dosta primedbi i da će biti problema sa pojedinim trasama.
 
Ne razumem ovo "svom duzinom uz trup puta je planirana servisna saobracajnica". Običan nekategorisani put za pristup obradivim površinama ili?
 
Da ja mislim da je ovaj prostorni planer upravo rekao nekategorisan put radi komunikacije ka njivama.
Doduše niko opštini ne brani da ga asfaltira.

Nego meni je zanimljiva kampanja protiv u srcu Šumadije.

Evo jednog komentara na ovaj projekat na FB stranici lokalnog poslanika i predsednika jedne opštine.

IMG_20240401_142741.jpg
 
Evo najnovijeg izveštaja o situaciji oko buduće brze saobraćajnice.

Naime meštani Topole i okoline traže ukidanje jednog kraka kao i promenu trase kraka ka Kragujevcu.

Podršku imaju i od predsednika opštine i narodnog poslanika.


A ja pitam jer ovaj sastanak nije trebao biti održan pre dve godine a ne da pre godinu dana raspišemo tender za PPPN i Idejni projekat pa još taj krak za KG doplatimo 3 miliona eura uz 9 miliona za osnovnu trasu.

 
Vrh