Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Brze ce da naprave 17km Surcin- Obrenovac sa mostom preko Save i Kolubare nego sto ce da okrpe par km na deonici Ub - Lajkovac. Nista mi tu nije jasno.
 
I satelitski snimci poslednjih dana govore da Ub-Lajkovac neće skoro. Kao da sada ima više delova sa skinutim asfaltom nego pre mesec dana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629930#p629930:1mub9jv9 je napisao(la):
Acoo » Čet Jun 13, 2019 7:54 pm[/url]":1mub9jv9]Brze ce da naprave 17km Surcin- Obrenovac sa mostom preko Save i Kolubare nego sto ce da okrpe par km na deonici Ub - Lajkovac. Nista mi tu nije jasno.
Davno sam rekla da je sve nelogicno.
Utvrdili u septembru 2017 da treba sanacija
U sept 2018 poceli sanaciju i zar za to vreme od godinu dana nisu mogli utvrditi koliko je potrebno km da se sanira.
I ok treba svih 10km....pa zar to ne moze za celu godinu da urade? Kinezi most za to vreme napraviše. Smešno.

Zamolicu samo ljude koji su iz Lucana da jave kad krenu radovi,rado cemo ici da slikamo,javljamo, narqvno i iz Ca kad god budemo prolazili,a ovo dalje me ne zanima vise
Nek bajke budu za nekog drugog, zivce cu da odmorim,nek puste 2025 ,kad bude bice ,vise se nicemu ne nadam.
Da su makar radili udarnicki,nego u maju Earth snima 10 mašina i sad se čudimo....
Treba im bre 10mes da naspu 2,5km. Sta god da je ,kakav god da je kamen - sporo je. Zasto ne skidaju asfalt koji jos treba da se radi,zasto ne kopaju da makar rupe budu da se spremi za novo nasipanje,i tu vetovatno treba neka posebna tehnika?
Za sve treba posebna tehnika i za tunel Brancic,i za izmestanje dalekovoda u Ljigu i za novi nadvoznjak za Ibarsku u Ljigu,skretanje za selo Brancic.... sve je neka posebna metoda koja iziskuje vreme. Ja nemam zivaca na bacanje
 
kuburicsrdjan":26tehzok je napisao(la):
Moje zapažanje glinene je da su svesno napravili taj korak, da se isfušeriše za male pare, čak mislim da je odrađeno za neku sitnu lovu i da se tu niko nije ugradio. Napraviti put koji sumbolizuje povezivanje Srbije, što strane kreditore uopšte nije interesovalo. Onda su se odlučili da taj put(čitaj maketa) liči na pravi put, a zbog nepristupačnosti teško je bilo proverljivo. Čak i onaj obilazak završetka deonice u onoj magluštini mi se čini kao isplaniran potez. Onda su doveli pojedine kreditore i rekli evo mi započeli, ali treba nam love da ovo završimo. I onda sve znate. Zato niko i neće odgovarati, Kurta je rekao Murti. Deluje kao teorija zavere, ali ja nemam druge odgovore za ovako nešto. Sad kad imaju pare završiće se to. Ja ovo pišem kao totalni laik i nemam pojma šta se dešava, ali potezi koji su se povlačili liče na to.

Послато са TA-1032 уз помоћ Тапатока
Ja sam sebe repliciram ali želim ponovo da iznesem moje viđenje te glinene, tu će se sve raditi osim mostova.

Послато са TA-1032 помоћу Тапатока
 
U isčekivanju Krcanove reportaže, srušeni snovi mnogih....
A davljenik se za slamku hvata i kaže, neka puste bar Lajkovac-Dići i Obrenovac -Ub.
Koji su mandrak pravili privremenu naplatnu kod Obrenovca, još bacanje para...
 
Pitanje za upucene da li moze da se iskljuci sa autoputa u dici li mozeli da se ukljuci na ub obrenovac nakon tih 12 km glinene.
 
Moze. Izadje se na petlji Lajkovac, ide paralenim putem na oko 5km daljine od autoputa, pa u Ubu natrag ka petlji Ub I onda autoputem do Obrenovca. To bi bilo I logicno jer je Obrenovac-Ub I Lajkovac-Ljig jedan ugovor, I sta njih zabole za glinenu Ub-Lajkovac, pa da ne moze se otvori. Ali ovde nemamo posla sa normalnim ljudima cije postupke mozete predvideti...
 
Bas sam razocaran sto se tice glinene.Cekam da Krcan detaljnije objasni sta je i u cemu je problem.
Pretpostavljam da ce da se otvaraju jos neki delovi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629922#p629922:33iub3ss je napisao(la):
KrCan » Thu Jun 13, 2019 8:19 pm[/url]":33iub3ss]Ukratko dok ne stignu slike:
Glinena KATASTROFA!!!! Gore od svih prognoza! Ni teoretski ove godine!!!!
Tunel napreduje odlicno. Ako ne za Vidovdan, ono eventualno ispitivanja itd mozda nedelju dve kasnije!!!!
.....................................
Deonica od Obrenovca do Ljiga gotova bez izuzetaka, sem ceone naplatne!!!

Kako gotova bez izuzetaka kada u drugom redu pominješ katastrofu ?!?!

Za glinenu smo svi sumnjičavi svo vreme.
Barem kada bi pustili Lajkovac - Dići, mnogo bi značilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629974#p629974:3jx6uera je napisao(la):
Viper933 » Fri Jun 14, 2019 12:40 am[/url]":3jx6uera]Bas sam razocaran sto se tice glinene. ........ Pretpostavljam da ce da se otvaraju jos neki delovi

Baš me interesuje metod pronalaženja nepodobnih deonica.

Krcane eto raspitaj se kako to rade.
 
mtuning":39lv4eyl je napisao(la):
Koji su mandrak pravili privremenu naplatnu kod Obrenovca, još bacanje para...

Nisi pazljivo čitao,99% ta rampa ostaje za stalno, Obrenovčani neće plaćati putarinu,ali kilomtraža za obračunavanje ostaje otprilike Surčinska petlja kao i kod drugih deonica u Srbiji,a i toj nelogičnosti smo već pisali...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629991#p629991:21pzrph4 je napisao(la):
StaraMo » Pet Jun 14, 2019 5:13 am[/url]":21pzrph4]
mtuning":21pzrph4 je napisao(la):
Koji su mandrak pravili privremenu naplatnu kod Obrenovca, još bacanje para...

Nisi pazljivo čitao,99% ta rampa ostaje za stalno, Obrenovčani neće plaćati putarinu,ali kilomtraža za obračunavanje ostaje otprilike Surčinska petlja kao i kod drugih deonica u Srbiji,a i toj nelogičnosti smo već pisali...

Možda sam nešto propustio... Šta je sa naplatnom stanicom na obrenovačkoj petlji i u Jakovu?
 
Ukidaju se! Cista DISKRIMINACIJA I BEZOBRAZLUK!
Gradjani Nisa moraju svaki metar voznje placat, Suboticani, Beogradjani Obrenovcani, itd nemoraju!
Tamo neko iz Surdulice placa porez i otplacuje kredite, ali mora sve platiti. Caribrod oko Dimitrovgrada ako ide plati, ali zato zbog raznih faktora ugadjanjima sto nacionalnim manjinama, sto glasackom telu, drugi nemoraju!!!
Ja tamo placam svaki metar i kroz grad i most! Kako bi se reagovalo u Beogradu da je naplatna na Gazeli?
Ako su svi isplacivali kredite, onda svi i da placaju, ili niko!
Trasirali su tu kuda su trasirali vezu do Vojvodjanske, pa zbog namestenih expropriacija imamo rezultat da km brzog puta bez ijednog objekta na trasi, kosta duplo vise nego km punog profila AP u Makedoniji! E to je Srbija, s zato nam pricaju bajke o najtezim deonicama u Evropi itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629938#p629938:teeupp79 je napisao(la):
Kartograf » Čet Jun 13, 2019 9:30 pm[/url]":teeupp79]I satelitski snimci poslednjih dana govore da Ub-Lajkovac neće skoro. Kao da sada ima više delova sa skinutim asfaltom nego pre mesec dana.
Pozdrav Kartograf. Pre 10-15 dana sam i napisao da kopaju neke nove rupe mada nije nesto strasno kako mi je drugar preneo koji radi povremeno na toj deonici kao i da nece biti otvaranje do septembra najranije jer je deonica u haosu. Trebali su da pojacaju broj masina i ljudi ali se to za sada nije desilo. Za 10-15 dana cu opet da se vidim sa njim pa javljam napredak ako ga ima.
 
Ja mislim da kao primer pomenuti stanovnici na jugu Srbije nisu u gubitku jer ispod juzni i istocni kraki imaju oko 150km autoputa, od cega 40tak km izuzetno skupih kroz klisuru ili zaobilazenje klisure. Kad je rec o otplacivanju kredita, evo uporedite: broj stanovnika nekog regiona (recimo pomenute juzne Srbije) : ukupna vrednost autoputeva u tom regionu (recimo u tom slucaju oko 150km) VS broj stanovnika Beograda : ukupna vrednost autoputeva na teritoriji tog grada. Siguran sam da ove cifre pre idu u korist juzne Srbije nego Beograda (jer jug ima mnogo manje stanovnika, a vise kilometara autoputeva). Ocigledno da gde su vece guzve, da je taj kraj siromasniji infrastrukturom, jer ima manje kvadrata puta po broju vozila. Mislim da je juzna Srbija kao siromasniji kraj dobila od cele zemlje malo veca ulaganja u njene autoputeve nego mnogi drugi krajevi, kao politicki vid podrske, jer je ocigledno da ima dosta deonica gde je jako slab promet, dok u drugim delovima zemlje ima mnogo veceg prometa saobracaja a nema autoputa. Znaci da je odluka ipak bila politicka a ne ekonomska, jer da je po ekonomskoj gledao bi se promet i guzve. Recimo i Nis ima 3 izlaza autoputa, uskoro bi trebao poceti i cetvrti ka Pristini, a Beograd koji je po broju stanovnika i saobracaja 5 puta veci, ima isti broj izlaza autoputeva i uskoro ce dobiti cetvrti od Obrenovca tj Surcina. Nis je u ovom primeru bogatijiautoputnom infrastrukturom od Beograd i ni slucajno nije diskriminisan. Zato je i ocigledno da na obilzanici oko Nisa ima 5 puta manje guzve i saobracaja, i ljudime je vreme zivota mnogo ugorzenije u Beogradu gde pola dana treba provedu po guzvama usled siromasne infrastrukture. Ovde je mnogo nepravednije bilo prema Zapadnoj Srbiji, istocnoj i Banatu. Beograd ima drugu prednost (po meni zlu i losu), a to je centralizacija vlasti i drzavne administracije.
 
Po meni u ovom našem sistemu jedino pravično bi bilo da se putarina naplaćuje od rampe do rampe...isto onako kako se meri i prosečna brzina....

Zasto bi Mira recimo plaćala od Čačka do Surčina svaki dan a Plećko bi se vozio od Obrenovca do Surčina besplatno...

Neka svaka samouprava ako želi da svoje gradjane oslobodi putarina to sama i plati naravno ne kroz povećanje poreza već kroz sopstvenu uštedu..

Takodje kada država nekoga subvencioniše neka to jasno i prikaže.

Besplatnog sira nema nigde,a po ustavu svi gradjani su ravnopravni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630030#p630030:2zg7ggne je napisao(la):
StaraMo » Pet Jun 14, 2019 10:19 am[/url]":2zg7ggne]Po meni u ovom našem sistemu jedino pravično bi bilo da se putarina naplaćuje od rampe do rampe...isto onako kako se meri i prosečna brzina....

Zasto bi Mira recimo plaćala od Čačka do Surčina svaki dan a Plećko bi se vozio od Obrenovca do Surčina besplatno...

Neka svaka samouprava ako želi da svoje gradjane oslobodi putarina to sama i plati naravno ne kroz povećanje poreza već kroz sopstvenu uštedu..

Takodje kada država nekoga subvencioniše neka to jasno i prikaže.

Besplatnog sira nema nigde,a po ustavu svi gradjani su ravnopravni.
LSa\em se sa konstatacijom, ali ima jedno veliko ALI: problem je da ako auto put kroy Beograd počne da se naplaćuje, to će stvoriti veliki kolaps u samom gradu. Mada, već jest veliki kolaps, ali s tim bi tek bilo katastrofa. Prvo, deo ljudi bi izbegavao auto-put, tako d abi hgradski saobraćaj bio više zagušen. Drugo, šta bi bilo tek sa redovima na naplatnim rampama? Možda eventualno da se izvan obilaznice naplaćuje.

U svakom slučaju, Krcane, hvala na informacijama. Ne sumnjam da su tačne, ali bacaju u depresiju. :violina:
 
Gradjani Beograda otplacuju mozda cak i do 30% kredita za sve autoputeve Srbije, a na njihovoj teritoriji je svega 15% autoputeva Srbije. Znaci oni su u opterecenijem polozaju od onih koji imaju bolju tu proporciju. U obicnom selu imate na 1 kola recimo 1000m2 puta, a u Beogradu na 1 kola 100m2 puta. Pa jel siromasniji onaj ko ima 1000 necega ili onaj ko ima 100 necega i pola dana mu prodje u guzvi?
 
Možda su vinjete ipak bile najbolje rešenje!
Strancima fino naplati a domaći uzmu vinjetu na godišnjem nivou i ćao zdravo.
Da se je samo deset godina ranje razmišljalo o tome, ne bi se pravile nove naplatne kod Novog Sada i dalje u Vojvodini, zatim nova u Vrčinu i redom ove nove što su pravljene zadnjih deset godina. Sa druge strane upošljavaju se ljudi a sa vinjetama se smanjuje broj radnih mesta, pa državi više ide prihod, sve ima svoje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630035#p630035:p8f4vxe6 je napisao(la):
Earthmoving » Pet Jun 14, 2019 9:42 am[/url]":p8f4vxe6]Gradjani Beograda otplacuju mozda cak i do 30% kredita za sve autoputeve Srbije, a na njihovoj teritoriji je svega 15% autoputeva Srbije. Znaci oni su u opterecenijem polozaju od onih koji imaju bolju tu proporciju. U obicnom selu imate na 1 kola recimo 1000m2 puta, a u Beogradu na 1 kola 100m2 puta. Pa jel siromasniji onaj ko ima 1000 necega ili onaj ko ima 100 necega i pola dana mu prodje u guzvi?

Slažem se sa tobom. Trenutno se u BG-u radi na izgradnji Bulevara Patrijarha Pavla, a svi ostali novci odoše na infrastrukturu oko BW, a to su velike investicije! Tako da guraju novac tamo gde je njihov interes a ne interes građana. Sledi novi most na Savi... koji je opet u interesu BW, dok se "periferija" pati sa ogromnim gužvama na prilazima gradu. Spoljni prsteni se ne spominju.... a to bi rešilo značajan problem. Treba proširivati ulice gde god je to moguće i raditi na bezbednosti pešaka u saobraćaju.
 
Nije mi bio cilj da potaknem raspravu. Naravno da sam protiv toga da na Gazeli bude naplatna. Nek ostane auto put kroz Beograd kao gradska saobracajnica. ALI svi moramo biti ravnopravni. Eart apsolutno si u pravu za Nis, za sada i isto apsolutno nisi u pravu za ubuduce kad se uvede zatvoreni sistem oko Nisa, a ne oko Beograda!
Drugo i Tokijo ima 33 miliona, pa svi ravnopravno placaju. Sve sto nije 100% je diskriminacija za onoliko koliko nije ravnopravno da bi bilo 100% i tu nema polemike. Nema ali!!!
Sto se tice glinene ljudi tu su pojedine deonice blize nadvoznjacima cak pod asfaltom, ali je zato razorano drugih kolko hoces. Bolje da vam kazem, nego da vas lazem! Ja cu biti presrecan, ako ih zavrse do Marta, a eto kazem do Nove godine.
Ljutio sam se na moje momke sa trase, a sad sam im se izvinuo!!! Sve su bili u pravu, bez obzira koliko me je bolelo, kao i vas sada!!
 
Krcane,hvala zq sve sto radis i trudis se da mi saznamo situaciju. Ako im treba godinu dana za 2,5km, naravno da ce i cele sl godine morati da potrose za dodatne kilometre. Opusteno,taman sl godine ako dodjes na odmor pa da opet vidis na licu mesta sta se dogadja.
Nego prolazi li neko pored Pakovrace? Zna li se hoce li biti bilo kakvih radova ove godine na delu do Pozege?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630030#p630030:qlyu0wd4 je napisao(la):
StaraMo » Pet Jun 14, 2019 10:19 am[/url]"]Po meni u ovom našem sistemu jedino pravično bi bilo da se putarina naplaćuje od rampe do rampe...isto onako kako se meri i prosečna brzina....

Zasto bi Mira recimo plaćala od Čačka do Surčina svaki dan a Plećko bi se vozio od Obrenovca do Surčina besplatno...

Решење за Миру ако икада заврше глинену...: лепо се искључи у Обреновцу ( значи плати дотле ) и одмах се окрене ,врати на АП и настави ка Сурчину....просто зар не ,хехехехехехехехехехе :D :D :D :D :D :D :D
 
Da, videli smo onih par novih otkopa zadnjih mesec-dva dana na satelitu, ali tamo nije delovalo da ih ima bas tolko mnogo (tacnije, na satelitu se vide 3-4 takve nove tacke), kao i da su relativno kratki. Ali slike ce reci bolje od satelita...
I samo da dodam, ja sam prvi protiv centralizacije i diskriminacije ljudi u zavisnosti od mesta gde zive, zato svim srcem podrzavam prelazak na elektrovozila, solarne panele i slicne nezavisne izvore energije gde ce svaki covek biti slobodan, tj susta suprotnos dosadasnjoj centralizacijei vlasti, prihoda, monopolizaciji energije, pa cak i novca, i slicno.
 
Rasklimana muzicka zajednica> "...Ministar Mali kaže da se u Obrenovcu nikad više nije gradilo nego sada, kao i da se za nekoliko meseci otvara i novi Koridor 11 od Obrenovca do Čačka..." https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1554675
Da podsetim sve koji su do sad obmanjivali javnost, da je kazna za laganje drzavnih funkcionera do 2 godine zakona.
 
Vrh