Niko Kažanegra
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.08.2017.
- Poruke
- 1.163
- Pohvaljen
- 2.249
Браник,потписујем сваку твоју реч ,свака ти част..
Kada sam krenuo nazad, već je pao mrak, žurio sam pa mi ne zamerite što nisam slikao. Snimio sam na jednom mestu ogromnu količinu peska pa se nadam da će uskoro tu krenuti intenzivniji radovi. Realno taj potez od petlje Preljine pa sve do tunela Trbušani nije težak, sve je ravnica i ja bar ne vidim tu neku prepreku osim naravno zemljišta koje možda nije otkupljeno. Kod Trbušana sam video temelje verovatno za neki nadvožnjak, nisam gledao mapu da li će lokalni put ići preko autoputa ili obrnuto. Brdo kroz koje će ići tunel je "načeto" i dobro je što će se lako pratiti napredak, lokalni put Čačak-Valjevo (Čačak-Trbušani-Gornja Gorevnica) je tik pored njega. Takođe, put sa kojeg se takođe mogu videti radovi (paralelan je sa samom trasom autoputa) je Preljina-Rakova-Trbušani. To je onaj za koji sam već rekao da je blatnjav da te Bog sačuva.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834947#p834947:wh17zj5y je napisao(la):Earthmoving » Thu Mar 25, 2021 9:40 pm[/url]":wh17zj5y]Izgleda da danasnja slika satelita potvrdjuje Adžinu vest da je pocelo trasiranje Preljina - Trbusani,
Коридор 10 се и даље ради, не коловоз, али стабилизације косина, потпорни зидови...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=833797#p833797:1j7ye8op je napisao(la):louderick » Пон Мар 22, 2021 10:21 pm[/url]":1j7ye8op]koliko se secam i pred otvaranje poslednje deonice istocnog kraka koridora 10 isto je ovde vladala velika skepsa.... pa se na kraju sve dobro zavrsilo. neki bb forumasi su bas plasljive zivuljke...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834415#p834415:xbdxza8w je napisao(la):milos.tomic » Sre Mar 24, 2021 3:31 pm[/url]":xbdxza8w]Od Gorobilja ka Požegi ide magistrali put Arilje Požega koji je OK, samo jedna krivina u Gorobilju.blagic":xbdxza8w je napisao(la):Kakav je deo od Gorobilja ka Požegi?
To sad nije preterano prometna deonica pretpostavljam ali završetkom deonice Preljina-Požega gde će se sav saobraćaj sa Miloša preliti na običan magistralni put postaće sledeći čep, bojim se. Takođe, dobijanjem novih kilometara autoputa a i eventualnim povezivanjem petlje Miloša i obilaznice sa Jurija Gagarina (što mi nekako izgleda da bi moglo biti završeno u približno isto vreme) sve više ljudi će biti motivisano da koristi autoput. Realno Miloš još nije video letnju seobu Srbalja na CG rivijeru.
Sve mi to izgleda kao da bi sledeća deonica koja bi bila apsolutni prioritet trebalo da bude nastavak ka Mačkatu ili gde će već biti ta planirana petlja. Mislim da bi ta deonica generisala daleko najviše saobraćaja što bi donosilo najviše prihoda od kojih bi krediti i održavanje mogli da se plaćaju.
Problem je što je to put koji ide kroz naseljeno mesto, uglavnom 50km/h max i samo jedna traka. Prolazi tuda i poljoprivredna mehanizacija itd. Do mosta na Đetinji nema ni trotoar, pa pešaci idu pored puta. Posle silaska sa autoputa ovo će biti šok za vozače, a gužve su neminovne.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835086#p835086:tngnjbzc je napisao(la):veljahudin » Пет Мар 26, 2021 11:48 am[/url]":tngnjbzc]
Tako je. Ja zivim u Gorobilju. Inace, nije tacno da je ovaj put vec sada neopterecen. Sav saobracaj ka Arilju i vecina ka Ivanjici i Sjenici ide preko ove magistrale. Pri tom je okolis puta do Arilja naseljen i skoro srastao u jedno naselje. Put je i dosta uzan i oronuo, spedicija se jedva mimoilazi. Vec par godina najavljuju kompletno presvlacenje i popravku od Pozege do Ivanjice ali sad kazu da nema para zbog korone. Ovih dana sam po treci put za ovih par godina video kako nesto mere oko puta od Pozege do Arilja - kazu da ce ove godine def. uraditi nesto sa tim putem.
Kad vec pomenuh uzan put - meni je nejasno kako ce da rese most preko Moravice, kojim se prelazi iz Gorobilja u Prilipac (to je na mapi most u samoj blizini petlje u Prilipcu). Na njemu se jedva mimoidju dva auta, auto i kombi ne mogu, da ne govorimo za dalje. Nisam do sad cuo da postoji ikakav plan za njegovo prosirenje a drugog nacina za ukljucenje na magistralu za Pozegu nema. Takodje, nedostaje i kruzni tok u Nikolicima (deo Gorobilja gde se put iz Prilipca ukljucuje na magistralu Pozega-Arilje). To je onaj deo cistog pravca od par kilometara izmedju ova dva mesta. Ko je prolazio setice se. Ogranicenje je 80 a mislim da se u proseku vozi 100. Bez kruznog toka i sa stalnim ukljucenjem ka autoputu i sa autoputa, bice mnogo nesreca. Ako postave semafore tu i na mostu ka Prilipcu, bice zastoji nonstop. Naravno, sve se ovo resava sa novim mostom na Moravi i naplatnom rampom u Gorobilju. Ali, niko to ne pominje u ovim poslovima koji treba da budu zavrseni do decembra, niti je vidjeno ista od mehanizacije u gorobiljskom polju za sad. Cak sam pazljivo slusao ono sto su vise puta govorili o planovima vezanim za izgradnju ap Preljina-Pozega. Nijednom nije pomenuto da je sada planirana izgradnja mosta preko Moravice. Znaci, da ce nekako resavati privremeno ukljucenje iz Prilipca na magistralu Pozega-Arilje. Ali kako? Pozdrav iz Gorobilja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835127#p835127:2q3vlkze je napisao(la):antec » Pet Mar 26, 2021 12:28 pm[/url]":2q3vlkze]
Решење за овај проблем је да се са аутопута изађе у Лучанима и тиме избегне сва ова проблематика Прилипац - Горобиље - Пожега.
Треба пребацити фокус да се пут некако доведе до Лучана. А тунел Крстац ( који се из неког разлога погрешно зове Муњин Брег) и чвор Прилипац праве у склопу пута ЦГ или ка Котроману. Брдо Муњин Брег се налази поред чвора и нема никакве везе са тунелом.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835086#p835086:1jzxnv9t je napisao(la):veljahudin » Pet Mar 26, 2021 10:48 am[/url]":1jzxnv9t][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834415#p834415:1jzxnv9t je napisao(la):milos.tomic » Sre Mar 24, 2021 3:31 pm[/url]":1jzxnv9t]Od Gorobilja ka Požegi ide magistrali put Arilje Požega koji je OK, samo jedna krivina u Gorobilju.blagic":1jzxnv9t je napisao(la):Kakav je deo od Gorobilja ka Požegi?
To sad nije preterano prometna deonica pretpostavljam ali završetkom deonice Preljina-Požega gde će se sav saobraćaj sa Miloša preliti na običan magistralni put postaće sledeći čep, bojim se. Takođe, dobijanjem novih kilometara autoputa a i eventualnim povezivanjem petlje Miloša i obilaznice sa Jurija Gagarina (što mi nekako izgleda da bi moglo biti završeno u približno isto vreme) sve više ljudi će biti motivisano da koristi autoput. Realno Miloš još nije video letnju seobu Srbalja na CG rivijeru.
Sve mi to izgleda kao da bi sledeća deonica koja bi bila apsolutni prioritet trebalo da bude nastavak ka Mačkatu ili gde će već biti ta planirana petlja. Mislim da bi ta deonica generisala daleko najviše saobraćaja što bi donosilo najviše prihoda od kojih bi krediti i održavanje mogli da se plaćaju.
Problem je što je to put koji ide kroz naseljeno mesto, uglavnom 50km/h max i samo jedna traka. Prolazi tuda i poljoprivredna mehanizacija itd. Do mosta na Đetinji nema ni trotoar, pa pešaci idu pored puta. Posle silaska sa autoputa ovo će biti šok za vozače, a gužve su neminovne.
Tako je. Ja zivim u Gorobilju. Inace, nije tacno da je ovaj put vec sada neopterecen. Sav saobracaj ka Arilju i vecina ka Ivanjici i Sjenici ide preko ove magistrale. Pri tom je okolis puta do Arilja naseljen i skoro srastao u jedno naselje. Put je i dosta uzan i oronuo, spedicija se jedva mimoilazi. Vec par godina najavljuju kompletno presvlacenje i popravku od Pozege do Ivanjice ali sad kazu da nema para zbog korone. Ovih dana sam po treci put za ovih par godina video kako nesto mere oko puta od Pozege do Arilja - kazu da ce ove godine def. uraditi nesto sa tim putem.
Kad vec pomenuh uzan put - meni je nejasno kako ce da rese most preko Moravice, kojim se prelazi iz Gorobilja u Prilipac (to je na mapi most u samoj blizini petlje u Prilipcu). Na njemu se jedva mimoidju dva auta, auto i kombi ne mogu, da ne govorimo za dalje. Nisam do sad cuo da postoji ikakav plan za njegovo prosirenje a drugog nacina za ukljucenje na magistralu za Pozegu nema. Takodje, nedostaje i kruzni tok u Nikolicima (deo Gorobilja gde se put iz Prilipca ukljucuje na magistralu Pozega-Arilje). To je onaj deo cistog pravca od par kilometara izmedju ova dva mesta. Ko je prolazio setice se. Ogranicenje je 80 a mislim da se u proseku vozi 100. Bez kruznog toka i sa stalnim ukljucenjem ka autoputu i sa autoputa, bice mnogo nesreca. Ako postave semafore tu i na mostu ka Prilipcu, bice zastoji nonstop. Naravno, sve se ovo resava sa novim mostom na Moravi i naplatnom rampom u Gorobilju. Ali, niko to ne pominje u ovim poslovima koji treba da budu zavrseni do decembra, niti je vidjeno ista od mehanizacije u gorobiljskom polju za sad. Cak sam pazljivo slusao ono sto su vise puta govorili o planovima vezanim za izgradnju ap Preljina-Pozega. Nijednom nije pomenuto da je sada planirana izgradnja mosta preko Moravice. Znaci, da ce nekako resavati privremeno ukljucenje iz Prilipca na magistralu Pozega-Arilje. Ali kako? Pozdrav iz Gorobilja.
Стара карта, али ајде. По новој, помера се мост ка Ариљу неких 400 метара. А и нема потребе да се прави кружи ток у Николићима, прилив возила из Прилипца на магистрални пут Пожега-Ариље није толики да се стварају колоне, заправо никада нисам ни видео колоне из правца Прилипца на укључењу у Горобиљу нити ће их бити јер не видим разлога да их буде.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835295#p835295:2ie9gqbh je napisao(la):srdjanprpa » Pet Mar 26, 2021 10:14 pm[/url]":2ie9gqbh][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835086#p835086:2ie9gqbh je napisao(la):veljahudin » Pet Mar 26, 2021 10:48 am[/url]":2ie9gqbh][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834415#p834415:2ie9gqbh je napisao(la):milos.tomic » Sre Mar 24, 2021 3:31 pm[/url]":2ie9gqbh]Od Gorobilja ka Požegi ide magistrali put Arilje Požega koji je OK, samo jedna krivina u Gorobilju.blagic":2ie9gqbh je napisao(la):Kakav je deo od Gorobilja ka Požegi?
To sad nije preterano prometna deonica pretpostavljam ali završetkom deonice Preljina-Požega gde će se sav saobraćaj sa Miloša preliti na običan magistralni put postaće sledeći čep, bojim se. Takođe, dobijanjem novih kilometara autoputa a i eventualnim povezivanjem petlje Miloša i obilaznice sa Jurija Gagarina (što mi nekako izgleda da bi moglo biti završeno u približno isto vreme) sve više ljudi će biti motivisano da koristi autoput. Realno Miloš još nije video letnju seobu Srbalja na CG rivijeru.
Sve mi to izgleda kao da bi sledeća deonica koja bi bila apsolutni prioritet trebalo da bude nastavak ka Mačkatu ili gde će već biti ta planirana petlja. Mislim da bi ta deonica generisala daleko najviše saobraćaja što bi donosilo najviše prihoda od kojih bi krediti i održavanje mogli da se plaćaju.
Problem je što je to put koji ide kroz naseljeno mesto, uglavnom 50km/h max i samo jedna traka. Prolazi tuda i poljoprivredna mehanizacija itd. Do mosta na Đetinji nema ni trotoar, pa pešaci idu pored puta. Posle silaska sa autoputa ovo će biti šok za vozače, a gužve su neminovne.
Tako je. Ja zivim u Gorobilju. Inace, nije tacno da je ovaj put vec sada neopterecen. Sav saobracaj ka Arilju i vecina ka Ivanjici i Sjenici ide preko ove magistrale. Pri tom je okolis puta do Arilja naseljen i skoro srastao u jedno naselje. Put je i dosta uzan i oronuo, spedicija se jedva mimoilazi. Vec par godina najavljuju kompletno presvlacenje i popravku od Pozege do Ivanjice ali sad kazu da nema para zbog korone. Ovih dana sam po treci put za ovih par godina video kako nesto mere oko puta od Pozege do Arilja - kazu da ce ove godine def. uraditi nesto sa tim putem.
Kad vec pomenuh uzan put - meni je nejasno kako ce da rese most preko Moravice, kojim se prelazi iz Gorobilja u Prilipac (to je na mapi most u samoj blizini petlje u Prilipcu). Na njemu se jedva mimoidju dva auta, auto i kombi ne mogu, da ne govorimo za dalje. Nisam do sad cuo da postoji ikakav plan za njegovo prosirenje a drugog nacina za ukljucenje na magistralu za Pozegu nema. Takodje, nedostaje i kruzni tok u Nikolicima (deo Gorobilja gde se put iz Prilipca ukljucuje na magistralu Pozega-Arilje). To je onaj deo cistog pravca od par kilometara izmedju ova dva mesta. Ko je prolazio setice se. Ogranicenje je 80 a mislim da se u proseku vozi 100. Bez kruznog toka i sa stalnim ukljucenjem ka autoputu i sa autoputa, bice mnogo nesreca. Ako postave semafore tu i na mostu ka Prilipcu, bice zastoji nonstop. Naravno, sve se ovo resava sa novim mostom na Moravi i naplatnom rampom u Gorobilju. Ali, niko to ne pominje u ovim poslovima koji treba da budu zavrseni do decembra, niti je vidjeno ista od mehanizacije u gorobiljskom polju za sad. Cak sam pazljivo slusao ono sto su vise puta govorili o planovima vezanim za izgradnju ap Preljina-Pozega. Nijednom nije pomenuto da je sada planirana izgradnja mosta preko Moravice. Znaci, da ce nekako resavati privremeno ukljucenje iz Prilipca na magistralu Pozega-Arilje. Ali kako? Pozdrav iz Gorobilja.
Nece se ici preko tog mosta. Pravi se kruzni tok na putu Pozega - Arilje, a Moravice se prelazi autoputem.