Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ako kaze da je 70% trase od duzine 75km Pozega-Duga Poljana u tunelu i mostovima, onda meni deluje da je svejedno dal je na toj polovini od IVanjice do Duge Poljane autoput ili brzi put, jer ce tu iovako ionako onda biti po dve trake i ogranicenje 100. Videli smo da se u CG ono zove autoput, iako kad pogledate veliki deo deonice je u tunelima i mostovima koji su sa po dve trake, i zapravo je brzi put na tim delovima. Do Ivanjice tih 30tak km je druga stvar, tu je uglavnom ravno i bar 90% moze biti po tri trake.
 
Da li je igde pomenuto kad bi to trebalo da pocne da se radi, i izvinjavam se na zaboravnosti, ko vodi Pakovrace - Pozega kao glavni izvodjac?

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
S proleća ako sam dobro razumeo i to kreće da se radi iz pravca D. Poljane i iz Arilja.
 
SCS":3jfrzzhu je napisao(la):
Odlican video i fotke, svaka cast za trud

Meni samo bode oci ovo preostro lomljenje iz pravca Cacka ka autoputu, ja bih u ovoj situaciji radije napravio krug u kruznom toku nego razmisljao da li cu uspeti da smotam iz prve
Nadam se da ce brzo zavrsiti stubove i ukinuti ovo privremeno resenje

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
Stvarno lepa vest. To ce otvoriti taj deo Srbije znacajno. Golija je prelepa a i Pester. A siguran sam da ce se uskoro saznati za mnoge skrivene dragulje tog dela nase prelepe Srbije.
Od Duge Poljane do Boljara je nekih 30ak km po relativno ravnom terenu sto se moze zavrsiti lagano nakon sto CG uradi svoj deo. Meni bi bilo logicno da CG uradi odmah deo od magistrale Ribarevine-Berane i da se to odmah spoji sa Dugom Poljanom. To je nekih 25km sa njihove strane. Znacilo bi sigurno mnogo za njihov turizam.
I zna li se da li ce izmedju Duge Poljane i Boljara biti jos neka petlja ili ne?
 
Зашто мислиш да треба, тамо је пустара?!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911796#p911796:2gr6ij7z je napisao(la):
Earthmoving » Ned Dec 26, 2021 3:05 pm[/url]":2gr6ij7z]Ako kaze da je 70% trase od duzine 75km Pozega-Duga Poljana u tunelu i mostovima, onda meni deluje da je svejedno dal je na toj polovini od IVanjice do Duge Poljane autoput ili brzi put, jer ce tu iovako ionako onda biti po dve trake i ogranicenje 100. Videli smo da se u CG ono zove autoput, iako kad pogledate veliki deo deonice je u tunelima i mostovima koji su sa po dve trake, i zapravo je brzi put na tim delovima. Do Ivanjice tih 30tak km je druga stvar, tu je uglavnom ravno i bar 90% moze biti po tri trake.

U toj divljini je ipak bolje da je auto-put zbog bezbednosti. Mada i kod nas će biti diskutabilno da se životinje ipak neće naći na kolovozu.
 
Pa jeste ali od Karakujica Bunara, gde bi recimo mogla biti petlja do Tutina je nekih 30ak km. Taj put se rekonstruise i svakako moze da pomogne da taj kraj zivne ako bi se napravilo iskljucenje. A ovo je idealna prilika da se uradi nesto po tom pitanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911841#p911841:trbqgc1v je napisao(la):
blagic » Нед Дец 26, 2021 5:28 pm[/url]":trbqgc1v]Pa jeste ali od Karakujica Bunara, gde bi recimo mogla biti petlja do Tutina je nekih 30ak km. Taj put se rekonstruise i svakako moze da pomogne da taj kraj zivne ako bi se napravilo iskljucenje. A ovo je idealna prilika da se uradi nesto po tom pitanju.
Има то логике Благићу...ајд видећемо шта ће бити. Сад имамо на овој теми још деценију да пишемо, наравно ако пре не зарате западни терористи са Русима!
 
Koliko vidim, kada se izgradi jednog dana deonica do Duge Poljane, i u Crnoj Gori najavljena deonica od MAteševa do Andrijevice, ostaće nekih 60-ak kilometara vazdušnom linijom da se auto-putevi spoje. To je deonica za koju je potrebno 2-3 sata u idealnim uslovima.

Realno, do Duge Poljane neće biti gotovo za 4 nego 6-8 godina i to ako smo optimisti. A taj ostatak do Boljara, ko zna kad.
 
Sta se to sada iznenada dogadja pa se postavlja pitanje pustanja deonice Preljina - Cacak/zapad. Sada predsednik spominje I neki rok do 10 februara.
 
Председник Србије Александар Вучић истакао је данас да је деоница аутопута Прељина-Паковраће готова, али да се чека на договор „Путева Србије” и надлежног министарства око њеног отварања.

„Доћи ћу када ми буду рекли да је аутопут безбедан и направљен. Сада имамо несугласице између директора „Путева” и министра. Један мисли да је готово, а други мисли да ће то бити до 10. фебруара. Суштина је да ли ће банкине бити камене или не”, објаснио је Вучић одговарајући на питање када ће доћи на отварање деонице до Паковраћа.

Додао је да је пут завршен, као и осветљење у тунелу, а да је потребна само „крајња шминка”.

„У Чачак стижем када се договоре Томислав Момировић и Зоран Дробњак. Знам да се сада праве огромне гужве у Чачку, али Чачани треба да знају да је Чачанин крив што се деоница не отвара. Биће у наредних месец дан”, поручио је Вучић.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911793#p911793:31xjro3p je napisao(la):
nesharm » Ned Dec 26, 2021 1:59 pm[/url]":31xjro3p]Ovo sto je potpisano je samo predugovor, ili neka izjava o namerama, zna se kako se ugovor radi.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
Na teletekstu RTS-a ladno piše vest "potpisan je komercijalni ugovor za izgradnju deonice autoputa Požega-Duga Poljana". Ako je komercijalni ugovor, kako je moguće da njime nije ugovorena i cena? Neko ovde masno laže...
 
Znači ništa, ja se iz Beograda vracam u srijedu pa ću ipak morati kroz Čačak.
Sledeceg puta akoBogda.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Tradicionalni performans za potrebe predizborne kampanje. Mislim, poznato je da on menja pesmu kako dune vetar, sto bi ovo bilo drugacije.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
Misljenja sam da ce do Arilja zavrsiti u istom periodu kad i do Pozege i da ce novinari vec na prolece izbrisati rec Pozega iz njihovih izvestaja i preci na Arilje, drugo objasnjenje nemam za ove ispade poput "Cela deonica u dužini od 31 kilometar je u potnunosti asfaltirana', ''Autoput Preljina-Požega biće završen za mesec dana'' i slicno. Inace Cacak zapad-Arilje bice duzine oko 25km.
 
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, v. d. direktora Puteva Srbije Zoran Drobnjak i direktor ogranka u Srbiji Kineske korporacija za puteve i mostove CRBC Džang Siaojuan potpisali su ugovor o izgradnji autoputa na deonici Požega - Duga Poljana.
Cena prava sitnica, 21m€/km
https://rs.n1info.com/biznis/potpisan-u ... a-poljana/
 
Pa dobro, koliko su preplacivali kilometar po ravnici, dobar deo ovog autoputa ce biti na 800-1000m nadmorske visine, a potez Ivanjica - Dobro Polje je bas koska za gradnju. Ono sto je cinjenica je da smo zaduzeni za jos milijardu i po $.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
cemix":3ex3ukwk je napisao(la):
Председник Србије Александар Вучић истакао је данас да је деоница аутопута Прељина-Паковраће готова, али да се чека на договор „Путева Србије” и надлежног министарства око њеног отварања.

„Доћи ћу када ми буду рекли да је аутопут безбедан и направљен. Сада имамо несугласице између директора „Путева” и министра. Један мисли да је готово, а други мисли да ће то бити до 10. фебруара. Суштина је да ли ће банкине бити камене или не”, објаснио је Вучић одговарајући на питање када ће доћи на отварање деонице до Паковраћа.

Додао је да је пут завршен, као и осветљење у тунелу, а да је потребна само „крајња шминка”.

„У Чачак стижем када се договоре Томислав Момировић и Зоран Дробњак. Знам да се сада праве огромне гужве у Чачку, али Чачани треба да знају да је Чачанин крив што се деоница не отвара. Биће у наредних месец дан”, поручио је Вучић.
E baš im hvala što su stotine radnika,mašina i kamiona gazili jedni preko drugih da završe nešto zašta sad čitamo ovo.Divno.
 
Postoji razlog i to drugačiji od ovog što kažu. Pa zar bankine ,ako se misli na ono kao ivičnjak ne može biti postavljano sa strane, a da saobraćaj ide?
Kao da to Mona i onaj drugi mogu da diktiraju, kao da iko može da kaže da to nije spremno ako neko odozgo odluči?

Meni je njegov govor kad je bila poseta bio čudan " biće za sad ili za mesec dana, ali biće"

I sad problem bankine, sto? Ako ima ograda šta je problem, nek prođu praznici pa nek i zatvore ceo potez na 15 dana i nek postave bankine. Jel to problem? Ne nije
Ja neću za praznike ići, ali će ljudima trebati. Mogli smo svi na Preljinu, ali kasnije i neka su gužve, preživeće se i biće bolje nego kad pred praznike stisnu.
Baš me zanima šta je realno problem....
@ Stara Mo, bilo bi super i da demontirate postojeće rampe na Preljini pa da tako sačekamo praznike . HO HO HO
 
Oва земља треба да промени име у Апсурдистан! Када следећи пут неко буде причао како не треба говорити о политици, јер је ово грађевински форум, нека позове инжењера задуженог за " камене банкине " ! Да нам објасни зашто на готовој деоници треба чекати месец дана! На основу чега је то одлучио? Или да нам силна струка објасни од 1200км аутопутева који се граде како ни 1 км аутопута у пуном профилу није отворен у 2020 и ево 2021 години. Молим инжењере и струку да нам објасне? Или ипак има везе политика и велики респиратор, монастир и зорка коридорка која сада прави хаос у енергетици?!
 
Po meni ovo odlaganje ima smisla sa reklamne tačke gledišta. Prvo "Biće za Nikoljdan!" i onda pred Nikoljdan se pumpaju snimci i kako se sve završava i kompletira. Onda sad krajem decembra poseta baš tom kraju. I dalje slike završene deonice (nije da nisam održao obećeano) i ugovara se dalje. Sad kao zezaju Toma i Drobnjak ali biće u februaru. Sve je to bliže izborima u aprilu pa vredi podsećati. Znači nije ništa slagano, završeno je a sad što nije pušteno to je druga priča. Jenostavno ovo je velika stvar za reklamu i treba je što bolje iskoristiti. Bojle prolongirati iščekivanje. Ako se sad provozamo zaboravićemo do aprila :).
 
Vezano za cenu ovoga do Duge Poljane: da je potpisan pre recimo 5 ili 10 godina, bio bi jeftiniji 30-50% (samo u zadnjih godinu dana cene u gradjevinarstvu su dosta porasle), a mozda bi se deo vec i koristio i naplacivala putarina. Em bi manje kostao, em bi deo para mozda donosio, dakle dupla korist je bila da je potpisan ranije. O skracenju vremena putovanja, bezbednosti, otvaranju celog kraja za investicije u domacinstva, turizam, poljoprivredu itd da ne pricam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911915#p911915:dxq0v0qw je napisao(la):
ZAK » Ned Dec 26, 2021 7:33 pm[/url]":dxq0v0qw]Po meni ovo odlaganje ima smisla sa reklamne tačke gledišta. Prvo "Biće za Nikoljdan!" i onda pred Nikoljdan se pumpaju snimci i kako se sve završava i kompletira. Onda sad krajem decembra poseta baš tom kraju. I dalje slike završene deonice (nije da nisam održao obećeano) i ugovara se dalje. Sad kao zezaju Toma i Drobnjak ali biće u februaru. Sve je to bliže izborima u aprilu pa vredi podsećati. Znači nije ništa slagano, završeno je a sad što nije pušteno to je druga priča. Jenostavno ovo je velika stvar za reklamu i treba je što bolje iskoristiti. Bojle prolongirati iščekivanje. Ako se sad provozamo zaboravićemo do aprila :).
Ništa nije slagano , osim da će u ovo vreme biti završena deonica od 30 kilometara do Požege, a ne patrljak od 11 kilometara do Pakovraća. Da je od početka bila normalna dinamika radova i da je eksproprijacija rađena pre slikanja za medije, nebi uopšte bilo bitno da li se put otvara za Svetog Nikolu, Božić, Sretenje ili koji mesec gore-dole.

Mislim da čak i naziv naplatne rampe Pakovraće i ove mikrodeonice njima dobro služi za zamazivanje očiju narodu: da se tih 11 kilometara zovu deonica "Čačak Istok-Čačak Zapad"(što u realnosti i jeste), a ne "Preljina-Pakovraće", i slepcu bi bilo jasno kolika medijska prevara i ničim opravdano kašnjenje je u pitanju. Ovako, ko van Moravičkog Okruga uopšte ima predstavu kolika je udaljenost od Čačka do Pakovraća?
 
Vrh