Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Dal što sam na tom delu bio sve vreme u preticajnoj traci ali nisam osetio bitno pogoršanje stanja u odnosu na leto, možda zbog zimskih guma ali da je dobro nije.
I što smo pričali da sledeća petlja Požega neće bitno skratiti vreme putovanja, možda i neće ali biće sigurno lakše mentalno, do Zlatibora uvek neki saobraćaj a posle vožnje AP čoveka mrzi da se vrati preticanju svako malo, makar meni tako. Posle ka CG već bude lakše mada ima kamiona...
 
Hehe, konacno i ja da probam novu cacansku obilaznicu, trebalo je 1000 strana pa da konacno stignem za 2h od stana u Bg do kuce u Ue. Bilo bi lepo da zavrse Surcin Nbg i do Pozege ali to nece vise od 5 minuta ukupno ubrzati put.
 
Hehe, konacno i ja da probam novu cacansku obilaznicu, trebalo je 1000 strana pa da konacno stignem za 2h od stana u Bg do kuce u Ue. Bilo bi lepo da zavrse Surcin Nbg i do Pozege ali to nece vise od 5 minuta ukupno ubrzati put.
Nije mi jasno ovo. Nije prvi koji prijavljuje da za 2 sata moze da se stigne od UE do Beograda.

Recimo krenes iz BNV i do Uzica kazes 2 sata?
Kad god pogledam Google maps prijavljuje 2.5 sati a svi prijavljuju 2 sata. Da li je do toga da nisu jos lepo uzeli informacije od vozaca ili nisu uracunali neki deo ili ovi koji prijavljuju 2 sata voze trke? :)
 
Nije mi jasno ovo. Nije prvi koji prijavljuje da za 2 sata moze da se stigne od UE do Beograda.

Recimo krenes iz BNV i do Uzica kazes 2 sata?
Kad god pogledam Google maps prijavljuje 2.5 sati a svi prijavljuju 2 sata. Da li je do toga da nisu jos lepo uzeli informacije od vozaca ili nisu uracunali neki deo ili ovi koji prijavljuju 2 sata voze trke? :)
Imam ja snimak vožnje sa kamere, u 13:00 bio na mostu u Užicu na magistrali, u 15:20 na Gazeli, ali sam pravio dve kratke pauze, ukupno 15 minuta, znači stigao za 2h i 5 minuta ravno. E sad zavisi gde ideš, može da bude i više i manje od 2h. Još je taj deo oko Užica bilo loše vreme i kiša, bilo je i auta, moglo je i brže čak, autoput uglavnom 120-130, sem tuneli oko 100, magistrala sve po ograničenju i ispod. Kad okačim video mogu i dokazati, pa pogledaj :) Evo screenshoti, izvinjavam se za slikanje kamerom, mrzelo me da radim screenshot i logujem se sa kompa :) Ko divlja, bar 15 minuta još može uštedeti, ali ne vidim poentu. Nijedno auto ni kamion nisam prestigao od Užica do autoputa, sem traktora, a mene je prestiglo bar 10-15 automobila. E da, imam i tag, nisam stajao na rampama.
Edit: za 2h vožnje ne trebaju pauze, igrom slučaja sam punio gorivo i tag u Sevojnu 10 minuta jer sam putovao iz Prijepolja, i 5 minuta stao na parking na autoputu da odgovorim na neke poruke na miru.
20220220_030707.jpg
20220220_030818.jpg
 
Poslednja izmena:
Мени је некада, пре отварања Милоша Великог, од Новог Сада до Мионице, требало око 2,5 сата вожње. Данас, од Новог Сада до Лајковца ауто-путем, па преко Диваца до Мионице и то све за максимално 100 минута. На ауто-путу возим 140км/ч, а од Непричаве до Мионице 60-80км/ч. Мени је тај ауто-пут од изузетног значаја и много ми је и убрзао и олакшао путовање…


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
Hajde, kad licitiramo, da se pridružim. Sa aerodroma do UE sinoć, koji minut ispod 2h. Tempomat na 118 sa 2-3 izleta po 1-2' na do 150, kad nema nikoga. Tako sam uvek unutar ili na granici prosečne brzine, a ne bih bio ni meta presretaču.
Ub - Lajkovac je u mnogo boljem stanju nego obrnuto, ako ne računam ulegnuće na samom početku, na kraju mosta gde mi sve plombe poispadaše. Suprotni smer će na onoj uzbrdici pored voćnjaka pa do kraja deonice z desnoj uskoro biti bez asfalta. Da je u tim krajevima bilo više snega i mraza, desna bi bila neupotrebljiva. Ono se mora uskoro raditi.
I za kraj, jedno lična muka: do sada sam tri puta uključivao u Pakovraću i svaki put sam imao frku od onog okreta og 360 stepeni na uključenju, posebno što krivina pred kraj postaje oštrija. Ozbiljan je to atak na moj i inače načeti centar za ravnotežu. Moraću sporije sledeči put, ako se setim. Isto se osećam u onih, doduše, nešto produženih 180+270 na skretanju sa Miloša ka Nišu. Gadna stvar ta vrtoglavica.
 
Bilo bi lepo da zavrse Surcin Nbg i do Pozege ali to nece vise od 5 minuta ukupno ubrzati put.

Ja sam merio sa blokovima kao referentnom tačkom početka, samo taj patrljak Nbgd-petlja Surčin ubrzaće oko 15min i to kada nije gužva na AP na potezu B.Kosa-ANT. Iz ostatka grada je manje, ali opet bolje od 5min.

Ovu su empirijska merenja (uz naravno procenu koliko će trajati put novom deonicom). Na potezu Pakovraće-Požega, sa referentnom tačkom petlja Požega mislim da će ušteda biti veoma mršava, možda do 5min.

U svakom slučaju, ja sam i do sada potez NBGD-EKO pumpa Zlatibor vozio za oko 2h, uz čačansku obilaznicu i NBGD-Surčin mislim da ću za 2h stizati do Kokinog broda, ako ne i dalje. Vožnja je potpuno u granicama zdravorazumske, ali ipak tečna bez oklevanja.
 
Možda postoji šansa da se puštanjem Surčin-NBg i Bg obilaznice do B Potoka, a obe bi trebale kobajagi istovremeno krajem godine, malo ublaži gužva preko Gazele. Jeste duže okolo, ali bi u spicu bilo brže ako se ide iz zapadnih delova NBg i Zemuna, južnije od B Potoka, pa možda bi bilo brže čak i do petlje Konjarnik, jer u špicu se Gazela čeka i do pola sata. Ali neko bolje rešenje će biti tek ako nastave skoro najavljeno od mosta na Adi povezivanje sa Bul Patrijarha Pavla, i od Trošarine do Laste. Takođe druga stvar kpja bi rasteretila je davno planirani Topčiderski tunel od mosta na Adi, pa nove trake sa strane autoputa do Šumica (gde bi onda trebalo skrene ka Pančevačkom mostu, tzv Unutrašnji Magistralni Prsten), al za sada ništa od toga. Te dve saobraćajnice SMT i UMP plus nastavak obilaznice do Pančeva sa drumsko-železničkim mostom Vinča-Starčevo bi rešile 50% gužvi u Bgu, a čudi me da se u Srbiji tolko ulaže sad u infrastrukturu, makar i sa kašnjenjima, a u Bgu jako jako malo, pa je i dalje najgori u zemlji sa gužvama bez vidljivih rešenja u najavi.
 
Zemun - Zlatibor (odmaralište RTS-a) letos 1.55h.

Petak, Čačak oko 10h, prazna stara obilaznica. Auto pun.
 
Da, petak predvece kad sam se vracao je bas bila guzva, a verovatno je i uvek petkom za pocetak vikenda u pravcu od Bga ka Cacku, skoro sve od Lajkovca do Surcina je bilo u dve trake saobracaja, naravno i krak Lajkovac-Valjevo standardno skroz pun, pa sam se pitao dal ce biti guzve na rampi Pakovrace, ali bio sam umoran kad sam stigao pa nisam stigao proverim traffic na Google maps. Po meni, autoput skroz opravdan, ne kao sto su neki tvrdili da ce biti pun samo u par vikenda u letnjem ili zimskom spicu odmora i praznika, vidim da je svaki petak pun.
 
Da, petak predvece kad sam se vracao je bas bila guzva, a verovatno je i uvek petkom za pocetak vikenda u pravcu od Bga ka Cacku, skoro sve od Lajkovca do Surcina je bilo u dve trake saobracaja, naravno i krak Lajkovac-Valjevo standardno skroz pun, pa sam se pitao dal ce biti guzve na rampi Pakovrace, ali bio sam umoran kad sam stigao pa nisam stigao proverim traffic na Google maps. Po meni, autoput skroz opravdan, ne kao sto su neki tvrdili da ce biti pun samo u par vikenda u letnjem ili zimskom spicu odmora i praznika, vidim da je svaki petak pun.

Одлично се сећам децембра 2019. и првих неколико месеци 2020. када је јако мало возила било на ауто-путу МВ. Како је време пролазило и како су људи почели да користе и да се навикавају на ауто-пут, тако је све више и више саобраћаја на А2. Ја сам на А2 јако често, што приватно, а што пословно, и могу вам рећи да је возила све више и више, било да возите дању, ноћу, радним данима или викендом… недељом поподне буде јачи саобраћај ка БГ, а петком ка ЧА… то су по мени једини шпицеви… отварањем преосталих деоница, што до краја ове године, а што наредне године, саобраћај ће неминовно расти… нека се са што мање кашњења заврше започети пројекти, биће заиста све боље и боље што се тиче уштеде времена и удобности… пракса је показала да не треба веровати обећањима политичара што се рокова тиче, јер то је прича за неуке, већ на све њихове рокове треба додати пола године или годину…


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
Danas je jedan (ne)bitan shvatio da je od Pž do Mačkata hitno potreban autoput. Na njegovom mestu, ugledao bih se na šefa i ne bih više dolazio ovamo. Ne treba izazivati sudbinu i čekati šta u ovom kraju može da se desi 3. put.
Slike su sa lokalne saobraćajne grupe, od jutros, negde oko 11h, sa poteza Bela Zemlja - Mačkat.
Screenshot_20220220-185122.jpg

Screenshot_20220220-185115.jpg
 
Na twitteru se pravda da nije on bio i da ce tuziti neke koji su to objavili, i onda je krenula lavina sale na tomin racun od 2 minuta video snimka naplatne rampe do po kojim clanovima zakona ce on nekog tuziti i tako...
 
Možda postoji šansa da se puštanjem Surčin-NBg i Bg obilaznice do B Potoka, a obe bi trebale kobajagi istovremeno krajem godine, malo ublaži gužva preko Gazele. Jeste duže okolo, ali bi u spicu bilo brže ako se ide iz zapadnih delova NBg i Zemuna, južnije od B Potoka, pa možda bi bilo brže čak i do petlje Konjarnik, jer u špicu se Gazela čeka i do pola sata. Ali neko bolje rešenje će biti tek ako nastave skoro najavljeno od mosta na Adi povezivanje sa Bul Patrijarha Pavla, i od Trošarine do Laste. Takođe druga stvar kpja bi rasteretila je davno planirani Topčiderski tunel od mosta na Adi, pa nove trake sa strane autoputa do Šumica (gde bi onda trebalo skrene ka Pančevačkom mostu, tzv Unutrašnji Magistralni Prsten), al za sada ništa od toga. Te dve saobraćajnice SMT i UMP plus nastavak obilaznice do Pančeva sa drumsko-železničkim mostom Vinča-Starčevo bi rešile 50% gužvi u Bgu, a čudi me da se u Srbiji tolko ulaže sad u infrastrukturu, makar i sa kašnjenjima, a u Bgu jako jako malo, pa je i dalje najgori u zemlji sa gužvama bez vidljivih rešenja u najavi.
Sve tačno.
Nažalost, upropastiće nas prokleti metro, da ne možemo da izgradimo drumove koji su nam potrebni pa da živimo ko ljudi.
 
Na Uzice oglasna tabla je neko u kom napisao da je pratnja V., ali komentara sad nema, ko zna. Secam se na Ibarskoj da smo par puta skroz u kanal usli da bi rotacije proletele. Ne znam ni da li su blinkeri, mozda uopste nije niko poznat, ima i ovih " obicnih" koji misle da voze avion...
Nije ni vazno, ali je brzina bila ogromna, ljudi onom autu fali točak ( ne Audi, nego onaj drugi)
Automobili su bez vozaca, policije nije bilo niko ne regulise saobracaj....krajnje cudno....a prizor.... nadam se da niko nije poginuo. Ej otkinut točak stoji 10m dalje....

Iako sa Zl nije bilo guzve, ja ne znam dal je to Bela Zemlja, ali se pravi kolona, da li je zbog puno punih linija, malo ogranicenje.... ne znam ali su kolone stvorene iako sa Zl nema puno saobracaja k tako je nadalje sve do Pz.
Mi domaci vozmo u koloni, tranzitni zure i obilaze. Ne znam samo gde su naucili da voze onako u krivinama...
 
Nije presretac, ovo je vozilo iz pratnje. Verovatno je ministar pod pratnjom isao po decu na Zlatibor pa se sada zataskava jer je kampanja a i ne bi smeo da ide pod pratnjom da obavlja privatne poslove.
 
Ima i ova verzija.
Svakako, neko je debelo zabrljao.
 
Ko god da je bio, zloupotrebio je blinkere i prava koja mu daje daje status prioritetnog ili vozila pod pratnjom.
A i pre nekog vremena bilo je ograničeno ko može da ih koristi.
Jutros je bilo poprilično vozila sa Zlatibora jer je poslednji dan raspusta i za takvo bahaćenje apsolutno nema mesta.
Nakon rekonstrukcije, ograničenja su spuštena, produžena puna... Ne bez razloga na nekim mestima. Policija je čeato prisutna, ali uglavnom stacionarno. Jedno do dva obična neobeležena vozila sa kamerama koji bi se konstantno vozila u vreme većeg opterećenja, dnevno bi od kazmi isplaćivala svoju vrednost. Još nikad nisam otišao na Zl ili obrnuto da me bar dva vozila nisu pretekla na punoj. Čeato to preticanje podrazumeva i prekoračenje brzine, uz preticanje kolone u više navrata, što je nasilnička vožnja. Da dnevno snime dvojicu takvih, a uvek ih je na desetine dnevno, od svakoga bi naplatili po preko 100k kazni. Uz to bi išlo i upućivanje na seminare zbog poena, a kao najvažnije, ttakvi bi na duže bili sklonjeni sa puta.
Mira i ja smo često ovde pisali o problemu od Ča do Zlatibora. I slažemo se da uglavnom lokalci poštuju propise. Ali da najčešće Bg i NS visokih brojeva ili personalizovanih tablica demonstriraju svoju bahatost.
Ko god da je jutros i vozio ili bio VIP putnik, prekardašio je i prava je sreća da niko nije nastradao. Nadam se da će se, posle ovog incidenta, uzeti u pamet i zalagati da što pre krene ap ka Mačkatu. Ovako ćemo svi da izginemo
 
Vrh