Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Mene zaista čudi kako to da mi nemamo vozača koji voze F1, reli, moto itd. kad smo tako "talentovani" za vožnju.
 
htp://[ATTACH type="full" alt="viber_slika_2020-12-28_15-32-56.jpg"]108745._xfImport[/ATTACH][img]

Ovo je slika početka rada mosta na Čemernici ,neposredno ispred tunela Trbušani. Žrtvovao sam se za fotku(sad moram da perem kola).
 

Prilozi

  • viber_slika_2020-12-28_15-32-56.jpg
    viber_slika_2020-12-28_15-32-56.jpg
    210,4 KB · Pregleda: 4.875
Zanimljivo da nigde ne mogu naći građevinsku dozvolu za ovo. Dva puta je podnošen zahtev i oba puta odbačen.
Hvala Nidžo puno.
 
viber_slika_2020-12-30_15-40-01.jpg

A ovo je desna strana Morave (Prjevorska) Kod petlje Pakovraće
Rade stidljivo,ali ipak su počeli i ovu deonicu na ove dve tačke.
Poznanik iz ovog kraja, priča (nezvanično) da Kinezi koji rade u ovom kraju ne cene naše gostoprimstvo. Dakle, PRIČA se, da prodaju naftu iz mašina, lokalnom stanovništvu. I što je još gore ,masovno ubijaju ribu na struju (iz Morave).
 
Hvala Nidzo.
Svuda imaju tek po koju mašinu, i ovde, i kod tunela... ne znam kojom brzinom misle izgrade autoput sa tako malo opreme. Deluje mi da trenutno više mašina ima i na kraku ka Valjevu, i na mostu kod Šabca, i na Bg obilaznici, a sve to zajedno neuporedivo kraće i lakše od ove deonice 30km kroz planine. Nešto ovde još ne štima
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808668#p808668:3fl1izz7 je napisao(la):
nidzo-ni » Sre Dec 30, 2020 5:10 pm[/url]":3fl1izz7]
A ovo je desna strana Morave (Prjevorska) Kod petlje Pakovraće
Rade stidljivo,ali ipak su počeli i ovu deonicu na ove dve tačke.
Poznanik iz ovog kraja, priča (nezvanično) da Kinezi koji rade u ovom kraju ne cene naše gostoprimstvo. Dakle, PRIČA se, da prodaju naftu iz mašina, lokalnom stanovništvu. I što je još gore ,masovno ubijaju ribu na struju (iz Morave).
file.php
Prodaju naftu?! Pa šta je trebalo da čine, da je poklanjaju? Bar je to naš apecijalitet. Dvadeset godina sam se vozio na dizel kupljen od kamiondžija u pola cene.
 
Znam za taj naš"specijalitet". Nego, ja sam se nadao da će doći neki stranci koji su bolji od nas i uraditi nam kvalitetne puteve na vreme u roku,a za naše pare(kredite).
Sad sam shvatio da su ovi ko mi i gori. Znači da će tako i raditi ko mi,godina,nekvalitetno i koštaće nas duplo više nego što je realno...
 
K11 - Valjevo, 1.januar

(Divci su pod oblacima, kao i cela deonica tokom Decembra)

01-01.jpg
 
Opet u emisiji ponavljaju laž da će cela deonica biti gotova do kraja godine,prikazali su na snimku ulaz u tunele,a nisu prikazali površinsku trasu autoputa,koja ne postoji,jer još uvek(20 meseci nakon medijskog "otvaranja radova") nije započelo trasiranje. Još ministar kaže "imamo velikih problema sa eksproprijacijom,ali ih rešavamo",to znači da eksproprijacija zemljišta za trasu još nije gotova,a minut pre toga puštaju filmove kako ćemo se za Nikoljdan 2021. voziti autoputem do Požege???!! Da li oni sami sebe čuju šta pričaju? Neka se radi i subotom,i nedeljom,i u tri smene,nemoguće je celu deonicu završiti u narednih 11 meseci,pogotovo je nemoguće sa ovako malo mašina i radnika. Da nekim čudom već sutra bude okončana kompletna eksproprijacija,to je i dalje nemoguća misija.
 
18 Novembar 2020 ---Tunel Laz UKUPNO 743m
05 Januar 2021--------Tunel Laz UKUPNO 1100m
tunel Laz (leva + desna) oko 5600m
uradjeno oko 20%

18 Novembar 2020 --- Tunel Munjino Brdo UKUPNO 213m
05 Januar 2021-------- Tunel Munjino Brdo UKUPNO 400m
tunel Munjino Brdo (leva + desna) oko 5500m
uradjeno oko 7%
ovako stoje stvari na danasnji dan ako su podaci tacni.
tunel Laz tu i tamo, Munjino Brdo katastrofa!
 
Da, nisam ga razumeo dal je 1100m ukupno ili leva+desna. Munjino brdo je razdvojio na različitu metražu po cevi (150m+250m), ali onda čudno da i Laz nije tako izvestio.
Po ovome Laz ide 7,5 metara na dan? (1100-743) : (18 nov - 05 jan). To bi bila solidna brzina...
 
Da su svi tuneli već završeni,samo za mašinsko opremanje treba nekoliko meseci,videli smo koliko dugo je trajalo opremanje tunela Brančić koji je mnogo kraći od tunela Munjino Brdo i Laz. A to što trasa još nije ni započeta,samo je očigledan dokaz da ovo neće biti gotovo ni do Nikoljdana 2023. a ne ove godine.
Mene živo zanima čime će se emisija Koridori baviti kada dođe decembar 2021. ? Da li će opet snimiti ovo gradilište,i ponoviti kako će autoput biti otvoren za dvadesetak dana,računajući da će ljudi i to zaboraviti u roku od dva dana? Ajde da lažu za neke dugoročnije stvari,npr. biće gotovo 2025. ili 2026. ali najavljivati da će za 11 meseci biti završen autoput za koji još nije obavljena ni eksproprijacija,to je čisto vređanje inteligencije naroda. Ovo nije radio ni Gebels u Nemačkoj tridesetih godina.
 
Dobro, ako je istina, ovim tempom bar imaju šanse da probiju tunele za godinu dana, što bi za mene bilo pozitivno iznenađenje :) A ova dva tunela su 5-6km od 30km, znači 20tak % trase, i to najteži deo. Sledeći problem je da krenu trasiranje konačno, pa kad uđu, posle mesec- dva ćemo moći vidimo kojim tempom rade. Recimo krak ka Valjevu su prva tri meseca dosta dobro bili zapeli, trasirali 20-30% deonice, dosta mašina, kamiona. Doduše tamo je nešto kraće, 18km, a ovde 25km (bez ovih tunela).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810488#p810488:16r98bhp je napisao(la):
Earthmoving » Uto Jan 05, 2021 6:08 pm[/url]":16r98bhp]Da, nisam ga razumeo dal je 1100m ukupno ili leva+desna. Munjino brdo je razdvojio na različitu metražu po cevi (150m+250m), ali onda čudno da i Laz nije tako izvestio.
Po ovome Laz ide 7,5 metara na dan? (1100-743) : (18 nov - 05 jan). To bi bila solidna brzina...
Ako se sada buši 7,5 metara dnevno,da li to znači da su dopremili famozne Krtice? Do sada je norma bila oko 1-2 metra dnevno.
 
Pa ne znam, i ja sam se iznenadio tim podacima, a u tunelu na snimku mislim da nisu krtice već neki klasični "kljucači" koji čekićaju zemlju.
 
Kako se secam, Earthmoving je ranije trubio kako mora da se gradni neki vrlo glup projekat u Beogradu koji je bio plan nekog proslog rezima. To je bilo nenormalna ideja i eto sada vidimo da oni koji nemaju pojma opet prikazuju svoju pamet i ne znanje / teskoce u vrlo jednostavnim i ociglednim stvarima.



Pre daljeg nastavljanja, mozemo da vidimo nesto sto mene zabrinjuje i sto meni dovodi cifre u pitanje.
Pod jedan, tip je zaokruzio cife na lepe nule. To ne mora da bude problem, ali nekako su suvise kako da kazem, fine. Dalje, zasto su izneli duzinu cevi u Munjinom Brdu a ne u Lazu? Zasto stu spojili cifre za Laz?
Ali ono sto mnogi ne opazuju su neki mali detalji. Recimo, ranije je bilo receno da tunel Laz treba da bude 2662 metara dugacak. A sad ovaj tip najavljuje 2595. Ko je tu lud? Znamo da je ovaj Earthmoving, ali osim ocilegnoga, ili se nesto promenilo ili neko prenosi pogresnu informaciju. Slicno za levu cev, smanjila se sa 2843 metara na 2685 metara. To nisu male razlike.

Posto moramo da poredimo cifre tunela zajedno, da, vidimo sledece stanje...

18-Nov-20 743 14.07%
5-Jan-21 1100 20.83%

Dakle iskopano je 357 u DVE cevi, i posto ne trebamo da budemo kreteni, to znaci da u po jednoj cevi je u proseku nekih 178.5 metara iskopano. Ako uzmemo 48 dana, to znaci oko 3.72 metara na dan. Sumljam da se povecalo toliko sa oko 2 metara na dan. Ali mozda je. Mozda sad buse kroz teren cija je geologija takva da se lakse kopa.

Po ovakvom racunanju je Munjino Brdo na nekih 3.9 metara na dan od 18. Novembra do 5. Januara.

Da ima krtica oni bi javili. Ali ipak, zbog ovoga sto sam izneo, nisam siguran ako bi poverovao u brojke koje su izneli.



A kad neko kaze da je tunel Munjino Brdo katastrofalno... ja bi rekao da ne, nije. Poceto je da se busi kasnije nego tunel Laz.



Pala mi upravo neka ideja na pamet... mozda sada buse u oba smera, dok su ranije busili u jednom smeru. Pa mozda zbog toga je povecana brzina busenja na skoro duplo. To bi imalo nekog smisla.
 
Slika jedne cevi Laza sa snimka, nije bas malo iskopano
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    97,6 KB · Pregleda: 1.360
Da rezimiramo — ako stisnu, otvaranje negde za Novu godinu 2023. Ovo je optimistički scenario.
Samo da im ne padne na pamet neko parcijalno rešenje, tipa "poluautoput" ili slično, pa da se hvale rokovima i otvaraju x puta.
 
Nadam se da ova slika nije fotomontaza jer je bas mnogo probijeno... Ja se i dalje nadam da ce pustiti prvo do Pakovrace samo da pocnu da rade.
 
Na snimku je ova slika na 23:00, ali na 23:50 je verovatno druga cev u kojoj se radovi vide sa ulaza, znači manje iskopana. Ova na slici gore mi deluje da se vidi oko 200m do krivine, dalje se ne vidi kolko je iskopano. E sad dal je sveža slika i baš iz tog tunela? Pa s obzirom na ostale reportaže u videu koji mislim da jesu (most kod Šabca, most kod Morave na ovom Ča-Pž, kružni tok Moravskog itd), i da ovaj čovek priča sa lica mesta, poverovao bih bi i da je ovo iz imenovanog tunela. Ovo što se vidi jeste dosta, al s obzirom da bi tunel trebao biti 2500-3000m, onda bi to bilo svega 10tak %.
https://youtu.be/DKUoeZZPy-c
 
Ono što mi upada u oči je kako je tunel skoro pa suv. Na ovakvo vreme gde je bilo kiše u poslednjih par nedelja. To je dobra stvar. Najgore bi bilo kada bi pronašli kakav potok u tunelu. Ionako se kasni. Još da i to uspori radove...
Videlo se na BG obilaznici koliko se može uraditi za jednu građevinsku sezonu. Nadam se da na proleće kreću na isti način pa da vidimo kako stoje stvari na kraju godine.
 
Vrh