Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Cekajte, a zasto 3.smena sad kad je vec Cacak Zapad tj Pakovrace rampa vec odavno u upotrebi?!
Nije se povecao broj putnika tokom ove letnje sezone u odnosu na proslu, a valjda je AP bezbedniji u odnosu na Ovcarsko Kablarsku klisuru?!

Kakva farsa i zamazivanje ociju, sta ce to ambulantica da pomogne?
Onom kome je nesto lose on ide hitno u bolnicu, gde se dezura, svuda je tako.

Mozda bih razumela da su odredili po jedno vozilo da uvek tu u toj ambulanti bude, ali ni KC Cacak nije daleko, nije to BG.

U PZ hitna dezura naravno uvek, ali obim saobracaja je jednak svim godinama i nema tu vise letnje sezone, tako je cele godine. Da sad rade drugacije lekari jer imamo AP?! Molim?!

Nego, da li su i u Obrenovcu ovako uradili, uveli nove lekare, NBg? Nemojte tako, i oni su dobili krak Milosa Velikog, veci je broj vozila.

Tacno da covek cupa kosu sa glave
 
Koja je zaista logika dežurstava, tj. kakve one imaju veze sa onime što trenutno ne radi u tunelu?

Ako ja dobro shvatam sistem koji ne radi - sistem je tu da obavesti najbližu bolnicu ako treba da dođu, a zamensku ulogu tog sistema imaju valjda dežurne službe (policija i vatrogasci).

Ovako oni praktično priznaju da su životi ljudi u opasnosti u okolini tunela i u njemu.

Aj, zaista molim da mi se objasni potreba za prisustvom lekarskog osoblja kod tunela.
 
Ne, oni kazu da je dezurstbo zbog letnje sezone i vece frekvencije saobracaja...tunel ne pominju koliko sam razumela.

Sve je ok, ALI zasto to nije urađeno kad je Cacak Zapad otvoren, tj Pakovrace?! I tada su bile sezone i sezone godisnjih odmora pa je bilo bitno da radi 3.smena?!
ONI MISLE DA SMO MI BAS OVOLIKI KRETENI?

Nego, nek mi neko kaze, a sta Policija dezura na AP!? Sta ce oni? Samo vatrogasci mogu da izbave, zbrinu i pruze prvu pomoc, cemu panduri?

Nego je vlast videla da ove hitne sluzbe vise uznemiruju nego smiruju javnost pa se sad cupaju. Teski kreteni na raznim nivoima
 
Ово је банана држава, ма каква банана, ово је горак краставац од државе. Наплаћују путарину, а пут нису завршили. Пут нема употребну дозволу, али има наплату путарине. Брдо изнад тунела клизи, нема везе, за 0.1 милиметар, али путарину ћемо ипак да наплаћујемо...
 
Апропо заобилажења прописа зарад ранијег пуштања пројекта морам рећи да су ставови да је то оправдано јер безбедност по нечијем мишљењу није ни мало угорожена су или наивни или снс-пропагаторски. Причам овде о аутоматизацији а не о потенцијалном клизишту који је посебна прича.

Колико год да је тачно, ако је тачно, да безбедност тунела није ни мало угрожена овим обилажењем, само нарашување институције зване "прописи" зарад једнократног пројекта је катастрофално. Прописи овог ранга који се односе на безбедност капиталних пројеката се морају дословце поштовати. Не причамо овде о неким свакодневним прописима нижег значаја који се свуда на свету свакодневно нарушавају већ о Прописима (намерно велико П) од капиталног значаја. Овакви пропису су брана од дивљшаштва и каубојштине и у нормалним земљама никоме не пада на памет да их заобилазе због појединачних пројеката било због интереса неке странке било због општег интереса.

У нашем случају имамо пројекат који већ значајно касни и само смо због још два три месеца отворили смо брану за каубојштину. Уколоко неко мисли да прописи не ваљају и да се неке ставке могу изменити ради неког бенефита типа раније отварања без угрожавање безбедности, то се не ради за потребе једног пројекта. Прави пут би био урадити пројекат по прописима а онда сазвати стручну комисију која би испитала да ли има смисла увести промене у постојеће прописе.
 
Ja mislim kad bi gledao sve detaljno od a do š u jedno 80% projekata u Srb nije sve po p.s.-u, možda i više. Nadaš se samo da je što manje bitnih krupnih stvari zaobišlo propise. Tačno je da se ovim otvara pandorina kutija tj već odavno je i otvorena za kaubojštinu al to je Srbija Balkan nije Japan... godine idu, od čekanja nema ništa, a i kad bi sačekao da sve bude po psu nemaš 100% garanciju da bi sve i bilo, jer Srbija je ovo, talova će ovde uvek biti i zaobilazaka procedura, nemojmo se zavaravati, drugo ima toga i na zapadu (mnogo manje i suptilnije) najbolje da ovde neće. Mi i ako budemo nekad ličili na državu to će biti nešto slično Italiji, Grčkoj, Španiji... a kod pomenutih nije baš sve po p.s.u Naravno treba težiti ka boljem, pogotovo što su pomenute stvari kod nas mnogo loše i totalno razumem i mahom sve ovo što si napisao i podržavam.

Al da se vratim još jednom u ovom konkretnom slučaju sam sa druge strane srećan ako se sprečila neka saobraćajka u Ovčarsko-kablarskoj klisuri, zadovoljan ako je neko malo odmornije i brže stigao gde je naumio sa sve povećanom bezbednošću pride.
 
Апропо заобилажења прописа зарад ранијег пуштања пројекта морам рећи да су ставови да је то оправдано јер безбедност по нечијем мишљењу није ни мало угорожена су или наивни или снс-пропагаторски. Причам овде о аутоматизацији а не о потенцијалном клизишту који је посебна прича.

Колико год да је тачно, ако је тачно, да безбедност тунела није ни мало угрожена овим обилажењем, само нарашување институције зване "прописи" зарад једнократног пројекта је катастрофално. Прописи овог ранга који се односе на безбедност капиталних пројеката се морају дословце поштовати. Не причамо овде о неким свакодневним прописима нижег значаја који се свуда на свету свакодневно нарушавају већ о Прописима (намерно велико П) од капиталног значаја. Овакви пропису су брана од дивљшаштва и каубојштине и у нормалним земљама никоме не пада на памет да их заобилазе због појединачних пројеката било због интереса неке странке било због општег интереса.

У нашем случају имамо пројекат који већ значајно касни и само смо због још два три месеца отворили смо брану за каубојштину. Уколоко неко мисли да прописи не ваљају и да се неке ставке могу изменити ради неког бенефита типа раније отварања без угрожавање безбедности, то се не ради за потребе једног пројекта. Прави пут би био урадити пројекат по прописима а онда сазвати стручну комисију која би испитала да ли има смисла увести промене у постојеће прописе.
Mahom su to SNS-propagandisti, raspoznaju se po tome što koriste poklič "Živela Srbija" van svakog konteksta, kao npr. kad govore o otvaranju deonice od 20km nedovršenog auto-puta. Odlično objašnjenje, ali teško da će do njih dopreti.
 
Sta mislite da li bi mogle da se naprave neke izmene na Ariljskoj petljii? Dajte neke predloge, mislim da ovo citaju i nadlezni organi. Cini mi se da se ovako nekada islo za Pozegu, pa dalje prema Arilju, iz pravca Uzica (CG i Zlatibora). Na ovaj nacin bi se izbeglo ukrstanje na T raskrsnici.
Untitled.jpg
 
Kad bi manje bilo takvih koji razmišljaju kao ti, Skomi, tj. kada bi bilo više onih koji poštuju propise, manje bi bilo saobraćajnih nesreća.

Is
Ja mislim kad bi gledao sve detaljno od a do š u jedno 80% projekata u Srb nije sve po p.s.-u, možda i više. Nadaš se samo da je što manje bitnih krupnih stvari zaobišlo propise. Tačno je da se ovim otvara pandorina kutija tj već odavno je i otvorena za kaubojštinu al to je Srbija Balkan nije Japan... godine idu, od čekanja nema ništa, a i kad bi sačekao da sve bude po psu nemaš 100% garanciju da bi sve i bilo, jer Srbija je ovo, talova će ovde uvek biti i zaobilazaka procedura, nemojmo se zavaravati, drugo ima toga i na zapadu (mnogo manje i suptilnije) najbolje da ovde neće. Mi i ako budemo nekad ličili na državu to će biti nešto slično Italiji, Grčkoj, Španiji... a kod pomenutih nije baš sve po p.s.u Naravno treba težiti ka boljem, pogotovo što su pomenute stvari kod nas mnogo loše i totalno razumem i mahom sve ovo što si napisao i podržavam.

Al da se vratim još jednom u ovom konkretnom slučaju sam sa druge strane srećan ako se sprečila neka saobraćajka u Ovčarsko-kablarskoj klisuri, zadovoljan ako je neko malo odmornije i brže stigao gde je naumio sa sve povećanom bezbednošću pride.

Kad bi manje bilo takvih koji razmišljaju kao ti, Skomi, tj. kada bi bilo više onih koji poštuju propise, svakako bi bilo manje saobraćajnih nesreća, bez obzira da li imamo ili nemamo auto put.

Ježim se izjava "ali ovo je Srbija..." Ponaša li se bilo ko od vas takvih u insotranstvu na način na koji se ponašate u Srbiji?
 
Kad bi manje bilo takvih koji razmišljaju kao ti, Skomi, tj. kada bi bilo više onih koji poštuju propise, manje bi bilo saobraćajnih nesreća.

Ja poštujem propise, ali nisam suvoparni robot, ne želim tako da razmišljam. 0/1 pogled na svet, ne slažem se. Ti polaziš od pretpostavke da je svaki propis amin i da je nemoguće da je neko pogrešio prilikom pravljenja, a da je svako ko zaobilazi debelo pogrešio. Ja imam pogled ok da verovatno si u pravu ali ako smatraš da je zaobilaskom povećana bezbednost daj razloži, obrazloži, šta, kako, koliko i onda imam neko svoje mišljenje i zaključak. U ovom slučaju je zaobilazak propisa povećao bezbednost, meni je to ok idemo dalje. Ali to je ovde individualni slučaj, i da zaobilzak pravila nije nešto što treba da se praktikuje često ali možda baš ta sporadična odstupanja dovode do primene novih propisa do otkaza nekih starih, i na kraju do nekih promena na bolje. Svakako dovode da si više čovek a manje robot. Znam sve, sad će opet odgovor ali to onda nije država, to je onda kaubojcity i novi krug kreće tri dva jedan sad
 
Sta mislite da li bi mogle da se naprave neke izmene na Ariljskoj petljii? Dajte neke predloge, mislim da ovo citaju i nadlezni organi. Cini mi se da se ovako nekada islo za Pozegu, pa dalje prema Arilju, iz pravca Uzica (CG i Zlatibora). Na ovaj nacin bi se izbeglo ukrstanje na T raskrsnici.
Pogledajte prilog 245409
Pazi, postoji šuškanje da ce pustiti tako, to je nase skretanje za grad, ali naravno seče magistralu pa nije bilo po zakonima, ukinuto, ali opet suskaju.
Mouda pomogne kod ovog skretanja za Arilje, ali ce praviti vece kolone na nadvoznjaku, a seče se kontra smer i tu ne sme da bude zadrzavanja vozila.
Ne bi me cudilo da otvore, a da ne razmisle ni o cemu, ali opet mozda je to i dobar plan
 
Апропо заобилажења прописа зарад ранијег пуштања пројекта морам рећи да су ставови да је то оправдано јер безбедност по нечијем мишљењу није ни мало угорожена су или наивни или снс-пропагаторски. Причам овде о аутоматизацији.

Колико год да је тачно, ако је тачно, да безбедност тунела није ни мало угрожена овим обилажењем, само нарашување институције зване "прописи" зарад једнократног пројекта је катастрофално.
Ponovo sam pročitao tvoj post i kad malo bolje razmislim pa tvoj nick paradoks je genijalan :):) (y)(y)

Ako dobro razumem polazimo od stava/pretpostavke da opravdanost zaobilaska a time i upitne bezbednosti ukazuje da si ili naivan ili ćaci. 0/1 tj. ili-ili
Zaključak je onda da si i ti naivan? Ćaci ne verujem da si, nick ti i nije baš neki ćacijevski.
Jer si odmah zatim napisao da je moguće i da je to i tačno tj da bezbednst nije narušena!? Doduše zatim si dopunio i ako je tako onda je to katastrofa na drugoj instanci aka propisima.
Zbunio si me fino. :) Jer ako je tačno da bezbednost nije narušena onda si naivan, ako nisi ćaci. Totalni paradox
 
@Skomi nisam siguran da si dobro ukapirao šta sam hteo da kažem, ali da sam paradoks, to prihvatam. Poenta mog posta je bila da je obilaženje propisa do kog je došlo jako loše bez obzira da li je time ugrožena bezbednost putnika koji tuda prolaze. Kao što sam rekao, znam da budem parakodsalan ali nisam rekao za sebe u ovoj situaciji da nam naivan ili ćaci, sačuvaj bože za ovo drugo.
 
Ja poštujem propise, ali nisam suvoparni robot, ne želim tako da razmišljam. 0/1 pogled na svet, ne slažem se. Ti polaziš od pretpostavke da je svaki propis amin i da je nemoguće da je neko pogrešio prilikom pravljenja, a da je svako ko zaobilazi debelo pogrešio. Ja imam pogled ok da verovatno si u pravu ali ako smatraš da je zaobilaskom povećana bezbednost daj razloži, obrazloži, šta, kako, koliko i onda imam neko svoje mišljenje i zaključak. U ovom slučaju je zaobilazak propisa povećao bezbednost, meni je to ok idemo dalje. Ali to je ovde individualni slučaj, i da zaobilzak pravila nije nešto što treba da se praktikuje često ali možda baš ta sporadična odstupanja dovode do primene novih propisa do otkaza nekih starih, i na kraju do nekih promena na bolje. Svakako dovode da si više čovek a manje robot. Znam sve, sad će opet odgovor ali to onda nije država, to je onda kaubojcity i novi krug kreće tri dva jedan sad
Nije stvar u tome da li si ljudsko biće (ili formalno ljudsko biće koje to može tvrditi samo na osnovu fizičko-bioloških osobina, ali ne i kognitivnih) ili robot , nego na kom si stepenu društvenog razvoja.

Postoje ljudska bića na višem stepenu društvenog razvoja od nas, koji su smislili propise i znaju njihovu svrhu. Razni stručnjaci iz oblasti građevinskih nauka, geodezije, fizike, matematike, prava, saobraćaja, koji su kroz godine, decenije, pa i stoleća došli do nekog društvenog uređenja ili sistema gde se štite pojedinici i njihovi životi uspostavljanjem nekih pravila u tim oblastima. A kod nas imaš ćaci republiku, tipičnu devoluciju od čoveka ka majmunu. Tako da potpuno razumem tvoj stav, iako ga ne delim.
 
Vrh