Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Kinezi i pre puštanja do Požege obilazili trasu prema Užicu i mesta gde će biti tuneli.
Imali iz prve ruke ovde na temi informmacije.
 
Mislim da je jako teško odabrati pravu trasu prema CG. Preko Prijepolja i Kokinog broda mi se čini daleko teže provući autoput. I što su bitniji Prijepolje i Kokin brod od Sjenice i Ivanjice? Sve mesta treba da se razvijaju podjednako.
Do Boljara jedino ima logike praviti celu deonicu u paketu sa CG delom u ovom trenutku. Do Zlatibora definitvno je potreban autoput. Ali će se opet praviti ogromne gužve gde god da se autoput završi jer će se po običaju završiti nekim lošim rešenjem. Najidealnije bi bilo započeti oba autoputa istovremeno.
 
Завршетак код Мачката треба да буде што ближе оном делу где се деоница шири на 3 траке ка Златибору. Но, свакако ће ту гужве бити па ће бити у сезони. Барем ће Пожега, Севојно и Ужице бити поштеђени ненормалних гужви које сада имамо.
 
Kada završe oba kraka, Zlatibor više neće biti krajna destinacija već će moći brže da se stigne do Tare, Mokre Gore, Višegrada, Sarajeva na jednu stranu, a na drugu do Arilja, Ivanjice, Sjenice, Nove Varoši, Crne Gore na drugu stranu, što će privući deo turista sa Zlatibora u te krajeve.
Naravno neće to biti neka velika količina i smanjenje gužvi na magistrali od Sušice do Zlatibora, ali ljudi će imati izbor da skoknu negde drugde sa par h vožnje pa će biti nekog rasterećenja.
Ali preduslov je da se stigne do Sarajeva i poveže sa CG kao izlazne tačke na tom pravcu. Povezivanje glavnih gradova u regionu što zbog turizma što zbog transporta robe.
Na žalost ljudi koji vole ovakav Zlatibor će svakako dolaziti i dalje, a oni čine većinu turista. A i do Zlatibora će se približiti autoput. Njih ne interesuje nešto drugačije od toga, pošto svako ko ne želi tamo, nađe način da ode drugde pa makar bilo 10h vožnje. Ali opet možda se malo nešto i promeni sa pritiskom saobraćaja.
 
Poslednja izmena:
@bo
Srbija ce se svakako povezati i sa BIH (RS) i sa CG na vise nacina. Samo je pitanje vremena.
Kao sto cemo do kraja godine imati deo Kuzmin - Sremska Raca, tako cemo u jednom momentu imati i Pozega - Kotroman i to je neosporno.
Ne treba uopste dovoditi u pitanje ove pravce.
Ali isto tako ne treba sumnjati u opravdanost Pozega Boljare koji ce na svoj nacin doprineti razvoju ne samo Arilja, Ivanjice, Sjenice, (nego i Golije, Javora, Mucnja ) Novog Pazara, Raske pa i svih okolnih mesta. To su ogromne opstine (teritorijalno) i verovali ili ne postoji tu dosta firmi sa velikim obrtom kapitala. O turizmu necu da trosim reci.

Ako gledamo iz sireg ugla, dobar deo ljudi iz CG radi u Srbiji i obrnuto, gravitira kroz ovaj kraj a svakako nije ni zanemarljiv deo turista koji ce ovaj pravac koristiti umesto stare dobre magistrale preko Zlatibora i Nove Varosi.
Verujem da cim se zavrsi rekonstrukcija puta Arilje - Ivanjica dobar deo vozaca ce koristiti alternativu preko Prilika, Katica i Jasenova do Nove Varosi i dalje ka CG.
Svaki put koji se rekontruise i izgradi ce generisati vise saobracaja i to je neminovnost.
Uostalom, vreme ce pokazati.
Po čemu ti smatraš da ne treba dovoditi u pitanje?
Mislim da jentema za Kotroman otvorena 2021.jos ni papiri nisu urađeni....
Slicno i za ostale pravce...
Kako cemo mi to zavrsiti kad se svaki AP gradi sa kasnjenjem 5+godina, a ovo ni zapoceli nisu?
 
ŻЗавршетак код Мачката треба да буде што ближе оном делу где се деоница шири на 3 траке ка Златибору. Но, свакако ће ту гужве бити па ће бити у сезони. Барем ће Пожега, Севојно и Ужице бити поштеђени ненормалних гужви које сада имамо.
Spoj sa buduce petlje u Mackatu na postojeci magistralni put je nekih 90m iza pumpe preko puta mesne industrije Zlatiborac. Gledano ka restoranu Lojo, odnosno ka Zlatiboru.
Inace juce sam otisao iz Pljevalja, pa na Kokinom Brodu okrenuo preko Jasenova i Prilika i Arilja do AP, sto u zadnje dve godine gotovo redovno radim. Ne sto je krace svega nekih 1.8km, vec sto od KB do Prilika bukvalno sretnem manje auta nego sto je prstiju na jednoj ruci. Juce sam imao i srecu da vidim i predele pod snegom sto jos od '98 nisam video izu,ev na skijanju na NZ, jer evo preko 30 g
zivim iskljucivo leti. Utisak su mi pokvarile breze skrsene pod naslagama mokrog snega, a list jos nije opao, pravi lom listopadnog drveca. Preko Zlatibora idem jedino ako vozim nocu ili ako sam potpuno siguran da nema guizve.
Inace sto se tice tunela MB i Laz igrom slucaja tog 7 Jula sam stigao i dmah tog popodneva prosao. Znam da se mnogi nece sa mnom sloziti, ali koliko god kritikovao Vucica za sve ostalo, sto se tice tunela oko otvaranja tada i odlaganja ovih sinhronizacija do Oktobra, a ne u spice sezone, ja lino smatram da je to bio dobar potez i da bih isto uradio. Pogotovo sto postoji alternativa za bilo koga ko ima sumnje i bojazan i ne zeli da rizikuje.
Posto su moji pljevljaci trenutno na vlasti u CG sto se tice vlade i monteputa, dobio sam dosta optimisticnih obecanja, ali o tome neki drugi put. Za sada toliko sa pauze sa presedanja u Banmoku.
 
@KrCan hvala ti puuuunoooo! Eh, ti živiš leti, ali sneg namerno rešio da te iznenadi, a bogme i nas ostale :)

Sto se tice tunela, ostaje problem klizišta, razumem tvoj stav, ali se struka ipak mora poštovati i dok ne kažu da je bezbedno nema kršenja, skupo smo platili tu cenu.... ne treba vozač o tome danodlučuje, ali na zalost, tako je kako je. Valjda ce resiti i kliziste

Sistema upozorenja nadam da su makar to sad resili jer ide period godine kada su Sjenica i Požega najpoznatiji.
 
Izvinjavam se. Dali je zatvorena naplatana rampa u Preljini? Sutra bi trebao da idem za Cacak pa zato pitam
 
Inače Munjino brdo i Laz su u funkciji u oba smera, bez ikakvih ograničenja, a nisam primetio policijska vozila ispred tunela, izgleda da više ne dežuraju.Ali zato sam primetio (mada nisam baš siguran jesam li dobro video) neka oštećenja na kolovozu u Munjinom brdu u cevi ka Čačku. Kao da je na više mesta asfalt porozan, ispucao, delovalo mi je kao udarne rupe u ranoj fazi formiranja. Ali stvarno nisam u potpunosti siguran da li su to stvarno bila oštećenja ili možda samo neke fleke na asfaltu ili neka optička varka. Da li je možda još neko primetio pa da potvrdi?
 
Upravo prolazim ka Požegi, zašto je i dalje zabranjen prolaz za ADR vozila, zar nije sve uredno ispitano?
 
Vrh