Да, да, ајде да питамо Карла, који је тамо живео, и он ће нам (разочарано) рећи да је Амстердам, ван центра - аутомобилски град. Као и цела Холандија, са мизерним уделом јавног превоза. Уосталом, ако неки град има мало подземног метроа, то је Амстердам. Ту се на њих треба угледати: ван старог центра (Нови Београд) аутомобилизација, у старом центру (као и до сада) доминантан јавни превоз, под земљу ништа - јер, ако је 10 пута богатија Холандија укопала тек понешто, онда ми о копању не треба ни да размишљамо. Масовним бициклизмом у Београду се не заносите - само би додатно упропастило саобраћај, због наопаке сезоналности: кад је највећа потражња за превозом, у децембру, бицикл у Београду не може да се вози, нема голфске струје, тада би нам улична мрежа оптимизована према бициклистима само заузимала користан простор и нервирала поштен свет својом глупошћу.
Уосталом, добро је да градимо аутопутеве, посебно овај, јер тако нећемо бити дуго у могућности да терамо инат и Београђанима и да им не развијамо путну мрежу: притисак ће бити превелики. И нека га.
Иначе, ево, пре пола сата паркирах пред кућом, у Миланковићевом булевару, током радног времена, одмах до оноликих пословних зграда, бесплатно, и било још једно место. Претходно два сата код Краун плазе платио 62 динара. И места колко хоћеш. Какав Менхетн, их ,ма лондонски Сити! Проблеми Београда су преувеличани.