Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pa jeste pomesao je.
Posto za ovaj put ne moze imati interes zapadni deo Republike Srpske (i BiH) i istočnog dela Srbije (kao sto pise u njegovom postu).

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nije pobrkao, on govori o PODRINJU, istočnom PODRINJU koje se nalazi Srbiji i zapadnom PODRINJU koje se nalazi u BiH.
 
Da, pisao sam o Podrinju kao prirodnoj celini i regiji, koja je sticajem nesrećnim okolnosti podeljena između dve nezavisne države i koju je nesrećna sudbina razdvojenosti pratila kroz skoro čitavu istoriju. Po meni, a i po mnogim drugima, uključujući i Holanđane i Izraelce, koji su radili određene procene o raznim mogućnostima razvoja, jedna od najplodonosnijih i prirodno najpotentnijih regija u Evropi, ako ne i u svetu, koja je nažalost jako slabo razvijena i iskorištena.

O potencijalima ovog kraja, mogli bismo teoretski dugo da pišemo na nekoliko različitih tema, koje bi se bavile vodnim potencijalima, odnosno potencijalnom izgradnjom velikog broja hidroelektrana i akumulacijskih jezera, poljoprivrednim razvojem, većem broju rudnih nalazišta olova, cinka, srebra, zlata, boksita, litijuma, bakra itd, mogućnostima razvoja planinskog, seoskog i rečnog turizma, lovu i ribolovu, eksploataciji i preradi drveta i mnogo čemu drugom.
 
Danas sam prolazio pored petlje Ljig, ono brdo su kompletirali (verovatno ce stavljati neke mreze ili dodatno betonirati da obezbede one kaskade), vec su nasuli zavrsni sloj sitnog kamena (tu idu jos dva sloja asfalta za magistralu) za put od nadvoznjaka pa uz razbijeno brdo do novog kruznog toka ka Ljigu, nadvoznjak je pola i dalje u skelama, a iza ka tunelu postavljaju zvucne barijere iako put nije ni trasiran vecim delom, malo su mi nejasni ti prioriteti. Deluje mi da ce do maja biti prebacen saobracaj na nadvoznjak.
 
Piccolo, zvuci neverovatno da tako brzo zavrse novu trasu za ibarsku, ali verujem ti. Neko davno (mozda @Pančevac ) je rekao da ni ne mogu da zavrse petlju u Ljigu dok pre svega ne usmere saobraćaj na taj novi put koji će biti ibarska. Ali mozda i grešim, koliko je post-ova i informacija, mozda nisam u pravu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531246#p531246:1v2jfaxr je napisao(la):
Propeler » Uto Apr 10, 2018 10:05 pm[/url]":1v2jfaxr]Da, pisao sam o Podrinju kao prirodnoj celini i regiji, koja je sticajem nesrećnim okolnosti podeljena između dve nezavisne države i koju je nesrećna sudbina razdvojenosti pratila kroz skoro čitavu istoriju. Po meni, a i po mnogim drugima, uključujući i Holanđane i Izraelce, koji su radili određene procene o raznim mogućnostima razvoja, jedna od najplodonosnijih i prirodno najpotentnijih regija u Evropi, ako ne i u svetu, koja je nažalost jako slabo razvijena i iskorištena.

O potencijalima ovog kraja, mogli bismo teoretski dugo da pišemo na nekoliko različitih tema, koje bi se bavile vodnim potencijalima, odnosno potencijalnom izgradnjom velikog broja hidroelektrana i akumulacijskih jezera, poljoprivrednim razvojem, većem broju rudnih nalazišta olova, cinka, srebra, zlata, boksita, litijuma, bakra itd, mogućnostima razvoja planinskog, seoskog i rečnog turizma, lovu i ribolovu, eksploataciji i preradi drveta i mnogo čemu drugom.

sve je to lepo i rudnici i elektrane al ja da sam preCednik ja ne bih dao da se priroda pipne, nek kopaju afrikanci tamo u polupustinjama raznorazne rude, a ne mi da unistavamo najlepsi deo evrope, a elektrane em sto su ruzne em sto nepovoljno uticu na ekosistem, riba ne moze onda da se vraca uzvodno, il mozda zavisi od dizajna, u to iskreno nisam siguran al sigurno nepovoljno utice
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531271#p531271:1xd44828 je napisao(la):
Piccolo » 10 Apr 2018, 23:04[/url]":1xd44828]Danas sam prolazio pored petlje Ljig, ono brdo su kompletirali
што ниси сликао мало...?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531292#p531292:rl2v103s je napisao(la):
MiraC » Tue Apr 10, 2018 10:48 pm[/url]":rl2v103s]Piccolo, zvuci neverovatno da tako brzo zavrse novu trasu za ibarsku, ali verujem ti. Neko davno (mozda @Pančevac ) je rekao da ni ne mogu da zavrse petlju u Ljigu dok pre svega ne usmere saobraćaj na taj novi put koji će biti ibarska. Ali mozda i grešim, koliko je post-ova i informacija, mozda nisam u pravu

Mislim da ce brzo skinuti skele i oplate i sa drugog dela nadvoznjaka, nasuli su osnovnu podlogu sa obe strane do nadvoznjaka i to vec sutra moze da se asfaltira, tu jedino ima posla ako budu dodatno obezbeđivali ove kaskade na brdu.
 
Je l izvršena eksproprijacija zemljišta na sremskoj strani, od mosta na Savi, koji je u izgradnji, pored Jakova, sve do Bulevara Jurija Gagarina? Čije je uostalom to zemište, mahom privatno ili većinski državno, od nekadašnjih poljoprivrednih kombinata?
 
Juče prođoh kroz Ljig.
Što se tiče nadvožnjaka Ibarske magistrale :

- kosine urađene
- kaskade za odvođenje vode urađene
- nema nikakve stabilizacije kosina
- nema spoja nadvožnjaka sa brdom, zjapi procep od par metara.

To je to.
 
Другари,

Што се тиче слика око петље Љиг,мислим да оне сада нису битне јер је суштина брзина радова на цевима тунела ,првенствено мислим на ону прву што је пробијена у августу 2017 , и баш ме занима докле је стигло са њом,и када почиње ЕМ опремање . Молио бих неког ко зна да се јави ( Панчевац брате,жив ли си ? )  .

Друга ствар која је битна је је сам прилаз тунелу са стране од Лајковца,видели смо на оном снимку да тих последњих око 300 метара није ни почето. 

Ја лично могу да сликам то око петље( јер сам из Лазаревца па ми је то близу ) ,али то је сада заиста небитно јер ти радови апсолутно ништа нам не значе без тунела и прилаза самом тунелу.

Узгред ево вам пар вести. Аутобуси ЕПС-а који превозе запослене ових дана враћају линију кроз Латковић ( што ваљда значи да је ту готов надвожњак ),а друга ствар линија преко Боговађе ићи ће другим путем,јер почињу радови на завршетку и тог дела ( значи ускоро можемо очекивати и завршен део око Боговађе ).

Толико од мене....и молим Панчевца 013 да се јави са новим вестима из тунела.......
 
"Mihajlović dodaje i da će ove godine biti završeno ukupno 103 kilometra autoputa na Koridoru 11", saopštilo je to Ministarstvo.
:lol:
 
i da u ovom trenutku postoji interesovanje jedne američke i jedne kineske kompanije za taj projekat.

Kakve veze interesovanje građevinskih firmi ima sa izgradnjom ap, tu je jedino bitno interesovanje investitora, tj. države Srbije, a izvođača je najlakše naći jer se svi kolju za tako velike projekte.
 
U raspaloj, korumpiranoj i okupiranoj državi ispiranje mozga narodu koji je usled spinovanja raznih informacija, već uveliko otupeo, pa više ne zna, ni šta je levo, a šta desno, je svakodnevna pojava. U ovoj konkretnoj rečenici mnogi građani će tu tvrdnju pozitivno dočekati i pripisati vladi još jednu pobedu, verujući da je teško uopšte pronaći izvođača da gradi autoput, a da mu se to debelo plati.
 
Izvor: Beobuild.rs

Most na Savi kod Obrenovca

Na ušću Kolubare u reku Savu teče realizacija trenutno najvećeg infrastrukturnog projekta na široj terotoriji grada. Reč je o 17.6km dugačkoj deonici autoputa između Surčina i Obrenovca, kraka Koridora 11 koji će spojiti izgrađene deonice sa Beogradskom obilaznicom. Prošlo je godinu dana od kada su otvoreni radovi na ovoj saobraćajnici, za sada sve teče jako dobro i nema većih problema. Glavni objekat na trasi ovog autoputa je svakako most preko reke Save i na njemu je izvedenost najveća, pošto je u prethodnom periodu praktično završen ceo donji stroj mosta. Iako je bilo manjeg zastoja u pribavljanju građevinskih dozvola za radove na trasi, taj problem je prevaziđen, pa su sredinom marta otvoreni i prvi radovi na ostatku otvorenog puta.

Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/most-na-savi-kod-obr ... p2775.html
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3N3IiG3nOxM[/youtube]
180414-koridor-11-surcin-obrenovac-01.jpg

180414-koridor-11-surcin-obrenovac-14.jpg

Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/most-na-savi-kod-obr ... p2775.html
 
Sramota je da ni jedno mesto na mapi nema prikljucenje na ovaj put. Na primer, neko kome auto-put prolazi iza kuce mora da ide bar 20 kilometara da bi se ukljucio na isti, pa onda jos 10 kilometara da bi prosao pored svoje kuce.
 
U pitanju je autoput gde se ne pravi prikljucak na svako mesto pored kojeg prolazi pogotovo sto je put pod naplatom.
 
Naravno, ne za svako mesto nego za deo regiona Srema uz reku Savu koji je skoro potpuno propao i treba mu prilika za razvoj. Pogotovo sto ovde ima uslova pre ceone naplatne rampe. No, nema veze, probice seljaci divlje ukljucenje.
 
Vrh