Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ne volim da pisem tek onako ,ali moram da citiram u Blicu minist.Mihajlovic na Kopaoniku na tom Biznis forumu....
"Za mene su Koridori 10 i 11 već iza nas i gledamo buduće projekte- rekla je Zorana Mihajlović na Kopaonik biznis forumu,"

Pa gospode Bože ,da se prekrstim i levom i desnom rukom, o čemu ona prica ?!
2g je ( K 11) pri kraju i samo što nije ( Obrenovac -Ljig).... reče 3 mes za rekonstrukciju glinene,a zapravo ni nakon 6 mes nije odradjeno ništa da je završeno i gotovo. Tunel?!
Kakve su ovo izjave više, jedan dan nema radnika nista se ne miče ,a drugi dan su projekti prakticno zavrseni.... Njoj treba zabraniti da daje izjave ,pogotovo na temu K11 i K10.

Meni je ove zene stvarno preko glave ,što je neko ne zameni vise, makar da neka druga osoba priča isto ovo,da makar tako osveze vesti kad rezultata nemaju
 
Na "glinenoj" je otvoren asfalt i radovi ukupno na 13 pozicija, od nekih preko tridesetak busenja / ako se secate one moje fotografije sa glinene gde se vide oni iseceni kvadrati/ !
Verovatno se to moze koristiti za pokrice za kasnjenje i tunela i celog projekta, medjutim da li je tu bio strasni javasluk prilikom izgradnje ove deonice i da li su zestoko umanjeni materijali koji su trebali biti ugradjeni i slabijeg kvaliteta, u to nemoj te da sumjate ni trenutka! Ko ce na kraju biti odgovoran, a ja sumnjam da " vrana vrani vadi oci" i da ce na kraju iko odgovarati! A da je imalo uredjena drzava, bar bi se to moglo utvrditi i isterati na cistac i krivce privesti odgovornosti!
Ono sto je sigurno "neko" se debelo okoristio tokom izgradnje ove deonice, a gradjani Srbije kao i svaki drugi narod "sve ce to pozlatiti" ili ti platiti! :bash: :violina:
P.S stefane dobro nam dosao i na forum i kao kec na deset sto se tice tvoje lokacije! Automatski imamo velika ocekivanje od tebe za ubuduce :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606294#p606294:h28l3fta je napisao(la):
MiraC » Tue Mar 05, 2019 1:06 pm[/url]":h28l3fta]
"Za mene su Koridori 10 i 11 već iza nas i gledamo buduće projekte- rekla je Zorana Mihajlović na Kopaonik biznis forumu,"

Pa gospode Bože ,da se prekrstim i levom i desnom rukom, o čemu ona prica ?!

Izgleda da je Hidrogen peroksid, Ammonium Persulfate, Sodium Metasilicate, Carboxymethyl u slucaju ove osobe prodro daleko dublje od korena kose tako da ovakve izjave nisu iznenadjenje.. desava se u nekim slucajevima da pored pigmenta unisti i sivu masu :mrgreen:
 
Mene vise brine njena izjava da ce ove godine privesti kraju koridor 10,a ne da ce biti zavrsen...
Ali o tome u drugoj temj
 
Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić razgovarala je sa generalnim direktorom kompanije China Road and Bridge Corporation (CRBC) Du Feijem.
Brnabić je ocenila da se infrastrukturni projekti u Srbiji, na kojima radove izvodi ova kompanija, obavljaju po ugovoru, kvalitetno, sa poštovanjem dogovorenih rokova i standarda gradnje.

Ona je pohvalila napredak koji je postignut u izgradnji autoputa Surčin - Obrenovac, a pre svega na mostu preko Save i Kolubare, koji pripada ovoj deonici, a na kojem je realizovano 87 odsto radova, što je prema njenim rečima, mnogo brže i više od planiranog.

Direktor kompanije CRBC obavestio je predsednicu vlade da radovi na Koridoru 11 (autoput Beograd - Južni Jadran) dobro napreduju i da očekuje da će rokovi i na ovom projektu biti ispoštovani.

Rekao je i da je krajem ovog meseca planiran početak radova na deonici Čačak (Preljina) - Požega, gde se za sada obavljaju pripremni radovi i eksproprijacija.
 
dziggy":32x6ydh5 je napisao(la):
Ali glinena deonica na dva mesta raskopana, kao eto samo je tu stavljena glina da se ugrade vlastodraci, a okolo je sve ok... Pa jesmo li mi retosi da verujemo u ovo?


U petak, 8. Avgusta 2014. Pocela je izgradnja koridora 11 na dve gorenavedene deonice, a predstavnici vlade Srbije i izvodjaci iz Kine ocekuju da posao bude zavrsen ako je moguce i pre zvanicnog roka koji istice 30. Aprila 2017.

To je dakle oko 34 meseca. 30. April 2017 -30.april2019 bice 24 meseca.

Presek stanja kako nam dobro ide, put sa jednim tunelom. Za ovaj rok je uradjena cela Dalmatina od Karlovca do Splita sa xy tunela,pre 15+ godina. Izgleda da je neko ozbiljne pare pokrao na ovom projektu.

Zašto pored zaista katastrofalnog stanja naš narod (pa eto i dziggy u svom postu) imaju potrebu da lažu i izmišljaju?

Ne poznavanje materije danas u eri interneta i lako dostupnim informacijama nije i ne može da bude opravdanje.

Dalmatina NIKAKO nije urađena u tako kratkom roku. Probijanje Tunela Sv. Rok je poceto dok je još trajao rat na tim prostorima i dok je sadašnji juzni portal tunela bio pod kontrolom vojske RSK, te bi to vreme trebalo uzeti kao početak gradnje. A to je rekao bih mnogo duži period od onog koji se u citiranom postu pominje. I da, druga tunelska cev je probijena i puštena u saobraćaj znatno kasnije od prve, a isti slučaj je i sa tunelom Mala Kapela, kao i još nekim objektima.
Takodje, Dalmatina ne ide od Karlovca, već od čvora (petlje) Bosiljevo 2 gde se Dalmatina odvaja od autoputa ZG - Rijeka.
Osim toga, pre puštanja do Splita taj autoput je završavao kod Zadra, pa zatim kod izlaza Pirovac, (Vodice, Šibenik), da bi tek pred kraj prošle decenije bio kompletiran do čvora Dugopolje odakle je veza za Split.

Istine radi, sve to, ne da nije 5 godina, nego je ozbiljno više od toga, a dostupno je na internetu.

I nije da i tamo nije bilo muvanja i propusta, napumpavanja cena, pucanja sahtova u tunelima...
Da, značajno manje nego kod nas.

E sad, kao pravi domaćini, hajde da gledamo u svoje dvorište.
Sa čime mi ovde imamo problema?
Pa meni su dve, tri stvari, najupečatljivije.

1. Loši projekti i loše odrađeni pripremni radovi. Svedoci smo na svim našim gradilištima se koristi pridev "najteže" deonice!? Nije sporno, svakako je izgradnja puta kroz dinarski masiv zahtevna.
Ono što meni nikako ne ide u glavu je toliki promašaj u geološkim analizama???

Dal je moguće da meni kao laiku koji samo dugo godina putuje magistralom pored ljiga okolna brda i kosine ne deluju homogeno i stabilno (svedoci smo čestih odrona nakon svake kiše ili topljenja snega,) da ja vidim da je 'kamen' na tom terenu pomešan sa peskom i zemljom, a da su ljudi koji su izučavali škole daju drugačiji rezultat sa terena?

A slična je situacija sa mnogim kosinama, usecima kako na K10 tako i na A2.
Imali smo i na ovoj završenoj deonici koju su radili Azeri, "dodatne radove", onda produzavanje tunela, dodatne galerije, što je opet posledica loše ispitane trase i pogrešnog projekta... Samo se mnooogo manje kasnilo, pa smo to zaboravili.

I druga stvar je KVALITET izvedenih radova!!!

Mi ovde govorimo o projektima i objektima vrednim desetine, pa i stotine miliona € !
I to se radi bez nadzora, bez redovnih, ali i vanrednih kontrola?

Možda zato što je "normalno" da uz konkurs na tenderu izvodjač kupi i auto (i ko zna šta još) firmi (a verovatno i pojedincima) koja je ispred države odgovorna za izgradnju???

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
KRAJEM MARTA KRECU RADOVI NA AUTOPUT CACAK POZEGA
Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić razgovarala je sa generalnim direktorom kompanije Čajna roud end bridž korporejšen (CRBC) Du Feijem.


Brnabićeva je ocenila da se infrastrukturni projekti u Srbiji, na kojima radove izvodi ova kompanija, obavljaju po ugovoru, kvalitetno, sa poštovanjem dogovorenih rokova i standarda gradnje.

Ona je pohvalila napredak koji je postignut u izgradnji auto-puta Surčin - Obrenovac, a pre svega na mostu preko Save i Kolubare, koji pripada ovoj deonici, a na kojem je realizovano 87 odsto radova, što je prema njenim rečima, mnogo brže i više od planiranog.

Direktor kompanije CRBC obavestio je predsednicu vlade da radovi na Koridoru 11 (auto-put Beograd - Južni Jadran) dobro napreduju i da očekuje da će rokovi i na ovom projektu biti ispoštovani.

Rekao je i da je krajem ovog meseca planiran početak radova na deonici Čačak (Preljina) - Požega, gde se za sada obavljaju pripremni radovi i eksproprijacija.

Na sastanku je razgovarano i o mogućnostima saradnje na izgradnji brze saobraćajnice Novi Sad - Ruma (Fruškogorski koridor), dugoj 45 kilometara.

Kako je saopšteno, u toku je priprema tehničke dokumentacije za nastavak gradnje deonice auto-puta Koridora 11 Požega - Boljari.

Prema rečima direktora kompanije CRBC, završetkom te najveće deonice na ovom putnom pravcu, dužine 107 kilometara, biće omogućeno i značajno povećanje BDP u Srbiji.
 
Ne nogu da qutujem sve sto je laki napisao na mobilnom , ja bih bas voleo da znam kad je pocela gradnja od gorepomenutog cvora Bosiljevo do Splita? Vlada je za to donela odluku krajem 2001., deonica do Splita je otvorena 2005. Godine, istina sa po jednim tunelskim cevima na vise mesta, ali je vise stotina kilometara deonice pusteno posle tako kratkog roka , a ja se vrlo dobro secam kako se sve to odvijalo 2003-5 jer sam pratio izgradnju tog puta na ssc kao neko cudo i mastao kako bi bilo lepo da toga ima i kod nas.

Isla je prvo do Zadra. Pa do ovde , pa do onde, ali je sve to kompletirano za 4 godine. Bilo je volje i gradili su hrvatski saveznici pa im je bilo lako dogovoriti se.
Dalmatina je izgradjena minimum duplo brze od cele ove deonice Beograd Cacak od 120 km koja se pravi evo vec 7 godina, i krade se mnogo vise jer su cene vece, a vreme duze. Tamo je 150 km napravljeno za 3 godine.
 
Iako deluje kao offtopic, moram da podsetim na vest od pre nekoliko dana.
"NA teritoriji Beograda i Vranja danas su uhapšeni zamenik generalnog direktora Saobraćajnog instituta CIP Vidosav Stevanović i još četiri osobe, osumnjičene za trgovinu uticajem, ali i primanje i davanje mita. Oni su privedeni zbog sumnje na malverzacije sa izgradnjom jeftinih stanova za policiju, vojsku i pripadnike bezbednosnih službi. ... Osumnjičeni Vidosav S., N. R. i M.K, su kao odgovorna lica Saobraćajnog instituta CIP, koje po osnovu ugovora, u ime Republike obavlja poslove nadzora na navedenim gradilištima, od osumnjičenog M. M., zahtevali 20.000 € kako bi uticali na druga službena lica tog instituta da tokom vršenja nadzora na terenu, ne evidentiraju eventualne propuste u pogledu kvaliteta betona koji se isporučuje i kvaliteta izvedenih radova. ..."
Pazite, radovi nisu ni počeli, a oni su već tražili novac da ne evidentiraju propuste u pogledu kvaliteta betona i izvedenih radova. I to na izgradnji objekata u kojima ljudi sutra treba da žive. Ne znam kakva bi kazna bila adekvatna za takav kriminal. Ovde ne treba da podsećam da je CIP radio nadzor autoputa A2 kao i mnogih drugih infrastrukturnih objekata.
 
Da li je ovo Brančic na "koridorima "kad Zoka prica o Preljina- Pozega? Emisija od 5 marta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606552#p606552:11msnt63 je napisao(la):
Alek5andar » Wed Mar 06, 2019 10:08 am[/url]":11msnt63]Iako deluje kao offtopic, moram da podsetim na vest od pre nekoliko dana.
"NA teritoriji Beograda i Vranja danas su uhapšeni zamenik generalnog direktora Saobraćajnog instituta CIP Vidosav Stevanović i još četiri osobe, osumnjičene za trgovinu uticajem, ali i primanje i davanje mita...

..... Ne znam kakva bi kazna bila adekvatna za takav kriminal. Ovde ne treba da podsećam da je CIP radio nadzor autoputa A2 kao i mnogih drugih infrastrukturnih objekata.
Uobicajeno je da se u Srbiji za korupciju, ako se iko ikada osudi, da uslovna kazna ?
Znaci skoro da nema kazne. :mrgreen:
Inace su u pitanju milionske stete (evri) pa bi trebalo da odleze desetak godina a Kinezi bi ih skratili za glavu.
Kako je radjen nadzor vidi se po stanju nekih delova puta koji jos nisu ni pusteni u saobracaj a raspadaju se. :kum:
 
dziggy":1rw85b2y je napisao(la):
Ne nogu da qutujem sve sto je laki napisao na mobilnom , ja bih bas voleo da znam kad je pocela gradnja od gorepomenutog cvora Bosiljevo do Splita? Vlada je za to donela odluku krajem 2001., deonica do Splita je otvorena 2005. Godine, istina sa po jednim tunelskim cevima na vise mesta, ali je vise stotina kilometara deonice pusteno posle tako kratkog roka , a ja se vrlo dobro secam kako se sve to odvijalo 2003-5 jer sam pratio izgradnju tog puta na ssc kao neko cudo i mastao kako bi bilo lepo da toga ima i kod nas.

Isla je prvo do Zadra. Pa do ovde , pa do onde, ali je sve to kompletirano za 4 godine. Bilo je volje i gradili su hrvatski saveznici pa im je bilo lako dogovoriti se.
Dalmatina je izgradjena minimum duplo brze od cele ove deonice Beograd Cacak od 120 km koja se pravi evo vec 7 godina, i krade se mnogo vise jer su cene vece, a vreme duze. Tamo je 150 km napravljeno za 3 godine.

Moguće da se nisam jasno izrazio.
Nije sporno to što si napisao "da se debelo maznjava, krade (ne kraducka).
Nije sporno ni to da se sporo radi.
Pa o tome jasno govore neverovatna probijanja rokova, koji ponekad budu probijeni za još toliko koliko su planirani radovi.

Samo sam napomenuo da su radovi na izgradnji A1 i A6 u hrvatskoj trajala ipak "malo duže".
Naime, ti navodis odluku vlade HR iz 2001 godine. No ta odluka se odnosi na nastavak radova.
Istorijski gledano, ako zanemarimo 40km deonice ZG-Karlovac (sto si i ti uradio ) početkom gradnje može da se smatra početak proboja prve cevi tunela Sv. Rok, u leto 1993. godine. Ta cev je kompletirana avgusta 1999. Druga cev je sačekala više godina, a druga cev tunela 'mala kapela' je puštena u saobraćaj tek 2009 godine.
Zbog problema sa miniranim područjem, kasnilo se i oko Šibenika, pa je i tu vozeno obilazno, iako je 2005 ili 06 zvanično otvoreno.

No naravno, ti si u potpunosti U PRAVU, kada praveći paralelu ova dva autoputa kažeš da je izgradnja našeg A2 jako spora!
Naravno i spora, a ja ću dodati i izuzetno skupa, jer potseticu da je svaka sledeća deonica ugovorena po znatno skupljoj ceni po km autoputa, od one prethodne.
Dakle, imamo jeftinije izgrađen kilometar AP kroz planinske predele iznad Takova, nego one pored Kolubare ili kroz sremsku stranu Beograda!

Meni bi za to neko "svirao klavir" iza rešetaka, ali očito i u javnosti, kao i ovde na forumu preovladava stav "samo nek se gradi", samo nek ga završe...

Pitam se samo koliko bi sa ovakvim "pogađanjem cena" kao kod nas, koštala A1 (Dalmatina)?
Verovatno više od 10 20 milijardi €

Na stranu što kod nas jedan tunel kod Ljiga ispade nepremostiva prepreka (uz svo razumevanje za nepredviđeno zemljište i vodu), a na Hrvatskoj A1 Ih ima na desetine...


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Vezano za Cacak-Pozega, moj kolega koji je u kontaktu sa Kinezima od samog pocetka (Pupinov most), na moje pitanje sta misli iz razgovora sa njima kada ce krenuti radovi, procenjuje ozbiljniji ne pre polovine godine, tj mozda par masina pre toga kao sto je bilo na Bg obilaznici. Daj Bože ako greši- Mada posto vlast toliko neposteno manipulise terminima "pocetak radova", "završetak vs puštanje" i sl, uopšte je sve nejasno oko termina. Valjda bi prvo trebali da naprave par kampova i to bi prvo trajalo 2-3meseca, pa da dovezu masine, evetualne betonske i asfaltne baze (fabrike) i sl, a nešto mi deluje da ničega od toga još nema?
 
I ja delim mišljenje tvog sagovornika.
Optimistički, možda neki pripremni radovi u ranu jesen i to pod uslovom da je država otkupila zemljište na trasi (a verujem da nije).

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606666#p606666:1c4csjs7 je napisao(la):
Earthmoving » Sre Mar 06, 2019 6:56 pm[/url]":1c4csjs7]Vezano za Cacak-Pozega, moj kolega koji je u kontaktu sa Kinezima od samog pocetka (Pupinov most), na moje pitanje sta misli iz razgovora sa njima kada ce krenuti radovi, procenjuje ozbiljniji ne pre polovine godine, tj mozda par masina pre toga kao sto je bilo na Bg obilaznici. Daj Bože ako greši- Mada posto vlast toliko neposteno manipulise terminima "pocetak radova", "završetak vs puštanje" i sl, uopšte je sve nejasno oko termina. Valjda bi prvo trebali da naprave par kampova i to bi prvo trajalo 2-3meseca, pa da dovezu masine, evetualne betonske i asfaltne baze (fabrike) i sl, a nešto mi deluje da ničega od toga još nema?
A da ne govorimo o eksprop.zemljista.... baš sam se pitala može li za mesec dana da sve odrade kada je preds.vlade Brnabic rekla kako ce krajem marta da počnu radovi....
Možda počnu da postavljaju kampove, da dovalce mašine,ali to nije konkretan početak radova ,to je politički " eto krenulo se" ali to su ipak samo pripremni radovi.
Inače ništa nigde nema, ni jednog kineza ( osim u njihovim robnim kućama hihihi),niti drugih radnika ne znam ocekivala bih geometre(nekako mi se cini da su oni " vesnici " buduce gradnje), neke aktivnosti što bi meštani videli.
Mislim lično da se sve prolongira dok se nesto ne zavrsi, i dalje je svako gradilište otvoreno i K 10 i K11,apsolutno od prošle godine ništa nije otvoreno i još je jako puno mesta gde se radi
 
Може за месец да се уради што је потрено ако управљају људи са нермним системом који је људски, а не од пантљичаре.
 
Biće sigurno nekog otvaranja radova pred izbore, ali realno neće se tu pre jeseni raditi ozbiljno.
 

Konačno se vidi da asfaltiraju desnu traku od nadvoznjaka do tunela
 
Jedno pitanje,ovo je slika glinene- Da mozda ovo nije ona folija što se beli ? Ili znak nekih radova?
 
Ona folija sa snimka helikopterom je vec nasuta ovo je druga jer je samo ostala da se stavi na ovom kraju.
U snimku se vidi da je stavljena svugdje i vec nasuto.
Vidi se da rade ali ..bruka ...
 
Slažem se,sporo,sporo....
Ali fenomen mi je i da ne vidim neki bogzna pomak ni prema Surcinu. Kad se vrate slike od Novembra neki delovi nisu ni mrdnuli, a iskustvo kaže da oni radove ne ubrzavaju, sve rade jednom dinamikom koja je jaaaako spora....
Mogu li oni to da zavrse do kraja godine?!
 
Nisam siguran koliko su mogli da rade trasu prema Surcinu zimi po snegu ipak su tu zemljani radovi.
Betonske su mogli to se vidi po mostu.
Posle iskustva prema Ljigu ni u sta ne verujem kad su rokovi u pitanju.Iako kinezi tvrde da zavrsavaju u roku sto je i ponovljeno ovih dana.
 
Pošto se Srbiji sve vrti oko izbora a izgleda da su odustali od njih sad ,redovni se moraju odrzat na prolece sledece god. To znaci da mogu da probiju rok od 3-4 meseca najvise što ce i da bude.
Dobro je sto sami trze na svakom sastanku da nastave da rade do Novog Beograda .
 
Vrh