Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Kinezi i pre puštanja do Požege obilazili trasu prema Užicu i mesta gde će biti tuneli.
Imali iz prve ruke ovde na temi informmacije.
 
Mislim da je jako teško odabrati pravu trasu prema CG. Preko Prijepolja i Kokinog broda mi se čini daleko teže provući autoput. I što su bitniji Prijepolje i Kokin brod od Sjenice i Ivanjice? Sve mesta treba da se razvijaju podjednako.
Do Boljara jedino ima logike praviti celu deonicu u paketu sa CG delom u ovom trenutku. Do Zlatibora definitvno je potreban autoput. Ali će se opet praviti ogromne gužve gde god da se autoput završi jer će se po običaju završiti nekim lošim rešenjem. Najidealnije bi bilo započeti oba autoputa istovremeno.
 
Завршетак код Мачката треба да буде што ближе оном делу где се деоница шири на 3 траке ка Златибору. Но, свакако ће ту гужве бити па ће бити у сезони. Барем ће Пожега, Севојно и Ужице бити поштеђени ненормалних гужви које сада имамо.
 
Kada završe oba kraka, Zlatibor više neće biti krajna destinacija već će moći brže da se stigne do Tare, Mokre Gore, Višegrada, Sarajeva na jednu stranu, a na drugu do Arilja, Ivanjice, Sjenice, Nove Varoši, Crne Gore na drugu stranu, što će privući deo turista sa Zlatibora u te krajeve.
Naravno neće to biti neka velika količina i smanjenje gužvi na magistrali od Sušice do Zlatibora, ali ljudi će imati izbor da skoknu negde drugde sa par h vožnje pa će biti nekog rasterećenja.
Ali preduslov je da se stigne do Sarajeva i poveže sa CG kao izlazne tačke na tom pravcu. Povezivanje glavnih gradova u regionu što zbog turizma što zbog transporta robe.
Na žalost ljudi koji vole ovakav Zlatibor će svakako dolaziti i dalje, a oni čine većinu turista. A i do Zlatibora će se približiti autoput. Njih ne interesuje nešto drugačije od toga, pošto svako ko ne želi tamo, nađe način da ode drugde pa makar bilo 10h vožnje. Ali opet možda se malo nešto i promeni sa pritiskom saobraćaja.
 
Poslednja izmena:
@bo
Srbija ce se svakako povezati i sa BIH (RS) i sa CG na vise nacina. Samo je pitanje vremena.
Kao sto cemo do kraja godine imati deo Kuzmin - Sremska Raca, tako cemo u jednom momentu imati i Pozega - Kotroman i to je neosporno.
Ne treba uopste dovoditi u pitanje ove pravce.
Ali isto tako ne treba sumnjati u opravdanost Pozega Boljare koji ce na svoj nacin doprineti razvoju ne samo Arilja, Ivanjice, Sjenice, (nego i Golije, Javora, Mucnja ) Novog Pazara, Raske pa i svih okolnih mesta. To su ogromne opstine (teritorijalno) i verovali ili ne postoji tu dosta firmi sa velikim obrtom kapitala. O turizmu necu da trosim reci.

Ako gledamo iz sireg ugla, dobar deo ljudi iz CG radi u Srbiji i obrnuto, gravitira kroz ovaj kraj a svakako nije ni zanemarljiv deo turista koji ce ovaj pravac koristiti umesto stare dobre magistrale preko Zlatibora i Nove Varosi.
Verujem da cim se zavrsi rekonstrukcija puta Arilje - Ivanjica dobar deo vozaca ce koristiti alternativu preko Prilika, Katica i Jasenova do Nove Varosi i dalje ka CG.
Svaki put koji se rekontruise i izgradi ce generisati vise saobracaja i to je neminovnost.
Uostalom, vreme ce pokazati.
Po čemu ti smatraš da ne treba dovoditi u pitanje?
Mislim da jentema za Kotroman otvorena 2021.jos ni papiri nisu urađeni....
Slicno i za ostale pravce...
Kako cemo mi to zavrsiti kad se svaki AP gradi sa kasnjenjem 5+godina, a ovo ni zapoceli nisu?
 
Vrh