Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ja sam nacula da se u selu izvan Kosjerica prema Divčibarama otvara / pronađeno je novo nalaziste tog kamena za završni sloj.
U glavnom je dilema kako ce da se dostqvlja jer Kosjeric-Pozega je i ovako los put ima da se unisti,a iz Kojerica ne postoji obilazak vec se ide kroz Pz pored dve skole,a bice tu puno posla tj kamiona. Ali sam cula da ce to biti nalaziste biti za AP,. Vesti nisu proverene, znate kad se u selu pronese glas da je komsija prodao plac, pa ako jos cujete da su se tu vršila ispitivanja, da se motali Kinezi....tako se i do Pz doslo do nekih vesti.

Videći " glinenu" gde je bilo svega - ja vidim da je jako bitno i blizina kamenoloma i mogucnost da ispuni kvotu. Drago ki je ako uspe Jelen Do-lu jer je to jedan od mnogih koji ce da osetno zivnu od gradnje AP.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688829#p688829:1wfxbupa je napisao(la):
Earthmoving » Sub Dec 14, 2019 7:03 pm[/url]":1wfxbupa]Da, meki krecnjak je iz Jelen Dola, dok na vrhu Divcibara, sa leve strane kad se gleda od Kosjerica je kamenolom tvrdjeg eruptivca. Ima ga i dalje u kamenolimima Ljubovija, Raska... Verovatno ce se oba koristiti, krecnjak iz Jelen Dola ko sto rece Mira, za veci deo ugradnje kamena, a eruptivac kao tvrdji, pri vrhu kolovoza za habajuci sloj, moguce iz sa obliznjih Divcibara.
Nego, kad smo kod kamenoloma, dal je realno da bukvalno na vrhu Kopanika, na Pancicevom vrhu, na najvisem vrhu Srbije, nasa drzava dozvoljavala kopanje? Ako je do sada najvisa tacka u Srbiji bila 2017 metara, da li se smanjila usled kopanja tog vrha? Zamislite da se neko tako genijalno seti da napravi kamenolom na vrhu Himalaja, pa da do ove godine najvisa Zemljina tacka bude na visini 8848 metara, a sledece 8840, usled kopanja. I onda to unistavanje jos zovu i rastom BDP-a! A jos kobajagi i Nacionalni park. A vamo na Tari ce zbog "cuvanja ekologije" da uvedu taksu za kola za ulaz tj reket obicnim ljudima.

Bez namere da ikoga pravdam, ali na Kopaoniku se eksploatišu rudnici više od 1000 godina. Ideja je da se napravi veštačko jezero od tog kopa, što bi bilo korišćeno za veštačko osneživanje a leti bi mogla biti atrakcija.

https://www.infokop.net/investicije/vod ... diste.html

I pančićev vrh je dalje od toga, definitivno se nije smanjio :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688829#p688829:19by2kxc je napisao(la):
Earthmoving » Суб Дец 14, 2019 7:03 pm[/url]":19by2kxc]...Nego, kad smo kod kamenoloma, dal je realno da bukvalno na vrhu Kopanika, na Pancicevom vrhu, na najvisem vrhu Srbije, nasa drzava dozvoljavala kopanje?Ako je do sada najvisa tacka u Srbiji bila 2017 metara, da li se smanjila usled kopanja tog vrha?...
:sesir:
Мала исправка.. Највиша је Ђеравица, преко 600 м виша од Панчићевог врха.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688057#p688057:2qcd8jrj je napisao(la):
MiraC » Čet Dec 12, 2019 7:29 am[/url]":2qcd8jrj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=687960#p687960:2qcd8jrj je napisao(la):
Gugulica » Sre Dec 11, 2019 8:28 pm[/url]":2qcd8jrj]Zna li mozda neko jel su se uselili kinezi u kamp u Krstacu?

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Dok se Lucanci ne oglase - mislim da ne. E sad moguce da su dosli i zapoceli radove a da ne znamo, pa se pridruzujem pitanjem - DA LI IMA OPREME ZA BUŠENJE i DA LI SU NEKOG ISPLATILI ZA ZEMLJU? Mada ovo drugo je jasno izmedju redova da su regulisali samo delove gde se buše tuneli.
useljavaju se polako a, a u Pakovracu su oko tunela sve betonirali i poceli da polako kopaju tunel. Ujedno su krenuli u pravcu Cacka da polako rasciscavaju, ali to sve oko tunela.U Krstacu se radi iskopali su veliu rupu za stub, a sad dalje nastavak ka tunelima. U Markovici se ozbiljno rade, al jedino sto je dosta propao put preko Markovice za Cacak, al sta da se radi sa Mejna Cajn(Cajna Men) nema zezanja :D :gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688841#p688841:2iv6b58n je napisao(la):
Mikie » Sub Dec 14, 2019 7:42 pm[/url]":2iv6b58n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688829#p688829:2iv6b58n je napisao(la):
Earthmoving » Суб Дец 14, 2019 7:03 pm[/url]":2iv6b58n]...Nego, kad smo kod kamenoloma, dal je realno da bukvalno na vrhu Kopanika, na Pancicevom vrhu, na najvisem vrhu Srbije, nasa drzava dozvoljavala kopanje?Ako je do sada najvisa tacka u Srbiji bila 2017 metara, da li se smanjila usled kopanja tog vrha?...
:sesir:
Мала исправка.. Највиша је Ђеравица, преко 600 м виша од Панчићевог врха.
Nekad bila.
 
Ljikača, jel to pocelo sa tunelom Trbušani, jel o njemu pricas?

Imas li informacije da li su doneli te masine koje su bile i u CG, sto brže kopaju tunele?

Hvala za ove vesti od mene
 
MALI PRESEK STANJA (mogli bi i ostali)
Moram priznati da sam zadovoljan koliko je uradjeno za 4 godine na koridoru Miloš Veliki, šteta sto Čačak - Požega nije jos ušlo u ozbiljne radove.
Koridor 10 gotov hvala bogu.
Obilaznica oko Bg biće najzanimljivija za praćenje sledeće godine mogli bi tu malo ubrzati.
Y krak skoro gotov.
Kragujevac - Batočina kako kažu na proleće gotovo.(ima neko informacije kako stoji).
Moravski koridor lepa trasa na prvi pogled dosta jednostavno bez nekih velikih mostova nema tunel ni jedan, cena ne bas domaćinska mada bice tu dosta problema oko Morave.
Ruma-Šabac-Loznica fali taj glavni deo Ruma - Novi Sad(nadam se da ce 2020 i to da krene).
Kuzmin-Sremska Rača ako se ne krene s bosanske strane skroz ne potrebna.
 
Da dodamo vozda Karadjordja i njegov put :kafa: da vidimo kako ce se KG povezati sa moravskim koridorom, da vidimo obilznicu oko panceva od bubanj potoka :roll:
 
Jel ucrtao neko deonicu na google mapama od Surcina do Obrenovca i koliko treba da prodje dok se pojavi na istim?
 
Treba mozda i preko 7 dana( nesto smo dugo.cekali Ljig-Obrenovac, a za status saobracaja jos i duze) Brze tj odmah bude na ovim drugim app waze ili kako.se zove
 
U Valjevskom kraju ima najvise kamenoloma koji su snabdevali i snabdevace koridor 11 a verovartno i ovaj put Ruma-Sabac -Loznica.Koliko je to unosan posao pokazuje da prema planini Maljen i Divcibarima tj. na obroncima planine skoncentrisano najvise njih.Ali zato unistise seoske puteve..

Ja sam ucrtao neke od njih strelicama
 
trialin":20md506o je napisao(la):
Jel ucrtao neko deonicu na google mapama od Surcina do Obrenovca i koliko treba da prodje dok se pojavi na istim?
Waze navigacija ima ucrtanu trasu. Verujem da će i gmaps brzo slediti.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Politika: http://www.politika.rs/scc/clanak/44399 ... -Obrenovac

Вучић ненајављено обишао радове на аутопут Сурчин-Обреновац



Председник Србије Александар Вучић ненајављено је данас обишао завршне радове на аутопуту Београд - Чачак, деоница Сурчин - Обреновац.

Председник Србије ће сутра присуствовати свечаном обележавању почетка радова на изградњи ауто-пута Е-761, деоница Појате - Прељина, на Моравском коридору.
 
Ako se dobro sećam, pojavila se u avgustu tri dana posle puštanja AP, a traffic sedam dana kasnije...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688856#p688856:1sy5gh82 je napisao(la):
MiraC » Sub Dec 14, 2019 7:28 pm[/url]"]Ljikača, jel to pocelo sa tunelom Trbušani, jel o njemu pricas?

Imas li informacije da li su doneli te masine koje su bile i u CG, sto brže kopaju tunele?

Hvala za ove vesti od mene

Pre par dana je stigla neka grdosija od masine, rekli su mi da je od lucana do markovice putovala 2 sata. Verujem da je to, u Markovici se vidi da odmicu sa radovima. Sledeci put cu slikati dogadjanja u pakovracu za tunel Laz
 
Nisam znao da se ipak nešto radi na potezu Preljina Požega. Nadam se da će iduće godine se barem nazirati trasa da bar imamo šta da pratimo, postaje dosadno. Mada taj dio ćemo korisiti samo ja i Mira C, sumnjam da će ostalima biti toliko interesantno da prate napredak radova. :mrgreen:
Blago sam razočaran za NBG Surčin. Moja logika je neka od koridora 11 naprave bar do Požege, ovo ispod jeste fino, ali kad dođu sezone ja bih opet izlazio na Požegu pa preko Zlatibora, da izbjegnem gužve i sigurno nakrcan punkt ali i da kod Loja iskafenišem. Gostun kao punkt će izgubiti smisao, biće ukupno 20-oro kola dnevno.

Uhh, pusti snovi, previše maštam i zanosim se.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688954#p688954:155qt9rb je napisao(la):
RHCP » Sub Dec 14, 2019 11:39 pm[/url]":155qt9rb]Nisam znao da se ipak nešto radi na potezu Preljina Požega. Nadam se da će iduće godine se barem nazirati trasa da bar imamo šta da pratimo, postaje dosadno. Mada taj dio ćemo korisiti samo ja i Mira C, sumnjam da će ostalima biti toliko interesantno da prate napredak radova. :mrgreen:


Niste jedini koji ce koristiti tu deonicu, imas nas 8)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688854#p688854:27bta31f je napisao(la):
branik » Суб Дец 14, 2019 8:23 pm[/url]":27bta31f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688841#p688841:27bta31f je napisao(la):
Mikie » Sub Dec 14, 2019 7:42 pm[/url]":27bta31f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688829#p688829:27bta31f je napisao(la):
Earthmoving » Суб Дец 14, 2019 7:03 pm[/url]":27bta31f]...Nego, kad smo kod kamenoloma, dal je realno da bukvalno na vrhu Kopanika, na Pancicevom vrhu, na najvisem vrhu Srbije, nasa drzava dozvoljavala kopanje?Ako je do sada najvisa tacka u Srbiji bila 2017 metara, da li se smanjila usled kopanja tog vrha?...
:sesir:
Мала исправка.. Највиша је Ђеравица, преко 600 м виша од Панчићевог врха.
Nekad bila.
Проверите још једном
 
Znaci onako tiho bez neke pompe se ipak pocelo intezivnije raditi. Dobro je sto su krenuli pod zemljom pre jacih snegova.
Nadam se da cemo imati nekih slika sa terena.
Ono sto nam svima, verujem, smeta je sto je trebalo toliko vremena da se radovi zahuktaju nakon svecanog otvaranja. Opet i to je bolje nego izgradnja koridora 5C u Bosni gde se svako malo svecano otvaraju radovi na mikrodeonicama od po par km. Malo sam istrazivao u poslednje vreme i po nekim drugim forumima gradnju kod suseda i mogu reci da je komicno. Kod nas se barem otvaraju radovi na malo duzim relacijama.
I ono sto mogu reci je da ce i meni znaciti zavrsetak deonice do Pozege jer ce se lakse stizati do dosta lepih krajeva nase divne zemlje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688830#p688830:2t94196z je napisao(la):
branik » Sub Dec 14, 2019 6:09 pm[/url]":2t94196z]
I, Earth, izvini, radi preciznosti: taj kop kod Kosjerića je na Bukovima, dok su Divčibare na Maljenu. Jeste da je to tek nekih desetak km, ali su ipak dve planine.
Branik, mislim da si ti mislio na drugi kamenolom (ovaj što ti misliš Bukovi, je na Trialinovoj slici dole levi ugao kod naziva Drenovci, a ovaj o kome ja govorim na Divčibarama je obeležen ispod njega oko 5km). Kamenolom "Divčibare" je tik ispod vrha brda i gleda ka Kosjericu. To je jedan od Interkopovih kamenoloma (ali ne mogu da se setim da li su ga dali u zakup ili prodali) i proizvodi upravo vuklanski, eruptivni kamen za završne slojeve puteva(videti link i sliku iz linka ispod http://www.inter-kop.com/sample-page/pr ... amenolomi/). Dodao sam ga crvenom strelicom na dobroj Trialinovoj mapi kamenoloma Valjevskog kraja, nalazi se u donjem levom uglu.
Što se tiče rudnika/kamenoloma na Kaopaoniku, ukratko rečeno, meni je ružno da na vrhu planine koja je jedna od najviših u Srbiji, i gde je turistički kompleks, nacionalni park, bude kamenolom (jezero je stoga dobra ideja). Malo sam istraživao i dobra stvar je da je on izgleda pre par decenija upao u probleme i prestao sa radom, a ja sam pogrešno mislio da se i sada koristi. Po obliku stepenica površinske jame rudnika, koje prave rudarske mašine, jasno je da je to nastalo u drugoj polovini 20. veka, ne pre 1.000 godina. Ne znam baš dal je na vrhu Kopa tada bila moguća tako masovna proizvodnja i prevoz kamena. Ali ovo me podseti na rudnik Žrnov na Avali, i pitanje kakav je oblik Avale bio pre tog rudnika, da li je moguće da je bio piramidastog oblika slično Rtnju i Visočici, a da je kopanjem promenio oblik...
 
Ljikača hvala ti zaista puno. Ni ja nista nisam čula, nek se samo krene napokon. Lepe si vesti javila. Gledah na satelitu,ali od Ca je " drugi Bog" ili tad krecu oblaci ili magla, nemamo nikakve slike.

RHCP ma nista ne brini, ima da zivne forum od marta ( kao i uvek) a tada se mozda pocnu raditi i delovi mimo tunela pa da pratimo slikamo....

Nekako se nadam / zelim da sve prodje bez problema sto se prirode tice da pokazemo ovoj blatnjavoj ravnici kakva je sila Zapadna Srbija :)

Nego, nadam se da ce danas predsednik reci vreme otvaranja AP 18og. Ja se nadam da ce pustiti petlju Obrenovac da sidjemo/udjemo ( logicno je da ne zatvore ap da mogu da naplacuju putarinu) pa nek se slikaju do 19og ujutru. Ono sto je super - nema snega pa kad zagusi u Preljini mozete i u Gornjem Milanovcu izaci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688994#p688994:nherh93p je napisao(la):
blagic » Ned Dec 15, 2019 8:46 am[/url]":nherh93p] Opet i to je bolje nego izgradnja koridora 5C u Bosni gde se svako malo svecano otvaraju radovi na mikrodeonicama od po par km.
Vezano za ovo, u toku je tender za nastavak od Tarčina (ispod Sarajeva) sa tunelom ispod Ivan planine (Ivan sedla) ka Konjicu, ali isto tako nešto kratko oko 5-6km.
 
Zapravo za tunel Ivan je potpisan ugovor i ako se ne varam počeli su i radovi, a za trasu od Tarčina do tunela (4,9km) je još u toku tender.
 
Da, radovi na tunelu Ivan su vec poceli.
Komicno mi je i to sto ce most kod Svilaja uskoro biti zavrsen a radovi na granicnom prelazu sa bosanske strane nisu ni poceli.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688860#p688860:1pv1kbdi je napisao(la):
rema67 » Sub Dec 14, 2019 7:45 pm[/url]":1pv1kbdi]MALI PRESEK STANJA (mogli bi i ostali)
Kragujevac - Batočina kako kažu na proleće gotovo.(ima neko informacije kako stoji).
Ne bi da puno skrecem sa teme, ali da odgovorim, bolje da zaboravimo na ovo kao brzi put, jer neko je glupo smislio da ne zaobiđe naselje Batočinu, već da ide kroz samo naselje, kao proširenje starog puta, tako da dobijamo Bulevar kroz Batočinu gde ima i raskrsnica kolko se sećam, a ne neki brzi put koji se može porediti sa ostalim nabrojanim u postu. Nažalost, jer ostatak do Kragujevca (sem 1,2 kržna toka) je zaista ranije odrađen u pravom smislu brzog puta, odvojenog, uglavnom i denivelisanog od okoline, bezbednog za vece brzine i za vozace i za okolne stanovnike, pesake, decu i sl, sto ovo sad sto rade kroz Batocinu ne deluje da zadovoljava.
Hvala na pojašnjenju Nikicakica, nisam znao tačno detalje dal je tunel deo tog Ugovora ili drugog.
 
Vrh