Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

StaraMo":1jbgb0du je napisao(la):
Gvozden Nikolić u svom stilu "mapu gledaj a seljake pitaj"...Stidljivo provejava mogućnost blagog probijanja rokova.


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=puyKWYn8Rn4[/youtube]
Nisam imao srca da vam direktno kažem(ili ono malo ispod srca)
 
Jaooooo @stara mo, ahahahahahaha.
Nisam odmah procitala tvoju poslednju recenicu.
Hahahahhahahaha
Kralj si, nema sta. :)
da se razumemo, mislio si na želudac? ;)

A sto se tice Gvozdena N.- bolje je pitanje sta njima znaci da li je Sv.Nikola ili Sv.Sava?! Zima, ladno, sneg, mraz.... asfalt mora biti gotov do pocetka decembra, posle toga male su sanse za njegovo postavljanje.
A ceo decembar je dovoljan za postavljanje tabli, crtanje linija itd.
Njima ne znaci tih mesec dana, a nama bi moglo
 
I jos jedno pitanje, da li ti imas neke info iz prve ruke da nece biti do NG?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883436#p883436:1owni6ui je napisao(la):
dzokar » Sub Sep 25, 2021 12:22 pm[/url]":1owni6ui]Evo jedan najnoviji info, Drobnjak kaže da će obilaznica oko Čačka biti gotova do marta, jer ne može da se asfaltira po hladnom vremenu. Mada on ovde navodi, (ili ovi loše prevode), celu deonicu do marta. Ali svakako evo link: https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2021&mm=09&dd=25&nav_id=1927686

Drobnjak je kr****, on i dalje priča da će se kompletna deonica do Požege završiti do marta. Nije to samo sad pomenuo već i u prošlim intervjuima.

Pogledao sam još jednom ovaj intervju, ipak je mislio na obilaznicu oko Čačka, na kojoj bi se završni sloj asfalta radio u martu. Jbg, to je realnost, to se i vidi čim pogledate trenutnu situaciju na terenu.
 
Najava je takva,ali nije 100% potvrdjena.Svakako se radi sve ostalo a niko ne može da zna kakav će i Mart biti,možda je onda bolje reći April.
 
Ljudi, da se zavrsi deonica od Preljie do Pakovraca ove godine nema sanse. Jasno je da se takvi rokovi i bajke pricaju zbog ovih nesrecnika iz Gvozdenovog priloga i njima slicnih. Od vas ovde na forumu ocekujem vise. Svi ste ovde od elementarno pismeni do veoma obrazovani. Koristite racunare, internet itd. Znaci NISTE GLUPI. Ako malo razlmislite, pogledate neki stariji video itd. shvaticete da nas uvek lazu.
Ovaj autoput je ogroman posao, cak i kroz ravnicu. Problem u ovom slucaju nije kojom se brzinom radi, nego kad se pocelo. Lagali su o pocetku, pa kasnije su se davali rokove o zavrsetku do Pakovraca, a da pritom nisu ni obelezili trasu. Nije bila uradjena eksproprijacija. Ko na svetu moze dati rok, ako nije uradjena ni eksproprijacija, koja zbog sudjenja moze ozbiljno da se oduzi. Dok se ne uradi eksproprijacija, ne mogu ni precizna ispitivanja, ni merenja, jer kako da busis nekome imanje, ako ti nije dozvolio.
Da li sad shvatate tezinu izjava 2012. da cemo se 2019. voziti autoputem do CG mora?
Ova deonica do Pakovraca se radi brzo i to se jasno vidi i zato je snimaju svakih 7 dana iz Puteva Srbije. Ali ostalo je jos puno posla. Nerealno je da mi procenjujemo kraj, ali mozemo da pogledamo druge deonice koje smatramo da su se radile brzo. Jedna od njih je Surcin - Obrenovac. Ovakvo stanje je bilo u Maju, da bi otvaranje bilo za Svetog Nikolu. U ovo doba godine je gotovo sve bilo pod asfaltom. Sada do Pakovraca imamo i tunel, koji nije ni zavrsen, a tek mora da se oprema. Srecom, njegovo opremanje ne traje kao tunel Brancici, jer je manji, ali se moze porediti sa tunelom Veliki kik, kod Boljkovaca. Trebalo je jedno 4-5 meseci da se on opremi. Prolazio sam gotovo svaki vikend kroz Boljkovce. Ono sto je nesrecna okolnost je, sto ide zima, kraci je dan, mnogi radovi ne mogu da se izvode zbog mraza, snega itd. Tako da, pre proleca (April, Maj) nije realno da se zavrsi. Da je sad Maj, a ne kraj Septembra, imalo bi nade da bude gotovo do Svetog Nikole.
Sto se roka do Pozege tice, ko ga da, taj je lupio. Vec se odavno pise kako cemo za 2,5 sata iz Beograda stizati do CG. Vucic pred spavanje razmisljao o brzoj pruzi BG-Nis, a mediji odmah izracunali za koliko ce da se stize do Soluna i na grcko more.
Moramo kriticki da razmisljamo o svemu, bar mi koji imamo mozga kojim ne upravlja vlast. Sa druge strane neki kukaju kako ce sad biti guzva u Pakovracu. Pa bice guzva, ali bice i u Pozegi, kad AP stigne do tamo, ali je logicno da guzva ne moze nigde da bude veca nego sto je sad u Preljini.
 
На форуму има поприличан број људи који доста реално процењују ситуацију. Зезали смо се и са опкладама. Док год су људи као Дробњак задужени за овакве пројекте никад ништа неће бити на време, у неопходном квалитету и пристојних цени. Никад. Ова власт је слика и прилика Србије у којој живимо!
 
Stvar je jednostavna. Izbori su u aprilu. Najvise im odgovara da se otvori pred izbore (mart). Otvorice ga tada pa makar i da ga ne zavrse skroz (sto ne bi bilo prvi put u novijoj istoriji).
 
Kod nas u CG gradonačelnik Podgorice otvorio je svečano obilaznicu 21 maja a saobracaj na njoj pusten je u avgustu 3 mjeseca kasnije.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
A, čuš, kod vas se još zamajavaju sa upotrebnom dozvolom i sličnim sitnicama, dok se u Srbiju pušte kola pa se upotrebna dozvola pribavlja u narednih 20 godina;)
 
Nas "spasavaju" prevremeni izbori, da je njih vise, verovatno bi se forsirali odredjeni radovi, i imali bi brze zavrsene neke deonice. Zato ce Pakovrace verovatno pompezno biti pusteno sto ste sami procenili mart ili april naredne pre izbora.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Ja sam iskreno iznenađena, ali ne razumem se u sve ovo samo pratim radove.
Mislila sam ako su vec probali sa asfaltom da je nasipanje pri kraju, a da asfalt moze za npr 2mes da bude zavrsen...ovo sve ostalo mogu da hvataju suvo vreme za linije itd.i da to bude gotovo do NG.
Kako ce oni ako pomere rok? Bas iskustvo kaze da to preko zime sto je + meseci odgovara samo radovima u tunelu, ostalo nece raditi, meni je i taj mart upitan jer nema puno vremena, a treba podloga da bude suva i temp.visoka

Ne znam, meni je izgledalo kao da stizu sve, ali moguce da im treba jos vremena.
 
Polako ljudi, nemoj vas upecaju da puste 12km do Pakovraca za 3 meseca pa da vam za tih 1% od 1200km koje navodno grade, posle nabijaju na nos kako niste verovali da ce tih 1% biti gotovo, pa da je onda vasa sumnja i za ostalih 99% nepouzdana. Budite oprezni u razaznavanju istine od lazi, jer em ne zavisi od vas, em sada pred kraj radova ne mozete nista da uradite po tom pitanju, niti da ubrzate niti inerciju lokomotive da zaustavite. Tako da, će vidimo vrlo brzo...
 
Ne verujem da zima moze biti prepreka, i Surcin-Obrenovac je pusteno za Sv. Nikolu, pritom ume i u oktobaru novembru da posluzi vreme

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
Ako neko sumnja po ovom snimku da do Pakovraća može biti gotovo za 3 meseca nek iznese šta? Meni se čini da napreduje prilično ravnomerno na celoj trasi, da ima dosta mašina, tunel Trbušani skoro ceo natkriven betonom, betonski elementi postavljeni, vidi se ponegde betonska pumpa da radi završne betonske radove, ove cevi u zemlji duž trase će za par nedelja uglavbom svuda biti postavljene, nakon toga još koji sloj kamena stavljen i za oko mesec veći deo trase spreman za asfaltiranje. Neki delovi od asfaltiranog dela ka mostu su možda već i spremni. Ostaje pitanje brizne elektromašinskog opremanja tunela Trbušani.
Ovo iza Pakovraća, trasiranje blagi užas, ali dobro da betonski stubovi na gotovo svim budućim mostovima napreduju, sem preko magistrale.
 
Do kraja oktobra pada ovde asfalt. Za asfalt samo da je suvo i iznad 5°C. Betonske konstrukcije su skoro gotove.
 
Pojavilo se i šesto ostrvo na naplatnoj rampi,a i kružni tok dobija obrise.Plato je baš mali ali za utehu imamo više prolaza nego ona kod Podgorice.
f8237bb4ab6ad038858298766dfd8225.jpg

d5a5cd3696f495986fcde2f80acec31d.jpg
 
A koliko ulaza/izlaza bese ima Preljina?
Mene brine i ova mala cuprija odmah posle naplatne rampe. Tu ce se stvarati cep. Mada, mislim da se svi mozemo sloziti da ce se cepovi stvarati i kada se zavrsi deo do Pozege.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884059#p884059:z1322kyl je napisao(la):
Earthmoving » Пон Сеп 27, 2021 3:49 pm[/url]":z1322kyl]Ako neko sumnja po ovom snimku da do Pakovraća može biti gotovo za 3 meseca nek iznese šta? Meni se čini da napreduje prilično ravnomerno na celoj trasi, da ima dosta mašina, tunel Trbušani skoro ceo natkriven betonom, betonski elementi postavljeni, vidi se ponegde betonska pumpa da radi završne betonske radove, ove cevi u zemlji duž trase će za par nedelja uglavbom svuda biti postavljene, nakon toga još koji sloj kamena stavljen i za oko mesec veći deo trase spreman za asfaltiranje. Neki delovi od asfaltiranog dela ka mostu su možda već i spremni. Ostaje pitanje brizne elektromašinskog opremanja tunela Trbušani.
Ovo iza Pakovraća, trasiranje blagi užas, ali dobro da betonski stubovi na gotovo svim budućim mostovima napreduju, sem preko magistrale.
Земљани, ти баш запео за Сокић! Пре свега сумњам да им је у интересу да пусте пре избора, мада онда могу 3-4 месеца трубити о томе. Ускоро ћемо сазнати
 
blagic":3f6xa2ea je napisao(la):
A koliko ulaza/izlaza bese ima Preljina?
Mene brine i ova mala cuprija odmah posle naplatne rampe. Tu ce se stvarati cep. Mada, mislim da se svi mozemo sloziti da ce se cepovi stvarati i kada se zavrsi deo do Pozege.
Preljina po novom ima 3 ulaza i 3/4 naplate i jednu čistu tag traku onu skroz levo...E kad se pusti Pakovraće onda se one 3 ulazne na kolovozu autoputa ruše i vraćaju se gore tako da će Preljina do izgradnje najnovije Preljine imati 2 ulaza i 2/3 naplate i 1 tag naplatu.
Potpuno se slažem ova ćuprija i uopšte ceo plato je trebao biti širi,tolika mehanizacija,nasipanje,potporni zidovi mogli su se još malo potruditi,Srdjan reče džabe nam i sto prolaza ako se svi zaglave na ovoj ćupriji i kružnom toku.
 
Nesto naglas razmisljam, ulazne rampe se nalaze u Preljini na autoputu, i one mogu da izservisiraju sav saobracaj koji dolazi preko petlje Preljina i buduce petlje Pakovrace, ne vidim razlog zasto bi neko srusio tu rampu. Ostavis je kao rampu ulaznu rampou koja stoji na autoputu do zavrsetka autoputa do Pozege. Moze da se stavi signalizacija za putarinu u regionu Preljine.

Na taj nacin obe petlje Preljina i Pakovrace mogu da servisiraju ceo izlazni saobracaj.

Nemam pojma koliko je to realno, ali mozda bi to bilo resenje.
 
Vrh