Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Dobra stvar je što Moravski za istočni odliv saobraćaja dobro napreduje, a i ovo do Požege za zapadni se može očekivati 1-2 godine nakon puštanja do Pakovraća, pa u svakom slučaju situacija sa gužvama na Preljini 5 godina ne bi trebala se ponovi.
 
culucar":aqimnqsr je napisao(la):
Nesto naglas razmisljam, ulazne rampe se nalaze u Preljini na autoputu, i one mogu da izservisiraju sav saobracaj koji dolazi preko petlje Preljina i buduce petlje Pakovrace, ne vidim razlog zasto bi neko srusio tu rampu. Ostavis je kao rampu ulaznu rampou koja stoji na autoputu do zavrsetka autoputa do Pozege. Moze da se stavi signalizacija za putarinu u regionu Preljine.

Na taj nacin obe petlje Preljina i Pakovrace mogu da servisiraju ceo izlazni saobracaj.

Nemam pojma koliko je to realno, ali mozda bi to bilo resenje.
Teoretski je moguće ali koliko znam Putevi Srbije kao glomazan mehanizam teško prihvataju promene jer im onda to poremeti njihov sistem rada i duševni mir, praćenja neuparenja itd.To bi značilo da je na Pakovraću slobodan ulaz,dobila bi se još jedna naplata plus što je korisno svakako u ovoj situaciji ali bi im se onda pojavila vozila na Preljini bez kartice koja su za njihov sadasnji sistem vozila sa izgubljenom karticom i koje oni naplaćuju kao cenu relacije Obrenovac Preljina plus kazna.Bilo je ovde milion raznih smislenih predloga ali retko kada nešto bude prihvaćeno.
 
culucar":tdoo7pjy je napisao(la):
Nesto naglas razmisljam, ulazne rampe se nalaze u Preljini na autoputu, i one mogu da izservisiraju sav saobracaj koji dolazi preko petlje Preljina i buduce petlje Pakovrace, ne vidim razlog zasto bi neko srusio tu rampu. Ostavis je kao rampu ulaznu rampou koja stoji na autoputu do zavrsetka autoputa do Pozege. Moze da se stavi signalizacija za putarinu u regionu Preljine.

Na taj nacin obe petlje Preljina i Pakovrace mogu da servisiraju ceo izlazni saobracaj.

Nemam pojma koliko je to realno, ali mozda bi to bilo resenje.
Ne da je realno, već je najbolje moguće rešenje, izbegle bi se gužve na kružnom toku u Pakovraću i povećala izlaznost na max. Tek puštanjem Požege treba aktivirati ulaz Pakovraće i Preljinu. A za 3 godine završiće i novu petlju Preljina


Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Odličan predlog, nove rampe se sve sem jedne iskoriste za izlaz, čime će se rasteretiti novi izlaz, jedino što bi se moralo uraditi jeste da se osposobe (bar) dve trake za prilaz naplatnoj rampi Preljina. Sada je suženje kod naplatne rampe, međutim ona je odvojena svakako, a nisam siguran gde se nalazi naplata, 700m odatle, da li je na novom autoputu ili ne
 
Не верујем да ће ситуација у Паковраћу бити као сада у Прељини где се стварају несносне гужве када су највећи налети саобраћаја, уколико број рампи буде исти или већи као сада у Прељини. У суштини ће када се заврши Паковраће саобраћај на рампи би био једнак садашњем на Прељини без возила која иду ка КВ и НП са околинама и без већег дела возила која иду ка ЧА. Када се пак заврши и деоница Адрани-Прељина онда треба рачунати да ће и део се саобраћаја од КВ ка УЕ и ЦГ укључивати код Прељине и искључивати после 12км у Паковраћу, али мислим да је ово знатно мање него оно што смо већ одузели.
То свакако не значи да не треба водити рачуна јер у Прељини стварно зна да буде катастрофално.
 
Moramo voditi računa i o tome da svake godine ima sve više i više vozila koja putuju. Na početku će možda biti manja gužva na Pakoraću, ali kad ljudi vide da je manja gužva više njih će voziti i stvaraće se gužva svakako, isto tako kad se završi ka Požegi, tek kad se razdvoje autoputevi onda možemo očekivati dosta manje gužve
 
Tacno, svake godine imamo sve vise prometa na putevima (cak i isti broj vozila povecava mobilnost sa pustanjem novih autoputeva) i setimo se kolko su neki ovde bili naivni kada su po prometu od pre 10 ili 5 godina racunali kolki ce biti promet ovog autoputa. Tako da konstatujemo da je nasa tvrdnja sada ocigledna i pobedila, i da se planiranje gradnje autoputeva radi na sasvim drugim principima, a ne na postojecim ili starim prometima. To nam pokazuju i bez vece statistike guzve na Preljini, nadam se da je svima sad to jasno
 
Ako sam vas dobro shvatio, da se putarina plaća u Preljini i posle nema više zaustavljanja do Pakovraća, i obrnuto....? Nije loša ideja...
 
@Plećko

Koliko sam ja shvatio ideja je sledeća.

1.Ides iz Bg iskljucis se kao i sada na Preljini,sve ostaje isto platis ides dalje KV,ČA.

2.Ides iz Bg ne iskljucis se na Preljini nego na Pakovraću platis tamo ides ka UE.

3.Situacija 3 (Problem 1)ides iz KV hoćes za UE autoputem do Pakovraca,neces kroz grad ,na Preljini prodjes jer nema rampe umesto desno ka BG ides pravo,predjes autoput,ukkjucis se ka Pakovracu i tamo se na naplati pojavis bez kartice.Kazna je cela deonica plus troskovi obrade.

4.Situacija 4(Problem 2)Ides iz UE,na Pakovraću se ukkjucis nema ulazne rampe i ako si krenuo ka Bg ,ok na onoj privremenoj rampi uzmes karticu i sve ok do Obrenovca.Medjutim ako hićeš za KV ti se pre te privremene ulazne rampe iskljucujes desno i pojavljujes se na Preljinskoj rampi bez kartice i i opet kazna.

Jedino pravo resenje je bilo cela čeona privremena rampa u visini nove pumpe a dole slobodan prolaz dok se krakovi ne završe i zatvori sistem.Putevi naravno ne zele da ulazu pare u privremena resenja i tu se krug zatvara kao i Pakovraće koje ce imati kao sto smo zaključili 5 naplata i 2 ulaza a Preljina 4 naplata i 2 ulaza.
 
Obrisah maločas napisano. Nisam najbolje razumeo pa isčitah još koji put pa shvatih da moj post nije imao smisla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885120#p885120:1deqh7kr je napisao(la):
StaraMo » Čet Sep 30, 2021 3:26 pm[/url]":1deqh7kr]@Plećko

Koliko sam ja shvatio ideja je sledeća.

1.Ides iz Bg iskljucis se kao i sada na Preljini,sve ostaje isto platis ides dalje KV,ČA.

2.Ides iz Bg ne iskljucis se na Preljini nego na Pakovraću platis tamo ides ka UE.

3.Situacija 3 (Problem 1)ides iz KV hoćes za UE autoputem do Pakovraca,neces kroz grad ,na Preljini prodjes jer nema rampe umesto desno ka BG ides pravo,predjes autoput,ukkjucis se ka Pakovracu i tamo se na naplati pojavis bez kartice.Kazna je cela deonica plus troskovi obrade.

4.Situacija 4(Problem 2)Ides iz UE,na Pakovraću se ukkjucis nema ulazne rampe i ako si krenuo ka Bg ,ok na onoj privremenoj rampi uzmes karticu i sve ok do Obrenovca.Medjutim ako hićeš za KV ti se pre te privremene ulazne rampe iskljucujes desno i pojavljujes se na Preljinskoj rampi bez kartice i i opet kazna.

Jedino pravo resenje je bilo cela čeona privremena rampa u visini nove pumpe a dole slobodan prolaz dok se krakovi ne završe i zatvori sistem.Putevi naravno ne zele da ulazu pare u privremena resenja i tu se krug zatvara kao i Pakovraće koje ce imati kao sto smo zaključili 5 naplata i 2 ulaza a Preljina 4 naplata i 2 ulaza.
Mislim da nema potrebe u visini benzinske pumpe da bude čeona, već nakon isključenja za Preljinu i to taman na deonici koju sad rade. Ovi što se uključuju iz Pakovraća dolaze svakako na sadašnju čeonu u Preljini i isto plaćaju. Ovi što idu iz Beograda mogu da se isključe ka Preljini ili da idu na Pakovraće, ali svi plaćaju isto.
 
Како год размишљам, мени је јасно да од Пожеге до Мачката настаје хаос. Посебно кад цели Моравски проради. Надам се да ће то увидети на време!
 
@ivchonny Može i tu i naravno da služi do završetka celog pravaca do Požege,isto tako čeona privremena bi mogla i posle Kruševca ali kao što rekoh Putevi o tome ne razmišljaju.
 
Earthmoving":1yhtgylu je napisao(la):
Tacno, svake godine imamo sve vise prometa na putevima (cak i isti broj vozila povecava mobilnost sa pustanjem novih autoputeva) i setimo se kolko su neki ovde bili naivni kada su po prometu od pre 10 ili 5 godina racunali kolki ce biti promet ovog autoputa. Tako da konstatujemo da je nasa tvrdnja sada ocigledna i pobedila, i da se planiranje gradnje autoputeva radi na sasvim drugim principima, a ne na postojecim ili starim prometima. To nam pokazuju i bez vece statistike guzve na Preljini, nadam se da je svima sad to jasno
Prosek 2019 i 2021 kad budu izbacili Putevi Srbije broj vozila koji je prosao naplatne rampe, i to je okvirni protok vozila. 2020 zbog korone nije reprezentativna. Ne verujem da ce u 2022 biti preveliki rast, polovnjaci su ozbiljno poskupeli, a to je vecina prodatih vozila ovde.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885186#p885186:3ry5z5pu je napisao(la):
Алтаир » Thu Sep 30, 2021 6:05 pm[/url]":3ry5z5pu]Како год размишљам, мени је јасно да од Пожеге до Мачката настаје хаос. Посебно кад цели Моравски проради. Надам се да ће то увидети на време!

Već sada je haos. I ne samo od Požege nego od Pakovraća.
 
Nesho, nije realan pokazatelj poredjenja ako izbace samo naplatne rampe jer do 2019. smo imali samo jedan put od Bg-a do Ljiga: Ibarsku, a sada dva puta za istu destinaciju: autoput+Ibarsku, pa je adekvatno poredjenje: promet Ibarska do 2019 VS promet autoput+Ibarska npr 2021.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885258#p885258:1pbv77dh je napisao(la):
milaki990 » Čet Sep 30, 2021 7:00 pm[/url]":1pbv77dh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885186#p885186:1pbv77dh je napisao(la):
Алтаир » Thu Sep 30, 2021 6:05 pm[/url]":1pbv77dh]Како год размишљам, мени је јасно да од Пожеге до Мачката настаје хаос. Посебно кад цели Моравски проради. Надам се да ће то увидети на време!

Već sada je haos. I ne samo od Požege nego od Pakovraća.

Užas,haos,pakao :violina:
 
Biće kao kroz Grdelicu pre autoputa. Svaki put kad sam prošao je bio neki sudar. Na kraju su stavili stubiće po sredini i nema preticanja i kraj.
 
Izasao novi snimak , tunel skoro gotov sa betoniranjem . Počeli su vec da ga zatrpavaju. Zna li neko dal se uporedo radi i podloga tunela za asfalt i koliko im je potrebno za elektro opremanje tunela ?
 
Биће сасвим довољно времена до избора!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885826#p885826:1g98su4y je napisao(la):
Dovla Banacanin » Sub Okt 02, 2021 5:47 pm[/url]":1g98su4y]Izasao novi snimak , tunel skoro gotov sa betoniranjem . Počeli su vec da ga zatrpavaju. Zna li neko dal se uporedo radi i podloga tunela za asfalt i koliko im je potrebno za elektro opremanje tunela ?

Mislim sest meseci.

Oladite svi sa polemikom da li ce da bude pre ili posle nove godine deo/komad/parce (a ne segment, crko da bog da anglicizam) otvoren.
Upravo ovo rezim zeli, da to raspravljate. Nemoj mo. To je moj predlog.
 
@markoticevic, izvini, ali meni znaci dal je par meseci tamo- ovamo.

I briga m za izbore i ostalo, vec zato sto bi nam tih 10ak puta sto bi isli za BG, lakse podnosili i zimi se organizovali bolje, krace putovali i do 20 min.
Leti je naporno, ali se sve trpi, a zimi znaci svako skracenje.

Ne putuju svi samo za Zlatibor i CG 3x godisnje, ima nas koji putujemo cesce pa nam znaci i 15 dana. Uz to, trenutno je manje vozila, ali uskoro ce ljudi ponovo ka Zlatiboru i ogromna guzva oko Cacka koja je retko kad i manja.

Ja se slažem da je glupo verovati obećanja i gadjati se sa rokovima, ali mene zanima iz čisto praktičnih razloga, ne radi aplauza jer je ovo parce moglo i ranije biti gotovo, a da ne govorim sto nije do Pž
 
Izgleda da je počelo asfaltiranje u Preljini
 

Prilozi

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    422,8 KB · Pregleda: 1.083
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885869#p885869:1d9h66g5 je napisao(la):
MiraC » Ned Okt 03, 2021 3:45 am[/url]":1d9h66g5]@markoticevic, izvini, ali meni znaci dal je par meseci tamo- ovamo.

I briga m za izbore i ostalo, vec zato sto bi nam tih 10ak puta sto bi isli za BG, lakse podnosili i zimi se organizovali bolje, krace putovali i do 20 min.
Leti je naporno, ali se sve trpi, a zimi znaci svako skracenje.

Ne putuju svi samo za Zlatibor i CG 3x godisnje, ima nas koji putujemo cesce pa nam znaci i 15 dana. Uz to, trenutno je manje vozila, ali uskoro ce ljudi ponovo ka Zlatiboru i ogromna guzva oko Cacka koja je retko kad i manja.

Ja se slažem da je glupo verovati obećanja i gadjati se sa rokovima, ali mene zanima iz čisto praktičnih razloga, ne radi aplauza jer je ovo parce moglo i ranije biti gotovo, a da ne govorim sto nije do Pž

Izvini ali meni je vise pun da ne kazem sta od diskusija "o da li ce biti zavrseno do tada, opa da li ce biti zavrseno do onda" i tako u krug iz stranice u stranicu u stranicu.

BIce gotovo kada bude gotovo. Strpite se svi, kazite sebi da su u pitanju nesposobni debili i da ce biti za sest meseci. Veruj mi, oni bi to zavrsili sutra da bi mogli. Bitno je da se radi i stvarno njih zabole ona stvar za ove ili one prakticne razloge. Tamo negde za tri godine mozemo da ocekujemo do PZ pa sta onda, da li ce mo da ko papagaji ponavljamo o da li ce biti do 2023 ili 2024 iz dana u dan? Nadam se da ne. Jbg.
 
Vrh