Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Sada cujem od mestana da je poceo da se skida asfalt , da bi se uradile popravke na zavrsenoj i nikada pustenoj deonici Lajkovac- Ub, od petlje prema selu Ruklada....
 

U nedostatku boljih inf.
Deluje da privode kraju kosinu ispred tunela i da se formira trasa.
 
A šta to ima veze sa ovom temom?

Imaš temu Crna Gora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547533#p547533:2uq1zivg je napisao(la):
vlasta » Уто Јун 26, 2018 10:24 pm[/url]":2uq1zivg]A šta to ima veze sa ovom temom?

Imaš temu Crna Gora.
Донекле има везе јер је фактички исти коридор, само у другој држави и има смисла да се окачи по неки пост веза за радове у ЦГ и пратити упоредо радове а не да јуримо на другој теми која ко зна од када није имало постова.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547577#p547577:rj3thvc6 je napisao(la):
paradox polje » Sre Jun 27, 2018 8:07 am[/url]":rj3thvc6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547533#p547533:rj3thvc6 je napisao(la):
vlasta » Уто Јун 26, 2018 10:24 pm[/url]":rj3thvc6]A šta to ima veze sa ovom temom?

Imaš temu Crna Gora.
Донекле има везе јер је фактички исти коридор, само у другој држави и има смисла да се окачи по неки пост веза за радове у ЦГ и пратити упоредо радове а не да јуримо на другој теми која ко зна од када није имало постова.
Slazem se.
A i veoma znacajno koja je razlika u vremenu probijanja tunela kod njih i nas .Razlicita geologija i sve to ali bas su brzi.( pre mi spori).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547264#p547264:2467009n je napisao(la):
milos.tro » Mon Jun 25, 2018 8:25 pm[/url]":2467009n]
file.php

I ovde su isto uradili kao i na mostu na Adi, umesto da naprave kraći i jeftiniji most, neko je odlučio da most prelazi i Kolubaru i Savu, umesto samo Savu, da je lokacija mosta nekih 500 metara nizvodno.
Projekat ovog autoputa je pun nelogičnosti, kao da je neko namerno hteo da napravi najskuplju moguću varijatnu autoputa.
 
Da je most 500 metara nizvodno tada bi moralo da se srusi dosta objekata, sigurno bi i eksproprijacija bila dosta skuplja. Tako da ne treba toliko bas sumnjati u ljude koji su projektovali ovu trasu, ipak oni imaju dosta vise znanja od vecine nas na ovom forumu.
 
Plus, ovako izgleda bas zanimljivo :)
 
I ovde su isto uradili kao i na mostu na Adi, umesto da naprave kraći i jeftiniji most, neko je odlučio da most prelazi i Kolubaru i Savu, umesto samo Savu, da je lokacija mosta nekih 500 metara nizvodno.

Sledeći put kada nešto tako tvrdiš uzmi kartu, a i lenjir, u ruke!

Nekih 500m niže su veliki industrijski pogoni, na 600-800m Barič, pa ada, iza nje naselje, posle ide uzana obala sa brdetom odmah iznad.
Na drugu stranu što je niže Sava šira.
 
roland":2a9bq4ln je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547264#p547264 je napisao(la):
milos.tro » Mon Jun 25, 2018 8:25 pm[/url]":2a9bq4ln]

I ovde su isto uradili kao i na mostu na Adi, umesto da naprave kraći i jeftiniji most, neko je odlučio da most prelazi i Kolubaru i Savu, umesto samo Savu, da je lokacija mosta nekih 500 metara nizvodno.
Projekat ovog autoputa je pun nelogičnosti, kao da je neko namerno hteo da napravi najskuplju moguću varijatnu autoputa.
Delimicno si u pravu.
Da je pameti, mosta preko Save ne bi ni bilo, a autoput iz pravca jugozapada bi u Beograd i "ulazio" sa jugozapadne strane...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547725#p547725:16yirv2q je napisao(la):
vlasta » Wed Jun 27, 2018 7:33 pm[/url]":16yirv2q]
I ovde su isto uradili kao i na mostu na Adi, umesto da naprave kraći i jeftiniji most, neko je odlučio da most prelazi i Kolubaru i Savu, umesto samo Savu, da je lokacija mosta nekih 500 metara nizvodno.

Sledeći put kada nešto tako tvrdiš uzmi kartu, a i lenjir, u ruke!

Nekih 500m niže su veliki industrijski pogoni, na 600-800m Barič, pa ada, iza nje naselje, posle ide uzana obala sa brdetom odmah iznad.
Na drugu stranu što je niže Sava šira.

Možda bi bilo bolje prvo da proveriš da li moja tvrdnja jeste ili nije bazirana na činjenicama, karti i lenjiru što bi ti rekao, pre nego što napadneš bez osnova. Kad te mrzi da otvoriš google earth, evo ti slike sa izmerenim daljinama.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Kao što se vidi lepo, most bi bio kraći za oko 240 metara, da je pomeren nizvodno 450 metara. Na prilaznom putu nizvodnoj trasi mosta nalazi se samo prazna lokacija bivše Bazne hemije sa koje su uklonjeni skoro svi objekti uništeni još prilikom bombardovanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548026#p548026:39ex71ab je napisao(la):
Darko78 » 29 Jun 2018, 10:40[/url]":39ex71ab]Plećko ima li šta novo?
Pa i nema Darko, uglavnom prave onaj alternativni pravac, nabijaju ga sa peskom a tamo bliže mostu stavljaju ono filc platno pa ga zatrpavaju, a sa Mislođinske strane su asfaltirali ono malo parče, koje ste već videli i to je to...
 
:bg4:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548118#p548118:1tyxy6vt je napisao(la):
plećko » Pet Jun 29, 2018 2:25 pm[/url]":1tyxy6vt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548026#p548026:1tyxy6vt je napisao(la):
Darko78 » 29 Jun 2018, 10:40[/url]":1tyxy6vt]Plećko ima li šta novo?
Pa i nema Darko, uglavnom prave onaj alternativni pravac, nabijaju ga sa peskom a tamo bliže mostu stavljaju ono filc platno pa ga zatrpavaju, a sa Mislođinske strane su asfaltirali ono malo parče, koje ste već videli i to je to...
Šta je sa novim putem za Mislodjin rade li tu vezu ,to bi trebala biti i privremena veza sa autoputem?
 
Pa to novo skretanje za Mislođin nešto sporo rade, nasuli pesak i to tako stoji već par meseci, verovatno će to skretanje biti pušteno u funkciju kad i ovaj alternativni pravac tj. izmešteni put.
@Niko da odgovorim i tebi, petlja se radi, to je isto gradilište, napisao sam da tamo bliže mostu stavljaju ono filc platno pa ga zatrpavaju... Evo na ovoj slici se sve vidi, ispred ovih betonskih cevi će ići taj izmešteni put Obrenovac - Beograd a tamo u daljini se vide radovi sa tim filcom i skroz u daljini se nazire most...
 
Na Vidovdan sam sletio iz Dubaija, uzeo rent a car i od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga prosao kompletnom trasom! Neverovatan osecaj otici prema kuci completnom deonicom i potom novim auto putem do Preljine! Biolo je kasno popodne i vecina radnika je vec bila zavrsila ekipe i ekipe parkiranih masina i tek poneki radnik i tri strazara /od kojih nisam uspio samo proci onog na ulazu u tunel/. Obecano mi je drugom prilikom kad budu odgovorni tu da ce mi izaci u susret!
IMAM 100 tinak fotografija, a posto su sve u cameri a ja sam nov i ne poznajem tehnike prebacivanja ovde na forum trazim pomoc i objasnjenje. Nadam se da ce nam svima biti od koristi.
UTISCI:
Nazalost prvo jedan negtivan: na usponu izmedju Sarbane i Stublenica ni manje ni vise tri mala i jedan veci odron! Da postoje odroni izmedju Beograda i Ljiga je prosto neverovatno, ali istinito!
Izuzev kod Bogovodje nekih 800 metara u jednoj i 600 u drugoj traci, sto je na tamponu koji je vecim delom premazan bitumenom i potpuno spreman za prvi sloj asfalta, sve ostalo je pod asfaltom bar dva sloja! Kod nadvoznjaka preko pruge hvale prilazne ploce cirka 10 ak metara pre i posle, kao i izolacije i asfalt na samom nadvoznjaku. Na vecini drugih mostova je beton bez izolacije! Jedino mesto koje jos uvek nije ni trasirano je kratki prekid izmedju zavrsenog i novog dela autoputa kod Lajkovca, neposredno pred most Kolubare. Nasuta je malo zemlja, tako da je seljanima preprecen put i dalje se nista nije radilo. Mada most je pod asfaltom zvrsen a parce od mosta do tog spoja upravo asfaltiraju. Zaboravio sam reci da kod petlje Ub zasadjuju drvece i nisko zbunje, sve je na petlji zavrseno izuzev naplatne rampe. Poslednjih 300m je iz nekog razloga napusteno i nezavrseno na krupnom 63, kao i bez betonskih ploca na prilazu vijaduktu na samom pocetku davno izgradjenog dela.
Petlja Ljig je gotova mada ima dovezenog materijala do ivica, pretpostavljam da ravnjaju sa strane. Par stotina iza petlje je strazar i rampa, ali nisu imali izbora vec da me puste da izadjem!
Nadvoznjak na Ibarskoj je nasut sa 63, a izuzev zadnjh desetak metara ostavljenih za betonsku plocu sve drugo je nasuto i sa onim sitnijim materijalom ispod asfalta. Na nadvoznjaku je zavrsena i izolacija, a duz trase ubusavaju ankere za buducu mrezu! Asfalt je podignut na delu stare Ibarske sa strane Ljiga, dok iz pravca Bg stoji onaj stari nasip bez promena! Nazalost dobih informaciju da ni tu uopste ne zure da zavrse i puste saobracaj Ibarskom, dok se sve ostalo ne zavrsi, pa ce i nadvoznjak u paketu!
Kosina ispred tunela je po meni skresana nekih 75%. Trenutno je ogromno blato i zadnjih 200m kao i duzina kosine ispred tunela su bez ikakve kamene podloge i blato je do kolena, jednostavno nemoguce doci do tunela!
Pokusao sam sa druge strane, prvu barijeru savladao i na samom ulazu u tunel zaustavljen. Ljubazno mi je objasnjeno da bez odobrenja odgovornih moram nazad sto sam i ispostovao!
Sta je bilo potom, o tome drugi put!
Za sad pomozite mi da postavim slike i videcete mnogo lepse od mojih hiljadu reci!
 
Samo stavljaj da posle duzeg vremena vidimo stvarno stanje i sve pohvale za upornost.
 
U ovom trenutku mislim da je gotovo asfaltiranje trake ka Beogradu na deonici Lajkovac-Ljig u celoj dužini. A uskoro će završiti i drugu traku. Pretpostavljam da će celom dužinom Obrenovac-Preljina biti pušteno u oktobru-novembru pod pretpostavkom da i tunel, o kome se slabo pojavljuju informacije, prati taj tempo.

@KrCan

Stavi slike u zip folder i postavi ga na wetransfer
 
Vrh