Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633782#p633782:305bn9xw je napisao(la):
Viper933 » Sre Jun 26, 2019 1:33 pm[/url]":305bn9xw]Earth koje su jos kriticni duzi delovi?
Da se ne maltretira earth,evo ja sam obelezila . Ovi brojevi su gde je earth slikao. A znak pitanja je jer mi nije jasno na onom delu o cemu je rec.

Inace Earth svaka ti cast! Covek ne koristi Ibarsku cesto. I na ovu vrucinu on se voza kolima da bi nam priblizio radove i video situaciju. Svaka cast! Hvala ti puno
 
I ,iako sam vodila kao racuna ,slike su opet otisle naopako ,pa od zadnje pogledaj.
Da ,ja sam obelezila sve vidljive, nije problem u duzini koliko i u dubini kopanja, pq ne moze covek da bude siguran sta je najkriticinije.
 
Earth bravo. Reklo bi se da od 13. juna do sada nije loše.

Ja sam danas leteo do CG ali vreme ni mesto nisu bili ovog puta dobri kao prošli put tako da ništa nisam slikao. Suviše visoko i neka niska oblačnost su bili a i nisam sedeo do prozora. Sutra popodne se vraćam pa se nadam boljoj sreći.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Da Viper, ono sto je Mira obeležila sa 1,2,3. To su kritični duži delovi, plus onaj na Mirinoj slici zaokružen ispod broja 1 koji nisam uslikao jer je ne vidi sa nadvoznjaka.
U principu dosta guzve, radi se, najprijatnije iznenadjenje mi br 2 kod odmorišta koji onako iz daljine izgleda da je nasut materijal skoro do vrha, a mislim da je taj deo I najduzi pojedinacni koji se popravlja.
Tesko ce uspeti za 2 dana do Vidovdana da završe, kako su obećali, ali dobra stvar je da se dosta radi.
 
Sa Mirine prve mape, krug dole levo koji je obeležila, pravi se neki novi spoj pored postojećeg, sa petlje Lajkovac za put Lajkovac-Valjevo
 
Ona gomila donetog materijala kod odmorišta, koja se ugrađuje u put, izgleda manja nego pre mesec dana.
 
I evo još iz jednog ugla deo kod odmorišta, po vozilima na putu, rekao bi da je nasipanje blizu kraja, posebno zadnji deo na slici koji ima tamniju podlogu.
 
Evo iz prve ruke prica Mihajlovic nq rts2. Neko je pitanje bilo za glinenu,ali se ukljucih na kraju. Sad je zbog objektivnih razloga pomeren rok otvaranja,ako razumeh. Tesko je ovo slusati ,a da glava ne zaboli
 
Iako je covek dosao sa druge strane planete i slikao nam preko 100 slika i dao stručna tumačenja i prognozu mi i dalje verujemo (nadamo se da struka nije u pravu) polupismenim političarima... Kad na nas imaju takav uticaj sto se cudite za ostatak populacije.
 
Viper933":1cmoszsp je napisao(la):
Pa nije mi jasno onda sta ima da se radi do kraja godine kako kaze Krcan?
Mislim da se prognoze odnose na tempo koji je bio tada. Valjda će sad kao da nagaze. Mada ovo su deonice koje su nama poznate i na kojima možemo videti napredak sa nadvožnjaka. Krcan je rekao da postoji još novih deonica koje su otvorene i koje su u katastrofalnom stanju. Videćemo, mislim da bi i Krcanu bilo drago da pogreši. Mada do sad nije grešio.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Da, ovo su tacke koje se vide sa nadvoznjaka, I one su do sad bile I najduze I najvaznije (ne znam tacno gde je mesto sa Krcanovih slika gde je tada skidana zemlja). Tako da, sa ogradom, za ove 3 deonice mozemo reci da nisu predaleko od zavrsetka, mozda mesec-dva dana, a te druge, ne znam ni koje su duzine.
Tacno rece Ivchony, mi ne mozemo predvideti kad ce biti zavreno, jer nekome iz vlasti moze dune I da angazuje duplo vise masina, kamiona... A I ne mora. I kako onda mi da pogodimo, kad drugi odredjuju intenzitet radova? Danas je bilo dosta kamiona, radnika, masina... ja samo to mogu da prenesem, a za rok nemam predstavu.
Krcan je imao dobra predvidjanja za tunel I Vidovdan. Ali imali smo raznoraznih varijanti koje se nisu ispostavile kao tacne, prvi ja krajem 2017-e kad sam pravio prvu detaljnu reportazu sam mislio da je to prva I zadnja reportaza pred pustanje :) (doduse, tad se za glinenu nije znalo da ce ovako biti, a ni za tunel unutra da ce toliko kasniti), zatim da se glinena odugovlaci jer se kasni sa tunelom, pa da se tempiraju izbori na prolece, pa da ce sve biti gotovo do Vidovdana... Dakle, mislim da pracenjem slika sa terena I svojim ocima najvise trebamo verovati :)
 
Данас је обилазак радова на мосту са новинарима, с обзиром да је мост спојио обале Саве. Надам се да ће Игор ићи и да се пријавио за посету и да нам донесе лепу фоторепортажу.

26.06.19. Позив за медије - Mост спојио обале Обреновца и Сурчина
ЈП „Путеви Србије“ Вас позива да сутра, 27.06.2019.г. у 09.00 часова у присуству Потпредседницe Владе и министарке грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Проф. др Зоране Михајловић, амбасадоркe НР Кине у Србији Чен Бо, представника Министарства, в.д. директора ЈП „Путеви Србије“ Зорана Дробњака и извођача радова обиђете мост преко Саве и Колубаре који је спојио обале Сурчина и Обреновца и уверите се у напредак овог импозантног грађевинског подухвата.
Превоз за представнике медија из Београда је организован и окупљање је на платoу испред скупштине Града у 07.00 часова, полазак у 07.15 часова.
Уколико Ваша екипа долази сопственим превозом, на баричкој (обреновачкој) страни градилишта треба да буде најкасније у 08.30 часова, ради организације обиласка моста.
За долазак користите следећу руту: Обреновачким путем иде се до Барича, где се 1300m од семафора, након фудбалског терена ,,Прва искра", наилази на проширење пута и ту треба скренути десно. Након 450m, код фабрике, скреће се лево и прати пут који води до градилишта тј. одредишта.
Молимо да потврдите долазак ваших екипа, уз акредитацију свих чланова новинарских екипа (име, презиме, број телефона) на адресу електронске поште: pr@putevi-srbije.rs, са напоменом да ли ћете користити организовани превоз.

http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... C4%8Dina-3
 
Evo uporedbe pre 20 dana i juče. Pa sami procenite kakav je bio tempo u prethodne 3 sedmice, dobar ili ne.
 
I jedna lepa bonus slika sa Divčibara, pogled ka Kosjeriću. Kada se autoput do Lajkovca pusti, ovo će biti najbliža ozbiljna planina Beogradu i Vojvodini, sa nadmorskom visinom od oko 1.000 metara (znači skoro duplo više od severnih ravničarskih "planina" Fruške Gore, Avale, Kosmaja) i četinarskim šumama. Računam da će od petlje Obrenovac do vrha moći da se stigne za oko sat vremena, što je sasvim ok, i mnogo vremenski prihvatljivije od recimo Zlatibora koji je sličnog krajolika i nadmorske visine ali do kog treba duplo više vremena. E sad, jedino kome ne može konkurisati su dosta više ali dalje, impozantne velike planine poput Tare, ali prvenstveno mislim na Zelengoru, Volujak, Maglić, Čemerno (ove 4 su jugoistočna Republika Srpska, tj. Hercegovina), ili recimo Žabljaka (vazda Stara Hercegovina, a danas Crna Gora).
Juče sam pratio razlike u temperaturi, i dok je u Beogradu bilo oko ili nešto iznad 30 (do 33) stepena, gore je bilo 25-26 stepeni i to bez sparine, što je prijatna razlika, posebno u letnjim sparnim danima krajeva koji kao Beograd imaju dosta vode oko i ispod zemlje koja od vrucine leti isparava i stvara velike sparine. Deo između Mionice i uspona ka Divčibaru je isto za koji stepen svežiji 28-29 stepeni juče, zemlja je plodna, krajolik lep, ima i šuma, pa je i to zanimljiv kraj ko manje voli stan, a više kuću sa zemljom i svojom hranom, a da je opet relativno blizu Beograda (od petlje Obrenovac do tog kraja treba sve oko 40tak minuta, put solidan, nema gužve).
 
Ono sto me je u odnosu na pre prijatno iznenadilo (a nadam se da nije opticka varka) je ovaj deo kod odmorista, koji je u svim mojim ranijim obilascima bio najgori i najduzi. Kada se pazljivije pogleda ispada da je nasuto skoro do vrha i da bi uskoro moglo da krene asfaltiranje. A pored je slika gde se jasno vidi da je pre 20 dana tu bila duboka rupa nesto oko 1 metra, ili vise, dubine.
 
Vrh