Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

MiraC":4kw7tpc0 je napisao(la):
E bas ga pretera. Ovo za rok od 10g je i mozda verovatno, ali malo je bezveze aludirati da smo toliko neobrazovani, nesvesni higijenskih navika, i nerazvijeno drustvo.

Nije ni ta Svica toliko divna, nije lak zivot ni tamo, a tacno je da peru zube POSLE SVAKOG OBROKA, CAK NOSE I NA POSAO CETKICE :shock:

Malo sam se nasalila, ali zaista mislim da mi nismo toliko zatucani kako se misli svugde. Mi sporo " palimo" ali sve sto je od novotarija doslo nasi ljudi su se prilagodili. Nikad Svajcarac nece razumeti nas mentalitet, mi njegov mozemo da oponasamo, on nas ne.
Izvinite na off, nek obrise Igor slobodno
Да би неко схватио какви смо ми као народ, потребно је отићи на неколико година у иностранство и радити тамо са другим народима… све остало су предубеђења…


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
Ma jok, nego ću pišem na netentedeziocan način. Pa dobro @ccc, pošto si Argumentovan, jel možeš da nam objasniš kako su došli BAŠ do 9mil evra/km za Surčin-NBG, 4,95 za Po-Golubac, 14 za Ča-Pž. Sumiraj trošak na trošak i objasni cenu od tolko miliona evra po km, najbolje svojim argumentima iz Ugovora. Npr: iskop zemlje x mil evra/km, ugrađivanje kamena y mil evra/km, mehanizacija z mil evra/km +... +... = 9 mil evra/km Surčin-Nbg. Već dugo čekamo nekog Argumentovanog da nam to pojasni, a da ja ne tumačim na ovaj ili onaj način ko što kažeš, najbolje daj te Argumente
 
Druže, po poslednji put - niko ne brani cene. Takođe, ti ne zadaješ ljudima "temu za sastav" šta da pišu. U kom svetu živiš?

To što ti radiš (i zašto sam se uopšte uključujučio) je zamor teme, odnosno tema, jer na svakoj ponavljaš istu priču, gde ti je ukazano da ti LOGIČKA postavka stvari ne pije vodu, ništa drugo. A ti nastavljaš, a pri tom očigledno spinuješ.

Ako toliko želiš da pokreneš diskusiju o tome, predlažem ti da otvoriš temu "poređenje projekata autoputeva i brzih saobraćajnica u Srbiji i potencijalne malverzacije".
 
Druže jei ti čitav, ja tebe ni prošli ni ovaj put nisam prvi ni spomenuo, pa što se onda ti meni kačiš i iniciraš gušenje teme, kako sam kažeš. Prvi put sam izneo uporedne cene, a drugi put odgovorio Srdjanu. Gde si tu ti keve ti? A kačiš se tvrdeći da si argumentovan, mada kada te konkretno pitam za strukturu cene koju argumentovano braniš, od tebe niđe argumenata?
 
Drugari, cuo sam da je odradjena probna deonica asfalta na delu Preljina-Pakovrace, evo ga jucerasnji Sentinel. :)
 
Neke informacije o tunelima, metri, procenti? Hvala unapred )
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879553#p879553:1tww8f9q je napisao(la):
građevinac » Ned Sep 12, 2021 6:02 pm[/url]":1tww8f9q]Drugari, cuo sam da je odradjena probna deonica asfalta na delu Preljina-Pakovrace, evo ga jucerasnji Sentinel.
To je nanesen bitumen, trebalo bi u Ponedeljak da pocnu sa asfaltom. Sutra popodne ce i snimati, pa cemo videti
Sto se tice tunela Laz i probijaju i oblazu. Imaju namjeru da guraju do kraja sledece godine da ako bi i zavrsili do Lucana otvore taj deo kao ovaj do Pakovrace. Medjutim kad sam pitao jeli moguce i probiti i zavrsiti sekundarnu, pa opremiti u narednih petnestak meseci? Rekao je ' Bice vrlo tesko, ali forsiraju nas da tako bude za sad se vrlo malo odstupa od dinamike."
Sto se tice Munjinog brda kopa se od Lucana, a sa izlazne strane, jos od kraja Aprila se ne mrda. Tacnije izgubili su gotovo 5 mjeseci na fundiranju uzasne geologije na onoj strani. Koliko sam razumeo, gore prelaze neki potoci, pa je zemlja do zla boga mekana , gotovo zivo blato, pa moraju masu busotina i fundiranja da rade da bi isli dalje. Ono sto je jedino ohrabrujuce je to da ce sto se bude islo dublje biti kud i kamo lakse. Ali definitivno nema toga ko bi mogao reci bilo kakav rok za zavrsetak. Pitao sam i jesu li vrsili busenja i ispitivanja. Kaze da jesu i da su na samom startu govorili da je geologija ovog tunela najgora od svih znacajnijih tunela radjenih u Srbiji.
 
Posle duzeg vremena pustio dron-a da leti.

U odnosu na prosli snimak napreduju sa raskrcivanje sume u selu Negrisori

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PVuG8WDpo48[/youtube]
 
Hvala Srki. Video sam samo 2 bagera u šumi, još to nije to, kada ozbiljno krenu biće tu na desetine mašina.
 
Ovo što je Krcan napisao za Munjino brdo se skroz poklapa sa onim što sam napisao pre mesec dana, s tim što su meni rekli otprilike rok. Ako otvore do Lučana do kraja sledeće godine, ima da pevam od sreće.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869876#p869876:3lc4g6rc je napisao(la):
MarkoDj » Pet Avg 06, 2021 3:44 pm[/url]":3lc4g6rc]Evo info za tunel Munjino brdo, od nekoga ko je zaposlen tamo kod Kineza (nebitno ko i gde): prokopano je oko 550 metara u obe cevi. Sa druge strane je prokopano 20-30m čisto da se uđe i to je to. Računaju da im treba još oko dve godine da ga prokopaju, i onda bar još godinu dana za opremanje. Kopa se miniranjem, prvo su kopali kroz neki crni, tvrdi kamen, a sad je pomešan sa nekim belim koji se kruni. Ima puno vode, u fazonu do kolena ponegde. Jedna od tih vodenih žila na koju su naleteli je bila dovoljno velika da su od nje razveli vodu za ceo kamp. Kaže da radnika ima sasvim dovoljno i sve da ih dovedu 5000 više, neće ubrzati završetak, koji je diktiran tempom probijanja tunela, a koji opet ne može brže zbog sastava.

Što se Laza tiče, tamo je više prokopano, ali nije mogao da mi kaže ništa konkretnije.
 
Да, земљани је невероватан лик! Количина знања коју поседује, па просто траћење на широке бесловесне масе! Стварно не знам што му то треба!
 
Evo pogledaj ovo brate, kaze danasnja vest: "U Srbiji se trenutno gradi 1.200 kilometara puteva". Dakle, ne: projektuje i gradi, vec decidno - gradi. Jel to sad slucajna omaska? Kako ne omase slucajno da se trenutno gradi 120km? Ja ne kazem, dobro je da se grade brzi putevi, ali lose je da se laze i preuvelicava https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1921450
Ako rec "trenutno" znaci ono sto se danas gradi, ako izadjete na teren, na ovim mestima zaista mozete videti radove, otprilike: 10km oko Sremske Race + 0,2km fruskogorskog tunela + 8km oko Sapca + 9km Surcin-NBg + 18km Lajkovac-Va + 25km Pojate-Kš + 20km Kv-Ča + 20km Ca-Pz + 10km Bg obilaznice = oko 120km plus minus desetak km. Potpisan je Golubac i ima sanse za jos neke stvari ali one se jos ne rade. 1200km je cak 10 puta veca duzina od onoga sto na satelitu u sadasnjosti mozete videti da se gradi.
 

Prilozi

  • 2021_09_12_17_22_30_Google_Maps_Google_Chrome.jpg
    2021_09_12_17_22_30_Google_Maps_Google_Chrome.jpg
    67,3 KB · Pregleda: 1.588
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879590#p879590:yl57idtv je napisao(la):
KrCan » Ned Sep 12, 2021 11:19 am[/url]":yl57idtv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879553#p879553:yl57idtv je napisao(la):
građevinac » Ned Sep 12, 2021 6:02 pm[/url]":yl57idtv]Drugari, cuo sam da je odradjena probna deonica asfalta na delu Preljina-Pakovrace, evo ga jucerasnji Sentinel.
To je nanesen bitumen, trebalo bi u Ponedeljak da pocnu sa asfaltom. Sutra popodne ce i snimati, pa cemo videti
Sto se tice tunela Laz i probijaju i oblazu. Imaju namjeru da guraju do kraja sledece godine da ako bi i zavrsili do Lucana otvore taj deo kao ovaj do Pakovrace. Medjutim kad sam pitao jeli moguce i probiti i zavrsiti sekundarnu, pa opremiti u narednih petnestak meseci? Rekao je ' Bice vrlo tesko, ali forsiraju nas da tako bude za sad se vrlo malo odstupa od dinamike."
Sto se tice Munjinog brda kopa se od Lucana, a sa izlazne strane, jos od kraja Aprila se ne mrda. Tacnije izgubili su gotovo 5 mjeseci na fundiranju uzasne geologije na onoj strani. Koliko sam razumeo, gore prelaze neki potoci, pa je zemlja do zla boga mekana , gotovo zivo blato, pa moraju masu busotina i fundiranja da rade da bi isli dalje. Ono sto je jedino ohrabrujuce je to da ce sto se bude islo dublje biti kud i kamo lakse. Ali definitivno nema toga ko bi mogao reci bilo kakav rok za zavrsetak. Pitao sam i jesu li vrsili busenja i ispitivanja. Kaze da jesu i da su na samom startu govorili da je geologija ovog tunela najgora od svih znacajnijih tunela radjenih u Srbiji.

Ovo ne zvuci sjajno. Jer put do Lucana nam nece puno znaciti, odnosno ja bih se licno pre ukljucivao/iskljucivao u Pakovracu nego u Lucanima. A put verovatno nece nastaviti dalje ka Uzicu dok se do Pozege ne nastavi.
 
@ KrCan hvala ti puno!
Covek zivi preko pola sveta, a vise zna od nas koji smo ovde....neverovatno i svaka ti cast!

A sto se tice situacije sa tunelom od Pozege, pa moramo mi naopako znala sam ja. Ne moze kod nas nista prosto, stalno neka kontra, tu je našla da izvire, bas mora tu, nije moglo biti 200 metara dalje..... Jesmo baksuzi vala.
Mozda bude bolje kad bude mraz, uskoro ce to. U Sjenici jutarnja 2 stepena, kod nas 5 stepeni, mozda pomogne

Hvala Krcane jos jednom i ocekujemo te na prolece!
 
Neka je sa srećom svima koji slave, pa i meni, prvi sloj asfalta.

Gledao sam snimak satelita od danas, da li su krenuli da zatrpavaju Trbušane, pošto na satelitu preko tunela ima neka veća mrlja po sredini?
Još jedno pitanje, kada se snimkom izađe iz duge krivine kroz šumu, šta je ono što se pravi ispod puta, je li ono neki odvodni kanal ili šta? Vidim da je dosta velika konstrukcija.

Kada otvore do Lučana, da bi imalo smisla ići do tamo, pa onda preko Lučana se uključiti na magistralu u Tučkovu?
 
Mislim da nema mnogo smisla da se posebno otvara deonica do Lučana. I kad se otvori kompletna deonica do petlje Prilipac, biće problema da sav saobraćaj prema Užicu prođe kroz Gorobilje i Tatojevicu do petlje Ariljska rampa. Ne mogu da zamislim šta bi se dogodilo kada bi iz Lučana sav saobraćaj krenuo prema raskrsnici kod tunela Kratovska stena. Eventualno bi bolja opcija bila prolazak kroz Dljin i Pilatoviće do Prijanovića. Međutim, i jedna i druga opcija imaju mostove preko kojih jedva da mogu da se mimoiđu dva putnička vozila.
 
Biće od pomoći da u udarnim danima poneko produži ako na Preljini i Pakovraću vidi gužvi koja bi došla do autoputa,odvući će deo ljudi koji idu za Ivanjicu i taj kraj možda,a ubrzo bi i do Požege bilo gotovo ako uopšte budu to puštali parcijalno.Voleo bih da su nekako smogli snage i pameti da nastave oko Pozege bar.I dalje nema tog nastavka ka Ivanjici nešto se to baš odužilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879642#p879642:34cq4yua je napisao(la):
RHCP » Ned Sep 12, 2021 6:50 pm[/url]":34cq4yua]
Kada otvore do Lučana, da bi imalo smisla ići do tamo, pa onda preko Lučana se uključiti na magistralu u Tučkovu?

To je lokalni put, uži i nije za teški saobraćaj. Najveći problem je most koji je odmah kod rampe, a koji se raspada. Nadam se da 'tamo neko' razmišlja o tome i da će ga hitno srediti. U Lučanima su izgradili novi most odmah pored onog starog.

Ta varijanta ka Požegi i dalje ima smisla, sem u slučaju da krenu i kamionima tuda, onda ne gine glavljenje. Pređe se most kod rampe, zatim ima jedna nezgodna krivina, i onda je uglavnom lagano. Ne prelazi se most ka Lučanima, niti ide kroz tunel posle, već se nastavlja kroz Pilatoviće, tamo se skreće ka Prijanovićima, odakle se lako uključuje na magistralu. Taj put je u relativno ok stanju, sem parčeta kod podvožnjaka u Prijanovićima. Iz Lučana niko više ne ide ka Kratovskoj steni za Požegu, svako koristi taj put. U tolikoj meri, da sad jako često stoji radar kod mosta u Lučanima, usmeren ka tom putu.

@ivex, ne prolazi se kroz Dljin ako se ide preko Pilatovića. Most u Pilatovićima je sasvim ok širine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879674#p879674:2kmgov7u je napisao(la):
Ivex » Sun Sep 12, 2021 7:30 pm[/url]":2kmgov7u]Mislim da nema mnogo smisla da se posebno otvara deonica do Lučana. I kad se otvori kompletna deonica do petlje Prilipac, biće problema da sav saobraćaj prema Užicu prođe kroz Gorobilje i Tatojevicu do petlje Ariljska rampa.
Pa tako je to oduvek dok se gradi neku autoput.
I oduvek su gužve na tim "privremenim" naplatnim rampama. S tim što neke ostanu decenijama "privremene" kao što je bio Doljevac, koji bi verovatno i dalje radio da ona nesrećna žena nije platila glavom.

Mislim da treba otvoriti svaku deonicu koja je spremna za saobraćaj, pa neka je koristi i 1000 vozila dnevno to je tih hiljadu manje na magistrali.

Na kraju, hajde da budemo pozitivni i da verujemo vlastima da će i do Požege uskoro.
:kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879682#p879682:27halowf je napisao(la):
MarkoDj » Ned Sep 12, 2021 9:17 pm[/url]":27halowf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879642#p879642:27halowf je napisao(la):
RHCP » Ned Sep 12, 2021 6:50 pm[/url]":27halowf]
Kada otvore do Lučana, da bi imalo smisla ići do tamo, pa onda preko Lučana se uključiti na magistralu u Tučkovu?

To je lokalni put, uži i nije za teški saobraćaj. Najveći problem je most koji je odmah kod rampe, a koji se raspada. Nadam se da 'tamo neko' razmišlja o tome i da će ga hitno srediti. U Lučanima su izgradili novi most odmah pored onog starog.

Ta varijanta ka Požegi i dalje ima smisla, sem u slučaju da krenu i kamionima tuda, onda ne gine glavljenje. Pređe se most kod rampe, zatim ima jedna nezgodna krivina, i onda je uglavnom lagano. Ne prelazi se most ka Lučanima, niti ide kroz tunel posle, već se nastavlja kroz Pilatoviće, tamo se skreće ka Prijanovićima, odakle se lako uključuje na magistralu. Taj put je u relativno ok stanju, sem parčeta kod podvožnjaka u Prijanovićima. Iz Lučana niko više ne ide ka Kratovskoj steni za Požegu, svako koristi taj put. U tolikoj meri, da sad jako često stoji radar kod mosta u Lučanima, usmeren ka tom putu.

@ivex, ne prolazi se kroz Dljin ako se ide preko Pilatovića. Most u Pilatovićima je sasvim ok širine.
Pogrešio sam u vezi mosta, ne znam zašto mi je prvo na pamet pao most preko Bjelice, ali prva pravina od Lučana ka Pilatovićima katastarski pripada Dljinu. :D To je solidan lokalni put, samo podvožnjak i raskrsnica u Prijanovićima nisu velikog kapaciteta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879369#p879369:8590r0za je napisao(la):
branik » Sub Sep 11, 2021 9:26 am[/url]":8590r0za]Ali zato juče popodne 1,5km kolona na Preljini, kroz Čačak raspad. Ko ima tag, petkom može da ga baci.
Баш тако... У петак тачно 72 минута скоро од пумпе до Таг рампе....Страшно.... :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879624#p879624:3r6kw8l9 je napisao(la):
Earthmoving » Ned Sep 12, 2021 3:38 pm[/url]":3r6kw8l9]Evo pogledaj ovo brate, kaze danasnja vest: "U Srbiji se trenutno gradi 1.200 kilometara puteva". Dakle, ne: projektuje i gradi, vec decidno - gradi. Jel to sad slucajna omaska? Kako ne omase slucajno da se trenutno gradi 120km? Ja ne kazem, dobro je da se grade brzi putevi, ali lose je da se laze i preuvelicava https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1921450
Stvarno glupost očigledna-jedino što mi pada napamet je najvjerovatnije da se željelo reći da će u Srbiji sa ovim što se gradi biti 1.200 km autoputeva i brzih saobraćajnica.
Ajde još jednom da ponovim -nek se završe ovih oko 200 km što se trenutno radi ja zadovoljan,za svoj vijek meni je puna kapa a vi mladji nadam se da ćete dočekati i više akoBogda.
 
Kamate ćemo sigurno dočekati a puteve teško ako ih ne budemo održavali ;) .

Na stranu ona krilatica "zlatno doba" koja se obilato koristi, da li ste razmišljali da je ovaj period zaista "Zlatno doba" autoputeva u Srbiji? Ne ulazeći u to koji faktori i interesi forisraju izgradnju ali u jednom momentu ćemo napraviti većinu autoputeva ili se možda zadužiti da više nećemo moći plaćati kamate ako uzmemo u obzir demografiju.
Ako pogledate zemlje u našem komšiluku, Hrvatska je jedno vreme imala ekspaniziju u izgradnji i onda usporila. Slovenija isto. Kod nas je tek sad došlo sa zakašnjenjem ta izgradnja ali mislim da će za 10ak godina isto da stane i uspori.
 
Vrh