[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863999#p863999:31rjoauf je napisao(la):
branik » Pon Jul 12, 2021 10:40 pm[/url]":31rjoauf]Na Moravskom je jasno da je gro saobraćaja lokalni. Praktično, od Preljine do Stalaća nikla su naselja u kontinuitetu sa centrima u Kraljevu, Vrnjačkoj Banji, Trsteniku, Kruševcu... Na koliko mesta i u kojoj dužini je ograničenje 80km/h? Iz Užica odavno niko ne ide na Koridor 10 preko Pojata, već preko Batočine - 40km duže, pola sata brže. Izgradnja ap, vratiće deo tog saobraćaja, ali lokalni neće preći tamo. Ko bi se vozio na jednu petlju, pa na drugu dok iz KV ide u VB, ili iz Trstenika u Kruševac?
Sve dok se ne vidi šta će CG počiniti sa svojim drugim delom, naša snaga treba da se usmeri na parče Pž - Mačkat jer postojwća magistrala postaje sve veći problem. Sinoć sam (nedelja oko 20h)skoro pola sata ulazio u Užice (od tunela do grada). Nema dana da se ne dogodi bar jedna veča ili manja nezgoda.
I pored svakodnevnih, gotovo neptekidnih dežurastava policije - radari, neobeleženi presretači, motoristi, klasične patrole kraj puta, još nikad u poslednje vreme nisam prošao da neki Pg ili Bg nije demonstrirao svoju bahatost pretičući kolonu na mogućim i nemogućim mestima, preko pune, naravno, jer sada je celim putem od Sušice do Iispred Sevojna. Strašno je i kad se samo lim gužva, a kamoli kad ginu ljudi.
Ali, kako Caribrod reče, ko zna kad će početi realizacija toga, kad ne vidimo još ni put u Požegi, a znamo kad su radovi kobojagi otvoreni.