Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Stvarno odlicno napreduje ovaj deo. Kad malo bolje razmislim, radi se na 70% trase sto stvarno zvuci neverovatno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863369#p863369:18e4kk6o je napisao(la):
caribrod » Pet Jul 09, 2021 6:04 pm[/url]":18e4kk6o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863231#p863231:18e4kk6o je napisao(la):
Алтаир » Thu Jul 08, 2021 9:36 pm[/url]":18e4kk6o]Данас сам прошао од Лајковца ка Бгу. Део до Уба сада има неколико озбиљнијих улегнућа. Изгледа да глинена почиње да ради!

Moraće da saniraju još brat bratu 3-4km, koje nisu odmah, pisao ja kad su svi slavili otvaranje.
I bolje da su odmah po otvaranju, kao što je trebalo po prvobitnom planu (da me Zemljani opet ne dočeka), nego što će za godinu ili dve.
Dobro je što AP obilaznica Čačka napreduje i što će sa sve tunelom i mostovima biti pušteno oko Nove godine, jer ova bulevar-"obilaznica" je pakao.
Nije dobro što ćemo slušati kako je ovo deonica do Požege, dok će stvarni radovi do Gorobilja, tj. ajd nek je i Požege biti završeni tek 2023/4.
Takođe nije dobro što niko ne razmatra niti se priča o deonici od PŽ do Mačkata, jer osim kolapsa onaj deo iznad UE je rasterećenjem ibarske crna tačka #1 u Srbiji.
Dobro je što se krenulo i od Preljine na drugu stranu, ali em što neće skoro, em što to ne rešava problem iz prošle tačke, em što čini potez KV-VB-TS-KŠ dodatno nepodnošljivim.

Ima li sanse da se ta sanacija glinene radi bez potpunog zatvaranja autoputa?
 
Xexe a Caribrod druže nemoj tako, neću te sačekam, ja sam tebi zahvalan na stotinama korisnih informacija i skidam ti kapu kao pioniru dron snimaka autoputeva (pored onih Azvirtovih). Tako da žao mi da se kači za taj jedan slučaj u odnosu na toliko korisnih i tačnih informacija. Evo da još jednom kažem ako nisam bio jasan : veliko hvala! Isto i Krcanu, kapa dole što se mene tiče, da se ne kačimo za taj jedan slučaj kad ima 99 pozitivnih.
 
Сада и бројке показују оно што је свима јасно. Настаће црна рупа од Пожеге до Мачката. Кинезима је у интересу да се настави пут према ЦГ. Међутим држави би морао бити приоритет овај део до Мачката. Нажалост ту ће много људи изгубити главу. Када се 2023-е заврши деоница до Пожеге а и Моравски коридор, још више ће се повећати саобраћај на делу до Мачката. Наравно под условом да пландемични план не направи ново ср..е! Видећемо и то за неколико месеци. Како год било, бар ће ова обилазница око Чачка бити готова до избора следеће године.
 
] Hvala puno je napisao(la):
Probaj da šibneš neki snimak Surčin -NBG
I da pitam znalce na ove dve skrina može se videti plan i realno stanje , kakva je ovo petlja koju rade a nema je u nacrtu ?
667D4DC6-8C69-496B-98BC-A1F63F322CC1.jpeg
 

Prilozi

  • 9E75A6C2-8589-44A2-817C-FF391B5317ED.jpeg
    9E75A6C2-8589-44A2-817C-FF391B5317ED.jpeg
    427,7 KB · Pregleda: 2.180
Ne treba se pouzdati u Sentinel previse sa ovim trasama. To je vise orijentaciono.
 
Vratonja imas temu Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=17&t=4362
Tralin, ovaj prilog je realan, cini mi se da je i Srdjan bio sokiran stanjem lokalnih puteva izmedju dva odlaska na snimanje, ako se ne varam. Da li je tesko tim ljudima lokalcima? Jeste i te kako, slican su primer gradjani mnogih metropola sveta kad dobiju organizacije olimpiskih igara ili slicno, uvek se prave demonstracije u periodu gradjevinskih radova, posebno prasina je nesnosljiva. Vidite i sami kolike su ogromne deponije frakcije na onim lagerima i po trasi, treba sve to proterati sa onim teskim kamionima po lokalnim putevima koji uzgred i nisu gradjeni za tu nosivost i naravno asfald se bukvalno izdrobi pod teskasima. Sve se pretvori u rudarsko naselje a ja koji sam iz rudarskog grada jako dobro znam sta to znaci sa belim krovovima od prasine. Da li je moguce izbeci tako nesto? Na zalost vrlo tesko. Jedina uteha je da se asfaltiraju svi ti lokalni putevi i dovedu u jos i bolje stanje. Odlican primer je region oko A4 na istocnom kraku. Ko je pratio Caribroda video je da su danas lokalni putevi u Palanci, Pirotu I Dimitrovgradu, zna da to sad izgleda bas kako bi pozelio svaki gradjanin.
Dok se ne zavrsi trasa ap u lokalnim selima se ne moze ni ves osusiti vani , a voce i povrce po nekad nije ni za stoku. Nazalost je to neizbezna neminovnost.
Perkane ovde kao i na drugim mestima strucnjaka nam ne manjka. Srbija je majka gatara vracara, pa sad i na strucnim forumima mnogi izmisljaju toplu vodu. Ako ne ide ap ka mom selu to niposto ne treba graditi. Ili sve se ovo pravi nasim parama poreskih obaveznika. Eto u drugim zemljama to ne placaju poreski obaveznici. Pa onda ono bice guzva u sezoni odmora, a ja jos 80'tih kroz Austriju na naplatnim za tunele cekao bar po po' dana da prodjem. Gde god da se zavrsi jedna deonica ap naravno je da se ocekuje da ce biti zahebano dok se ne zavrsi sledeca. Setite se samo Obrenovca, da ne idem dalje, pa prezivl se. Naravno da i treba i kritikovati i ukazivati, cak sta vise, ali skepticizam kod nevernih toma zaista ponekad udavi! Ja 50 godina mastam da cu jednog dana ap ici prema kuci iako ce ostati bar 130 koji se nikad nece ni graditi ka mom kraju i ostati i dalje najizolovanija tacka iako su Pljevlja bliza i od Nisa vazdusnom linijom. A ovde mi neko prica kako ni u trecoj deceniji dvaadeset prvog veka ne trebaju medjudrzavni auto putevi!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863581#p863581:17qmek7n je napisao(la):
vratonja » Ned Jul 11, 2021 1:14 am[/url]":17qmek7n]
] Hvala puno je napisao(la):
Probaj da šibneš neki snimak Surčin -NBG
I da pitam znalce na ove dve skrina može se videti plan i realno stanje , kakva je ovo petlja koju rade a nema je u nacrtu ?Pogledajte prilog 1
file.php

file.php
[/quote]
Probali smo, međutim nemože uopšte da se podigne zbog aerodroma.
A petlju je neko zaboravio da unese u Sentinel.
Evo ovde sve petlje koje će biti:
https://www.novosti.rs/vesti/naslovna/e ... sa-Velikog
 
Hvala SSC. I korektniji naslov/podnaslov Prijevor-Pakovraće od Monistrovih snimaka gde nazovu Preljina-Požega a na snimku im fali 70% te deonice od Laza do petlje Požega, pa sa 30% žele prikažu da se 100% radi.
Ovde se ozbiljno radi, Morava je preko toka premošćena, a i ostatak mosta deluje da će brzo. Eto da demantujem druga Remu koji me na drugoj temi autoputa Ns-Lo kritikovao da ništa pozitivno ne vidim, da samo kritikujem. Naprotiv, hvalim svih 70tak km autoputeva koji se trenutno rade, a kritikujem ostalih virtuelnih 500 koji se rade samo u pričama.
 
Na žalost, nisu baš svi lokalni putevi koji su uništeni zbog gradnje A4 istočnog kraka dovedeni u bolje/dobro, a bogami čak ni prostojno stanje. Put Pirot-Visočka Ržana-Dimitrovgrad je u zaista užasnom stanju, a krajem juna meseca deo Visočka Ržana-Dimitrovgrad je čak bio i zatvoren (ne znam kako je sada).

Ovo je veliki problem za turizam jugoistoka Stare Planine, na potezu Vrelo-Brlog-Dojkinci, bukvalno su odsečeni od sveta i niko ko tu jednom prođe neće se vratiti dok put ne bude kako treba, a skoro neće...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863504#p863504:1hyo8obz je napisao(la):
Perkan » Sat Jul 10, 2021 3:49 pm[/url]":1hyo8obz]Bese neko tvrdio pre par godina da nema dovoljno saobracaja i da je AP nepotreban?

Oh Boze, stvarno imamo strucnjaka za izvoz...

Ja tvrdim da Moravski koridor neće imati PGDS ni blizu nekoj isplativosti autoputa. Prekjuče prošao delom MK i znam zašto to i dalje tvrdim.
Suprotno od toga tvrdim da se odmah i momentalno mora krenuti sa izgradnjom AP od Požege do razdvajanja puteva za CG i BIH.
Dalje ka BIH je upitno šta i kako, ali svakako ovo što je sad ne zadovoljava potrebe, ipak pitanje je da li treba ići u megalomaniju.
MK je dodatno ugrožen izborom trase, a blistali su i na A4 pa je deonica od petlje Pirot istok do granice obesmišljena.
Majmuni za volanom šlepera da uštede 5e siđu na Pirot istok i naprave dodatni kolaps i na graničnom prelazu, pa je PGDS u 2020. bio smešan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863787#p863787:2e4b4edf je napisao(la):
caribrod » Пон Јул 12, 2021 7:54 am[/url]":2e4b4edf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863504#p863504:2e4b4edf je napisao(la):
Perkan » Sat Jul 10, 2021 3:49 pm[/url]":2e4b4edf]Bese neko tvrdio pre par godina da nema dovoljno saobracaja i da je AP nepotreban?

Oh Boze, stvarno imamo strucnjaka za izvoz...

Ja tvrdim da Moravski koridor neće imati PGDS ni blizu nekoj isplativosti autoputa. Prekjuče prošao delom MK i znam zašto to i dalje tvrdim.
Suprotno od toga tvrdim da se odmah i momentalno mora krenuti sa izgradnjom AP od Požege do razdvajanja puteva za CG i BIH.
Dalje ka BIH je upitno šta i kako, ali svakako ovo što je sad ne zadovoljava potrebe, ipak pitanje je da li treba ići u megalomaniju.
MK je dodatno ugrožen izborom trase, a blistali su i na A4 pa je deonica od petlje Pirot istok do granice obesmišljena.
Majmuni za volanom šlepera da uštede 5e siđu na Pirot istok i naprave dodatni kolaps i na graničnom prelazu, pa je PGDS u 2020. bio smešan.

Caribrode, pa zar nije baš petlja Požega razdvajanje autoputeva ka BiH i CG?
 
Саобраћај на потезу од Сушице ка Мокрој гори и Вишеграду је ниског интензитета.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863790#p863790:8nvj3wge je napisao(la):
Jakovljevic » Mon Jul 12, 2021 9:01 am[/url]":8nvj3wge]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863787#p863787:8nvj3wge je napisao(la):
caribrod » Пон Јул 12, 2021 7:54 am[/url]":8nvj3wge]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863504#p863504:8nvj3wge je napisao(la):
Perkan » Sat Jul 10, 2021 3:49 pm[/url]":8nvj3wge]Bese neko tvrdio pre par godina da nema dovoljno saobracaja i da je AP nepotreban?

Oh Boze, stvarno imamo strucnjaka za izvoz...

Ja tvrdim da Moravski koridor neće imati PGDS ni blizu nekoj isplativosti autoputa. Prekjuče prošao delom MK i znam zašto to i dalje tvrdim.
Suprotno od toga tvrdim da se odmah i momentalno mora krenuti sa izgradnjom AP od Požege do razdvajanja puteva za CG i BIH.
Dalje ka BIH je upitno šta i kako, ali svakako ovo što je sad ne zadovoljava potrebe, ipak pitanje je da li treba ići u megalomaniju.
MK je dodatno ugrožen izborom trase, a blistali su i na A4 pa je deonica od petlje Pirot istok do granice obesmišljena.
Majmuni za volanom šlepera da uštede 5e siđu na Pirot istok i naprave dodatni kolaps i na graničnom prelazu, pa je PGDS u 2020. bio smešan.

Caribrode, pa zar nije baš petlja Požega razdvajanje autoputeva ka BiH i CG?

Mislio je na sadašnje razdvajanje ka Čajetini, Zlatiboru i dalje ka Novoj Varoši, i drugi krak ka Tari i Višegradu.
 
Nije tema, ali zašto to misliš Caribrod? Ja sam pre 10tak dana prolazio od Čačka preko Kraljeva do Vrnjačke banje i ima mali milion vozila, meni deluje da će biti prometno. Sem ako ne sjbu s cenama putarina. Srbija ka završi najveći deo mreže autoputeva treba pređe na Vinjete, npr 50-100 evra godišnja, i istog trenutka bi promet na autoputevima skočio bar 20%.
 
Ima li negde sveza mapa koridora koji deo je gotov, a koji je u radovima?

Na sajtu koridora srbije ne radi taj deo sajta.
 
A da li bi zarada skocila, dzaba promet na autoput-u ako je zarada manja, jer to bi znacilo vise habanje puta a manje novca za sredjivanje.
Ja sam do danas vec dao 11k na putarinu, sto bi znacilo da bi mi se ta Vinjeta isplatila, al bi zato putevi srbije ostali bez sigurnih jos jedno 10tak hiljada.
 
Srki ja ne vidim nama razliku dal oni od putarina prihoduju 50 ili 500 miliona evra godišnje. Ako je neko primetio šta se dešava sa novcem od povećanih putarina zadnjih godina nek slobodno kaže? A i šta imaš se brineš za lopove dal će uzeti više ili manje. Kao Arapi što su imali koristi od nafte od dranja nas i drugih naroda (benzin za dž, enormne soc pomoći, finansiranje muslimana po svetu...) tako i mi treba opteretimo strani tranzit cenama, da oni plate održavanje i ostalo, da bi nama bilo jeftinije. I ne zaboravi da mi i preko poreza već otplaćujemo kredite autoputeva pa ne bi ni trebali onda imati putarine da ne plaćamo duplo. A stranci povlašćeni, plaćaju samo putarine. Naravno treba dodati i bezbednost, da se naši ljudi sa magistrala jeftinijom cenom prebace na autoputeve. I naravno rast prometa i prihoda od putarina od toga. Dakle mi trebamo drugčije od sadašnje situacije kada niko ne zna koja je narodu korist dal godišnje ima 50 ili 500 mil od putarina, mora se tačno i jasno reći šta se dešava s razlikom: dal ide za otplatu kredita, za održavanje, dal za penzije i sl. Uglavnom, najveći teret prebaciti na strani tranzit da lepo živimo u ladovini od njihovog plaćanja ko braća Hrvati i Crnogorci od stranog prikiva iz turizma, ko neće nek ide okolo "na Terazije preko Male Azije", nek nam ne pravi gužvu na putevima.
 
Циљ и јесте да на путевима буде мање гужве. Шта вреди велика наплата путарине, ако су наплатне станице, петље или гранични прелази преоптерећени? То што неко добије бржом вожњом ауто путем, изгуби на наплатној рампи, искључењу или граничном прелазу.

Нпр. гужве се стварају на наплатној рампи код Обреновца и на излазу код Прељине. Ако неко проведе у колони пола сата или 45 минута, он није драстично скратио време путовања или га није скратио уопште у односу на магистрални пут. Једина предност онда постаје то што је безбедније стигао на одредиште јер није морао да претиче на магистралном путу и да се сусреће са спорим возилима.
 
Tag je Vučićevska priča da više uzme iz našeg u svoj džep. Vinjeta je naša, narodna priča da više para ostane u našem džepu i da vožnja autoputem ne bude luksuz bogatijih nego dostupno svima. Mnogima je putarina 120km do Čačka i nazad 900din skupa, a sa godišnjom Vinjetom bi za 6-12.000 din mogao da se voziš svaki dan tamo amo i to po svim autoputevima. Mađari to već imaju po toj ceni, a imaju veću mrežu autoputeva od Srbije tako da nedajte vas lažu da nije izvodljivo, da ne bi bilo dovoljno para, to je priča Vučićevaca koji žive od lešinarenja...
 
Samo da mi Earth objasni kako to da oderemo te strance vinjetom kad im madjar za mesečnu uzme 18,5 eura i to im je za oba pravca a mi im uzmemo 17 u jednom i 17 u drugom pravcu tj 34 eura.
e137c24c76d56858e2d6b99733bd91ac.jpg
de3d6c260e938809b9ddbadcde9ed983.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863600#p863600:39r5p1rw je napisao(la):
SCS » 11 Jul 2021, 08:38[/url]":39r5p1rw]
Probali smo, međutim nemože uopšte da se podigne zbog aerodroma.
A petlju je neko zaboravio da unese u Sentinel.
Evo ovde sve petlje koje će biti:
https://www.novosti.rs/vesti/naslovna/e ... sa-Velikog

Čisto da se zna, te petlje ne unosi Sentinel nego se rade preko openstreetmap :) Sentinel samo postavlja OSM lejer preko toga i nema direktne veze s njima. Tako da ima nekih kreatora na OSM sa foruma, bilo bi lepo da ucrtaju i tu petlju :vops:
 
Vrh