Svoje mišljenje o tome da li treba AP ili ne već sam izneo, neću se ponavljati. Lepo što se mogu videti razni predlozi i što može da se diskutuje, to je i jedna od poenti ovog foruma.
Ono što dobri_samaricanin ne uzima u obzir, između ostalog (a ima dosta i tehničkih stvari koje će verujem drugi napisati) jeste kompletna ekonomija jednog projekta, ne samo inicijalna ulaganja. Autoput je resurs jedne države! Kao što to može da bude reka, more, aerodrom, rudnik itd. Resurs, koji nije prirodni, već resurs u koji treba uložiti neka sredstva da bi dobio povraćaj istih i zaradu. Zbog toga se rade studije koje govore o opravdanosti investicije. Ako postoji ekonomska opravdanost, pobogu, ko je lud da ne zaradi novac? Zašto ne bismo pravili AP ako će se isplatiti?
2+2, 1+1, šta god, što se ne naplaćuje, može na kompletnom Koridoru 10, i šta? Jesmo nešto dobili, nešto rešili? Ne bi se zadužili ali ne bi ni zaradili, nećemo ni napredovati... Čiji je to interes? Svih građana koji žive pored tog puta i ne mogu gde hoće da se uključe, i moraju da plate putarinu. U redu, žao mi je, AP ne može u svačijem dvorištu da ima petlju, ali zato država može da rehabilituje mrežu lokalnih puteva i dobro ih poveže sa AP, i to jeste cilj. Ko ima priključak na AP do 20-30 km od kuće, taj treba da bude presrećan, po mom mišljenju.
Ono što dobri_samaricanin ne uzima u obzir, između ostalog (a ima dosta i tehničkih stvari koje će verujem drugi napisati) jeste kompletna ekonomija jednog projekta, ne samo inicijalna ulaganja. Autoput je resurs jedne države! Kao što to može da bude reka, more, aerodrom, rudnik itd. Resurs, koji nije prirodni, već resurs u koji treba uložiti neka sredstva da bi dobio povraćaj istih i zaradu. Zbog toga se rade studije koje govore o opravdanosti investicije. Ako postoji ekonomska opravdanost, pobogu, ko je lud da ne zaradi novac? Zašto ne bismo pravili AP ako će se isplatiti?
2+2, 1+1, šta god, što se ne naplaćuje, može na kompletnom Koridoru 10, i šta? Jesmo nešto dobili, nešto rešili? Ne bi se zadužili ali ne bi ni zaradili, nećemo ni napredovati... Čiji je to interes? Svih građana koji žive pored tog puta i ne mogu gde hoće da se uključe, i moraju da plate putarinu. U redu, žao mi je, AP ne može u svačijem dvorištu da ima petlju, ali zato država može da rehabilituje mrežu lokalnih puteva i dobro ih poveže sa AP, i to jeste cilj. Ko ima priključak na AP do 20-30 km od kuće, taj treba da bude presrećan, po mom mišljenju.