Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634611#p634611:3s0t0bpb je napisao(la):
geovuk » 28 Jun 2019 09:14 pm[/url]":3s0t0bpb]Lepe slike, ali mi se ne svidja sto nisu okrecili ceo tunel. I ove slike sa glinene su odlicne i definitivno to sto se vidi moze do polovine avgusta da se zavrsi. Ali ne znamo sta je sa drugim delovima koji su zapoceti o kojima je Krcan pricao.
Radili su i na juznom kraku testiranje pre pustanja. Naknadno su radili jos neko testiranje pod saobracajem, a vecinu testiranja su uradili pre.


Moguce je da je vecina odradjena pre, ja sam prolazio kroz Grdelicu bas kada su zatvarali po jednu traku u oba smera radi testiranja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634612#p634612:2jcuuyqx je napisao(la):
MiraC » 28 Jun 2019 09:17 pm[/url]":2jcuuyqx]Hvala i od mene Bokili84! Pa zar ne mogu pre sredine avgusta da puste cak ni taj bedni tunel?!? Ni tih par km?! Samo cu reci - strasno.


Miro, oni tunel da hoce mogu da puste bez problema ali iz nekog razloga nece dok se sve ne zavrsi... Najverovatnije cu ici dole sa prijateljem za 10 dana pa cu sve detaljno da proverim i javljam.
 
Malo off: kratak odmor sam proveo na severnom jadranu. Prvi put sam bio u Istri i raspametio se kakvi su putevi i kakva je putna infrasteuktura. Pocevski od ipsilona pa do puteva nizeg reda. Pa onda tunel Ucka. I mogu reci da je keftinije od delova koje odrzava HAC u ostalom delu HR! Istarakim putevima upravlja Bina Istra. Isao sam od Pule do Unaga i od Pule do Ucke. Imao sam 10 posto popust na putarinu uz njihov tag. Delovi koji nisu pun profil a to je od Pazina do Ucke se rade. I takodje u planu je od Ucke do Rijeke da bude pun profil. Jedina zamerka su dva nadvoznjaka od Pule do Umaga gde se pun profil suzi na jedan nadvoznjak. Za sada nema plana da se tu radi drugi nadvoznjak. Predeli prelepi. Naravno kad sam tu bacim djir do Italije malo rade obe trake do Palmanove sto malo pravi zastoj. Kad kazem rade to znaci iz temelja! I to znaci da ce 50 km autoputa do temelja biti brzo uradjeno' otkrio sam jedno lepo mesto koje uopste nije daleko, Lignano Sabbiadoro. Za decu je vrh. Plitko topla boda a pesak. Cene hrane i pica kao na Adi! Plaza duga 8 km a siroka 20 m. Pri cemu je plicak oko kolena sigurno jos 30 m. Kad se namerite ka Veneciji obavezno svratite. Blizu je Gorice nije daleko. Sve je AP sem 20 km dvostruke magistrale. Naravno svi putevi u italiji su vrh.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634618#p634618:1xcpsucm je napisao(la):
bokili84 » Pet Jun 28, 2019 9:45 pm[/url]":1xcpsucm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634612#p634612:1xcpsucm je napisao(la):
MiraC » 28 Jun 2019 09:17 pm[/url]":1xcpsucm]Hvala i od mene Bokili84! Pa zar ne mogu pre sredine avgusta da puste cak ni taj bedni tunel?!? Ni tih par km?! Samo cu reci - strasno.


Miro, oni tunel da hoce mogu da puste bez problema ali iz nekog razloga nece dok se sve ne zavrsi... Najverovatnije cu ici dole sa prijateljem za 10 dana pa cu sve detaljno da proverim i javljam.
Nema ji jedan razlog za ne puštanje makar do Ljiga! Bojim se da je samo o prokletoj politici rec.
Stvarno hvala Bokili sto delis vesti sa nama
 
Ja se malo osvrnuo u kontekstu politicke situacije dole u CG, pa pomenuh Vidovdan i rodjendan, pa dobih silne cestitke! E sad da vam se svima zahvalim, no ipak je ovo strucni forum, pa bih zamolio Igora da ovo pocisti da ne pretvaramo u radio "zelje i cestitke"! Konacno imam malo vise vremena, pa cu da ispunim ono ranije obecano!
 
Dakle nastavak tamo gde sam stao na mostu preko Save i Kolubare! Tacnije ovo je mesto gde se treba izliti poslednji raspon na prilaznoj rampi od Obrenovca do Glavnog raspona na Savi! Ovo su oni ulazi ili prolazi izmedju komora u unutrasnjosti mosta pomocu kojih se omogucava unutrasnja komunikacija kroz most. Tako da je fakticki moguce proci kroz most sa jednog na drugi kraj!Pogledajte prilog 9ista ta pozicija malo preglednije, dakle gledamo ka Severu, a radi se na desnioj rasponskoj konstrukciji, uzvodnoj!Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7onda nekoliko tu u bliziniPogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3 a ovo je onaj masivni kran koji se gore krece, klizi na sinama, a dole nosi svu skelu na kojoj se izleva beton. Takva ista na drugoj strani je u fazi demontaze, a o tome malo kasnije kad sidjemo pod mostPogledajte prilog 2Evo i par pored trotoara tacnije propust kroz koji ce cevima kasnije se kolktovati povrsinske kisnice i druge vodePogledajte prilog 1i jos neki drugi otvori tu u bliziniidemo dalje
 
ovo je pokriveni sveze betonirani tada predzadnji rasponPogledajte prilog 9Ovo je deo one konstrukcije klizne koji kliza po ovim sinama i pozicioniran je za radove na poslednjem segmentu do glavnog raspona na vodi, a isti takav na severnom Sremskom delu je uveliko u fazi demontazePogledajte prilog 8i sad pogled ka Jugu ka Obrenovackoj petljiPogledajte prilog 7poslednji elementi na tom delu koji se rasciscavajuPogledajte prilog 6a u daljini vidite konstrukciju vijadukta u sklopu petlje ObrenovacPogledajte prilog 5i u pozadini Pleckovo brdo :p Pogledajte prilog 3Nisam zeleo da dalje mucim moje pratioce jer na samom mostu dalje nema toliko interesantnih detalja, skoro sve je vec zavrseno pa smo se tu okrenuli i jos usput par fotki ka severu, pre nego se spustimo pod sam mostPogledajte prilog 2jedine osobe pored mene a da nisu bili kinezi su bili ovi majstori sa kranom koji su demontirali klizecu platformu sa severne stranePogledajte prilog 1idemo dalje
 
Tu pored i pored pozicije gde ce biti one dilatacione spojnice kinez cisti, inace vrlo cesto se mogu sresti na svim delovima trase kako sa metlom redovno ciste gradilistePogledajte prilog 9malo severnije vraacamo se kod onih radova na unutrasnjim trotoarima i instalacijamaPogledajte prilog 8pogled na sremski deo mostaPogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6i kao u nekom rovu nezadrzivi Kinez stema betonPogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4drugi varePogledajte prilog 3opet kampPogledajte prilog 2a ovo na drugu stranu kampa preko trase putaPogledajte prilog 1i sad dole pod mostdalje
 
Pogledajte prilog 9Moram priznati da je za mene upravo ovaj deo pod mostom ostavio naj jaci utisak, tu bas deluje grandiozno ogrona ova betonska konstrukcija. za pocetak evo ga onaj kinez sto stema u ovoj maloj galeriji pod samim trupom mosta ponovo, ali iz zablje perwspektivePogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7ovo je ona ekipa sto demontira onaj klizeci kran, skelu ili vec kako se zove...Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4taj deo je jos tada demontiran tako da je ovo vec proslostPogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1ima jos
 
Svestan da ce kroz koji mesec biti povadjeni ovi sipovi iz vode i servisna saobracajnica otici u istoriju, posebno su mi drage sledece slike jer ce se iz tog ugla ubuduce moci slikati samo sa camca ili broda! tu ispod glavnog raspona konstrukcija je zaista impresivna :gobb: Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7SC_8500.JPG[/attachment]Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1znam da ce neko reci da preterujem ali je zaista impresivno, deluje snazno voda Save nemocna u odnosu na tu kolicinu betona
 
sad i jedan od onih sahtova sto sam uslikao gore na mostu evo i iz zablje i voda koja sada slobodno pada dok se ne ugrade odvodne ceviPogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1a onda ponovo povratak na casicu Kineskog cajai razgovora i to bi bilo to sto se tice ovogodisnje inspekcije na radovima na mostu! Utisci odlicni, dinamika radova tacno kako i treba! Sve u svemu Kinezima svaka cast :vops: Nastavak sledi na deonici kroz CG :sesir:
 
Odlicna detaljna Krcanova reportaza :kk:
Vezano za ove korisne informacije sto reče Boki, dve stvari. Prva, sad je definitivno da zavrsetak tunela nije povezan sa zavrsetkom glinene, jer ce glinena kasniti za tunelom bar 2 meseca. Druga, vezana za glinenu. Na srecu ili na zalost, ja nisam stekao utisak da se pokusava jedna traka osposobiti za vremenski razlicito pustanje traka, deluje da se kod oba nadvoznjaka obe trake rade sličnim tempom, pa mi deluje da se radi da se obe trake puste istovremeno. One deonice na glinenoj oko nadvoznjaka, definitivno se mogu ovim tempom zavrsiti do sredine avgusta, jer najveci deo je vec zatrpan, neki delovi I asfaltirani. E sad, najnejasnija mi je ona Krcanova slika gde se videla izorana zemlja,bilo bi dobro ako Krcan na mapi moze obeleziti gde je to tacno mesto? Gledajuci satelit, deluje da ima jos par kratkih delova na kojima se radi (u odnosu na ove duze oko nadvoznjaka), pa se nadam da je u pitanju neki kratki kop koji se moze brzo zatvoriti. Kazem, ovo sto se vidi sa nadvoznjaka moze biti pod asfaltom uskoro, za par sedmica. Naravno, pored katastrofe sto su preskocili Vidovdan I sto x-ti put odlazu otvaranje. Ali ovde gledam sta je dalje realno ocekivati, pored te katastrofe, necu sad kukati nad time, sta je tu je, sposobni su kolko su sposobni...
 
Pozdrav svima na forumu i hvala na dosadašnjim informacijama. Krenuli su pripremni radovi na Preljina - Požega, za početak se otvara pristup tunelu "Laz" sa zapadne strane.
Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634839#p634839:3a8n8u6n je napisao(la):
mmarkic » Sub Jun 29, 2019 7:13 pm[/url]":3a8n8u6n]Pozdrav svima na forumu i hvala na dosadašnjim informacijama. Krenuli su pripremni radovi na Preljina - Požega, za početak se otvara pristup tunelu "Laz" sa zapadne strane.
Pogledajte prilog 1

file.php

file.php
:vops: pa da se zalije! Ako se ovo moze računati kao neki pocetak,ne bi bilo lose da ovaj post ide prvi u temi,orjentacije radi da znamo kad se pocelo.

Hvala za info mmarkic i obeležavanje na mapi.
 
Evo,zahvaljujuci oznaci na mapi tacno se vidi razlika izmedju 11og i 26og ovog meseca.
 
Isprva sam se zacudio sto je ulaz tunela tako daleko od vrha planine, jer ispada onda da ce tunel biti predugacak (iako I jeste receno da je dug nesto ispod 3km), ali kad pogledah mapu projektata, vidi se da se mesto poklapa.
 

Asfaltirase i drugu traku ovog velikog dela kod nadvoznjaka za jezero.
 
Bravo Dare. Gledao sam jutros jucerasnje snimke sa satelita ali nisam primetio razlike od pre par dana, ti imas za ovo oko soklovo :)
 
Na glinenoj ima:
- 2 duze deonice od oko 500m, jedna je ova sto Dare gore pomenu da se asfaltira, a druga je pored odmorišta. Nadam se narednih dana ili uskoro da ce I ta kod odmorista zacrneti.
- 4 srednje deonice od oko 200m, I tu je situacija takva da je trecina pod nekim slojem asfalta, a ostatak treba jos bar par sedmica. Verovatno je najgora ona posle nadvoznjaka nad putem Lajkovac-Valjevo koju su zadnju otvorili pre mesec ili kolko.
- 6 kratkih deonica 50-100m, od kojih je ona usamljena pre petlje Lajkovac koju nikada nismo videli sem na satelitu, crna vec 2 sedmice. Ostatak su uglavnom delici oko mostova, cesto pre I posle mosta, I oni jesu kratki ali tu izgleda najmanje zure.
- I jos mozda ponesto kratko na petlji Lajkovac, ali to nije na samoj trasi autoputa.
Sadasnjim tempom rada i mehanizacije, deluje da najveci deo ovoga moze biti zavrsen za mesec dana. I vreme je dobro, nema prepreka da nastave da rade punom parom kao zadnji mesec-dva. Nadam se da kad krajem jula pogledamo slike I satelit, da ce se najveci deo ovoga crneti.
 
Ma da pocnu ozbiljniji radovi prema Pozegi da ima čovek nesto pratit, ovaj smor do Ljiga vise nema nikakvog smisla
.Zemljani na tvojim snimcima oko odmorista isto privode kraju i vise nema nekih vecih delova .Ostaju prilazne rampe na ovim mosticima( to su ove pojedinacni mali radovi jer izmedju njih su mostici ).Meni ovde i dalje nista nije jasno kako ne mogu da zavrse .A sam se uverih iz prica da ne mogu.
 
Pa da, I ja sam bio razocaran dinamikom radova I kolicinom masina pre par meseci kada sam pravio snimke. Izgubili su takvim glupim radom dosta meseci. Recimo cak 2 ili 3 puta kad sam tada bio kod prvog nadvoznjaka (Paljuvi) sve je stajalo nepromenjeno bez radnika ili masina mesecima. Ali zadnjih mesec-dva kada sam obilazio, dosta je bolja situacija. Tad je i taj kamen pored samog autoputa donet za brzu ugradnju. A vidim da ubrzo nakon sto je donet, ceo onaj dugi deo kod odmorista je skoro zatrpan. Tako da sam sad zadovoljan dinamikom radova, pa sam I optimista. Naravno, ako ne iznenade da otkopaju jos koji nov deo kao ovo kod petlje Lajkovac skoro.
Dobra stvar je I kad vidimo da zavrsavaju neke od ovih tacaka asfaltom, ostaje im vise masina po umanjenom broju preostalih tacaka, pa onda taj efekat moze dodatno ubraziti radove, pa I to uracunavam u navedena ocekivanja da ce nam na satelitu skoro sve se crnrti za oko mesec dana. Recimo, ako imas 26 masina na 13 tacaka, to je 2 masine po tacki ili, 10 masina na 1 km (ako je dugo oko 2,5km). A kada zatvoris sad 1km one duge dve deonice, onda imas 20 masina na istih 1km duzine. To ti je onda skoro duplo vise kapaciteta za rad, pa progresivno ubrzavas zavrsetak. Na primer.
 
U petak sam prosao kroz Pakovrace u smjeru prema Pozezi s desne strane prema moravi rade nesto novo na onoj livadi. Nije bilo nista u ponedeljak kad sam isao za BG

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
 
Prošli danas kroz Pakovraće, geometri i neki radnici na placu, a nedelja!

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Vrh