Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nego šta! Bez zezanja,stvarno pomogne ,ceka se i do skretanja ,ali je lakse. A malo ljudi uopste zna za ovu varijanu,tek po neka kola skrenu.
Drzim se ja vas forumasa ,svasta cu saznati ovde.
 
U Proslu Subotu sam prosao od Pljevalja do Aerodroma, pa usput zapazih sledece: Od onog vijadukta kod mesne industrije Zlatiborac, pa na dalje preko Belih zemalja do Uzica imaju radovi na zameni asfalta. Deonice su izgrebane i regulisane semaforima ukupno na tri mesta. Stajanje u zavisnosti od guzve, tada u proseku desetak petnest minuta po semaforuPogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7na Onom delu od Belih zemalja, pa nanize ka Uzicu gde su tri trake, veconm je jedna traka zatvorena za saobracaj i odvija se rezim u dve. nema zastoja videh da menjaju one mreze gore u stranama iznad puta i rade pored puta, ali ne i kolovoz. Dalje ka Pozegi i Cacku ima radova na jos par mesta, ali taj dan nije bilo semafora i zastoja, radi se i tu na rehabilitacije povrsinskog sloja asfalta.
PakovracePogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Gradiliste je gledano sa kapije sa magistrale prosireno ulevo uzvodnoPogledajte prilog 4Pod nadzorom jednog jedinog inzinjera Kineza radi firma iz Uzica kao podizvodjec radove u kampu.To prosirenje je ustvari prilaz za buducu betonsku bazu, odmah levo uzduzno ce biti upravna zgrada, a desno preko puta poprecno slozene tri zgrade /barake/ za stanovanje radnika. Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1Vlasnik firme iz Uzica je jedan Knezevic i on mi se pozali da je u haosu jer nema nista drugo sem idejnog projekta, koji se ovom Kinezu uopste ne dopada, pa sav materijal koji su nasuli za "quazi otvaranje radova" mora sad da dize i da prebacuje. Dupli posao! Kote za temelje baraka su preniski, pa se mora jos nasipati, a za upravnu previsoki! E sad se on prepao da sve duplo radi, a nije nista kriv i pita se ko ce to da plati. Kaze da mu je Kinez obecao da ce mu svaki minut i svaki posao koji odradi biti placeni. Covek se sav oraspolozi kad mu ja rekoh da imam fantasticna iskustva sa Kinezima. :laugh: Uglavnom rece mi da su poceli radovi na pristupnim putevima na najvecim objektima, ali da je jos sve daleko da se uglavnom radi u kancelarijama projektovanje, jer jos nije zavrsen ni glavni projekat, a kamo li radni projekat, ali da deluju vrlo ozbiljno i on misli kad jednom krenu da ce to ici kako treba.
Da se vratim na trasu koja ce ovde ici malo zapadnije od kampa i koja je projektovana da u formi nadvoznjaka prelazi magistralu, a da se ispod nje vezuje za magistralu sa silaznim rampama. Na drugooj strani ce se direktno taj vijadukt nastavljati na most preko Z Morave, a Suprotno uzdizati ka onoj padini malo nize jer ce taj nadvoznjak biti pravcem SI JZ i Potpuno je ispravno zasto je podignut je u produzetku ide poprilicnu dug i ostar uspon ka tunelu jaz, takoda je i svaki cent, a kamoli metar od koristi da taj uspon ublazuje.
P.S. Inzinjer Koprivica me nauci da je pravilo za Slemova da su CRVENI od Inzinjera, PLAVI od sefova, ZUTI od radnika i beli za goste posetioce. ja samo ne znam, za koga je Rozle? :laugh:
 
Крцане одлична репортажа, али имам малу исправку. Ниси ишао преко Белих земаља него преко Беле земље. Имали смо већ на теми правописних дилема, па реко да се и ја мало правим паметан :)
 
zvaničan naziv jeste Bela zemlja, ali među meštanima nije retko da čuješ i Bele zemlje
 
paradox polje":1joldjsh je napisao(la):
Крцане одлична репортажа, али имам малу исправку. Ниси ишао преко Белих земаља него преко Беле земље. Имали смо већ на теми правописних дилема, па реко да се и ја мало правим паметан :)
Dobro je da znam i kako je moje ime! :sesir: U onom motelu u onoj borovini sam proveo doslovno najlepse dane u zivotu, kad smo kao studenti dolazili na razmenu studenata iz Zagreba Ljubljane i omladina iz valjaonice u Sevojnu i mi iz Beograda. Svake godine sedam dana i noci bez spavanja! Zalosti, a sad blesim u tunele i krivine... :shok:
 
Tako je paradox polje,nema množine! I ja bih ispravila Krcana nije nadvoznjak nego natputnjak!
Opet se malo šalimo,sta ima veze. Hvala Krcane ,tebi je sve dozvoljeno. Ne zamerite ljudi na ovim off diskusijama, ali sad ce taj kamp da nasipaju i presipaju 6mes izgleda dok zavrse sve papire za koje smo mislili da su vec gotovi...pa da se nesto pise na temi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636120#p636120:35oanmnc je napisao(la):
Mel » Чет Јул 04, 2019 1:59 pm[/url]":35oanmnc]zvaničan naziv jeste Bela zemlja, ali među meštanima nije retko da čuješ i Bele zemlje
у праву си, ни сам често нисам сигуран да ли сам био на феноменалим журкама у младости на Белој земљи или на Белим земљама.
 
Drugar koji radi u tunelu mi je javio da su danas zavrseni kompletno radovi tamo
 
Viper933":3rmttqjf je napisao(la):
Drugar koji radi u tunelu mi je javio da su danas zavrseni kompletno radovi tamo

Tunel u Dićima ?
Sada verovatno rade na testiranju ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
E pa da nazdravimo konancno za tunel :vops: , sad jos glinenu da smandrljaju narednih par sedmica. I to je onda najvaznije zavrseno na celom ovom autoputu. Pa da dalje onda mozemo da se fokusiramo na Surcin-Obrenovac, Cacak-Pozega, Surcin-NBg, pa dace Bog I Pozega-Cg granica I Pancevo-Vrsac :) Ali ovim je napravljena kicma, sve posle je lakse I krace.
 
Evo jedna sa kičme u blizini Piromana
c5b6e0f85bf1031260066e8d05e881dd.jpg
 
@ Stara Mo,ajde da i mene provozas tom trasom,sta ima veze,reci da sam kolega. Mogu misliti tu lepotu i uzivanje!

Ako covek ima mesta,moze jos neko od forumasa. Zapravo mozes i da naplacujes ture kao ovi sto prevoze migrante hahahahahha.
Ekonomista sam,vidi se zar ne?

Kazi samo jednu stvar,na K10 je sve gotovo sto se vas tice ( naplatne stanice...) ? Jel se krenulo sa ozbiljnijim radom na K11, ovim delovima? Znam da se verov jos uvek rade fizicki poslovi na izgradnji kucica, rampi,? U Ljigu mislim da je taj deo gotov ,ali sve onako stoji .
 
@Miro može naravno,u društvu je uvek lepše..

Opremanje stanica kreće polako,pre neki dan su postavljene po jedna kućica na svakom izlazu,rade se i upravne zgrade.Obrenovac ide svojim tokom pošto je u poslednjem momentu odlučeno da ona bude stalna a ne privremena a to za sobom vuče promene projekta itd...

Jedino što mene plaši je kašnjenje sa proširenjem Preljine,a što se glinene tiče zid ćutanja i dalje stoji a zvanično novi rok je 15 Avgust.
 
@ Stara Mo,odlično, ja volim da pricam ,nece ti biti dosadno ( mogla bi te i glava zaboleti) hahahahaha

Hvala za sve informacije. U Preljini je definitivno potrebna jos po neka traka(elektronska ,ne da pisu rucno hihihi).
Cini mi se da je primetno sve je vise vozila na AP,mi idemo mesecno i vidim razliku. I zimi i leti,ne bih rekla da je samo tokom sezone odmora i praznika. Za sad funkcionise,ali ce biti guzve.
Da -nije poskupela putarina! Pa kad nisu podigli ograničenje na 130 ne treba ni putarine da podizu :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636355#p636355:2f9r6kcl je napisao(la):
StaraMo » Pet Jul 05, 2019 9:33 am[/url]":2f9r6kcl]@Miro može naravno,u društvu je uvek lepše..

Opremanje stanica kreće polako,pre neki dan su postavljene po jedna kućica na svakom izlazu,rade se i upravne zgrade.Obrenovac ide svojim tokom pošto je u poslednjem momentu odlučeno da ona bude stalna a ne privremena a to za sobom vuče promene projekta itd...

Jedino što mene plaši je kašnjenje sa proširenjem Preljine,a što se glinene tiče zid ćutanja i dalje stoji a zvanično novi rok je 15 Avgust.

Dakle u Preljini je predviđeno proširenje naplatne rampe? Da li će se proširivati kolovoz, ili će samo biti dodate nove kućice?
 
Ako će uskoro da se gradi Moravski koridor, nema smisla proširenje izlaza u Preljini, jer će glavni izlaz za Čačak biti u blizini Konjevića.
 
Treba da prošire, nije neki trošak a znači a tek kad puste od Obrenovca...a ko zna kad će Moravski...
 
Za Preljinu nisam video projekat ali sam načuo da ce je proširiti sa nekoliko traka iza postojece zgrade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636388#p636388:1dwgdfv8 je napisao(la):
djunis82 » Pet Jul 05, 2019 11:16 am[/url]":1dwgdfv8]Ako će uskoro da se gradi Moravski koridor, nema smisla proširenje izlaza u Preljini, jer će glavni izlaz za Čačak biti u blizini Konjevića.
Hm, zar neće biti tri izlaza? Pakovraće, Preljina... i pretpostavljam Konjevići?
 
A šta ako i prošire kada je pristup sa nadvožnjaka i biće opet problem. Ubrzaće rad ali će i dalje prolaz za enp rampu blokirati.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Znaš kako, otpadna voda (mi :D ) brže oteče kroz cev fi100, nego kroz fi50... A to za ENP me neopisivo nervira na Preljini.
 
Za ENP u Preljini iz pravca Cacka su trake zamenjene,pa se pravo ide za ENP ,a desno za placanje novcem. I dalje je moguce zqgusenje,ali trenutno je ovako brze za njih jer pre nisu mogli da dodju do rampe ako ima 5-6 kola u drugoj traci,a sad mnogo ranije idu pravo, a mi ostali skrećemo . Nije neko poboljsanje ,ali je logično ovako.
Znam da su svi govorili iu drugoj temi, ali stvarno je zalosno sto nema neki popust na koriscenje TAG kako se vec zove za ENP ,da svi zo kupimo.
 
Vrh