Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795496#p795496:2cr6sf2s je napisao(la):
Piccolo » Sub Nov 21, 2020 8:23 pm[/url]":2cr6sf2s]Od 10:33 ima prilog sa gradilišta tunela:
https://youtu.be/YfwrL20NO8Q

Gle kako tvrde da ima 1000 metara iskopano u oba tunela. Los izvestaj, ili drugi podaci koji su postavljeni su ne tacni. Ne moze biti da su oboje brojke ipravne.



Ali naravno da neki ovde vise vole da polemisu o projektima u genocidnoj tvorevini koja je zasnovana na proganjanju Srba. Bravo.
 
Po meni, nije problem ukratko obavestiti kako napreduje Pelješački most jer je to jedan od 4-5 autoputeva/brzih saobraćajnica koje će se popreko povezati sa ovim autoputem K11. Taj jadranski autoput bi trebao se poveže sa K11 kod Pg. Sem njega imamo krake ka Sarajevu/Kotromanu, Kraljevu/Moravski, Valjevu (i možda Karađorđev). Svi ovi se ponekad spomenu na ovoj temi iz povezanosti sa njom, pa što ne bi i jadranski jednom vešću u 20 strana, nije prečesto.
 
Da, neverovatno skakanje na pomen bilo kog kraka NASTAVKA ovog autoputa koji se nalazi van granica Srbije, iako te informacije upotpunjuju sliku i daju nam mogućnost da predvidimo šta će realno biti prioritet.

A na primer, krimski most, nema baš ama nikakve veze sa ovom temom :)
 
@Mrkoticevic

Evo ja se ovim putem izvinjavam, samo sam htio da uporedim da i na jednom i na drugom projektu rade kinezi, tamo u roku ovdje probijanje ocigledno, o probijanju u CG da ne pricam ali, ovaj nas narod je izgleda doktoriraio izvrtanje recenica, smisla i svega ljudskog. kako kaze Bata Stojkovic dok 'ispituje' Boru Todorovica u Balkanskom spijunu: "A je li istina da si rekao da je dvostruki moral doveden do ivice savrsenstva??!!!"

Sve ce dobro biti...
 
Da li ovo i dalje buše ovako "ručno"? Ja ne vidim krtice
 
Da, Stex, ni meni na snimku ono kljucalo od bušilice ne deluje ko krtica na koju mislimo.
 
Па смешно је и ако неко верује да ће се паралелно градити три пута, а и на том једном већ годину и по нема значајнијег помака. И све то кад у овогодишњем буџету постоји рупа од 4 милијарде €.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795503#p795503:122o6dhc je napisao(la):
Cheyenne » Ned Nov 22, 2020 1:42 am[/url]":122o6dhc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795446#p795446:122o6dhc je napisao(la):
blagic » Sub Nov 21, 2020 10:12 pm[/url]":122o6dhc]Pa zar ostatak nije iz kineskog kredita?

Pravo pitanje je da li se kredit vidi u budžetu. To važi i za ostale autoputeve. Ovo izdvajanje za Fruškogorski koridor je smešno.

Sad sam skorz zbunjen. Ako je kredit, valjda i on ide kroz budžet, pa se to dalje rasporedjuje. Ako su ovu godinu planirali 87 miliona evra, onda je tempo gradnje oko 5 godina, što odgovara trenutnoj brzini probijanja tunela.
Sta moze da se urdadi sa ovim parama ? Jel ovo samo za exproprijaciju ili za jos nešto? Šta se uopšte finansira iz kredita?

Ako kažete da je izdvajanje za Fruškogorski koridor je smešno, onda verovatno od njega nema ništa sledeće godine. Ovde je malo veća cifrapa možemo da očekujemo da nešto i urade u 2021.
 
Krediti idu kroz budžet, ali samo onaj deo koji se u toj godini planira potrošiti (uraditi). Ako radovi idu dobro mogu se povući i veći iznosi od planirranih.
 
Da Zak, u finansijskom računovodstvu koje sam ja učio, krediti su bili iskazivani u Pasivi Bilansa Stanja, tj ovi bi bili Dugoročne obaveze (više godina). Ne sećam se da sam učio državni budžet, al bi mi bilo čudno da kredit i tamo nije iskazan na sličan način. A ovo što kaže Geovuk samo onaj deo koji će se u toj godini potrošiti, možda kineska banka ni ne isplaćuje ceo kredit odjednom, već podeli isplate.
 
Ako krediti idu kroz budžet, onda je sledeća godina veom tmurna po pitanju izgradnji puteva u Srbiji :(
Ali to nam je realnost, možda su naša očekivanja prevelika.
 
zavisi od dinamike radova, u budžetu se navode iznosi izdatih garancija po kreditima, gde je i celokupan kredit za fruškogorski koridor, gde je trenutna aproprijacija 2,6 mlrd dinara, ali to ne mora biti i maksimalno izdvojeno u toku sledeće godine, dakle može biti i više, zavisno od uvođenja firmi u posao i procenta izvedenih radova, doduše za neke deonice je bilo isplaćivano i unapred (pojate-preljina), što opet ne garantuje ubrzanje radova
 
Зар не зависи од уговорене обавезе, а не динамике на терену? Уговор о финансијском кредиту би требало да има прецизне оброчне отплате.

Држава једино има обавезу да даје више ако постоји клаузула због непредвиђених догађаја на терену, али Кинези кажу да је динамика солидна, да не постоји разлога за заустављање радова. Свакако би непредвиђени догађаји морали бити образложени.

Да ли је можда део тог износа и за експропријацију, која чини ми се није завршена?
 
Trebalo bi zabraniti da se kredit jedne generacije prenosi na drugu, već da svaka mora otplatiti svoj dug. Ne može glavni razlog rađanja čoveka biti dodela matičnog broja da vraća tuđi dug. Dete se rodi i već ga terete za Vučićev dug 10 mlrd, što bi on to morao plaćati kad nije bila njegova odluka se zadužuje? Ako nešto ne može se otplati, nek se kreditoru da ta imovina dok se sama ne isplati poput autoputa od putarina. Ili nek se svake godine gradi ukupno na svim deonicama 30km autoputeva, za kolko se ima.
 
U predlogu budžeta za 2021:

Изградња аутопута Е-763, деоница: Нови Београд-Сурчин 1,328,000,000 din
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773668#p773668:27mowbhb je napisao(la):
plećko » 10 Sep 2020, 22:01[/url]":27mowbhb]Hoćemo slike krtice :gobb: hoćemo krticu... :gobb:
Hoćemo krticu... :gobb: Hoćemo krticu... :gobb:
 
Evo.
49b9b518cf0b2219b43093a497b8e2b5.jpg
 
Jesi siguran Cheynne, ima link? Druga stvar, ako doslovno pise kao sto je preneto: "Изградња аутопута Е-763, деоница: Нови Београд-Сурчин", moje pitanje je zasto onda deonica Surcin-NBg nije u okviru ove teme ako u budzetu pod tim imenom jeste?
 
Ne znam to za temu, ali po zvaničnom budžetu za sl godinu toliko će se izdvojiti a to znači da će radovi početi. A ako počnu i ako se ne kilave, završetak je negde u 2022.

Ali ovo je posebno interesantno:

"Изградња аутопута Е-763, деоница: Прељина - Пожега:
Степен изграђености у 2021 (циљана вредност): 70%"

Dakle, "ciljaju" da će se do kraja sl godine izgraditi 2/3 autoputa. Nema više "sve gotovo do sv Nikole" i sl laži.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796194#p796194:2rl8rdt4 je napisao(la):
plećko » Uto Nov 24, 2020 7:02 pm[/url]":2rl8rdt4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773668#p773668:2rl8rdt4 je napisao(la):
plećko » 10 Sep 2020, 22:01[/url]":2rl8rdt4]Hoćemo slike krtice :gobb: hoćemo krticu... :gobb:
Hoćemo krticu... :gobb: Hoćemo krticu... :gobb:
Ma možda je sa druge strane i vredno radi? Hahahahahahaha
Predlog adminu da nam stavi emotikon sa krticom, zivotinjom, bas ide uz grqdjevinski forum. Kad imamo wc papir....

Hvala svima koji su komentarisali cifre budzeta, mene cudi i ovoliko sobzirom kakva je 2020 g bila. Narocito ako moze da se iznos koriguje ako se radovi uspore
 
Da, dobro je što budžet predviđa 11-12M eur u budžetu za 2021. za Nbgd-Surčin. U uslovima deficita to ne bi stajalo da ne postoji realan plan da se krene. Cifra je taman dovoljna za projekat i početne radove. Realno bi bilo da negde do proleća 2023. povežu to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795741#p795741:3nbmk17i je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 23, 2020 9:56 am[/url]":3nbmk17i]Da Zak, u finansijskom računovodstvu koje sam ja učio, krediti su bili iskazivani u Pasivi Bilansa Stanja, tj ovi bi bili Dugoročne obaveze (više godina). Ne sećam se da sam učio državni budžet, al bi mi bilo čudno da kredit i tamo nije iskazan na sličan način. A ovo što kaže Geovuk samo onaj deo koji će se u toj godini potrošiti, možda kineska banka ni ne isplaćuje ceo kredit odjednom, već podeli isplate.
Knjigovodstvo državnog budžeta je jednostavnije od onog koji se primenjuje i za mali DOO.
Uglavnom je cash based, tj. samo na planiranim prilivima i odlivima.
Uprošćeno: Država ne vodi bilans stanja i bilans uspeha, nego samo izveštaj o novčanim tokovima :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796038#p796038:30amfltr je napisao(la):
Earthmoving » Uto Nov 24, 2020 9:13 am[/url]":30amfltr]Trebalo bi zabraniti da se kredit jedne generacije prenosi na drugu, već da svaka mora otplatiti svoj dug. Ne može glavni razlog rađanja čoveka biti dodela matičnog broja da vraća tuđi dug. Dete se rodi i već ga terete za Vučićev dug 10 mlrd, što bi on to morao plaćati kad nije bila njegova odluka se zadužuje? Ako nešto ne može se otplati, nek se kreditoru da ta imovina dok se sama ne isplati poput autoputa od putarina. Ili nek se svake godine gradi ukupno na svim deonicama 30km autoputeva, za kolko se ima.
Slažem se.
Trebalo bi uvesti gvozdeno pravilo budžetske discipline: članovima vlade u čijem mandatu se pojavi deficit veći od 3%, a da to nije uslovljeno višom silom (rat, prirodna katastrofa, svetska kriza), trajno zabraniti bavljenje politikom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796367#p796367:3t2g68yy je napisao(la):
sev » Sre Nov 25, 2020 12:53 pm[/url]":3t2g68yy]Realno bi bilo da negde do proleća 2023. povežu to.

Važni izbori na skoro svim nivoima su 2022. i siguran sam da aktuelna vlast želi nešto veliko da otvori pred izbore. Nije realno da to bude Požega - Preljina, ali će možda stisnuti da se završi tih 8 km NBGD - Surčin.
 
Vrh