Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

""Ovo je jako zahtevna deonica, mi smo ovde svakodnevno i nailazimo na puno problema, podzemne vode, kao i podzemni gas. Najveći problem predstalja slaganje terena klizišta"

Već počinje kukanje i pravdanje..
Moja procena je da će na proleće objaviti da će probiti rok.
 
Imaju neke vesti ovde... https://www.youtube.com/watch?v=YCMhqO4SM1M


Dakle sad imamo ove informacije:

8-April-2020 - pocetak mozda?
17-Maj-2020 - 25 metara
20-Maj-2020 - 30 metara
25-Maj-2020 - 40 metara
19-Septembar-2020 - 300 metara (procena)
10-Novembar-2020 - 341 metara

Grafikon:
tunellazdesnacev.png


2662 metara je ta desna cev. Leva ce da bude 2843 metara dugacka.

Leva: 286 m / 2843 m (10.06%)
Desna: 341 m / 2662 m (12.81%)



Hocemo da se kladimo da li ce stici do 500 m u obe cevi do Aprila? Haha.
 
Prema ovome je prosečna brzina kopanja tunela Laz prethodnih 6 meseci oko 2 metra na dan, a Munjinog duplo sporije. Dosadašnjom brzinom trebalo bi im 5 godina sa sve e-m opremanjem, morali bi ubrzaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794636#p794636:15ljoylq je napisao(la):
Markoticevic » Čet Nov 19, 2020 4:30 am[/url]":15ljoylq]Imaju neke vesti ovde... https://www.youtube.com/watch?v=YCMhqO4SM1M


Dakle sad imamo ove informacije:

8-April-2020 - pocetak mozda?
17-Maj-2020 - 25 metara
20-Maj-2020 - 30 metara
25-Maj-2020 - 40 metara
19-Septembar-2020 - 300 metara (procena)
10-Novembar-2020 - 341 metara

Grafikon:
tunellazdesnacev.png


2662 metara je ta desna cev. Leva ce da bude 2843 metara dugacka.

Leva: 286 m / 2843 m (10.06%)
Desna: 341 m / 2662 m (12.81%)



Hocemo da se kladimo da li ce stici do 500 m u obe cevi do Aprila? Haha.


,,Do sada je iskopano 352 metra u levoj cevi i 391 metar u desnoj."

Сада то прочитах.
 
Valja se da se postavi link da nemoram da tragam za izvor. Evo: https://www.alo.rs/vesti/drustvo/radnic ... 57979/vest


Dakle, 18 November 2020: 391 metara.
391 : 2662... 14.69%


Veliko pitanje onda je kad je snimana ova reportaza od koridora. Izgleda da im treba neko vreme da objave od kada snime. A ovo je bila prva vest na redu dakle verovatno su to prvo od te tri vesti snimili. Da li neko mozda zna?

Ne verujem da je dosla krtica i prokopala desetak metara dnevno u proslih nekoliko dana.


Dodatak na poruku:
Tu je novi grafikon.

tunellazdesnacev.png


Mozda ce neke tacke da malo variraju. Nek se ukljuce sve, procene i ove i one, tako da mozda po neka ce malo da strci ali generalno ce mo imati prestavu kako stvari napreduju. Sjajni dva metara na dan idu dalje. :sesir:
 
Da je tunel vec sad prokopan, nema sanse da bi uspeli da zavrse sve ostale radove do kraja sledece godine, betonsku oblogu, hidroizolaciju, podlogu i asfaltiranje,em opremanje,itd. Ipak je to skoro 3 km tunela, a oni i dalje pricaju istu pricu da ce sve biti gotovo do kraja sledece godine.
 
A gledam kod Hrvata koji su isti lopovi kao i mi (mislim na ljude iz vlasti naravno) i Peljeski most ide u roku, Kinezi razbijaju kako rade.... Zasto je sve kod nas ovako SRB/CG nikada mi nece biti jasno. Mada i u njih pristupni putevi kasne, jer oni rade :) ali makar Kineze nisu mogli da kecaju kao ovi nasi.
 
Daleko su Hrvati u toj kategoriji od nas, na žalost. Nije da se ne ističu u odnosu na evropski prosek, ali ovo ovde je Premijer liga.
 
Pristupne ceste kasne za Pelješki most Hr jer ih grade Grci koji su dosta neozbiljni. Strabag gradi drugi dio pristupnih, i te su na vrijeme.

Most također ide na vrijeme jer je strateški projekt EU, a tako se i financira.

Ja sam iz Splita, btw. Često čitam ovaj forum jer živim na relaciji Beograd - Split pola/pola pa eto čisto da benchmarkam neke stvari bez politike. Nije sve bajno na obje strane. Ali fakta radi slobodan sam pomoć sa usporedbama:)
 
Dobrodošao. Oni stubovi zaista izgledaju impresivno. Malo će most kvariti pogled bosancima na to malo poluotvorenog mora, ali Split - Dubrovnik će se lepo spojiti. :)
 
Ovo sa tunelima je toliko očigledno da je iluzorno trošiti reči. Uostalom ta teška deonica i nije"životno" bitna, pa iako potraje 4-5god(realno) nije strašno(za naše prilike). Međutim,čudi me, da niko ne insistira na ovoj deonici oko Čačka koja je vrlo bitna(gužve, vreme ,protok ,zagađenje,...) Ona je duga oko 10-ak kilometara i potpuno je ravničarska bez nekih većih elemenata(osim malog tunela Trbušani 200m i mosta na Moravi). Njenim NE ZAVISNIM završetkom AP- M.Veliki bi tek dobio smisao.
Inače, ova deonica ni dan danas nije "pipnuta"!??...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795247#p795247:1lao32ye je napisao(la):
nidzo-ni » Pet Nov 20, 2020 8:15 pm[/url]":1lao32ye]Ovo sa tunelima je toliko očigledno da je iluzorno trošiti reči. Uostalom ta teška deonica i nije"životno" bitna, pa iako potraje 4-5god(realno) nije strašno(za naše prilike). Međutim,čudi me, da niko ne insistira na ovoj deonici oko Čačka koja je vrlo bitna(gužve, vreme ,protok ,zagađenje,...) Ona je duga oko 10-ak kilometara i potpuno je ravničarska bez nekih većih elemenata(osim malog tunela Trbušani 200m i mosta na Moravi). Njenim NE ZAVISNIM završetkom AP- M.Veliki bi tek dobio smisao.
Inače, ova deonica ni dan danas nije "pipnuta"!??...

Pa, 4-5 godine po ovom tempu je realno. A do duse, sa obzirom na financije u zemlji, mozda i nebi bilo strasno. Ako se odlozi zavrsetak valjda ce se i odloziti placanje tih novih dugova? A sa obzirom na stanje u svetu sa ovim virusom, mozda i zapravo nije mnogo strasno.

Ja se pitam da li ce da dovedu one krtice ili ne? Da li te planine uopste su u stanju da se na njima koriste krtice? Mozda nisu, ne nzam. Gde se inace baca taj materijal koji je prokopan?

Sto se tice brzine, evo, u desnoj cevi navodno ima 2271 metara jos da se prokopa. Dakle ako dodje krtica i ide 10 metara na dan, to znaci da mogu da to zavrse za ajde da kazemo 230 dana, ili skoro osam meseci.


Slazem se da obilaznica oko Cacka bi imalo mnogo cega dobroga, ali nije bas da autoput trenutno nema smisla. Ispunjava dosta stvari. Takodje nije mi jasno ako u ugovoru uopste ima mogucnost da se pusta deo deonice u saobracaj pre nego sto se sve zavrsi. Ja prepostavljam da ovi planiraju da prvo urade mnogo vise na tunelu pre nego sto krenu na samom putu.

I ako ima mnogo losih stvari moramo da imamo nekog optimizma. Radi se ipak. Bolje dva metara na dan nego pola metra. Sve to vodi ka boljitku da se blizi Srbija sa nasim narodom u Republici Srpskoj na primer. Kinezi ce zavrsiti, uvek zavrse.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795230#p795230:2yeeebj1 je napisao(la):
blagic » Sub Nov 21, 2020 12:04 am[/url]":2yeeebj1]Kako je to strateški projekat EU?

U smislu da spaja teritoriju EU. Da je dio nekog većeg projekta to nije. Ali u EU svašta možeš progurat i dobit finansije na konto toga.

Meni je to pelješki most realno glupost i ja bi uvijek bio za koridor kroz BiH, ali politika će uvijek odabrati politički jednostavnije.

Al neću više o tome, ova tema mi je interesantnija nego pelješki most:)
 
Vidiš kako je to lepo, EU će skupo platiti tako uzak svoj koridor koji joj je možda 0,001% teritorije, a ovde imamo razmišljanja da Srbija ispod Požege ne treba gradi autoput koji pokriva 110x110km, tj mnogo više, oko 10-15% njene teritorije.
A ovo kroz BH bi sigurno i išlo da je ostala Yu (jer Neum baš i nije neka BH al eto...), pa dalje Popovim Poljem Trebinje - Nikšić - Pg - Skadar... al sad sa granicama mnogo je sporo da BH carina te dvaput zaustavlja na 15 min vožnje i prave se nepotrebne gužve
 
Ако се увидело да би оних 8км Паковраће - Прељина били изузетно корисни, могао би се и уговор изменнити.
Синоћ сам добио спецификацију и рачун од Ен пеј. Знам да сам из Уе кренуо у 12:05, а на ап изашао у 13:21. У Паковраћу сам обично за 45-50'.Значи, Чачак "однесе" 25'. Последњи пут, пре недељу дана ишао сам са пријатељем и изабрао кроз град, а он је отишао около. Спуштао сам се иза Такова кад се јавио са рампе. А било је нешто иза 14 сати. Једино може да буде гужва у граду од поште до кружног на Љубићу. Све остало иде, проточно је, без обзира на гужву. Обилазницу страшно успорава деоница од моста на Морави до кружног у Коњевићима. Ту је ка Бг скоро стално колона. Ваљало би да је шири да може да ф-нише у две траке, без велике девијације за правац Уе-Бг.
Пуштањем те кратке деонице ап много би се добило, Чачак би продисао, а пред празнике и на крају, више се не би правили чепови и на наплатним рампама и по прилазним путевима. И, то је досад могло да буде готово. Али...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795291#p795291:tbikgpy2 je napisao(la):
Earthmoving » Sub Nov 21, 2020 11:13 am[/url]":tbikgpy2]al sad sa granicama mnogo je sporo da BH carina te dvaput zaustavlja na 15 min vožnje i prave se nepotrebne gužve

Više gužvu pravi HR policija/carina, i na izlazu i na ulazu. BH policja je veoma nezainteresovana i dobar deo vremena uopšte i ne rade kontrolu. Čisto da znate.

@igormartin ja sam u sličnoj poziciji kao ti, doduše inverznoj. U normalnim okolnostima (kad nema korone) sam na relaciji BG-ZG pola-pola, pa iz dva ugla možemo usporedbe fino da lokujemo :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792507#p792507:3nfh9gmm je napisao(la):
Cheyenne » Čet Nov 12, 2020 2:17 pm[/url]":3nfh9gmm]Čekamo budžet za 2021 pa ćemo znati koliko se bar planira da se izdvoji za Čačak - Požega, Surčin - NBgd, Fruškogorski.. Ako baš ne bude para mislim da to neće ni staviti u predlog budžeta.

Ево изашао је буџет за 2021. Да ли можете да прокоментаришете цифре ?

http://www.politika.rs/scc/clanak/4...datke-u-infrastrukturi-126-3-milijardi-dinara

За изградњу ауто-пута Београд – Сарајево планирано је 4,5 милијарди динара, а за изградњу ауто-пута Ниш – Мердаре, деоница Ниш – Плочник, 1,1 милијарда динара.

Међу планираним пројектима је и изградња ауто-пута деоница Прељине – Пожега за шта је у наредној години намењено 10,5 милијарди динара, а за деоницу ауто-пута Појате – Прељина 15 милијарди динара.

За изградњу саобраћајнице Рума – Шабац – Лозница предвиђено је 8,5 милијарди динара, за брзу саобраћајницу Нови Сад – Рума 2,6 милијарди динара, а за изградњу брзе саобраћајнице Иверак – Лајковац 4,72 милијарди динара.

За изградњу обилазнице око Београда деоница мост преко Саве код Остружнице – Бубањ поток предвиђено је 6,3 милијарди динара, а за изградњу новог моста преко Саве у Београду 1,03 милијарди динара.


Конкретно за Чачак - Пожега око 87,5 милиона евра. За шта је то довољно ако је укупна цена 450 милона?
 
A da se otvori kladionica kada ce biti zavrsen autoput Preljina - Pozega? Koja bi kvota bila da ce biti zavrsen do kraja 2021 god?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795446#p795446:18jmvvwu je napisao(la):
blagic » Sub Nov 21, 2020 10:12 pm[/url]":18jmvvwu]Pa zar ostatak nije iz kineskog kredita?

Pravo pitanje je da li se kredit vidi u budžetu. To važi i za ostale autoputeve. Ovo izdvajanje za Fruškogorski koridor je smešno.
 
Vrh