Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Obrenovačka petlja je dosta manja od Surcinske, mislim da ide po planu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636494#p636494:165btou5 je napisao(la):
MiraC » Pet Jul 05, 2019 4:08 pm[/url]":165btou5]Za ENP u Preljini iz pravca Cacka su trake zamenjene,pa se pravo ide za ENP ,a desno za placanje novcem. I dalje je moguce zqgusenje,ali trenutno je ovako brze za njih jer pre nisu mogli da dodju do rampe ako ima 5-6 kola u drugoj traci,a sad mnogo ranije idu pravo, a mi ostali skrećemo . Nije neko poboljsanje ,ali je logično ovako.
Znam da su svi govorili iu drugoj temi, ali stvarno je zalosno sto nema neki popust na koriscenje TAG kako se vec zove za ENP ,da svi zo kupimo.
Nazalost nema popusta...ima kod hrvata 22 posto na svaku uplatu. To se jedino da objasniti time sto su hrvati bili pod austeougarima pa je iole ostalo malo kod njih te germanske kolektivne svesti. Kod nas uopste nema kolektivne svesti vec samo da podvalim bliznjem svom. Zao mi je sto to kazem ali mi nikada necemo dostici putnu infrasteukturu hrvatske. Njima kapa dole ali to ne umanjuje njihov bolesno nacionalizam i ustastvo. Zao mi ke ali samo relno govorum i zdravorazunski. Da lizes sa asfalta na svim hrvatskim putevima. I autoputevuma i regionalnim
 
MiraC":1e8mlr77 je napisao(la):
Za ENP u Preljini iz pravca Cacka su trake zamenjene,pa se pravo ide za ENP ,a desno za placanje novcem. I dalje je moguce zqgusenje,ali trenutno je ovako brze za njih jer pre nisu mogli da dodju do rampe ako ima 5-6 kola u drugoj traci,a sad mnogo ranije idu pravo, a mi ostali skrećemo . Nije neko poboljsanje ,ali je logično ovako.
Znam da su svi govorili iu drugoj temi, ali stvarno je zalosno sto nema neki popust na koriscenje TAG kako se vec zove za ENP ,da svi zo kupimo.
E to sam i ja vidio jos prije 10 12 dana kad sam isao za BG je bilo tako. I bas je logicnije jer dok je nas nekoliko cekalo par njih sa enp je obislo kolonu i proslo.

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
 
Krcane, ti radovi na Zlatiboru pored kojih si prosao su radovi u sklopu projekta pojacanog odrzavanja puteva sirom Srbije, mislim oko 40 deonica za koje je dobijen kredit Svetske banke. (Oko 400 mil.evra). Konkretno to je deonica Knezevici-Bela Zemlja. U tom kraju se radi jedna deonica, Aljinovici-Sjenica a rade se projekti za deonice Kosjeric-Pozega, Ivanjica-Sjenica, Raska-NP....Nije samo zamena asfalta, malo su temeljniji radovi, negde se peglaju krivine, poprecni nagibi, povecava brzine, proverava se nosivost mostova za nova opterecenja, saniraju se svi objekti...Sto se tice deonice autoputa, tu se nazalost nije daleko odmaklo sa projektima. Ono sto je dobro je da ce skoro svi mostovi biti sa montaznim nosacima pa kad krenu da ih rade, ukoliko bude dovoljno radnika, kalupa za nosace i mesta za skladistenje to ce moci brzo da se odradi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636562#p636562:ec6xibor je napisao(la):
Bole Kop - MNE » Pet Jul 05, 2019 8:44 pm[/url]":ec6xibor]
MiraC":ec6xibor je napisao(la):
Za ENP u Preljini iz pravca Cacka su trake zamenjene,pa se pravo ide za ENP ,a desno za placanje novcem. I dalje je moguce zqgusenje,ali trenutno je ovako brze za njih jer pre nisu mogli da dodju do rampe ako ima 5-6 kola u drugoj traci,a sad mnogo ranije idu pravo, a mi ostali skrećemo . Nije neko poboljsanje ,ali je logično ovako.
Znam da su svi govorili iu drugoj temi, ali stvarno je zalosno sto nema neki popust na koriscenje TAG kako se vec zove za ENP ,da svi zo kupimo.
E to sam i ja vidio jos prije 10 12 dana kad sam isao za BG je bilo tako. I bas je logicnije jer dok je nas nekoliko cekalo par njih sa enp je obislo kolonu i proslo.

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
jos da imaju dve trake ,ali sto kazes ,ipak je ovako logicnije kao sad,ipak ljudi plate 2000din za uredjaj,dopunu mogu da kupe samo na par mesta,nema popusta i ako im je jedinonolaksanje da ne broje pare svaki put,onda makar nek imaju neku prednost.
U Cacku nastaje problem jos od onog kruznog toka. Sve to funkcionise ,ali je guzva. Jos je pokojni Alvirovic lepo primetio da je trebala imati jos jedna traka ,da ne idu svi na kruzni tok,ko ide ka G.Milanovcu iskljuci se desno ,guzva je na tom kruznom toku. Ali dobro prezivece se. Sve bi bilo lakse da je to rampa samo za Cacak ,nego sav saobracaj se tu sliva,a da je samo za cacane ne bi bilo frke.
Ali opet kazem,samo kad su ga napravili,duplo je brze nego preko Rudnika Ibarskom.
 
Na prekjučerašnjem Sentinel snimku iznad glinene je tanak sloj oblačnosti pa nije moguće videti šta se dešava.
 
MiroC, u Preljini pre kružnog toka (par stotina metara) imaš skretanje desno. Tim putem zaobiđeš kružni tok i uključiš se ispred Autoprevoza, ponovo na obilaznicu. Kada je gužva, ušteda je bar 5min.
 
Da li se seli ČNS ispod rapi za Obrenovac a ukida ČNS Jakovo ili je ovo samo privremeno rešenje?
Mislim ako će da prave ČNS Jakovo zar nije bolje da su odmah uradili bar deo, tj pripremu.

Drugo bez velikih ulaganja mogla bi da se napravi bočna rampa za Jakovo kod ovog podvožnjaka i tako smanji opterećenje na Surčinu.
 
Privremeno rešenje postaje stalno.

Odlučeno je da Obrenovac i donji Srem bude oslobođen zadržavanja i naplate prilikom odlaska u BG.

Nemam informaciju ko i zašto je tako odlučio ali pretpostavljam da je u pitanju jedna velika fabrika koja se nalazi u Bariču.

Pošto je privremeno rešenje koristilo dva parkinga obostrano kod Stublina ostaje da se odluči da li sada i gde praviti nove parkinge ili tražiti novu lokaciju za rampu.

Jedna od nedostatka ove privremene rampe je to što kao privremena nije projektovana sa naletnim stubovima kao sve ostale što je u svakom slučaju loše po bezbednost.

Takodje i medjusobna udaljenost ulazne od izlazne strane je oko 300 metara sto opet pravi probleme zaposlenima i bespotrebno duplira neke od službi kao što je obezbedjenje objekta,upravne zgrade i slicno.

Sve u svemu specijalisti smo da zakomplikujemo situacije.
 
Pancevac013, samo da malo forumasima pojasnim da je
Slika 1 ovaj zavrseni nadputnjak ka selu Boljevac /odlican progres, vec pusten i saobracaj kroz/
Slika 2 i 3 su radovi neposredno iza glavnog nadvoznjaka preko obilaznice i pruge Surcin. Lepo se vidi i da su na poslednjem rasponu na levoj traci postavljene i grede, a da u desnoj jos nisu.
Slika 4 je pogled ka Jakovu sa tog istog mesta.
Slika 5 je iza nadputnjaka u Jakovu, blize do nadputnjaka Fenek i nesudjene CNS,
Slika 6 je sa tog istog dela, ali blize nadputnjaku Jakovo!
Ostale je pancevac objasnio.
@miki-nbg hvala na informacijama. Verovatno ti novi putni pravci su obimniji radovi, ali ovaj deo sto sam prosao, mislim da nije nista dalje od same zamene povrsinskog sloja, eventualno nekih ostecenih ivicnjaka. Isto tako zamolio bih te da nam se cesce ovde obratis, posto si na "izvoru" informacija :kk: , a i apsolutno si kompetentna osoba za tako nesto! Kad vec Pancevac nece da nam direktno locira krivce za glinenu i jos mnoge neke druge detalje :lol: !
@edgeman nisi pratio na casu oko naplatnih stanica! Nece biti izgradjene ni u Surcinu ni u Jakovu ni u Obrenovcu! Razlog ovakve klasicne diskriminacije gradjana Srbije je iskljucivo politicke prirode! :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636706#p636706:1suqkmd7 je napisao(la):
sev » Sub Jul 06, 2019 11:29 am[/url]":1suqkmd7]MiroC, u Preljini pre kružnog toka (par stotina metara) imaš skretanje desno. Tim putem zaobiđeš kružni tok i uključiš se ispred Autoprevoza, ponovo na obilaznicu. Kada je gužva, ušteda je bar 5min.
Nisam znala za to. Kažem ja, ovi forumasi zlata vrede. Hvala
 
Taman htedoh da pitam jel prva slika nadvoznjak ulaza u Jakovo, kad Krcan lepo objasni da jeste, onda je za malu proslavu pustanje saobracaja kroz taj nadvoznjak.
Medjutim sa ovom "diskriminacijom" sa Krcanom se ne slazem, jer je onda pitanje diskriminacije I ako moj kraj ima 100 ljudi a 2 ulice, a kraj pored ima 10 ljudi I jednu ulicu, onda je po toj logici diskriminisan sto ima manje, bez obzira sto 100 ljudi duplo vise doprinose zajednici nego pet ljudi. Ponovaljam, Beograd ima najsiromasniju infrastrukturi po broju stanovnika, a dokaz je tolko prost I ocigledan - guzve. U svakom drugom mestu u Srbiji ima veca kolicina infrastrukture po broju stanovnika, I zato nema problema sa guzvama (putevi, parkinzi itd). Znaci sta je sad za palac dole sto ce najsiromasniji infrastrukturom (u odnosu na br stanovnika) deo zemlje dobiti nesto vise besplatne infrastrukture da se iole smanji siromastvo tj poveca protocnost? Autoput je samo jedna podvrsta puteva (najvise se razlikuje po broju traka) kojih ima na hiljade kolimetara u Srbiji, a niko ne kaze da je problem sto se tih 10.000km koriste "besplatno", bez putarine. A naravno da je sve "politicka odluka", pa I seoski put, sta je sad ovde drukcije? Politika gradi puteve, vazda bilo I bice. Ovakve price dele I zavadjaju narod, tipa vidi ga ovaj ima, a ovaj nema. A niko ne kaze : njih milion ima 1.000 necega, a onih 1.000 ima 10 necega. Pa onda lepo podelite pa vidite svaki pojedinac gde ima vise.
Naravno, sem ovog pojedinacnog neslaganja oko ideja (nikako lično, već nošene ideje), beskrajne pohvale I zahvalnost na najboljim reportazama I mnogim korisnim informacijama :)
 
Evo, ako ce to resiti problem, daj da Obilaznicu I sve sadasnje tzv Autoputeve unutar Obilaznice I 20 km okolo, preimenujemo u "gradske puteve" I onda lepo svi srecni, svi u Srbiji placaju putarinu "autoputeva", a niko u Srbiji ne placa putarinu "gradskih puteva".
 
Earthmoving":2zuep4xy je napisao(la):
Taman htedoh da pitam jel prva slika nadvoznjak ulaza u Jakovo, kad Krcan lepo objasni da jeste, onda je za malu proslavu pustanje saobracaja kroz taj nadvoznjak.

Krcan rece da je to nadvoznjak pre ulaza u mesto Boljevci, mesto posle Jakova. Crvenom sam obelezio taj nadvoznjak a nadvoznjak pre ulaza u Jakovo je zelenom obelezen.





Sent from my iPhone using Tapatalk
 
StaraMo":17yhn7ua je napisao(la):
Privremeno rešenje postaje stalno.

Odlučeno je da Obrenovac i donji Srem bude oslobođen zadržavanja i naplate prilikom odlaska u BG.

Nemam informaciju ko i zašto je tako odlučio ali pretpostavljam da je u pitanju jedna velika fabrika koja se nalazi u Bariču.

Pošto je privremeno rešenje koristilo dva parkinga obostrano kod Stublina ostaje da se odluči da li sada i gde praviti nove parkinge ili tražiti novu lokaciju za rampu.

Jedna od nedostatka ove privremene rampe je to što kao privremena nije projektovana sa naletnim stubovima kao sve ostale što je u svakom slučaju loše po bezbednost.

Takodje i medjusobna udaljenost ulazne od izlazne strane je oko 300 metara sto opet pravi probleme zaposlenima i bespotrebno duplira neke od službi kao što je obezbedjenje objekta,upravne zgrade i slicno.

Sve u svemu specijalisti smo da zakomplikujemo situacije.
Konačno jedna mudra odluka.
Pitanje elementarne logike nameće da je naplatna rampa morala u startu biti projektovana nakon petlje Obrenovac.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Earthmoving, upitna je tvoja logika kojom ovo pokusavas da objasnis.
 
Zdravo forumasi, samo da kazem da u Pakovracu radovi idu bas dobro, i dosta se radi. Poceli su da podizu i objekte, tj. konstrukciju , a sto se tice kopanja to odlicno napreduju. Malo objasnjenje, pravac Cacak-Uzice tacnije na samom stajalistu za autobuse, ispod kopaju punom paro. Nazalost nisam ponela telefon da slikam, a i jedna novost u Krstackom polju su takodje poceli radovi. U Markovici se ozbiljno radi. Toliko za sada a sledeci put bice i slika
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636829#p636829:jijedb0f je napisao(la):
ljikaca » Sub Jul 06, 2019 6:25 pm[/url]":jijedb0f]Zdravo forumasi, samo da kazem da u Pakovracu radovi idu bas dobro, i dosta se radi. Poceli su da podizu i objekte, tj. konstrukciju , a sto se tice kopanja to odlicno napreduju. Malo objasnjenje, pravac Cacak-Uzice tacnije na samom stajalistu za autobuse, ispod kopaju punom paro. Nazalost nisam ponela telefon da slikam, a i jedna novost u Krstackom polju su takodje poceli radovi. U Markovici se ozbiljno radi. Toliko za sada a sledeci put bice i slika
O kakvim radovima se radi? Kampovi sa radnike ili nesto konkretno vezano za trasu? Bilo je reci da se pocelo sa pristupnim putevima.
 
Verovatno pripremaju teren za kamp u Krstackom polju. Evo slika sa satelita od 04.07.

Pogledajte prilog 1

I radovi u Markovici




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da to I rade al slabo nspreduju, mislim na Krstacko polje. U Markovici su imali problema sa putem jer su morali da rade dobru I dodatnu drenazu puta zbog samog terena. Dosta su ga prosirili I dobro nasuli drenazu. U daljini, koliko jasno moze sa puta da se vidi dobro rade. Pakovrace to je prica za sebe I tu nema zezanja sa cajna men...hehehe.
 
Vrh