Šta je novo?

Autoput "Požega - Užice - Kotroman"

Tih 3km su tvoji vlažni snovi o kabinetskim plavušama, zbog kojih veruješ u sve što napišu...budi pravi forumaš pa priznaj 😂

Vređa nam inteligenciju kad neko brani nerad, nepoštovanje rokova, neorganizovanost, korupciju i nepotizam, jer ako Kinezi mogu da sagrade istu ovakvu deonicu od 30-ak kilometara za 1.5 godinu...o čemu pričamo? Da i dalje branimo neradnike i mutivode!
Ti prvi kazes da je u redu da auto put ka Zlatiboru vec kasni 3 godine...a kasni
 
@woona
Ево ти га пријатељ кога си бранио. Понавља причу о плавушама које пишу погрешне планове на званичне владине сајтове.
Aha, znači ono što su rekli predsednik i ministar da posle otvaranja Požege nastavljaju ka Zlatiboru ne priznaje, ali zato priznaje ono što je njihova kabinetska plavuša okačila na sajt...😂kažem ja čovek slab na plavuše...a nisu ni ovi naši vlastodršci naivni kad ih tako lepe zapošljavaju :cool:

A ovaj se drugi isčuđava, tobož naravno, kao dal neko razume...eee ko njih BG agente i rentijere nije upoznao skupo će ga koštati! Njima je svaki razvoj van BG-a upitan, nerazumljiv, zakasneo, pa čak i sumnjiv.

Ovih 30-ak kilometara autoputa je verovatno jedno od najvažnijih pitanja saobraćaja u zemlji, pre svega iz bezbednosnih razloga, jer je velika crna tačka! Odmah posle po velikom protoku saobračaja koji odavno zahteva njegovu najhitniju izgradnju. Od nadležnih organa treba ZAHTEVATI i USLOVITI da ga daju najboljim svetskim kompanijama koje su se već dokazale na još težim projektima da mogu brzo i sigurno da izgrade u najkraćem mogućem roku!!
 
пут до Ужица ће наставити да се ради када заврше пут до Пожеге али није планиран да се заврши до 2027. године и Експо сајма. До тада планирају да заврше 3 километра и тиме се споје на магистралу.
Чак и наша накарадна власт не може да обећа да ће за годину и по дана да заврши тако озбиљну деоницу.
 
Aha, znači ono što su rekli predsednik i ministar da posle otvaranja Požege nastavljaju ka Zlatiboru ne priznaje, ali zato priznaje ono što je njihova kabinetska plavuša okačila na sajt...😂kažem ja čovek slab na plavuše...a nisu ni ovi naši vlastodršci naivni kad ih tako lepe zapošljavaju :cool:

A ovaj se drugi isčuđava, tobož naravno, kao dal neko razume...eee ko njih BG agente i rentijere nije upoznao skupo će ga koštati! Njima je svaki razvoj van BG-a upitan, nerazumljiv, zakasneo, pa čak i sumnjiv.

Ovih 30-ak kilometara autoputa je verovatno jedno od najvažnijih pitanja saobraćaja u zemlji, pre svega iz bezbednosnih razloga, jer je velika crna tačka! Odmah posle po velikom protoku saobračaja koji odavno zahteva njegovu najhitniju izgradnju. Od nadležnih organa treba ZAHTEVATI i USLOVITI da ga daju najboljim svetskim kompanijama koje su se već dokazale na još težim projektima da mogu brzo i sigurno da izgrade u najkraćem mogućem roku!!
Zato i kasne 3 godine ?
 
Kasni i Beograd sa kanalizacijom, fabrikom otpadne vode i rešavanju pitanja roma koji pale gume i kancerogeno utiču na zdravlje stanovništva! U tom kontekstu ovaj krak autoputa brzo i efikasno vodi beograđane pravo na planinu, svojevrstan zeleni koridor!
 
Kasni i Beograd sa kanalizacijom, fabrikom otpadne vode i rešavanju pitanja roma koji pale gume i kancerogeno utiču na zdravlje stanovništva! U tom kontekstu ovaj krak autoputa brzo i efikasno vodi beograđane pravo na planinu, svojevrstan zeleni koridor!
Kako brzo i efikasno kad kasne godine? A za Beograd niko nije tvrdio da nije tako..
 
Naravno da je pa sta ako se trenutno pravi 10 deonica istovremeno. Ne zelim da budem maliciozan pa da zanemarim 10 deonica i koncentraciju energije usmerim na deonicu koja nije pocela da se radi, to ostavljam crnasima.
Znači treba raditi mimo zadatih rokova što povlači penale od kreditora i penale od izvođača radova zbog izgubljene dinamike. Ako je kinez planirao neki posao 2 godine...a dese se događaji koji mu remete rad (placanje..nesredena dokumentacija..ekspropijacija)oni sigurno naplacuju mnogo velike novce..našr novce. Zato se i daju rokovi..ali ovde placa narod...pa opusteno....
 
Piše u blizini Čajetine

Molim admina @Igor da poslednja dva teksta prebaci na temu Autoput Požega-Kotroman... ne bi li kojim slučajem neko od nadležnih video koliko je bitno i hitno da se odmah pristupi izgradnji tog dela planiranog autoputa
 
пут до Ужица ће наставити да се ради када заврше пут до Пожеге али није планиран да се заврши до 2027. године и Експо сајма. До тада планирају да заврше 3 километра и тиме се споје на магистралу.
Чак и наша накарадна власт не може да обећа да ће за годину и по дана да заврши тако озбиљну деоницу.

Put do Požege nije planiran do expa 2027? Ili misliš na put od autoputa do magistrale?
 
Мислим оно што сам написао и око чега се врти цела дискусија. А то је да ли ће пут до Ужица (Златибора) да буде завршен до почетка Ескпо 2027.
До Експо 2027 планирано је да се заврши 3 километра од искључења у Горобиљу до магистрале Ужице - Чачак.
 
Nije moja skica, već nekog člana sa foruma.

1000003721.jpg
 
Постоје две опције:
1. Нема ништа од финансирања
2, Чекају да Бехтел заврши Моравски
Како Моравски тешко може бити завршен у 2025-ој а у 26-ој ће вероватно бити готов видећемо шта ће бити за годину дана. За почетак би било лепо да ураде и оних 3 км од Прилипца до пута за Ужице...
 
Постоје две опције:
1. Нема ништа од финансирања
2, Чекају да Бехтел заврши Моравски
Како Моравски тешко може бити завршен у 2025-ој а у 26-ој ће вероватно бити готов видећемо шта ће бити за годину дана. За почетак би било лепо да ураде и оних 3 км од Прилипца до пута за Ужице...

Behtel nakon Moravskog ide u Makedoniju da radi koridore 8 i 10d
 
U 100 maraka da ce potpisati ugovore i stvarno krenuti sa radom neposredno pred izbore 2027. god. Tad su i predsednicki i svi ostali. Dva su glavna razloga. 1. para nema sad al za 3 god jedan deo kredita sa drugih projekata ce se isplatiti pa ce biti manji pritisak; 2. otvaranje radova na autoputu do Zlatibora je plus za bilo koju vlast i realno najbolji efekat je da to bude pred izbore.
 
U 100 maraka da ce potpisati ugovore i stvarno krenuti sa radom neposredno pred izbore 2027. god. Tad su i predsednicki i svi ostali. Dva su glavna razloga. 1. para nema sad al za 3 god jedan deo kredita sa drugih projekata ce se isplatiti pa ce biti manji pritisak; 2. otvaranje radova na autoputu do Zlatibora je plus za bilo koju vlast i realno najbolji efekat je da to bude pred izbore.
ne samo da nema para trenutno, a i da nema nikakvih izbora u najavi vec nema ni operative koja bi sad to mogla da radi
previse su zagrizli sa expom i sad je sav fokus tamo
 
Vrh