Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Sad došao iz Bg.
Sve što točkove ima, ode ka Bgd.
U Surčinu će biti haos.
Oko 5 u Preljini dva vozila ispred, ali zatobkolona odmah iza nr. 10' do kružnog. Posle preprečio kroz naseljecu Preljini, i od kružnog u Konjevićima ponovo u kolonu, ali koja je išla.
U suprotnom smeru jedva mičuća kolona celim Kružnim putem.
Ka Beogradu i kasnije kolona.
U toku dana sam čuo da je Jabuci bila neverovatna gužva i to je sad stiglo ovamo.
 
Ajmo ljudi malo vedrije da gledamo koliko možemo, evo upravo moj drug postavio slike iz tunela laz inače vozi kamion tamo! Upravo mi reče da je po njegovoj proceni oko 300 metara pobijeno tunela u obe cevi!
 
Evo i dve slike...
 

Prilozi

  • FB_IMG_1600457791036.jpg
    FB_IMG_1600457791036.jpg
    111,7 KB · Pregleda: 3.543
  • FB_IMG_1600457773654.jpg
    FB_IMG_1600457773654.jpg
    131,4 KB · Pregleda: 3.540
@ branik meni nije jasno zasto ne podignu rampe kad su sami napravili haos i malo prolaza, ako nista drugo - nije dobar prilaz za enp. Mada sada ima vise izlaza nego pre ali je ipak opasno stajati u koloni ovoliko dugo.
@ ljupko ja sam ti zahvalna za slike i info! Nista ne pominji ko je slikao i odakle ti, tamo je to kao da grade niklearni pogon- brane bilo kakve informacije. Hvala tvom izvoru znaci puno da imamo insajdera!
Dobre su vesti da se busi, dal rade samo sa jedne ili sa obe strane. Ne znam koliko li dnevno probiju otprilike, eto ako i to "neko" slucajno prenese bice fenomenalno.
Hvala ti puno za mini reportazu. Evo da zalijemo dobre informacije :vops:
 
Danas je na A2 bilo vozila kao na A1 u vreme seobe Turaka. Primetno više je bilo ka Bgd, ali ne malo bilo je i ka Ča, mada je moglo da se vozi potpuno normalno. Žurio sam i gazio samnograničenje poprilično, sve negde do uspona uz Suvobor gde sam stigao neku policijsku škodu koja je uporno držala levu traku na oko135 - 140. Ostao sam na odstojanju i onda su počeli da nas stižu na onim deonicama gde je 80-100. Tako nas je kao svatove škoda dovela na naplatnu rampu, ali smo se rasporedili i nije bilo strašno. (krajnja desna, sa strane, označena je kao enp, ali čovek izlazi i poziva da se prođe i plati.
Međutim, kao uže grlo pokazala su se oba preljinska kružna toka. Pedesetak m iza rampe, počela je stani- kreni kolona.
Da iko u Koridorima ii Vladi malo razmišlja, sve vi snage bile stavljene na to parčence ap do Pakovraća. I onda ovakvog urnebesa kroz Ča ne bi bilo. Zapazio sam vreme: od petlje u Ljigu do Pakovraća trebalo mi je 70'. O živcima da be govorim. U kontra smeru bilo je i gore. Kasnije, do Užica kolona je bila obostrana, ali je išla, sa nemogućim preticanjima. Naravno, bilo je par ludaka koji su morali da pretiču veoma agresivno i rizično, sve vreme nervozno voze i opet na ulazu u Užice budu 2 vozila ispred.
Neophodno je da se neke stvari u organizaciji saobraćaja hitno prilagode trenutnim okolnostima gde enorman broj ljudi petkom odlazi negde i nedeljom se vraća. Policije NEMA da reguliše i ubrza saobraćaj!
Kroz Ča samo na jednom, poslednjem iz Bg semaforu je bio na raskrsnici. Kod Rode bilo ih je troje pored sa 2 vozila u živom razgovoru i na kraj pameti im nije papadalo da ubrzaju protok.
Uključio sam u Železniku danas na Obrenovački, ili bolje reći, uključivao sam se jedno pola sata. Bar dvadeset semafora se promenilo. Tek 3 vozila uspeju da prođu. Prvi kad mu se uključi zeleno, umesto da uđe što dublje u raskrsnicu dok propušta one iz Makiša za Železnik, odmah počne da skreće, i niko osim njega ne može da uđe u raskrsnicu. Drugi prođe na žuto i treći na kvarno. Zar tu danas nije neko mogao da reguliše? Zar ne mogu da se naprave alternativni programi na semaforu? I, na kraju, zar ne može da se napravi kružni tok?
U Preljini veći problem i usporenje prave svraćanja oko onih prodavaca povrća kod pasarele, nego raskrsnice. Sa malo volje, lako bi se rešila protočnost.
 
Ako pretpostavimo da će Čačak biti uskoro rešen, ostaje još pitanje rampe Obrenovac.

..inače, ovi naši nikada nisu podigli rampe ni na Doljevcu, čak ni kada je bila kolona od glavnog skretanja za Leskovac. Neće ni tu sad
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776077#p776077:1msor3oz je napisao(la):
branik » 18 minutes ago[/url]":1msor3oz]Danas je na A2 bilo vozila kao na A1 u vreme seobe Turaka. Primetno više je bilo ka Bgd, ali ne malo bilo je i ka Ča, mada je moglo da se vozi potpuno normalno. Žurio sam i gazio samnograničenje poprilično, sve negde do uspona uz Suvobor gde sam stigao neku policijsku škodu koja je uporno držala levu traku na oko135 - 140. Ostao sam na odstojanju i onda su počeli da nas stižu na onim deonicama gde je 80-100. Tako nas je kao svatove škoda dovela na naplatnu rampu, ali smo se rasporedili i nije bilo strašno. (krajnja desna, sa strane, označena je kao enp, ali čovek izlazi i poziva da se prođe i plati.
Međutim, kao uže grlo pokazala su se oba preljinska kružna toka. Pedesetak m iza rampe, počela je stani- kreni kolona.
Da iko u Koridorima ii Vladi malo razmišlja, sve vi snage bile stavljene na to parčence ap do Pakovraća. I onda ovakvog urnebesa kroz Ča ne bi bilo. Zapazio sam vreme: od petlje u Ljigu do Pakovraća trebalo mi je 70'. O živcima da be govorim. U kontra smeru bilo je i gore. Kasnije, do Užica kolona je bila obostrana, ali je išla, sa nemogućim preticanjima. Naravno, bilo je par ludaka koji su morali da pretiču veoma agresivno i rizično, sve vreme nervozno voze i opet na ulazu u Užice budu 2 vozila ispred.
Neophodno je da se neke stvari u organizaciji saobraćaja hitno prilagode trenutnim okolnostima gde enorman broj ljudi petkom odlazi negde i nedeljom se vraća. Policije NEMA da reguliše i ubrza saobraćaj!
Kroz Ča samo na jednom, poslednjem iz Bg semaforu je bio na raskrsnici. Kod Rode bilo ih je troje pored sa 2 vozila u živom razgovoru i na kraj pameti im nije papadalo da ubrzaju protok.
Uključio sam u Železniku danas na Obrenovački, ili bolje reći, uključivao sam se jedno pola sata. Bar dvadeset semafora se promenilo. Tek 3 vozila uspeju da prođu. Prvi kad mu se uključi zeleno, umesto da uđe što dublje u raskrsnicu dok propušta one iz Makiša za Železnik, odmah počne da skreće, i niko osim njega ne može da uđe u raskrsnicu. Drugi prođe na žuto i treći na kvarno. Zar tu danas nije neko mogao da reguliše? Zar ne mogu da se naprave alternativni programi na semaforu? I, na kraju, zar ne može da se napravi kružni tok?
U Preljini veći problem i usporenje prave svraćanja oko onih prodavaca povrća kod pasarele, nego raskrsnice. Sa malo volje, lako bi se rešila protočnost.

Ista stvar kada se vraćaš sa Ade uveče ili vikendom. Semafori neprilagođeni, plus ako je gužva na Obrenovačkom onda je pakao.
A taj semafor Makiš-Železnik? Tu je neophodan saobraćajac ili pametniji režim semafora (promenljiv) jer mnogi krenu tim putem da izlaze sa Ade (par puta sam tu čekao pola sata minimum)
 
Ljupko, hvala na slikama i informacijama. Iskreno pozitivno sam iznenadjen.
 
Lepo je da se vidi da rade. Meni je samo interesantno kako izgleda to unutra. Licno nisam nesto mnogo radostan ni iznenadjen... ovi dobijaju pare da rade i dakle rade. Nisam nikad bio u sumlji da ne rade. Ne spavaju naravno. samo nesto sporo ide. Nadam se da ce biti brze nego metar na dan u buducnosti.

Ipak...

8-April-2020 0 metara
17-Maj-2020 25 metara
20-Maj-2020 30 metara
25-Maj-2020 40 metara
19-Septembar-2020 300 metara

Tunel-Laz4.png
 
4 meseca, 120 dana, 300 metara.
2,5m na dan.
Ostalo je 2700-2500... 3 godine još.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776028#p776028:2qdtofvm je napisao(la):
Ljupko1972 » Pet Sep 18, 2020 8:35 pm[/url]":2qdtofvm]Da i da su krtice u obe cevi, zaboravih...

Izvinjavam se ako nisam dobro video, ali ne vidim na slikama krtice. Da li su slike slikane pre nego sto su kritce usle u tunele? Ovo na slikama mi deluje kao sto smo vec ranije videli kada masina izbusi rupe polukruzno gde se stavlja eksploziv pa posle isprskaju svod malterom.
 
Napisao alvirovic da je počelo odnedavno merenje prosečne brzine na AP. Ima li neko vise info?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776103#p776103:1yf1ats2 je napisao(la):
smirgla » Sub Sep 19, 2020 1:29 am[/url]":1yf1ats2]4 meseca, 120 dana, 300 metara.
2,5m na dan.
Ostalo je 2700-2500... 3 godine još.

Malo vise od cetiri.

Pocelo negde u Aprilu.
Maj
Jun
Jul
Avgust
Sad Septembar.

150 dana... da kazemo dva metara na dan.

Jos nekih 2500 metara. Dakle, 1250 dana. Neki tri ipo godine. Barem pola godine da se onda opremi tunel posle svega (mozda duze to bude), dakle, cetiri godine (ovim tempom).




Ajd da se stvari promene i da bude 10 metara dnevno. To bi onda bilo 250 dana. Neki osam do devet meseci. Tako ko zna, mozda dogodine ili sledece godine se ubrza busenje. Ali svakako, barem se radi bilokakvim tempom. Jedva cekam za sledecu procenu. Nadam se da ce mo dobiti jos neku dogodine.
 
Da li su krtice zaista unutra ne znam, ono što mi je čovek rekao da kamioni non stop izvlače materijal iz tunela, znači bez odmora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776028#p776028:208fz4f1 je napisao(la):
Ljupko1972 » Pet Sep 18, 2020 9:35 pm[/url]":208fz4f1]Da i da su krtice u obe cevi, zaboravih...

Napokon da se mrdne iz mrtve tačke i krene sa kopanjem, mada videćemo kako to ide. I kako su urađeni projekti.
Samo da ne bude kao sa tunelom kod Ljiga.
 
Ako to preprojektovanje znači da se odustaje od varijante preko Peštera i umjesto toga razmatra put ili dolinom Lima ili dolinom Ibra, onda podržavam. Još uvijek nije kasno da se ispravi greška.
 
Možda je neko već pisao (onda mi je promaklo), ali bar donekle su poslušali savete sa foruma na naplatnoj rampi Obrenovac. Juče popodne su prerasporedili namenu rampi pa su levih 6 (čini mi se da ih toliko ima) za ručnu naplatu, a desne 2 za ENP što mnogo više ima smisla kad su ogromne gužve. Istina, u tom trenutku nije bilo gužve na rampama, mada je bio gust saobraćaj.
 
Tacno tako,ove nedelje je bilo probno pusteno...

Dodata je jedna kabina na strani parkinga i ona je pokrila skoz levu traku za manulnu kes naplatu.

Zatim je sledeća kabina opremljena opremom za manuelnu naplatu s tom razlikom što ovde vozač koji želi da plati mora to da odradi kroz prozor suvozača ili pomoću inkasanta koji će u špicevima biti tu stalno prisutan.

Uglavnom dobijene su dve trake za manuelnu naplatu koje ce do obiedinjavanja stanice u principu biti dovoljne.
 
Ko je nadležan za merenje prosečne brzine, gledao sam SAT kažu počelo merenje a nigde obavestili nisu. Pa bih ih upitao zašto nisu obavestili...
 
Vrh