Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Браник,потписујем сваку твоју реч ,свака ти част.. :sesir:
 
Plus svoj lični rad i angažovanje mašina i sredstava.Nego imam jedno pitanje za ljude koji poznaju tematiku tih urbanističkih planova,zar me bi bilo logicno da se posle donošenja istog uradi presek stanja i da se posle toga ne izdaju dozvole za bilo koji objekat,a u slučaju da posle 10 godina tu zateknemo divlje naselje pozovu na odgovornost sve u nizu nacelnika,predsednika,inspektora koji su svojim nečinjenjem doprineli tome.Mislim koja je svrha donosenja plana ako ne povlači za sobom neke dalje poteze.
 
Prošao sam malopre od Preljine do Trbušana, video sam na par mesta bagere kako kopaju po njivama, izgleda da trasiraju put. Takođe sam video dosta kamiona sa zemljom usput, put je već dosta blatnjav,biće verovatno vremenom i uništen a prilično je frekventan. Kada budem u prilici, slikaću.
 
Nije braniče tebi bio upućen uopšte.
Obrati pažnju na sve postove koji su prethodili. Kako to da čekaš 100 puta da ti naprave štetu da bi tek sada reagovao. Zašto u snimku nisu pokazali više pored uništenog puta? Sve mi ovo smrdi i ne znam kome da verujem da osnovu šturih informacija koje dobijam. Prođe dve godine otkako se ova deonica "gradi" a ne zna se kuda trasa ide?! Da sam ja u takvoj situaciji davno bih kontaktirao advokata i video koje su mi opcije. Znam koliko su naši ljudi na selu emotivno vezani za zemlju i koliko im je teško da je se odreknu.
Narod čeka da država nešto uradi, čeka se Mesija koji će da nas vodi a sve polazi od pojedinca. E negde neki pojedinac je zakazao u celom procesu i sad ovi dobri ljudi trpe štetu. Zna se ko u ruralnim sredinama većinom dobija glasove. Pa kad dođu sledeći izbori počeškaj se po glavi i razmisli kome daješ glas.
 
U, ovo što reče Adža bi bila velika vest.
Ok, Blagić znam da je bila upućena meni, izvini ali nisam se složio sa tvojim stavom koji mi je delovao kao branjenje firme koja pravi štetu i umanjivanje važnosti štete, ali ne moraš me zbog toga etiketirati "alfa, isfrustriran" i sl, ja tebe cenim kao forumaša i uglavnom se slažem s tobom, ali oko ovoga nisam, i mislim da imam pravo to kažem. Uostalom, sve je počelo mojom konstatacijom da nećemo videti na tv-u kineske izvođače kako kukaju kao što je onaj direktor naše firme kukao, ne znam šta je sporno što sam to primetio. Što se tiče ovog autoputa ja ne mislim da sam isfrustriran već relativno pozitivan s obzirom na kolko kasni, kako se laže i sl, ispada da sam ja nenormalan koji ukazujem na to, a da je inače sve bajno, eto ja iz lične frustracije kvarim tu idilu. Nije tako, ja pohvalim ako nešto ide kako treba, evo ako je istina ovo da je krenulo trasiranje od Preljine, meni je to super vest i srećan sam a ne frustriran zbog toga. Pozdrav
 
Ок, хајде да спустимо.
Свако ииле уређено сеоско домаћинство грађено је бар две генерације, уложено је много новца, труда и емоција. То је мало предузеће. Сада земља можда није толико спорна колико сви ти пратећи објекти уз куће. Земље има на продају, људи на селу свњ је мање и треба им времена да све то пново саграде. Значи, годину бар раније им је требало исплатити да се они припремају и селе. Кад имају новац, за једу сезону би могли све то да саграде. Али, треба и тамо довести воду (мало је села са централним водоводом) уредити... Неке можда неће селити, остаће тик уз аутопут, и као, решиће им проблем акустичном баријером. Али шта је прилазом кући, путем до њива, шума...
Сада се форсира градња, а олало се пришло припрмним пословима - експропријацији и пресељавању људи. Не може се једно домаћинство данас потрпати у камион и истоварити на новој локацији, а сутра већ утерати машине да руше.
Разумем и Цемпром, али њих је неко гурно испред. Кинези су очито измакли позадину у тим, назовимо их, прљавим пословима. Држава и локална самоуправаје затајила.
Занима ме само кад ће схватити да причају глупости око рокова и како ће променити причу.
Ово ми поприлчно личи на дилетантизам, па ме зато чуди да си ти људи тамо мирни.
 
K11 - Valjevo, evo kako napreduje, dobro, današnji snimak:

valjevo.jpg
 
Izgleda da danasnja slika satelita potvrdjuje Adžinu vest da je pocelo trasiranje Preljina - Trbusani,
 

Prilozi

  • 333.jpg
    333.jpg
    67,9 KB · Pregleda: 3.386
Prva pumpa na A2, Sokolići 1 kod Čačka. Spominje i neki turizam da je Kusturica uzeo 50 hekatara, ne znam sta je u pitanju.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8kB4x4Q9cyA[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834947#p834947:wh17zj5y je napisao(la):
Earthmoving » Thu Mar 25, 2021 9:40 pm[/url]":wh17zj5y]Izgleda da danasnja slika satelita potvrdjuje Adžinu vest da je pocelo trasiranje Preljina - Trbusani,
file.php
Kada sam krenuo nazad, već je pao mrak, žurio sam pa mi ne zamerite što nisam slikao. Snimio sam na jednom mestu ogromnu količinu peska pa se nadam da će uskoro tu krenuti intenzivniji radovi. Realno taj potez od petlje Preljine pa sve do tunela Trbušani nije težak, sve je ravnica i ja bar ne vidim tu neku prepreku osim naravno zemljišta koje možda nije otkupljeno. Kod Trbušana sam video temelje verovatno za neki nadvožnjak, nisam gledao mapu da li će lokalni put ići preko autoputa ili obrnuto. Brdo kroz koje će ići tunel je "načeto" i dobro je što će se lako pratiti napredak, lokalni put Čačak-Valjevo (Čačak-Trbušani-Gornja Gorevnica) je tik pored njega. Takođe, put sa kojeg se takođe mogu videti radovi (paralelan je sa samom trasom autoputa) je Preljina-Rakova-Trbušani. To je onaj za koji sam već rekao da je blatnjav da te Bog sačuva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=833797#p833797:1j7ye8op je napisao(la):
louderick » Пон Мар 22, 2021 10:21 pm[/url]":1j7ye8op]koliko se secam i pred otvaranje poslednje deonice istocnog kraka koridora 10 isto je ovde vladala velika skepsa.... pa se na kraju sve dobro zavrsilo. neki bb forumasi su bas plasljive zivuljke... :D
Коридор 10 се и даље ради, не коловоз, али стабилизације косина, потпорни зидови...
 
Dobro, jel to onda konačno počelo prvo ozbiljnije trasiranje sa ovim između Preljine i Trbušana :) Samo da dodam da na tom potezu od Preljine do Pakovraća, tj obilaznica oko Čačka, za koji se kaže da je najlakši, a i jeste, ima još jedna veća prepreka sem mosta preko Morave i tunela Trbušani, a to je nadvožnjak preko pruge na čačanskoj strani Morave. Nadvožnjaci preko pruge uglavnom zbog luka zahtevaju da budu duži, što znači više betonskih radova. Sem toga ukršta se na toj strani još i sa oko 5 lokalnih puteva gde trebaju nadvožnjaci ili podvožnjaci što isto nije mali posao ni za gradnju, ni za preusmeravanje saobraćaja tokom gradnje, a ni za samu gradnju zbog saobračaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834415#p834415:xbdxza8w je napisao(la):
milos.tomic » Sre Mar 24, 2021 3:31 pm[/url]":xbdxza8w]
blagic":xbdxza8w je napisao(la):
Kakav je deo od Gorobilja ka Požegi?
To sad nije preterano prometna deonica pretpostavljam ali završetkom deonice Preljina-Požega gde će se sav saobraćaj sa Miloša preliti na običan magistralni put postaće sledeći čep, bojim se. Takođe, dobijanjem novih kilometara autoputa a i eventualnim povezivanjem petlje Miloša i obilaznice sa Jurija Gagarina (što mi nekako izgleda da bi moglo biti završeno u približno isto vreme) sve više ljudi će biti motivisano da koristi autoput. Realno Miloš još nije video letnju seobu Srbalja na CG rivijeru.
Sve mi to izgleda kao da bi sledeća deonica koja bi bila apsolutni prioritet trebalo da bude nastavak ka Mačkatu ili gde će već biti ta planirana petlja. Mislim da bi ta deonica generisala daleko najviše saobraćaja što bi donosilo najviše prihoda od kojih bi krediti i održavanje mogli da se plaćaju.
Od Gorobilja ka Požegi ide magistrali put Arilje Požega koji je OK, samo jedna krivina u Gorobilju.

Problem je što je to put koji ide kroz naseljeno mesto, uglavnom 50km/h max i samo jedna traka. Prolazi tuda i poljoprivredna mehanizacija itd. Do mosta na Đetinji nema ni trotoar, pa pešaci idu pored puta. Posle silaska sa autoputa ovo će biti šok za vozače, a gužve su neminovne.

Tako je. Ja zivim u Gorobilju. Inace, nije tacno da je ovaj put vec sada neopterecen. Sav saobracaj ka Arilju i vecina ka Ivanjici i Sjenici ide preko ove magistrale. Pri tom je okolis puta do Arilja naseljen i skoro srastao u jedno naselje. Put je i dosta uzan i oronuo, spedicija se jedva mimoilazi. Vec par godina najavljuju kompletno presvlacenje i popravku od Pozege do Ivanjice ali sad kazu da nema para zbog korone. Ovih dana sam po treci put za ovih par godina video kako nesto mere oko puta od Pozege do Arilja - kazu da ce ove godine def. uraditi nesto sa tim putem.
Kad vec pomenuh uzan put - meni je nejasno kako ce da rese most preko Moravice, kojim se prelazi iz Gorobilja u Prilipac (to je na mapi most u samoj blizini petlje u Prilipcu). Na njemu se jedva mimoidju dva auta, auto i kombi ne mogu, da ne govorimo za dalje. Nisam do sad cuo da postoji ikakav plan za njegovo prosirenje a drugog nacina za ukljucenje na magistralu za Pozegu nema. Takodje, nedostaje i kruzni tok u Nikolicima (deo Gorobilja gde se put iz Prilipca ukljucuje na magistralu Pozega-Arilje). To je onaj deo cistog pravca od par kilometara izmedju ova dva mesta. Ko je prolazio setice se. Ogranicenje je 80 a mislim da se u proseku vozi 100. Bez kruznog toka i sa stalnim ukljucenjem ka autoputu i sa autoputa, bice mnogo nesreca. Ako postave semafore tu i na mostu ka Prilipcu, bice zastoji nonstop. Naravno, sve se ovo resava sa novim mostom na Moravi i naplatnom rampom u Gorobilju. Ali, niko to ne pominje u ovim poslovima koji treba da budu zavrseni do decembra, niti je vidjeno ista od mehanizacije u gorobiljskom polju za sad. Cak sam pazljivo slusao ono sto su vise puta govorili o planovima vezanim za izgradnju ap Preljina-Pozega. Nijednom nije pomenuto da je sada planirana izgradnja mosta preko Moravice. Znaci, da ce nekako resavati privremeno ukljucenje iz Prilipca na magistralu Pozega-Arilje. Ali kako? Pozdrav iz Gorobilja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835086#p835086:tngnjbzc je napisao(la):
veljahudin » Пет Мар 26, 2021 11:48 am[/url]":tngnjbzc]

Tako je. Ja zivim u Gorobilju. Inace, nije tacno da je ovaj put vec sada neopterecen. Sav saobracaj ka Arilju i vecina ka Ivanjici i Sjenici ide preko ove magistrale. Pri tom je okolis puta do Arilja naseljen i skoro srastao u jedno naselje. Put je i dosta uzan i oronuo, spedicija se jedva mimoilazi. Vec par godina najavljuju kompletno presvlacenje i popravku od Pozege do Ivanjice ali sad kazu da nema para zbog korone. Ovih dana sam po treci put za ovih par godina video kako nesto mere oko puta od Pozege do Arilja - kazu da ce ove godine def. uraditi nesto sa tim putem.
Kad vec pomenuh uzan put - meni je nejasno kako ce da rese most preko Moravice, kojim se prelazi iz Gorobilja u Prilipac (to je na mapi most u samoj blizini petlje u Prilipcu). Na njemu se jedva mimoidju dva auta, auto i kombi ne mogu, da ne govorimo za dalje. Nisam do sad cuo da postoji ikakav plan za njegovo prosirenje a drugog nacina za ukljucenje na magistralu za Pozegu nema. Takodje, nedostaje i kruzni tok u Nikolicima (deo Gorobilja gde se put iz Prilipca ukljucuje na magistralu Pozega-Arilje). To je onaj deo cistog pravca od par kilometara izmedju ova dva mesta. Ko je prolazio setice se. Ogranicenje je 80 a mislim da se u proseku vozi 100. Bez kruznog toka i sa stalnim ukljucenjem ka autoputu i sa autoputa, bice mnogo nesreca. Ako postave semafore tu i na mostu ka Prilipcu, bice zastoji nonstop. Naravno, sve se ovo resava sa novim mostom na Moravi i naplatnom rampom u Gorobilju. Ali, niko to ne pominje u ovim poslovima koji treba da budu zavrseni do decembra, niti je vidjeno ista od mehanizacije u gorobiljskom polju za sad. Cak sam pazljivo slusao ono sto su vise puta govorili o planovima vezanim za izgradnju ap Preljina-Pozega. Nijednom nije pomenuto da je sada planirana izgradnja mosta preko Moravice. Znaci, da ce nekako resavati privremeno ukljucenje iz Prilipca na magistralu Pozega-Arilje. Ali kako? Pozdrav iz Gorobilja.

Решење за овај проблем је да се са аутопута изађе у Лучанима и тиме избегне сва ова проблематика Прилипац - Горобиље - Пожега.
Треба пребацити фокус да се пут некако доведе до Лучана. А тунел Крстац ( који се из неког разлога погрешно зове Муњин Брег) и чвор Прилипац праве у склопу пута ЦГ или ка Котроману. Брдо Муњин Брег се налази поред чвора и нема никакве везе са тунелом.
 
Znači problem u najavi. Dobro, barem će deo saobraćaja moći da se isključi u Pakovraću, deo u Lučanima a deo u Prilipcu. Uz naravno saobraćaj koji se isključuje u Preljini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835127#p835127:2q3vlkze je napisao(la):
antec » Pet Mar 26, 2021 12:28 pm[/url]":2q3vlkze]
Решење за овај проблем је да се са аутопута изађе у Лучанима и тиме избегне сва ова проблематика Прилипац - Горобиље - Пожега.
Треба пребацити фокус да се пут некако доведе до Лучана. А тунел Крстац ( који се из неког разлога погрешно зове Муњин Брег) и чвор Прилипац праве у склопу пута ЦГ или ка Котроману. Брдо Муњин Брег се налази поред чвора и нема никакве везе са тунелом.

Sa petlje u Lučanima kamioni nemaju gde. Dalje ka Požegi ne mogu jer je zabranjen prelazak vozilima preko 3.5t preko mosta, u dosta je lošem stanju. Plus ni dva obična vozila ne mogu da se mimoiđu na njemu. A ni ostatak puta ka Lučanima nije u baš najboljem stanju, mnogo je lošiji (i uži) put nego Arilje - Požega.
 
Svakako je nemoguće priključenje na ap postojećim lokalnim putem i tim mostićem preko Moravice.
Meni bi najlogičnije bilo da se novom saobraćajnicom dovede (koja bi ujedno bila početak trase ka Užicu) negde do početka Gorobilja, do onog brega i krivine gde su Gordići.
A praktično sve do kraja tog pravca od požeške petlje do hladnjače i skretanja za Milićevo Selo su objekti uz put. Treba uzeti u obzir da je taj prostor predviđen za petlju međurečje tri vrlo plahovite planinske reke - Moravice, Skrapeža i Đetinje da ae i o tome mora voditi računa. Podignuti vodostajvjedne utiče i na ostale, mada uglavnom istovremeno nadolaze. Kokiko tek tu posla ima. Ili nas kvalitetno z ili diletanti olako daju rokove.
 
Moguće da je bilo diskusije i planova, ali gde će tačno biti spajanje Moravskog koridora sa A2 kod Preljine? Jel će graditi neka skroz nova petlja, jer mi trenutna kod Preljine ne deluje adekvatno za spajanje dva autoputa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835086#p835086:1jzxnv9t je napisao(la):
veljahudin » Pet Mar 26, 2021 10:48 am[/url]":1jzxnv9t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834415#p834415:1jzxnv9t je napisao(la):
milos.tomic » Sre Mar 24, 2021 3:31 pm[/url]":1jzxnv9t]
blagic":1jzxnv9t je napisao(la):
Kakav je deo od Gorobilja ka Požegi?
To sad nije preterano prometna deonica pretpostavljam ali završetkom deonice Preljina-Požega gde će se sav saobraćaj sa Miloša preliti na običan magistralni put postaće sledeći čep, bojim se. Takođe, dobijanjem novih kilometara autoputa a i eventualnim povezivanjem petlje Miloša i obilaznice sa Jurija Gagarina (što mi nekako izgleda da bi moglo biti završeno u približno isto vreme) sve više ljudi će biti motivisano da koristi autoput. Realno Miloš još nije video letnju seobu Srbalja na CG rivijeru.
Sve mi to izgleda kao da bi sledeća deonica koja bi bila apsolutni prioritet trebalo da bude nastavak ka Mačkatu ili gde će već biti ta planirana petlja. Mislim da bi ta deonica generisala daleko najviše saobraćaja što bi donosilo najviše prihoda od kojih bi krediti i održavanje mogli da se plaćaju.
Od Gorobilja ka Požegi ide magistrali put Arilje Požega koji je OK, samo jedna krivina u Gorobilju.

Problem je što je to put koji ide kroz naseljeno mesto, uglavnom 50km/h max i samo jedna traka. Prolazi tuda i poljoprivredna mehanizacija itd. Do mosta na Đetinji nema ni trotoar, pa pešaci idu pored puta. Posle silaska sa autoputa ovo će biti šok za vozače, a gužve su neminovne.

Tako je. Ja zivim u Gorobilju. Inace, nije tacno da je ovaj put vec sada neopterecen. Sav saobracaj ka Arilju i vecina ka Ivanjici i Sjenici ide preko ove magistrale. Pri tom je okolis puta do Arilja naseljen i skoro srastao u jedno naselje. Put je i dosta uzan i oronuo, spedicija se jedva mimoilazi. Vec par godina najavljuju kompletno presvlacenje i popravku od Pozege do Ivanjice ali sad kazu da nema para zbog korone. Ovih dana sam po treci put za ovih par godina video kako nesto mere oko puta od Pozege do Arilja - kazu da ce ove godine def. uraditi nesto sa tim putem.
Kad vec pomenuh uzan put - meni je nejasno kako ce da rese most preko Moravice, kojim se prelazi iz Gorobilja u Prilipac (to je na mapi most u samoj blizini petlje u Prilipcu). Na njemu se jedva mimoidju dva auta, auto i kombi ne mogu, da ne govorimo za dalje. Nisam do sad cuo da postoji ikakav plan za njegovo prosirenje a drugog nacina za ukljucenje na magistralu za Pozegu nema. Takodje, nedostaje i kruzni tok u Nikolicima (deo Gorobilja gde se put iz Prilipca ukljucuje na magistralu Pozega-Arilje). To je onaj deo cistog pravca od par kilometara izmedju ova dva mesta. Ko je prolazio setice se. Ogranicenje je 80 a mislim da se u proseku vozi 100. Bez kruznog toka i sa stalnim ukljucenjem ka autoputu i sa autoputa, bice mnogo nesreca. Ako postave semafore tu i na mostu ka Prilipcu, bice zastoji nonstop. Naravno, sve se ovo resava sa novim mostom na Moravi i naplatnom rampom u Gorobilju. Ali, niko to ne pominje u ovim poslovima koji treba da budu zavrseni do decembra, niti je vidjeno ista od mehanizacije u gorobiljskom polju za sad. Cak sam pazljivo slusao ono sto su vise puta govorili o planovima vezanim za izgradnju ap Preljina-Pozega. Nijednom nije pomenuto da je sada planirana izgradnja mosta preko Moravice. Znaci, da ce nekako resavati privremeno ukljucenje iz Prilipca na magistralu Pozega-Arilje. Ali kako? Pozdrav iz Gorobilja.

Nece se ici preko tog mosta. Pravi se kruzni tok na putu Pozega - Arilje, a Moravice se prelazi autoputem.
YsucUBa.jpg

vUsATJ8.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835295#p835295:2ie9gqbh je napisao(la):
srdjanprpa » Pet Mar 26, 2021 10:14 pm[/url]":2ie9gqbh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835086#p835086:2ie9gqbh je napisao(la):
veljahudin » Pet Mar 26, 2021 10:48 am[/url]":2ie9gqbh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834415#p834415:2ie9gqbh je napisao(la):
milos.tomic » Sre Mar 24, 2021 3:31 pm[/url]":2ie9gqbh]
blagic":2ie9gqbh je napisao(la):
Kakav je deo od Gorobilja ka Požegi?
To sad nije preterano prometna deonica pretpostavljam ali završetkom deonice Preljina-Požega gde će se sav saobraćaj sa Miloša preliti na običan magistralni put postaće sledeći čep, bojim se. Takođe, dobijanjem novih kilometara autoputa a i eventualnim povezivanjem petlje Miloša i obilaznice sa Jurija Gagarina (što mi nekako izgleda da bi moglo biti završeno u približno isto vreme) sve više ljudi će biti motivisano da koristi autoput. Realno Miloš još nije video letnju seobu Srbalja na CG rivijeru.
Sve mi to izgleda kao da bi sledeća deonica koja bi bila apsolutni prioritet trebalo da bude nastavak ka Mačkatu ili gde će već biti ta planirana petlja. Mislim da bi ta deonica generisala daleko najviše saobraćaja što bi donosilo najviše prihoda od kojih bi krediti i održavanje mogli da se plaćaju.
Od Gorobilja ka Požegi ide magistrali put Arilje Požega koji je OK, samo jedna krivina u Gorobilju.

Problem je što je to put koji ide kroz naseljeno mesto, uglavnom 50km/h max i samo jedna traka. Prolazi tuda i poljoprivredna mehanizacija itd. Do mosta na Đetinji nema ni trotoar, pa pešaci idu pored puta. Posle silaska sa autoputa ovo će biti šok za vozače, a gužve su neminovne.

Tako je. Ja zivim u Gorobilju. Inace, nije tacno da je ovaj put vec sada neopterecen. Sav saobracaj ka Arilju i vecina ka Ivanjici i Sjenici ide preko ove magistrale. Pri tom je okolis puta do Arilja naseljen i skoro srastao u jedno naselje. Put je i dosta uzan i oronuo, spedicija se jedva mimoilazi. Vec par godina najavljuju kompletno presvlacenje i popravku od Pozege do Ivanjice ali sad kazu da nema para zbog korone. Ovih dana sam po treci put za ovih par godina video kako nesto mere oko puta od Pozege do Arilja - kazu da ce ove godine def. uraditi nesto sa tim putem.
Kad vec pomenuh uzan put - meni je nejasno kako ce da rese most preko Moravice, kojim se prelazi iz Gorobilja u Prilipac (to je na mapi most u samoj blizini petlje u Prilipcu). Na njemu se jedva mimoidju dva auta, auto i kombi ne mogu, da ne govorimo za dalje. Nisam do sad cuo da postoji ikakav plan za njegovo prosirenje a drugog nacina za ukljucenje na magistralu za Pozegu nema. Takodje, nedostaje i kruzni tok u Nikolicima (deo Gorobilja gde se put iz Prilipca ukljucuje na magistralu Pozega-Arilje). To je onaj deo cistog pravca od par kilometara izmedju ova dva mesta. Ko je prolazio setice se. Ogranicenje je 80 a mislim da se u proseku vozi 100. Bez kruznog toka i sa stalnim ukljucenjem ka autoputu i sa autoputa, bice mnogo nesreca. Ako postave semafore tu i na mostu ka Prilipcu, bice zastoji nonstop. Naravno, sve se ovo resava sa novim mostom na Moravi i naplatnom rampom u Gorobilju. Ali, niko to ne pominje u ovim poslovima koji treba da budu zavrseni do decembra, niti je vidjeno ista od mehanizacije u gorobiljskom polju za sad. Cak sam pazljivo slusao ono sto su vise puta govorili o planovima vezanim za izgradnju ap Preljina-Pozega. Nijednom nije pomenuto da je sada planirana izgradnja mosta preko Moravice. Znaci, da ce nekako resavati privremeno ukljucenje iz Prilipca na magistralu Pozega-Arilje. Ali kako? Pozdrav iz Gorobilja.

Nece se ici preko tog mosta. Pravi se kruzni tok na putu Pozega - Arilje, a Moravice se prelazi autoputem.
YsucUBa.jpg

vUsATJ8.jpg
Стара карта, али ајде. По новој, помера се мост ка Ариљу неких 400 метара. А и нема потребе да се прави кружи ток у Николићима, прилив возила из Прилипца на магистрални пут Пожега-Ариље није толики да се стварају колоне, заправо никада нисам ни видео колоне из правца Прилипца на укључењу у Горобиљу нити ће их бити јер не видим разлога да их буде.
 
SSC bas saucestvuje u pravljenju ovih nerealnih obecanja, ali to na stranu, sto se tice same trase, obratite paznju na spsust ka Kotromanu (npr 01:25), i uporedite sa mapom terena, nacrtana trasa ne deluje da prati reljef prirode već da je ofrlje ucrtana.
 
Vrh