To su verovatno ovi što su mene isprdali kad sam pisao da se do Priboja često putuje 5 sati zbog gužve posle Čačka koja tu nije bila takva pre 10 godina. Zapravo više me auta pretekne na punoj nego što ja preteknem na isprekidanoj.
Što se tiče tih vozača sa strane na Zlatiboru, primetio sam da često vole da se mnogo zalete na pravinama ali da onda u krivinama nerealno koče da ih ja koji vozim normalno "sustignem". To uplačeno kočenje pred krivine sam najviše viđao sa tablicama iz NS. Šta znam, valjda naučili na ravno
Potpisujem, a najviše me nervira što na pravcima gde je ograničenje npr 70 voze 90, ne možeš da ih prestigneš, a na krivinama gde je 60 voze 40, sa diranjem kočnice svako malo, ali tu ne možeš da ih pretekneš. Generalno ne samo NS, cela Vojvodina + deo BG tablica.
Sve u svemu, ovo razumeju ljudi koji žive tu, branik, stex i slično, nama je svako putovanje preko Zlatibora i Užica, u svim prilikama, dan, noć, vikend, radni dan, gužva, nigde nikog, raspust itd, ostalima jednom/dvaput godišnje, i to samo u vreme praznika. I kad se potpuno slažemo oko ovih stvari, onda je to realno tako. Inače ja vozim po ograničenju +/- 10km/h, i smatram da na dosta mesta treba da bude 80 umesto 60, a ne da se na tim delovima stavlja radar, već da se onde gde stvarno treba da je 50-60 stavi stacionarni radar, kao u Užicu gde zanimljivo, svi zakoče, pa da svi platimo ako vozimo preko ograničenja. Ja na 80km/je nemam potrebu da prestižem kamion, idem iza njega, a dosta ljudi ga prestigne iako ide sasvim normalno. Najgori deo za kamione je Bistrica - Nova Varoš, tu je baš teško prestići ih, sem na pravcu gde je ograničenje 60, kod zlatar plasta, i gde je obavezno policija na skretanju za gornju Bistricu, iza tebe i uzbrdo sa desne strane puta ako se ide ka NV kad se izađe na pravac, odnosno levo gore na kraju pravca ako se ide ka Bistrici, a ovaj deo kasnije je uglavnom skroz okej ako nisu u pretovaru.
Sve u svemu, vozi se bahato, i to je stvarno katastrofa, prestiže se preko pune, bez razloga, na nelogičnim mestima i preko ograničenja. Najgore što ljudi misle da je dobar vozač jer ide 110 na pravcu i prestiže celu kolonu koja ide 75, često ići 20-30 preko ograničenja nije ni opasno, ali da znate da to može svako od nas, samo malo razuma molim vas. Stići ćete 10-15 pa i 25 minuta ranije, okej je, ne sporim, ali ne mislite da ste Fanđo, Šumaher ili Hamilton za ljude koje ide po ograničenju, a da su oni devojčice i početnici, jer ste zapravo za te sporaće (koji voze normalno - ne za one koji se stvarno vuku) samo neki ludak, ubica ili još jedan bahati divljak.