Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630078#p630078:263yy901 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Pet Jun 14, 2019 12:23 pm[/url]":263yy901]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630030#p630030:263yy901 je napisao(la):
StaraMo » Pet Jun 14, 2019 10:19 am[/url]":263yy901]Po meni u ovom našem sistemu jedino pravično bi bilo da se putarina naplaćuje od rampe do rampe...isto onako kako se meri i prosečna brzina....

Zasto bi Mira recimo plaćala od Čačka do Surčina svaki dan a Plećko bi se vozio od Obrenovca do Surčina besplatno...

Решење за Миру ако икада заврше глинену...: лепо се искључи у Обреновцу ( значи плати дотле ) и одмах се окрене ,врати на АП и настави ка Сурчину....просто зар не ,хехехехехехехехехехе :D :D :D :D :D :D :D
Niko,kao i svi koji putuju Ibarskom rado ce da daju i 1000din samo da se ne voze tuda ,pa na pamet nije ni palo ovo resenje... hahahaha. Ali je vrlo domisljato.
Rekla sam pre par strana ,po ovoj logici ko udje u mestu Pakovrace i izadje u Preljini ne treba da plati zato sto je jedna opstina u pitanju,zato sto tako moze da izbegne velike guzve na obilaznici i ako je tako u Bg ,onda treba u svakom mestu . Nije to sistemski reseno,nego od mesta do mesta ocigledno. A da je u Bg haos - haos je.
 
Ako posmatramo "autoput" kroz Beograd kao bulvear onda i nema logike da se naplacuje. Medjutim, onda se postavlja pitanje obilaznice...
 
Da smo drzava kakva treba da budemo najmanje 50% sadasnjih politicara bi bilo u zatvoru gde im je i mesto!
 
Ne naplaćivati autoput od Obrenovca je potpuna besmiclica i definitivno političkao odluka, isto kao što su taj isti Obrenovac, Lazarevac i Mladenovac gradske opštine grada Beograda. Nidje veze. To su mesta za sebe isto kao i Pančevo na primer. Ali tamo svakakve gluposti prolaze kao normalne i budu prihvaćene kao što je i ovo.

@Earth Tvoje objave rado čitam, ali moram da kažem da tvoj stav po ovom pitanju ne stoji. Da, ulaganje u putnu infrastrukturu po stanovniku je verovatno manje u Beogradu u odnosu na jug ili istok Srbije, ali bez svih tih delova Srbije, bez svih manjih mesta i sela ni Beograd ne bi bio to što je sada (i u pozitivnom i u negativnom smislu). A svako ko je imao prilike da obilazi makar malo sela Srbije može da posvedoči u kakvom su stanju lokalni putevi kod nas. Uglavnom decenijama ništa nije ulagano u njih, a to je ljudima koji žive u selima mnogo bitnije od autoputeva koje će koristiti nekoliko puta godišnje (uglavnom).

Pošto se pominju vinjete kao najbolje rešenje, negde sam to već pisao, mislim da je EU naredila svima da predju na sistem naplate po kilometru do neke godine što je i najpoštenije, ali kao što Krcan kaže to moraju da plaćaju svi po istom principu a ne da važe različiti principi od mesta do mesta.

Inače mi nije jasno zašto zaboga imamo toliko naplatnih rampi. Zar nije logično na K10 da se uzme kartica na ulasku i plati na izlasku (Preševo/Dimitrovgrad ili koje su već poslednje naplatne stanice)??? Zašto imamo naplatnu rampu Stara Pazova, pa onda Vrčin, pa Niš pa izlaznu za ljude koji su u tranzitu. Zar tako ne usporoavamo saobraćaj, pravimo veće gužve leti, imamo veće troškove (ljudstvo, oprema...)? Ili pošto smo na ovoj temi, ako neko iz Madjarske hoće na Zlatibor, zašto mora da se zamlaćuje sa 4 naplatne rampe kada sve može da se reši sa dve? Meni kao laiku to stvarno nije jasno.
 
milaki990":3vi428m8 je napisao(la):
Inače mi nije jasno zašto zaboga imamo toliko naplatnih rampi. Zar nije logično na K10 da se uzme kartica na ulasku i plati na izlasku (Preševo/Dimitrovgrad ili koje su već poslednje naplatne stanice)??? Zašto imamo naplatnu rampu Stara Pazova, pa onda Vrčin, pa Niš pa izlaznu za ljude koji su u tranzitu. Zar tako ne usporoavamo saobraćaj, pravimo veće gužve leti, imamo veće troškove (ljudstvo, oprema...)? Ili pošto smo na ovoj temi, ako neko iz Madjarske hoće na Zlatibor, zašto mora da se zamlaćuje sa 4 naplatne rampe kada sve može da se reši sa dve? Meni kao laiku to stvarno nije jasno.

Posto ovde najvise pisem o tome reći ću ti.... Obilaznica oko Beograda je po prvobitnom planu trebala biti pod naplatom.Čeona rampa sa juga bi bila uvisini kasarne Bubanj potok d zspadna posle aerodroma kod Luk oila sadasnjeg...Ako pazljivo pogledas videćes stubove na autoputu kod Banovaca i Stare Pazove koji du trebali biti petlje levak za zatvoren sistem...

E onda jedne godine mislim 2005/6 Djilas je predložio ukidanje takvog plana,direkcija za puteve se složila...u prilog im je tada isla i peticija Surcina za petlju i izlazak na obilaznicu a sama tacka na i je bila odluka da se rampa Bubanj potok pomeri na Vrčin i u nju uloži 14 miliona eura.

Za sada ako se Nislije ne pobune ostaće ovakvo stanje uz ukidanje Naisa i Doljevca..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630116#p630116:30t73en6 je napisao(la):
milaki990 » Pet Jun 14, 2019 3:05 pm[/url]":30t73en6]Ne naplaćivati autoput od Obrenovca je potpuna besmiclica i definitivno političkao odluka, isto kao što su taj isti Obrenovac, Lazarevac i Mladenovac gradske opštine grada Beograda. Nidje veze. To su mesta za sebe isto kao i Pančevo na primer. Ali tamo svakakve gluposti prolaze kao normalne i budu prihvaćene kao što je i ovo.

@Earth Tvoje objave rado čitam, ali moram da kažem da tvoj stav po ovom pitanju ne stoji. Da, ulaganje u putnu infrastrukturu po stanovniku je verovatno manje u Beogradu u odnosu na jug ili istok Srbije, ali bez svih tih delova Srbije, bez svih manjih mesta i sela ni Beograd ne bi bio to što je sada (i u pozitivnom i u negativnom smislu). A svako ko je imao prilike da obilazi makar malo sela Srbije može da posvedoči u kakvom su stanju lokalni putevi kod nas. Uglavnom decenijama ništa nije ulagano u njih, a to je ljudima koji žive u selima mnogo bitnije od autoputeva koje će koristiti nekoliko puta godišnje (uglavnom).

Pošto se pominju vinjete kao najbolje rešenje, negde sam to već pisao, mislim da je EU naredila svima da predju na sistem naplate po kilometru do neke godine što je i najpoštenije, ali kao što Krcan kaže to moraju da plaćaju svi po istom principu a ne da važe različiti principi od mesta do mesta.

Inače mi nije jasno zašto zaboga imamo toliko naplatnih rampi. Zar nije logično na K10 da se uzme kartica na ulasku i plati na izlasku (Preševo/Dimitrovgrad ili koje su već poslednje naplatne stanice)??? Zašto imamo naplatnu rampu Stara Pazova, pa onda Vrčin, pa Niš pa izlaznu za ljude koji su u tranzitu. Zar tako ne usporoavamo saobraćaj, pravimo veće gužve leti, imamo veće troškove (ljudstvo, oprema...)? Ili pošto smo na ovoj temi, ako neko iz Madjarske hoće na Zlatibor, zašto mora da se zamlaćuje sa 4 naplatne rampe kada sve može da se reši sa dve? Meni kao laiku to stvarno nije jasno.

Nisi pažljivo čitao, Beograd na žalost učestvuje najviše sa punjenjem budžeta R Srbije. Kažem na žalost jer su ostali delovi Srbije naročito jug i istok potpuno zaboravljeni i uništeni. Em što su im uništene firme em su im nametnuti robovlasnički uslovi pa rade za male pare. Čisto da mogu da plate račune , poreze i da im ostane za malo hleba.
Beograd još nema obilaznicu, nema ni završene unutrašnje prstenove , nema ništa što bi gradu sa skoro 2 mil. stanovnika omogućilo normalno funkcionisanje. Konkretno se ništa ne ulaže, pojedini pravci stoje decenijam po fiokama i ne mrdaju sa mrtve tačke. Da ne pričam koliko samo mostova fali.

Ako je istina da su spr.cali 14 mil. na naplatnu rampu Vrčin ???? onda ih treba baciti na ispitivanje imovinskih karti.
 
Žika":1kdxhk3u je napisao(la):
dd365c439eb6d5610408c8c80dd4d7af.jpg


Ako je istina da su spr.cali 14 mil. na naplatnu rampu Vrčin ???? onda ih treba baciti na ispitivanje imovinskih karti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630035#p630035:112039c6 je napisao(la):
Earthmoving » Pet Jun 14, 2019 10:42 am[/url]":112039c6]Gradjani Beograda otplacuju mozda cak i do 30% kredita za sve autoputeve Srbije, a na njihovoj teritoriji je svega 15% autoputeva Srbije. Znaci oni su u opterecenijem polozaju od onih koji imaju bolju tu proporciju. U obicnom selu imate na 1 kola recimo 1000m2 puta, a u Beogradu na 1 kola 100m2 puta. Pa jel siromasniji onaj ko ima 1000 necega ili onaj ko ima 100 necega i pola dana mu prodje u guzvi?
Kad bi u Srbiji postojala pismeno odradjena saobraćajna mreza (pravi autoputevi min.130kmh, prave zeleznice 200kmh - citaj Cacak-Beograd za 30min) ne bi se ljudi useljavali u Bgd i po bahatim cenama rentirali ili kupovali na kredit 30g. fuseraj stanove, vec bi na posao u Bgd putovali. Takodje gomila ljudi bi se iselila iz Bgd i takodje bi putovali. A vi se zapitajte da li je to u interesu bahate vlasti koja je naduvala cene nekretnina u zadnjih 2-3g. (ruse se kuce gde je planirano da zivi 5 osoba i zidaju zgrade gde treba da zivi 70 ljudi -pomnozite na nivou ulice i kvarta - gde je izgradnja ostale infrastrukture (parking, vodovod, struja, kanalizacija, skole, vrtici, bolnice)... Vazno je da svaka ulica ima 3 apoteke, 2 kladionice. Takav haos od silom prilike naseljenih ljudi se svaki dan mulja preko Save i Dunava i pitamo se odakle haos u Bgd saobraćaju.
Putevi i mostovi su sloboda za ljude, slicno je i sa mogucnoscu da ljudi zive i rade u razvijenijim zemljama (kome to igra u prilog (gradjevinskoj Bgd mafiji sigurno ne - ko bi ostao u Bgd ako bi mladi mogli da rade u npr. Austriji ili Nemačkoj a ljudi van Bgd dodju za 30 min u Bgd samo da rade i vrate se kuci svojim porodicama)
 
A što bi radili u Beogradu ?

Logično bi bilo da se svi krajevi podjednako razvijaju. Da ljudi u unutrašnjosti pored redovnog posla, rade malo na poljoprivredi kao što su nekad i radili. Ovako se svi porezi od zarada i ostalog slivaju iz Beograda u Beograd.
Treba stimulistati ljude, otvarati im prave fabrike kao bi se vratili u svoje krajeve i da ih ponovo ih oživeli. Da škole budu pune.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fwNr36vJ3-A[/youtube]
 
Često putujem za Gornju Gorevnicu pa ćete moći očekivati slike sa gradilišta, bar ovaj deo koji je do Pakovraća, tunel Trbušani itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630213#p630213:1hjjxqi4 je napisao(la):
Žika » Pet Jun 14, 2019 8:55 pm[/url]":1hjjxqi4]A što bi radili u Beogradu ?

Logično bi bilo da se svi krajevi podjednako razvijaju. Da ljudi u unutrašnjosti pored redovnog posla, rade malo na poljoprivredi kao što su nekad i radili. Ovako se svi porezi od zarada i ostalog slivaju iz Beograda u Beograd.
Treba stimulistati ljude, otvarati im prave fabrike kao bi se vratili u svoje krajeve i da ih ponovo ih oživeli. Da škole budu pune.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fwNr36vJ3-A[/youtube]
A sto bi radili u Austriji i Nemačkoj, logicno bi bilo da se Srbija razvija i ljudi ostaju u njoj... Sustina i tema (autoput K11) je prosta - iako ce skupo koštati ipak je brze i jeftinije nego razvoj npr. Grada Cacka do Bgd nivoa (strucniji lekari, bolja medicinska oprema, koncerti, pozorišta, bioskopi, ponuda hrane, odece, obuce, sportskih manifestacija,...) - ne kazem da je lepsi i drazi od rodnog kraja ali da treba da bude dostupniji (AP K11) mislim da treba - posebno sto pripada (finansira se) i od ljudi koji ne zive u njemu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630231#p630231:38oe8ujv je napisao(la):
adža » Pet Jun 14, 2019 8:29 pm[/url]":38oe8ujv]Često putujem za Gornju Gorevnicu pa ćete moći očekivati slike sa gradilišta, bar ovaj deo koji je do Pakovraća, tunel Trbušani itd.
Super, odlicno. Mislim da si ti prvi koji je rekao da ide tim delom.

driveryu1":38oe8ujv je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630213#p630213 je napisao(la):
A Sustina i tema (autoput K11) je prosta - iako ce skupo koštati ipak je brze i jeftinije nego razvoj npr. Grada Cacka do Bgd nivoa (strucniji lekari, bolja medicinska oprema, koncerti, pozorišta, bioskopi, ponuda hrane, odece, obuce, sportskih manifestacija,...) - ne kazem da je lepsi i drazi od rodnog kraja ali da treba da bude dostupniji (AP K11) mislim da treba - posebno sto pripada (finansira se) i od ljudi koji ne zive u njemu.
Na zalost od zdravstva,preko kulture ,sporta....sve je koncentrisano u Bg. Za utakmice je pokusano da se vrsi organizacija po raznim gradovima,ali sve ono bitno i glavno je u Bg. I sto kazes to se nece promeniti ma koliko doslo do razvoja naseg kraja,uvek ce Bg,Novi Sad biti centar za to. Vama iz Cacaka,nije ni sad predugo do Bg ,ali ostalom zapadnom kraju....najmanje 3h voznje
 
Krcan dosledan ,lepo sve slika ali kad dodje vreme da se slike prebace na forum e to ...
 
Ima li neko informacije sta se desava sa obilaznicom oko Lajkovca? Dokle se stiglo, tj da li se uopste pomerilo sa mrtve tacke
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630249#p630249:17xmno5r je napisao(la):
Darko78 » Пет Јун 14, 2019 10:47 pm[/url]":17xmno5r]Krcan dosledan ,lepo sve slika ali kad dodje vreme da se slike prebace na forum e to ...
Стрпите се мало, мора човек да се види са родбином, неће глинена нигде побећи, на жалост.

Крцане добро дошао, мада те овде колико видиш не чекају лепе вести, ни што се тиче глинене а још више због ових дешавања у ЦГ.
 
Ma najbolje razumem Krcana zato se i šalim ,ja kad ne odem 2 meseca u zavicaj odma zovu gde si šta je bilo a ne on iz Australije.Mada izgleda da cesce dolazi nego mnogi od nas iz Beograda sto odu negde na selo.
 
Nebitne su slike sad kad rece covek do nove godine nece sigurno, skroz sam razocaran posle onih slika asvaltiranja, hladan tus.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630041#p630041:mz2gt3vg je napisao(la):
KrCan » Pet Jun 14, 2019 10:58 am[/url]":mz2gt3vg]Sto se tice glinene ljudi tu su pojedine deonice blize nadvoznjacima cak pod asfaltom, ali je zato razorano drugih kolko hoces. Bolje da vam kazem, nego da vas lazem! Ja cu biti presrecan, ako ih zavrse do Marta, a eto kazem do Nove godine.
Ljutio sam se na moje momke sa trase, a sad sam im se izvinuo!!! Sve su bili u pravu, bez obzira koliko me je bolelo, kao i vas sada!!
Ne znam koji je mesec bio (mozda Mart 2018.) kada sam cuo od druga bloskog sa vlastima u Obrenovcu, da autoput nece biti otvoren pre kraja 2019. iako je Vucic i posle toga najavljivao da ce otvaranje biti krajem 2018. E sad me zanima, kako li su to znali pre vise od godinu dana, tj. da li je ovo sve namesteno da se ovoliko kasni. Mislio sam da ce mozda ipak u Septembru da puste, jer su se dali na asfaltiranje puta Baric-Obrenovac da bi omogucili brzi protok vozila kada se autoput pusti u saobracaj. Ali izgleda da je sve isplanirao drugacije.
 
Mali podsetnik za sve:
Živimo u zemlji gde se jedan čovek pita i odlučuje za sve.
 
Čisto sumnjam da će sve čekati godinu dana, previše je to političkog rizika. Očekujem parcijalno (ili kroz radove) otvaranje tokom leta a onda godinama mrcvarenje sa glinenom.

Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
 
Mrcvarenje ide u nedogled, kad misliš da nema dalje... varaš se!
Da mi sačekamo 2020 to nam je sigurica za Surčin-Preljina.
Ako je prosek oko 20km autoputa godišnje (dosadašnji prosek zadnjih 10 god), a Srbiji nedostaje 400+ km da se uradi sve planirano od autoputeva, dodje mu oko 20-30 narednih godina mrcvarenja. :grand:
 
Nisam verovao da je moguce ali mislim da polako treba da stavimo otvaranje K11, kao i istocnog kraka K10 u kontekst cinjenice da je 2020 izborna godina. Vlastima ide u prilog da otvaranja i izbori budu sto blizi vremenski. Mislite o tome...
 
Vrh