Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830166#p830166:kf85g6ts je napisao(la):
Pendolino » Čet Mar 11, 2021 2:37 pm[/url]":kf85g6ts]
Деоница ауто-пута од Прељине до Пожеге имаће три тунела и 35 мостова
Наставак ауто-пута "Милош Велики" од Прељине до Пожеге интензивно се гради. Кинески извођачи боре се да пробију најдуже тунеле са две цеви, и саграде велики број мостова и препуста на тој деоници. У ЦИП-у, који је правио главни пројекат ове деонице, кажу да је она и најзахтевнија на путу ка Ужицу који се од Пожеге рачва према БиХ и према Црној Гори.

Део Коридора 11 од Прељине до ПОжеге дуг је 31 километар, али пролази кроз брдске и неприступачне делове Западне Србије, тако да ће чак трећина деонице бити у тунелима и мостовима.


https://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/ekonomija/4289911
Ne razumem poentu ovih vesti. Umesto da nas obavestavaju dokle se stiglo, oni stoti put pisu kako je najzahtevnija deonica, ima toliko mostova, tunela, bla bla... Dokle vise?
 
U nekom trenutku će rećivda su Šolak i Đilas ometali eksproprijaciju, da su raskiselili brdo, pa eto, ne mogu da stignu. A inače bi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829306#p829306:192tjfve je napisao(la):
nikicakica » Нед Мар 07, 2021 10:58 am[/url]":192tjfve]Konkretno, Preljina-Požega je projektovana za 130km/h samo do mesta Prijevor, pre Pakovraća, a odatle do Požege za 100km/h. Razlika je u širini traka - 3,75m za 120 i 130km/h, a 3,5m za 100 i 110km/h, nagibu - 4 i 5%, i radijusu krivina, ovde bi se reklo da su druga dva važnija. Slično je i u Grdeličkoj klisuri.

S druge strane, Šabac-Loznica je primer šta ne treba praviti, da imaš kružni tok na svakih 7-8km, gde treba da usporavaš sa 100 na 30, isto kao što je kod Žirovnice na Kragujevac-Batočina. Ali da nema toga svakako da bi bilo skroz korektno, a pritom se ne bi ni naplaćivao.
Је л хоћеш да кажеш да се трака сужава после Паковраће?
 
Čija je pumpa, kako je dodeljeno, dal ima naknada za eskluzivnost na autoputu... moglo bi malo više informacija jer bi licenca za 10tak pumpi (5x2 strane) na autoputu mogla dobrim delom smanji dug kredita i troskove gradnje autoputa. Jel ima neko ideju kolka bi bila cena trajne licence eksluziviteta lokacije pumpe na autoputu, 10 miliona evra, manje, više?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830904#p830904:3nspj1j6 je napisao(la):
Earthmoving » Sat Mar 13, 2021 7:48 pm[/url]":3nspj1j6]Čija je pumpa, kako je dodeljeno, dal ima naknada za eskluzivnost na autoputu... moglo bi malo više informacija jer bi licenca za 10tak pumpi (5x2 strane) na autoputu mogla dobrim delom smanji dug kredita i troskove gradnje autoputa. Jel ima neko ideju kolka bi bila cena trajne licence eksluziviteta lokacije pumpe na autoputu, 10 miliona evra, manje, više?
Cela stanica ne vredi 10 milki.

Po meni, treba davati što više dozvola, neka rade ljudi, samo neka je po zakonu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830954#p830954:3cy5gzuw je napisao(la):
vucko » Sub Mar 13, 2021 9:53 pm[/url]":3cy5gzuw]Da li je ta pumpa u smeru ka Beogradu ili smeru ka Preljini?

U tekstu pise 1 kilometar pre naplatne stanice Preljina, u smeru ka Čačku, tako da prepostavljam da je ta pumpa ka Čačku.
Ta pumpa bi trebala da je ovde, a koliko se vidi ima obazvedjen prostor i za pumpu ka smeru ka Beograd-u. https://www.google.com/maps/@43.9302974 ... !1e3?hl=sr
 
Nije to to mesto za pumpu nego još malo pre. Nis-ova pumpa bi trebalo da je u pitanju
 
Da, jasno da cela stanica nije tolko, ali izuzetna je stvar imati eksluzivitet pumpe na autoputu, budući sigurni prihodi, promet i dobra marža dižu cenu zakupnine, ko to ne bi hteo, evo ja prvi. Zato bi za nas bilo najpovoljnije da se održi licitacija između zainteresovanih pumpadžija, pa ko da više. Ako bi država iz tog prihoda mogla smanji dug kredita autoputa za 50-100 mil evra, to bi značilo manje zaduženje za nas građane. Zanimljivio kako su Drobnjakovići & Co glasni kad se priča o visokoj ceni autoputa, inflaciji kao izgovoru za rast putarine i sl čime treba da se stvori slika građanima da prihvate visoke nametnute cene putarina i poreza, a tihi kada je priča o ovakvim stvarima koji bi trebali da smanje troškove. Slično bilo skoro za puštanje tranzita gasa Južnog toka , sad ćute o tranzitnim taksama koje će uzimaju i manjim tranzitnim troškovima nego do sad, da ne bi morali smanjuju cenu gasa, nego da smanje svoje troškove a ostave iste prihode i sebi time povećaju zaradu. Umesto da narodu smanji troškove, ekipa vodi Srbija.corp. kao profitno preduzeće.
 
Meni nije jasno u kom paralelnom svetu žive mediji, predsednik i vlada RS. Realnost je potpuno drugačija.

Ali ajde, evo i ja ću da se uključim u ovu igru. Sada će brzo decembar, sitno brojimo i verujem da je ostala još samo signalizacija da se završi, taman toliko i ima vremena još. Ja krećem krajem decembra do Požege i ako mi se ispreči neki kinez ili bager - nisam kriv.
 
Zašto li je ova mapa okrenuta naopako, gore je jug, a dole sever?
 
Pretpostavljam da je tako okrenuto zato što je trasa Ča-Pž definisana u smeru od Čačka ka Požegi. Trasa na mapi se prati s leva na desno pa je onda prirodno da tako bude okrenuto.
Ovo jeste mapa ali nije geografska namenjena navigaciji gde je sever uvek gore nego je više deonic-centrična. Bitna je trasa i sama deonica a sve ostalo se prilagođava njoj.
 
Zestoki radovi, jedan bager tovari zemlju u kamion, a vidi se i ulaz u tunel.
 
Ako se "radovi" nastave ovakvim tempom,biće autoput gotov i do Đurđevdana,a ne Nikoljdana, jedino je pitanje koje godine,ili čak koje decenije :bash:
 
Ово као у оном вицу о Шиптарима и њихова “два авиона”, наше муње небеске праве ауто-пут са два камиона. Права ми је енигма зашто инсистирају на оваквом року...
 
Koji je motiv ovog trkeljisanja da će bit gotovo za 9 mjeseci? Nitko ih ni ne pita ništa, a sami sebe ukopavaju. Izbora nema?

Čemu onda to samoubilačko lupetanje?
 
Jedino da krenu na od aprila sa 10k-20k radnika , e onda možda mogu da završe do Nikoljdana 2021.
 
ili ako krenu od juna sa 35-40k radnika. ako ne to onda mogu da krenu od septembra sa 100k radnika.

mada, ima nade i ako krenu i prvog decembra sa milion radnika
 
Vrh