Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Sve tačno.
Nažalost, upropastiće nas prokleti metro, da ne možemo da izgradimo drumove koji su nam potrebni pa da živimo ko ljudi.
Ne znam dal se šališ ili si ozbiljan, ali ja stvarno mislim to što si rekao, tačnije, da su za pare metroa mogle se urede bar ove 3 glavne saobraćajnice u Bgu da se reši najveći deo gužvi u gradu (UMP, SMT i Obilaznica do Pančeva). Svi koristimo nadzemni saobraćaj, i umesto da se tim novcem reši 50% gužvi za par godina, dobićemo 1-2 invalidske linije preskupog metroa za ko zna kolko godina, koje će koristi 2% ljudi dnevno.
 
Браник , по први пут се не могу сложити са твојим ставом . Кажеш да локалци углавном поштују саобраћајне прописе у том крају. Моја искуства говоре да су локалци ти који највише газе прописе у вожњи а још више са непрописним паркирањем на Златибору . Погледај само на кружном току на почетку шеталишта , дуж тротоара одатле ка цркви , тротоарима код Палисада,Нарциса...Полиција им то толерише ,али зато дежурни беспосличар редовно зауставља код цркве впзила са БГ таблама . Сваки викенд сам горе,често и преко недеље ,знам шта пишем...Пс. Некада сам и слике овде качио са тим примерима...
 
Nije mi jasno ovo. Nije prvi koji prijavljuje da za 2 sata moze da se stigne od UE do Beograda.

Recimo krenes iz BNV i do Uzica kazes 2 sata?
Kad god pogledam Google maps prijavljuje 2.5 sati a svi prijavljuju 2 sata. Da li je do toga da nisu jos lepo uzeli informacije od vozaca ili nisu uracunali neki deo ili ovi koji prijavljuju 2 sata voze trke? :)
Sinoc sam se vratio nazad opet 2:05 tacno, mogu da ti tacno dam brzine po deonicama. A vozio sam sa zenom i decom tako da o trci nema govora.
Pocetna stanica Novi Merkator - Uzice centar. Od Merkatora do obilaznice ides koliko moze jer je uvek guzva udjes u levu traku i koliko ti dozvole ljudi ispred tebe oko 100 do 120. Od obilaznice do Ljiga 140 tempomat (to je oko 131km/h kada se meri navigacijom), od Ljiga 120 tempomat do Pakovraca. Do pakovraca mi je trebalo oko 1:20h. Od Pakovraca do Uzica stvarno zavisi od guzve, koje nije bilo. Zanimljivo , u povratku je vecim delom bila kolona, kada sam stigao i primetio da je opet 2:05 citirao sam drugara koji je stigao za 2h u Bg i izjavio "Ima da glasam za Vucica", kako god nema nista od tog glasa pa ni u sali.

Dal je trka ili ne zavisi dosta i od kola i od vozaca, ali sa pristojnim autom ovo je voznja za razbibrigu.
 
Nikakav problem, @Niko..., ovde i jesmo da ukrštamo mišljenja.
Za parkiranje se slažem. Ogroman broj ljudi dolazi svakodnevno iz okolnih mesta i Užica da radi na Zlatiboru. I nema rešen problem parkiranja. Ali, uglavnom to parkirano vozilo neće nikoga ubiti. Zlatibor je prerastao sposobnosti svog menadžmenta koji radi samo na vašarizaciji, a komunalne probleme jednostavno niti identifikuje kao probleme, niti ima kapaciteta da reši.
Pisao sam o vožnji od Zlatibora do Užica gde je 2/3 puta pod zabranom preticanja. Tu svakodnevno desetine vozila pretiče na punoj, pa i duploj koja psihološki treba da deluje na vozače. Planiram da nabavim kameru, sada nemam snimaka. Nikad, nikad, nisam prošao da nisam video po nekoliko Bg i NS vozila da pretiču kolone, a svakodnevno sam na tom putu. Isto je i do Pakovraća. Ono što je bila Ibarska oko Stepojevca i Meljaka, sada je Ča - Zl. Prvo kritično mesto je ispod Čajetine, mesto Jevremovići, sledeće između garaže "Gaga turs" i raskrsnice na Sušici, most preko Sušice ispod Knežević petrol pumpe, pravac kod Eko pumpe, ceo potez Bele Zemlje i niz Surduk ka Užicu na tri trake... I nisu retki teški udesi. Nema metra puta na kom nije bilo sudara. Zato i ministri mogu ovako da se bahate. Imaju zaleđinu. Neće neki nesrećnik koji svakodnevno ide na Zl da zaradi svojih 50k rizikovati kaznu od 100-150k i nekoliko meseci dozvole, posebno što se nagledao svakodnevnih situacija na putu. Policija u poslednjih godinu dana jeste pojačala prisustvo, ali ne mogu tako da reše. Jedino neupadljivim vozilima sa kamerama koja će biti u koloni.
Sad su na putu da mladića iz f 500 optuže za sudar, a masa ljudi iz kolone je videla šta se desilo i kolikom brzinom je išao audi. Sa blinkerima ili bez njih, svejedno, dva tela ne mogu da budu na jednom mestu.
I tako će biti dok autoput ne dođe do Mačkata. A svi znamo da nas od toga deli bar decenija. Za mnoge će biti kasno, nažalost.
 
Ne znam dal se šališ ili si ozbiljan, ali ja stvarno mislim to što si rekao, tačnije, da su za pare metroa mogle se urede bar ove 3 glavne saobraćajnice u Bgu da se reši najveći deo gužvi u gradu (UMP, SMT i Obilaznica do Pančeva). Svi koristimo nadzemni saobraćaj, i umesto da se tim novcem reši 50% gužvi za par godina, dobićemo 1-2 invalidske linije preskupog metroa za ko zna kolko godina, koje će koristi 2% ljudi dnevno.
Uopšte se ne šalim. Sve to može da se uradi za manje od cene jedne metro linije, a važnije je i daje veće efekte 100 puta. S tim što bih ja širio i autoput na 5+5, i obilaznicu na 4+4.
 
Nije mi jasno ovo. Nije prvi koji prijavljuje da za 2 sata moze da se stigne od UE do Beograda.

Recimo krenes iz BNV i do Uzica kazes 2 sata?
Kad god pogledam Google maps prijavljuje 2.5 sati a svi prijavljuju 2 sata. Da li je do toga da nisu jos lepo uzeli informacije od vozaca ili nisu uracunali neki deo ili ovi koji prijavljuju 2 sata voze trke? :)
Pazi, mislim da zavisi od odredista u Bg i vremena kada se vozi (jutro, popodne). Novi Bg je ono gde je Surcin? Onda je moguce jer iz Pz je sat i 50 min, ali mi uvek i idemo u koloni, nema preticanja, do Ljiga 120, posle i vise, ali smo generalno spori. A nekada je taj broj i manji.
Ko oprezno pretekne par kamiona do Ca, pa na AP vozi zustrije, moze da ustedi 15ak min, a to je to, 2h iz Ue.
Npr mi idemo na deo gde je Slavija i treba nam jos 30min do 40 min po nekad🤷‍♀️...brze stignem iz Cacka do NBg nego posle kroz Bg.
 
Pogledajte kako su veći gradovi rešili problem gužvi. Jedini način da se to postinge je metro i železnica, podešeni tako da se ne isplati ići autom u svakom pogledu (vremenu, novicu itd). Sve ostalo je varka koja može da kupi neko vreme a da posle generiše još više saobraćaja.
Kad kažem metro, mislim na smislene i racionalne linije koje odgovaraju što većem broju ljudi a ne krupnom kapitalu koji prodaje stanove. Mislim na predgrađa i manje gradove oko Beograda povezane brzim vozovima do čvorišta metroa. Gde neko iz Mladenovca, Obrenovca ili Pančeva može bez problema da stigne na posao sa jednim presedanjem. Umesto da se nervira i umara vozeći nekad i 2 sata, da to vreme provede opušteno čitajući knjigu ili novine. Ne mislim na rastakanje železnice ili ukidanje linija zato što neko ima interes da uposli autobuse svog prijatelja itd. Mislim na ozbiljan racionalan šinski sistem ali nažalost ova zemlja nema kapacitete koje građani od nje očekuju.
 
Од петље Сурчин (почетак АП МВ) до центра Ужица у периоду ван гужве са вожњом по аутопуту 0-10 преко ограничења, и вожњом магистралним путем од Паковраћа у колони благо испод ограничења око сат и 50 минута.
Ови што су стизали пре пуштања Чачанске деонице до Златибора из центра БГ за мање од два сата су оно што их је Браник описивао што претичу на дуплој пуној уз 120 на сат по магистралним путевима односно што возе преко 150 на АП.
 
To su verovatno ovi što su mene isprdali kad sam pisao da se do Priboja često putuje 5 sati zbog gužve posle Čačka koja tu nije bila takva pre 10 godina. Zapravo više me auta pretekne na punoj nego što ja preteknem na isprekidanoj.
Što se tiče tih vozača sa strane na Zlatiboru, primetio sam da često vole da se mnogo zalete na pravinama ali da onda u krivinama nerealno koče da ih ja koji vozim normalno "sustignem". To uplačeno kočenje pred krivine sam najviše viđao sa tablicama iz NS. Šta znam, valjda naučili na ravno :D
 
"I Boga mi, stigli kinezi na Pešter. U blizini buduće petlje Duga Poljana, počeli su radovi na izgradnji naselja za radnike, na nekih hektar zemljišta. Za sada se izvode zemljani radovi na ravnjanju terena"

Ovo je post Eda muminog sa drugog foruma.
Iskreno ovako lepoj vesti bih se obradovao iz sveg srca, ali na zalost i mala deca su valjda svesna da se radi o predizbornoj farsi. Bojim se da cemo docekati jos par proleca, pre nego ova informacija ostvari se u praksi. Kamo srece da nisam u pravu!
 
Pogledajte kako su veći gradovi rešili problem gužvi. Jedini način da se to postinge je metro i železnica, podešeni tako da se ne isplati ići autom u svakom pogledu (vremenu, novicu itd). Sve ostalo je varka koja može da kupi neko vreme a da posle generiše još više saobraćaja.
Kad kažem metro, mislim na smislene i racionalne linije koje odgovaraju što većem broju ljudi a ne krupnom kapitalu koji prodaje stanove. Mislim na predgrađa i manje gradove oko Beograda povezane brzim vozovima do čvorišta metroa. Gde neko iz Mladenovca, Obrenovca ili Pančeva može bez problema da stigne na posao sa jednim presedanjem. Umesto da se nervira i umara vozeći nekad i 2 sata, da to vreme provede opušteno čitajući knjigu ili novine. Ne mislim na rastakanje železnice ili ukidanje linija zato što neko ima interes da uposli autobuse svog prijatelja itd. Mislim na ozbiljan racionalan šinski sistem ali nažalost ova zemlja nema kapacitete koje građani od nje očekuju.
Нико "није решио проблем гужви", такође, Европљани са својим метроима више времена губе у шпицевима од Американаца, и то баш од тих градова који метрое немају - у Букурешту је, са 5 линија метроа, стање двапут горе него у било ком америчком граду сличне величине - зато што Американци имају аутопутеве. По свим статистикама је тако. Пустите турболевичарске будалаштине. Али, да не гушимо тему офтопиком.

А није сасвим ни офтопик - ко би мењао овај аутопут у Чачку и за најбољу железницу? Готово нико. И ефекти од пута су већи, драстично. Потпуно иста логика важи за Београд. И хоће ли вам значити овај пут, кад се у Београду закуцате у чеп тамо где треба да има 6 трака уместо 2? Прво друмови, па све остало. Доста је шупљих тунела пуних магле.
 
To su verovatno ovi što su mene isprdali kad sam pisao da se do Priboja često putuje 5 sati zbog gužve posle Čačka koja tu nije bila takva pre 10 godina. Zapravo više me auta pretekne na punoj nego što ja preteknem na isprekidanoj.
Što se tiče tih vozača sa strane na Zlatiboru, primetio sam da često vole da se mnogo zalete na pravinama ali da onda u krivinama nerealno koče da ih ja koji vozim normalno "sustignem". To uplačeno kočenje pred krivine sam najviše viđao sa tablicama iz NS. Šta znam, valjda naučili na ravno :D
Potpisujem, a najviše me nervira što na pravcima gde je ograničenje npr 70 voze 90, ne možeš da ih prestigneš, a na krivinama gde je 60 voze 40, sa diranjem kočnice svako malo, ali tu ne možeš da ih pretekneš. Generalno ne samo NS, cela Vojvodina + deo BG tablica.
Sve u svemu, ovo razumeju ljudi koji žive tu, branik, stex i slično, nama je svako putovanje preko Zlatibora i Užica, u svim prilikama, dan, noć, vikend, radni dan, gužva, nigde nikog, raspust itd, ostalima jednom/dvaput godišnje, i to samo u vreme praznika. I kad se potpuno slažemo oko ovih stvari, onda je to realno tako. Inače ja vozim po ograničenju +/- 10km/h, i smatram da na dosta mesta treba da bude 80 umesto 60, a ne da se na tim delovima stavlja radar, već da se onde gde stvarno treba da je 50-60 stavi stacionarni radar, kao u Užicu gde zanimljivo, svi zakoče, pa da svi platimo ako vozimo preko ograničenja. Ja na 80km/je nemam potrebu da prestižem kamion, idem iza njega, a dosta ljudi ga prestigne iako ide sasvim normalno. Najgori deo za kamione je Bistrica - Nova Varoš, tu je baš teško prestići ih, sem na pravcu gde je ograničenje 60, kod zlatar plasta, i gde je obavezno policija na skretanju za gornju Bistricu, iza tebe i uzbrdo sa desne strane puta ako se ide ka NV kad se izađe na pravac, odnosno levo gore na kraju pravca ako se ide ka Bistrici, a ovaj deo kasnije je uglavnom skroz okej ako nisu u pretovaru.
Sve u svemu, vozi se bahato, i to je stvarno katastrofa, prestiže se preko pune, bez razloga, na nelogičnim mestima i preko ograničenja. Najgore što ljudi misle da je dobar vozač jer ide 110 na pravcu i prestiže celu kolonu koja ide 75, često ići 20-30 preko ograničenja nije ni opasno, ali da znate da to može svako od nas, samo malo razuma molim vas. Stići ćete 10-15 pa i 25 minuta ranije, okej je, ne sporim, ali ne mislite da ste Fanđo, Šumaher ili Hamilton za ljude koje ide po ograničenju, a da su oni devojčice i početnici, jer ste zapravo za te sporaće (koji voze normalno - ne za one koji se stvarno vuku) samo neki ludak, ubica ili još jedan bahati divljak.
 
Европљани са својим метроима више времена губе у шпицевима од Американаца, и то баш од тих градова који метрое немају - у Букурешту је, са 5 линија метроа, стање двапут горе него у било ком америчком граду сличне величине - зато што Американци имају аутопутеве. По свим статистикама је тако. Пустите турболевичарске будалаштине

Izvinjavam se za offtopic, ali: poređenje gradova koji imaju veliku razliku u gustini naseljenosti nema smisla. Generalno, veliki gradovi u Evropi su mnogo gušće naseljeni od onih u Americi, koji su mnogo manje orijentisani ka pešacima. Ok, ko voli super, ali ne može se preslikati situacija gradova koji su totalno drugačije planirani u odnosu na ove evropske. Kad bi svi dolazili autom u gusto naseljenu sredinu, mogli bi da se parkiraju jedino na krov nekome... Inače živim u gusto naseljenom gradu koji ima pun unutrašnji prsten sa tri trake (ništa semafori, ukrštanja itd), okružen autoputevima na sve strane, gomilu tunela, odlično optimizovane bulevare sa velikom protočnošću (zeleni talasi), 8 linija metroa, pa je opet gužva i u metrou i u saobraćaju, kukaju i jedni i drugi :) Npr. moja linija metroa ide na svakih 2 minuta i puna je uvek. Koliko bi to bilo automobila i koliki bi put bio potreban kad bi hteli autom da idu? Turbo levo ili desno, kako god, ali ti ljudi postoje i kreću se :)

Ne treba nama put ili metro, nego put i metro (normalno planiran, a ne ovo). Razumem da se ljudi nerviraju zbog gužve u saobraćaju, ali setite se da isto tako ima još više ljudi koji su u toj istoj gužvi samo u prepunom autobusu, a ne u udobnosti sopstvenog auta.
 
Poslednja izmena:
I samo jedna opaska, sve je vise vozača koji ne blicaju bilo da je policija, bilo neki zastoj kojim idemo u susret.
Pisem ovde jer vidim da mnogi čitaju. Bukvalno jw situacija ako jedan vozač blicne, a i to je pitanje. Sta se događa sa nama ja ne znam. Imam utisak da i to podize bezbednost jer se ne koci sumanuto ispred radara, nego se postuje ogranicenje duzi deo puta.
Da se makar uhvate oni koji prwticu nebezbedno , ne prolaze kroz crveno ( vise puta smo videli u Bg) itd...nego uhvate one koji voze 65, a ogranicenje je 60. Naravno, policija je bas na tom mestu
 
Ма, нигде у граду од милион и по становника метро није смањио аутомобилски саобраћај... То се, једноставно, не дешава.

Ствар је проста: ако остану друмови у Београду као сада, џаба вам овај аутопут, јер ћете се из Чачка и Ужица на крају возити дуже него кад је била Ибарска. Метро ту неће нимало да помогне - помоћи ће шири друмови (и још друмова, кружних прстенова), и ништа друго.

Конкретно, за Милоша Великог, без комплетираног УМП-а са тунелом Топчидер и без денивелације од Остружнице до петље Радничка - нема леба.

Такође би и један тунел од Чукаричке падине па негде до Раковице - веза са СМТ - био више него пожељан.

Видите онда шта ћете прво да вам граде.
 
Poslednja izmena:
I samo jedna opaska, sve je vise vozača koji ne blicaju bilo da je policija, bilo neki zastoj kojim idemo u susret.
Pisem ovde jer vidim da mnogi čitaju. Bukvalno jw situacija ako jedan vozač blicne, a i to je pitanje. Sta se događa sa nama ja ne znam. Imam utisak da i to podize bezbednost jer se ne koci sumanuto ispred radara, nego se postuje ogranicenje duzi deo puta.
Da se makar uhvate oni koji prwticu nebezbedno , ne prolaze kroz crveno ( vise puta smo videli u Bg) itd...nego uhvate one koji voze 65, a ogranicenje je 60. Naravno, policija je bas na tom mestu
Ljudi su vise nego ikad postali sebicni i samozivi, uglavnom gledaju samo svoj interes, svoje potrebe, ceni se svoje vreme, svoj prostor. Ako to preslikamo na ulice i saobracaj, nije ni cudno sto svaki dan vidjamo bahate vozace koji se ponasaju kao da su sami na putu. Doduse, dobar deo ljudi ne zna realno da vozi, mozda je samo obuceno da upravlja autom ali veoma lose ili se nikako snalazi u saobracaju.
Koliko god da su opasni ti koji preticu preko pune linije, mozda su jos opasniji vozaci koji pricaju dok voze (u Beogradu svaki drugi vozac) ili kuckaju poruke. Naucno je dokazno da su takvi vozaci opasniji od onih koji voze pod uticajem alkohola.
Kad sve saberemo i oduzmemo, dobro je da nema vise nesreca i nezgoda.
 
Ja bi se složio sa Pantom, i bio još radikalniji, meni metro ne treba, ja volim slobodu kretanja koja daju kola, meni trebaju autoputevi po Srbiji, bulevari i 50 novih javnih garaža po 300 mesta u Bgu, i parkovi javnih površina. A sve to je duplo jeftinije od samo 4-5 linija Bg metroa samo jednog grada. Plus dok nađeš metro stanicu, čekaš voz, odeš na tačku koju moraš, presedaš ili pešačiš do krajnje tačke... inferiorno u odnosu na kola pa čak i elektroskuter. Još da su kola elektro kao što je metro elektro, ne treba mi metro u životu. A ko je za metro ok, samo nemoj Zak da ikoga išta siliš, da mu nasilno poskupljuješ ili braniš kretanje kolima u centru, jer nasilje vraća nasiljem. Vas koji ste za metro niko ne sili, pa nemojte ni vi druge :)
 
Ovo što reče Krcan, dodao bih da je pre neki dan kad sam gledao Satelit na Pešteru bio sneg, pa malo čudno da po snegu krenu grade naselje za radnike, umesto kad se otopi za koju sedmicu. Po informacijama koje ja imam, bar betonski delovi tog dela autoputa neće pre početka iduće godine.
 
"I Boga mi, stigli kinezi na Pešter. U blizini buduće petlje Duga Poljana, počeli su radovi na izgradnji naselja za radnike, na nekih hektar zemljišta. Za sada se izvode zemljani radovi na ravnjanju terena"

Ovo je post Eda muminog sa drugog foruma.
Iskreno ovako lepoj vesti bih se obradovao iz sveg srca, ali na zalost i mala deca su valjda svesna da se radi o predizbornoj farsi. Bojim se da cemo docekati jos par proleca, pre nego ova informacija ostvari se u praksi. Kamo srece da nisam u pravu!
Krki, kakav teren ih očekuje na Pešteru, jel uglavnom to sve ravno ili će biti usecanja i bušenja...?
 
@Pantograf

Jeste da je off topic ali moram da odgovorim.

Ako poredim Berlin u kome živim sada i Beograd u kome sam živeo desetak godina, mogu ti reći da su gužve u Beogradu puno češće i veće od onih u Berlinu kada pričamo o putničkom saobraćaju. Pritom Berlin, nema završenu obilaznicu, a gradski autoput nije u potpunosti izgradjen i grade ga kao Skadar na Bojani. Zeleni talasi su prilično loše podešeni, a još nisam video nijedan kružni tok bez semafora.

Pored svih tih problema, grad je gušće naseljen od Beograda i pritom zvanično ima bar duplo više stanovnika (u praksi i više jer u Beograd se računa Lazarevac na primer, a u Berlin se ne računaju okolna mesta iz Brandenburga, pogotovo Potsdam koji je na nekih 20ak kilometara). I pored svega toga, gužve su gotovo neprimetne kada govorimo o automobilima. Naravno, zbog dobrog i razvijenog gradskog prevoza u koji ulaze i metro i nadzemna železnica.

Slažem se ja da Beograd mora da poradi na saobraćajnicama, da postoji dosta čepova, ali nikada se neće rešiti gužvi dok ne se ne izgradi kvalitetan sistem javnog prevoza.
 
Неће се решити гужви никад - тек почиње ширење Београда, и то баш насеља ниске густине и осталих садржаја у ширину. Аутопут скоро до Чачка треба рачунати као регионалну саобраћајницу - јао нама кад све то нагрне у Београд, на дневној основи. а хоће. Никаква поређења са Берлином ту нам неће помоћи. Боље да гледамо Пешту (63% путовања аутомобилом из предграђа) и Букурешт ,а тамо је хаос, са оноликим метроом. Железничку мрежу да изградимо као у Немачкој, да покријемо сваких 9 км2 пругом...:) Хаха. Имамо укупно 2 колосека из Београда ка целој Србији јужно од Саве и Дунава.

У две речи - без још мнооого путева: наебали смо, већ кроз коју годину, одбројавање је почело.
 
@Pantograf, isto" jao nama" kad vi " nagrnete" na sedmicnoj osnovi u centralnu Srbiju,a mi ne racunamo AP do G.Milanovca....
Najbolje bi bilo da mi preskocimo taj Bg i vas kao žitelje jer je glavni grad rezervisan samo za vas stanovnike, a vasi pretci su odabrali da zive tu, odseli se, budi mudriji.

Da se rqzumemo, apsolutno se slazem da je haos, ali da je problem nas koji nagrnu je smesan. Nazalost, mi smo tek sad dobili prvi AP pa, gle zalosti, ne stize se brzo samo po Vojvodini i do Kv, nego moze i do Cacka,a na sve probleme i ti Cacni na dnevnoj bazi ima da " nagrnu" u Bg...
Da ce se podignuti broj vozila, hoce.
Da ce biti guzve, hoce.
Ali, da vec zivite nehumano, zivite, ali to je problem vaseg grada, nije vam kriv AP do Novog Sada...
 
Драга Миро, уопште ја ту нисам мислио на "вас", већ првенствено на "нас" - садашње Београђане који ћемо се селити пут Авала, Космаја, Фрушких и осталих гора, а то је процес који је већ почео. И кад се уоквири Централ бизнис дистрикт (на Новом Београду), почеће и градња великих пословних простора на периферији (у Прагу нпр. то одавно има, а ево, Израелци започињу и у Београду). И то све ће да направи хаос. И у праву си, то јесте - и биће - проблем нашег града, јер он нема путну мрежу која то све може да прихвати. А још горе је што је, тренутно, не гради, него се узда у некакав глупи "метро". А помоћи ћете и себи, али и нама, ако будете рекли. "Ми београдски метро не желимо да финансирамо". Јер је тако и праведно.
 
Oprastam ti 😁
Salim se, mislila sam da mislis na one koji su tranzitni, dolaze na posao pa me to pecne, a ja se izvinjavam jer realno ce i to da napravi guzvu.
Pricate o Metrou, ja nisam znala da vam to realno malo resava, a da za isti iznos moze da se zavrse ostali putevi.
Toliko o informisanosti i pitanjima koji se postavljaju i tome koliko mi izvan Bg nesto i znamo, ili barem ja.
Pitam se, hoce li jednom neko biti mudar i mudro raspoređivati novac....
Vama je jedini spas online rad ili rad u dve smene, ali to je jasno koliko je moguce
 
Vrh