Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Imam dashcam. Samo forsiramo bezbednost :grand: a eto kaki smo mi srbi, samo odmah udari kontru i odmah nadji nesto protivrecno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637077#p637077:3l2qh5b3 je napisao(la):
MiraC » Ned Jul 07, 2019 6:12 pm[/url]":3l2qh5b3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637046#p637046:3l2qh5b3 je napisao(la):
blagic » Ned Jul 07, 2019 2:54 pm[/url]":3l2qh5b3]Ljikaca upravo postao omiljeni forumas! :D Hvala puno na informacijama. Kad mozes postavi neke slike. Mozda ne svima ali meni su omiljeni postovi sa slikama i video zapisima. Posto vec neko vreme pratim redovno sve postove najbolji napredak se vidi na istim. :wink:
C,c,c, eeeeee moji -Niko,KrCane,Earth, Stara Mo,ostali.... kako se zasluge zaboravljaju ! Strasno strasno! Srami se,to nije lepo!

Salu na stranu ,nije daleko ni od Pz,ali sad tu ni nema mnogo da se slika osim zemlje,i ja cu sigurno biti aktivnija na tom delu ,ali dok se krene sa radovima. Cak sam u procesu ubedjivanja sofera da se po nekad ide preko Markovice da bi videli izgradnju AP.
A @Ljikaca deluje da radi u ovoj oblasti pa ce biti super i svaka dojava.
Ako cemo pravo ,najaktivni su sa slikama bili oni kojima po najmanje treba ovaj ap,zato ko god ima auto i vreme moze da se provoza i pomogne. A ovi Cacani da se aktiviraju tamo gde ce biti tunel Trbusani ,da ne dolqzimo i tamo da pratimo radove umesto njih!
ja zivim u Lucanima , a nazalost auto put mi ide ili pored placa ili preko placa...to jos tacno nemam pojma. A sto se tice informisanja ja cu stalno obavestavati kad god sam u prilici. Zivim i radim u Lucanima
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637153#p637153:r5vzgu3a je napisao(la):
MiraC » Ned Jul 07, 2019 10:50 pm[/url]":r5vzgu3a]Ne znam od kada je snimak ali vredi. Nije bas za K11 ali treba da ljudi vide ,sta se radi tj ne radi
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6813651160
Snimak je od danas. Inace jos pre vise od mesec dana prolazio sam tom deonicom i bili su radovi.
E sada, za debatu je sto se ne radi. Ipak je danas nedelja...
 
Znam da je nezahvalno tražizi u Srbiji da se radi i nedeljom ali ovo odugovlačenje pravi ozbiljan problem u špicu sezone. Ako je tačno kako Alvirović kaže da su izgubili oko 40 minuta verujem da to utiče na deo vozača koji pokušavaju da većom brzinom i manje opreznom vožnjom nadokade izgubljeno vreme pogotovo u odlasku.
 
Sva tri semafora mogu da se izbegnu, iz smera Zlatibora skrene se desno kod restorana Kod loja, a iz smera Uzica desno, cim prestanu dve trake, pa kroz naselje, iza hotela, kroz podvoznjak, pa prema Mackatu...
 
Dok se ovde priča o silnim autoputevima i milijardama evra, retko ko zna da postoje sela (kao što je moje) na jugu naše prelepe Srbije do čijih kuća je nemoguće doći kolima! Moli ovoga, moli onoga-ne pomaže ništa! U 21.veku pešačiti po snegu, kiši, suncu skoro 4 km je stvarno nešto što je zabrinjacajuće i samo dokaz da svako samo sebe gleda kada ima tu moć-VLAST!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637166#p637166:3fz3m917 je napisao(la):
Markidjani » Ned Jul 07, 2019 11:49 pm[/url]":3fz3m917]Dok se ovde priča o silnim autoputevima i milijardama evra, retko ko zna da postoje sela (kao što je moje) na jugu naše prelepe Srbije do čijih kuća je nemoguće doći kolima! Moli ovoga, moli onoga-ne pomaže ništa! U 21.veku pešačiti po snegu, kiši, suncu skoro 4 km je stvarno nešto što je zabrinjacajuće i samo dokaz da svako samo sebe gleda kada ima tu moć-VLAST!
Kako se zove to selo, ako nije tajna? I gde se tacno nalazi?
 
Знамо ми врло добро да постоје таква села не само на југу него у свим крајевима наше лепе Србије, али будимо поштени: зар није за та и таква села у последњих 70 година (дакле од краја 2. св. рата) највише требало да учине њихови изданци који су у Београду завршили факултете и заузели важне позиције? Ако не они, онда ко? Ово није никаква тирада против људи из унутрашњости, јер су и моји родитељи пореклом ван Београда као и 90% данашњих становника Београда, него само покушавам да успоставим неку логику размишљања када говоримо о тој вечној теми.
 
Ne bih da vam rušim sneška, ali ni ovo kod Boljevaca ni ovo kod Jakova nisu nadputnjaci...

U sve čuvenijem priručniku za projektovanje Puteva Srbije u ovom delu 5.1. Nadputnjaci se kaže:

http://www.putevi-srbije.rs/images/...a/SRDM9-5-nadputnjaci(120430-srb-konacna).pdf

9.5.1.3 Terminologija
U opštoj smernici za projektovanje mostova data je u celosti upotrebljena terminologija. U ovoj smernici se daju samo pojmovi (termini)
koji su karakteristični za ovu smernicu. Putni objekti su: mostovi, vijadukti,nadvožnjaci, podvožnjaci, pešački prelazi,
pešački prolazi, propusti, konstrukcije u pokrivenim usecima, galerije, tuneli, potporni zidovi i konstrukcije i konstrukcije za zaštitu
od buke.
Mostovi u širem značenju su svi objekti (mostovi, vijadukti, podvožnjaki, nadvožnjaki, pešački prelazi, pešački prolazi) koji služe sigurnom vođenju puteva preko prirodnih i veštačkih prepreka.
Mostovi u užem značenju su objekti koji služe za prelaz puteva preko vodenihprepreka (potoci, reke, kanali, jezera, morski zalivi) sa otvorom  5,0 m.
Nadvožnjaci su objekti koji denivelisano prevode puteve preko AP, BP ili železničke pruge.
Pešački prelazi su objekti koji denivelisano i bezbedno prevode pešake i bicikliste preko puteva, železnica, širokih ulica i trgova.
Pešački prolazi su objekti koji denivelisano i bezbedno prevode pešake i bicikliste ispod puteva, železnica, širokih ulica i trgova.
Gredni sistemi mostova su sistemi kod kojih je rasponska konstrukcija odvojena od oslonaca ležištima.
Okvirni (ramovski) sistemi mostova su sistemi kod kojih je gornja konstrukcija kruto ili zglobovima povezana sa osloncima.
Integralni mostovi su okvirni mostovi bez ležišta i dilatacija.

U delu za projektovanje mostova se kaže:

http://www.putevi-srbije.rs/images/...RDM9-1-opsta-smernica(120430-srb-konacni).pdf

Nadvožnjaci su objekti koji denivelisano prevode puteve preko AP/VP ili železničke pruge.
Podvožnjaci su objekti koji omogućuju delivelisan prolaz puteva ispod AP/VP ili železničkih pruga.

Ako kliknete na ove linkove imate nacrtane i jedne i druge - podvožnjake i nadvožnjake. Ili podputnjake i nadputnjake po novom.
Nadputnjak ili nadvožnjak može biti samo iznad autoputa, ono što je nacrtano na znaku za AP, nikako deo autoputa, kao ovo kod Jakova i Boljevaca.
Ovo kod Boljevaca i Jakova može biti samo podputnjak ili ako mene pitate podvožnjak/-ci!
 
Vrlo je neprijatan osecaj kad se naglo predje iz opanaka u cipele! Caribrode ko me jos jednom uhvati da se koristim novom terminologijom nek mi samar opali! Lepo mi deda govorijo " sine lopata i krampa" kakav asov ili spic i te moderne gluposti, a ja opet, ajd da se prilagodim, pa sad niti opanak ni cipela :lol:
 
Selo Lece, opština Medveđa! Imamo rudnik koji je jedan od vodećih u Evropi po proizvodnji zlata i cinka ali na žalost puteva do okolnih sela NEMAAAA!!! sve ide po političkoj liniji i ako imaš nekoga da malo 'pogura' imaćeš sve, a ako nemaš snalazi se sam kako znaš i umeš!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636750#p636750:owdck85j je napisao(la):
Earthmoving » Sub Jul 06, 2019 2:33 pm[/url]":owdck85j]Taman htedoh da pitam jel prva slika nadvoznjak ulaza u Jakovo, kad Krcan lepo objasni da jeste, onda je za malu proslavu pustanje saobracaja kroz taj nadvoznjak.
Medjutim sa ovom "diskriminacijom" sa Krcanom se ne slazem, jer je onda pitanje diskriminacije I ako moj kraj ima 100 ljudi a 2 ulice, a kraj pored ima 10 ljudi I jednu ulicu, onda je po toj logici diskriminisan sto ima manje, bez obzira sto 100 ljudi duplo vise doprinose zajednici nego pet ljudi. Ponovaljam, Beograd ima najsiromasniju infrastrukturi po broju stanovnika, a dokaz je tolko prost I ocigledan - guzve. U svakom drugom mestu u Srbiji ima veca kolicina infrastrukture po broju stanovnika, I zato nema problema sa guzvama (putevi, parkinzi itd). Znaci sta je sad za palac dole sto ce najsiromasniji infrastrukturom (u odnosu na br stanovnika) deo zemlje dobiti nesto vise besplatne infrastrukture da se iole smanji siromastvo tj poveca protocnost? Autoput je samo jedna podvrsta puteva (najvise se razlikuje po broju traka) kojih ima na hiljade kolimetara u Srbiji, a niko ne kaze da je problem sto se tih 10.000km koriste "besplatno", bez putarine. A naravno da je sve "politicka odluka", pa I seoski put, sta je sad ovde drukcije? Politika gradi puteve, vazda bilo I bice. Ovakve price dele I zavadjaju narod, tipa vidi ga ovaj ima, a ovaj nema. A niko ne kaze : njih milion ima 1.000 necega, a onih 1.000 ima 10 necega. Pa onda lepo podelite pa vidite svaki pojedinac gde ima vise.
Naravno, sem ovog pojedinacnog neslaganja oko ideja (nikako lično, već nošene ideje), beskrajne pohvale I zahvalnost na najboljim reportazama I mnogim korisnim informacijama :)

Nisi u pravu. Evo npr. ja koji zelim da se iskljucim u Obrenovcu i starim obrenovackim putem dodjem do BG platicu kao da sam koristio autoput do Surcina. Jer, ako se ne varam, plan je da se na novoj ceonoj rampi putarina obracunava kao da si koristio ceo autpout. Kao sto na rampi u Bubanj potoku placamo kao da smo isli do Konjarnika.
Da je ceona rampa ostala u Jakovu, neko ko ide od Cacka do Obrenovca, placao bi za 70 dinara manje (17.6km x 4din)!
 
Što se tiče tunela "Trbušani", ta lokacija mi je udaljena 5 km, biće i slika i izveštaja kada se krene sa radovima

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637105#p637105:2mgis7gn je napisao(la):
msksim1 » Sun Jul 07, 2019 8:06 pm[/url]":2mgis7gn]Imam dashcam. Samo forsiramo bezbednost :grand: a eto kaki smo mi srbi, samo odmah udari kontru i odmah nadji nesto protivrecno

Pa nije kontra ako preporučuješ da se u ruke uzmu mobilni telefoni i slika za volanom.
Oni sa mobilnim u vožnji su opasniji i od pijanih i drogiranih. Praksa kazuje.
 
Kratak izveštaj iz Pakovraća kod Čačka bez fotografija:
Intenzivirani su radovi na kampu,sve više i više radnika je prisutno kao i nekoliko mašina. Radi se neka čelična konstrukcija, radi se na betoniranju temelja za kontejnere,radi se i nasipanje nekog krupnog materijala ka obali Morave.
Sutra ili prekosutra ću napraviti fotografije pa će vam biti lakše da vidite napredak radova.
 
Glinena kod prvog nadvožnjaka za Paljuve (bliže petlji Ub). Na drugoj slici se u daljini iza ugla malo vidi jedan od 3 najduža dela koja se popravljaju.
 
Isti nadožnjak, pogled južno u smeru petlje Lajkovac. Ona gomila kamena skoro da je nestala.
 
Sta reci osim Bravooooo! Ovo bi trebali oni ljudi na Grafjevinskom forumu da naprave kratak video od ovih slika,jos vise ljudi da bude upoznato sa dinamikom. Kad se vec neko mucio da ovo slika, i stavrno mu svaka cast!

Imam li pravo kad kazem da na prva dva post-a u glavnom se radi asfalt, a u trecem jos treba nasipati ili je nivo za asflat dostignut ?
Po boji peska koji je nasut mozda se samo ceka spustanje sa gornjeg dela svih ovih valjaka i masina za asfaltiranje ?
Mala dopuna,konkretno mislim na ovaj deo u daljini koji prikazuje prva slika u 3cem post-u
 
Posle ovih poslednjih postova koje ste okacili postajem optimista da cu se krajem avgusta provozati od Obrenovca do Preljine :)
 
Evo i par poredjenja pre 10tak dana i danas. Da, Miro, i meni se iz daljine tako cini. Inace u okolni su prisutna 2 ili tri finisera: jedan se vidi da je iza kamiona istovaren na jednoj slici, a druga dva ili jedan u daljini iza odmorista (mada se slabo vidi na slikama ali ja mobilnom kad zumiram vidim).
 
Jos Krcan da potvrdi da je sada prvi put pogresno, prognozirao da ce najranije do nove godine, da se ne radujem dzabe.
 
Ne verujem da je Krcan pogresio, on samo prenosi informacije koje dobije, a problem je što ni ti ljudi na terenu ne mogu uticati da li će neko na vrhu ubrzati radove ili ne. Jer ako pogledate od početka radova na glinenoj do pre dva meseca, stvarno je delovalo da ide mnogo sporo, i tim tempom ko zna kolko bi zaista trebalo. Kako sada ide, na ovim slikanim deonicama ne bi se čudio da sve budu asfaltirane za 2-3 sedmice. E sad, odavde se ne vidi još par kraćih deonica od oko 50tak metara oko mostova, a koje vidimo na satelitu. One jesu kratke ali na njima ne vidimo kad će biti asfaltirane. A u najvećem zaostatku je verovatno deonica kod Lajkovačke petlje, posle nadvožnjaka preko puta Lajkovac-Valjevo, jer su nju zadnju počeli da kopaju relativno skoro pre koji mesec, a ona je dugačka oko 200 metara. To ili Niko da slika :) ili da pratimo preko satletilta za sad...
A bilo bi zaista dobro da Krcanovi izvori ovo potvrde :) Ili da skrenu paznju da li mozda ima nesto sto ne vidimo.
 
Vrh