Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Plus plus plus svima :)
Za sada nije planirano. Sem ta dva iskljucenja Preljina I Pakovraće. Ali nije nemoguće da se naknadno nešto doda, kao u Jakovu.
 
Значи, колико смо закључили из сателитских снимака радови су почели на западном улазу у будући тунел Лаз као и припреме за мост преко З. мораве. Да ли је негде окачена табла о радовима све заједно са роковима?
 
Paradox polje,ovde gde je kamp nema,ta tabla je velika prikazuje trasu,rok? Nema ,bas sam pratila i gledala. Ne znam ko radi ovu pripremu,gde ti ljudi borave,zar niko u Cacku nije primetio Kineze?
Mislim da su za ovo mozda unajmljene nase firme tj masine,culo bi se da su stranci dosli. I nece biti pocetka dok kamp ne zavrse,ako i krenu ove godine sa radom.
Cudi me da nista u Lucanima i Pilatovicima nema?

Ali je lepo videti da se poooolllaaako počinje.
 
Zna li neko karakteristike tog mosta preko Z.Morave? Duzina, koliko stubova itd?
 
Ja sam pronašao ove podatke, ne mora da znači da su 100% tačni:
most preko Zapadne Morave 133m
most/nadvožnjak/natputnjak preko pruge Čačak-Požega 418m
most/nadvožnjak/natputnjak preko postojećeg puta 523m.
To je što se tiče te zone kod Pakovraća.
 
Nikako mi nije jasno zasto prave natputnjake preko postojeceg puta? Zar im nije lakse napraviti natputnjak kojim ce postojeci put prelaziti autoput? Prostom logikom cini se da je jeftinije.
 
I Lazarevac bi trebalo da dobije svoju petlju.Par kilometara od OMW pumpe ka Ljigu,na mesto gde je AP jako blizu magistrale.Odavno se šuška o tome ali je i zvanicno ministar Stefanović najavio prilikom proslonedeljne posete opštini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635899#p635899:h84lr31s je napisao(la):
blagic » Sre Jul 03, 2019 6:59 pm[/url]":h84lr31s]Nikako mi nije jasno zasto prave natputnjake preko postojeceg puta? Zar im nije lakse napraviti natputnjak kojim ce postojeci put prelaziti autoput? Prostom logikom cini se da je jeftinije.
Možda je nastavak auto-puta na nekoj višoj koti pa im se isplati da preskoče postojeći.
 
Pa skuplje je ako autoput ide preko magistrale, samim tim veća mogućnost “ugradnje”. Tako da ako nešto deluje jeftinije ne znači i da je bolje. Zavisi od ugla gledanja - verovatno.
 
Ja mislim da je to zato što je blizu most preko Z. Morave, a i ide se u solidan uspon.
U prilog tome ide i dužina mosta/nadvožnjaka/natputnjaka. Da je samo da bi se premostio put bio bi značajno kraći.
 
Auto-put ide preko magistrale jer se na tom mestu kod Pakovraća penje uzbrdo. Nema logike da ide ispod magistrale koja je u principu ravna, odnosno bez većih uspona.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635762#p635762:36wgq8s0 je napisao(la):
pwl » Sre Jul 03, 2019 7:09 am[/url]":36wgq8s0]Da li će biti neko isključenje između Preljine i Pakovraca, bliže centru Čačka (odnosno Ljubića) ?
Neće. Malo li je 2 isključenja u Čačku?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635939#p635939:tar206i4 je napisao(la):
JoeBG » Sre Jul 03, 2019 10:21 pm[/url]":tar206i4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635762#p635762:tar206i4 je napisao(la):
pwl » Sre Jul 03, 2019 7:09 am[/url]":tar206i4]Da li će biti neko isključenje između Preljine i Pakovraca, bliže centru Čačka (odnosno Ljubića) ?
Neće. Malo li je 2 isključenja u Čačku?

S obzirom na veličinu Čačka i prostiranje auto-puta, malo je dva izlaza. Treba još jedan. Izlaz u Pakvraću pokriva zapadni deo grada, a izlaz u Preljini severni. Pri tom, izlazi su na različitim obalama Morave. Komunikacija Pakovraće - Trbušani (kuda prolazi auto-put) i Preljina-Trbušani je loša. Građani koji žive u Trbušanima i okolnim naseljima moraju da prođu kroz grad da bi stigli u Pakovraće ili da ga obiđu sa istočne strane kružnim putem. S druge strane, moraju da se vrate gotovo u centar grada, da bi mogli da se okrenu ka Preljini. Pričam o glavnim pravcima, jer prečice u tom delu ne poznajem, ali svejedno, znajući našu arhitekturu, ne sumnjam da bi to bilo provlačenje kroz sokake. Preljinu i Trbušane razdvaja brdo Ljubić i to je svakako popriličan obilazak.

S druge strane kroz Trbušane i Vranić prolazi i državni put Čačak-Valjevo, tako da je logično da se kod tog puta napravi petlja.
 
Za grad od 100k stanovnika (a ČA nema ni toliko), dve petlje za autoput su sasvim dovoljne.

Svi bi petlju na 500m od kuće, ne ide to tako.

Problem je u tome što država nije predvidela kvalitetnu infrastrukturu od petlji do gradova i mesta u blizini, primera je koliko hoćete (Obrenovac-BG, Valjevo, Lajkovac, GM... Sve te puteve treba ili rehabilitovati ili izgraditi nove). Nikako ne treba ubacivati petlje na autoputeve kako ko bude tražio, postoje valjda projektanti koji znaju zašto je petlja tamo gde jeste i zašto nije tamo gde nije.

Hrvatska je ovaj deo priče odradila sjajno, nema grada i naselja blizu autoputa koji nema novu modernu saobraćajnicu ka najbližoj petlji.
 
Nisu dve vec tri petlje, posto je projektovana i na Moravskom koridoru jos jedna Cacak istok, sto je za polukruznu obilaznicu oko Cacka u profilu AP,sasvim dovoljno. Za par sati cu vam objasniti novim postom sta se trenutno radi u Pakovrace malom reportazicom, zasto je bolje resenje AP preko magistralnog, kao i sta se desava od Uzica ka Zlatiboru...
 
Petlja Surcin
389e108b6e5311c70f3534a07dea11c6.jpg


Послато са SM-A600FN уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636008#p636008:1rml6opo je napisao(la):
Kartograf » Čet Jul 04, 2019 6:37 am[/url]":1rml6opo]Za grad od 100k stanovnika (a ČA nema ni toliko), dve petlje za autoput su sasvim dovoljne.

Svi bi petlju na 500m od kuće, ne ide to tako.

Problem je u tome što država nije predvidela kvalitetnu infrastrukturu od petlji do gradova i mesta u blizini, primera je koliko hoćete (Obrenovac-BG, Valjevo, Lajkovac, GM... Sve te puteve treba ili rehabilitovati ili izgraditi nove). Nikako ne treba ubacivati petlje na autoputeve kako ko bude tražio, postoje valjda projektanti koji znaju zašto je petlja tamo gde jeste i zašto nije tamo gde nije.

Hrvatska je ovaj deo priče odradila sjajno, nema grada i naselja blizu autoputa koji nema novu modernu saobraćajnicu ka najbližoj petlji.

ja sam iz milanovca. sramota za gradksu vlast sto jedan od najjacih privrednih gradova u srbiji nema para za 10 km brze saobracajnice do ukljucenja na AP. zelim im sve najgore i da par koje su pokrali i koje kradu ponesu sa sobom na onaj svet
 
ja sam iz milanovca. sramota za gradksu vlast sto jedan od najjacih privrednih gradova u srbiji nema para za 10 km brze saobracajnice do ukljucenja na AP. zelim im sve najgore i da par koje su pokrali i koje kradu ponesu sa sobom na onaj svet
[/quote]

Vi bar imate petlju,a Lazarevac kao sigurno najači privredni grad u Srbiji jos uvek nema ni izlaz na AP. Sramota da je takav privredni centar ostao izvan trase...
 
Па добро сад Лазаревац-Лајковац то је готово спојено. Кад сам 90-их био чест путник брзог воза на релацији УЕ-БГ увек сам се питао зашто су од укупно 5 успутних станица ове две само на 5 минута једна од друге, тј могли су једну да избаце и оставе само за путничке возове.
 
Od centra Lazarevca do petlje Lajkovac u Nepričavi ima 15 km...zna to da bude i po 20 minuta kada je gužva....e sad,ako bi izgradili onu obilaznicu oko Lajkovca,bilo bi malo brže,ali...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636088#p636088:17b35ph4 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Čet Jul 04, 2019 11:46 am[/url]":17b35ph4]ja sam iz milanovca. sramota za gradksu vlast sto jedan od najjacih privrednih gradova u srbiji nema para za 10 km brze saobracajnice do ukljucenja na AP. zelim im sve najgore i da par koje su pokrali i koje kradu ponesu sa sobom na onaj svet

Vi bar imate petlju,a Lazarevac kao sigurno najači privredni grad u Srbiji jos uvek nema ni izlaz na AP. Sramota da je takav privredni centar ostao izvan trase...
[/quote]
Niko,imate izlaz na Ibarsku dosta vam je :lol:
Malo se šalim ne zameri
 
A kad smo kod Ibarske,zar neko ne rece da ce ono u Meljaku biti zavrseno do 1og jula? Kakve su guzve,haos.... ali mi imamo forumase koji su nas uputili na precicu pq gledamo ostale mučenike kqko cekaju,a mi caaaaaoooo radovi i zastoji.
I inače, na tom delu niko ne postuje semafor, mi smo u jednom pravcu stajali i na nase zeleno jer je kolona iz drugog smera bez prekida. 3 majstora nesto rade na mosticu,doduse mozda nismo videli sve.
 
Шалим се ја Нико, ти до БГ-а свакако нећеш ићи аутопутем (осим можда ако идеш у Сурчин) али барем ће ти Ибарска бити празнија.
 
Vrh