Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ustvari u probnom periodu će verovatno svih 50 ili koliko već inženjera (ili bar oni sa najviše iskustva), koji prvobitno nisu hteli pa su posle potpisali, pratiti bolje od svih sistema šta se dešava sa tunelom i brdom iznad njega. I ne samo to, nego cela javnost očekuje i izveštaje od takvih stručnjaka i procenu vezano za klizište i drenažu. S obzirom da su već digli glas verujem da će ovo sve biti odlično urađeno u letnjem periodu
 
Poslednja izmena:
Google maps izbacio mapu ali ljudi, ni minut mi ne pokazuje brze . Znam da i nema stvarne ustede u vremenu, ali ne prikazuje zastoje po BG, nista, a sad je 15h, nemoguce da nema guzve.

Mislim da def.ove mape nisu za trenutni prikaz saobracaja i zato ljudi PLATE navigaciiju, mi siromasni ovako moramo :)
 
@MiraC
Svakako ima ustede ali Google Maps vec neko vreme nije toliko pouzdan. Kao sto rece zemo, ne registruje saobracaj na novoj deonici. Evo sta kaze Waze od kruznog toka kod Vojvodjanske (na izlazu iz NBG) do Gorobilja. Naravno, zavisi odakle kreces iz Beograda u koje doba dana itd itd. Sada su guzve na pojedinim deonicama zbog oluje koja je protutnjala...
1751980531766.png
 
Poslednja izmena:
Valjda neće u pm , nadam se da će pratiti sve to oko sleganja i tih podzemnih voda kojima i meštani svedoče pa će blagovremeno zatvoriti..

Ovaj komentar je opisao ceo razgovor, zadnjih 10ak strana. Ma nece mene valjda u pm... A svi znate da je neispravno, samo iz nekog razloga tu cinjenicu ne mozete da prihvatite.
 
Hvala vam svima, da, verov ne registruje saobracaj mada pokazuje narandzasto na skretanju za ap ali ko zna kako to meri

@boocky , samo da pitam, koja ti je ivo druga ruta? Ibarska pa preko Divcibara?
Ja sam poredila merenje Pozega, ajde da kazemo do Vojvođanske
Kroz klisuru OK 166km 1h 43min
Preko AP i Gorobilja, mislim da je isto 165km 1h 41min ALI moram da stavim da iz Prijanovica krecem POCETNU TACKU, ne daje mi alternativu kroz Ovcarsko Kablarsku K.putovanje tako da je i to to
Oko 1h 43min.

Ma nema ni veze, ali u odnosu na Ibarsku pa ovamo je neuporedivo, mi putovali po 3,5h, ok ok mi smo spori, ali sad putujemo oko 2h20min (poslednji put, oko 12h u BG)
 
Mislim da je ova druga ruta preko Ibarske do Cacka pa preko klisure... Nisam zapazio iskreno. U sustini dosta zavisi od doba dana kada putujes i kako vozis i od uslova na putu.
P.S. Da ne zaboravim da kazem da Google Maps jos uvek ne prepoznaje petlju Lucani.
 
Poslednja izmena:
Danas sam vozio autoputem Pakovrace-Pozega. Skroz fino je odradjen. Ispred oba tunela se nalaze policijski automobili iz predostroznosti.
Hvala Bogu, zaobidjena je ovcarsko-kablarska klisura gde sam cesto gubio po 45 min vozeci u prvoj i drugoj brzini kad je krkljanac ili nesto krpe na putu.
 
Google maps izbacio mapu ali ljudi, ni minut mi ne pokazuje brze . Znam da i nema stvarne ustede u vremenu, ali ne prikazuje zastoje po BG, nista, a sad je 15h, nemoguce da nema guzve.

Mislim da def.ove mape nisu za trenutni prikaz saobracaja i zato ljudi PLATE navigaciiju, mi siromasni ovako moramo :)
12 минута је уштеда у времену
 
Ko zeli da sazna vise detalja o celoj prici, moze pogledati na ovom linku RTV1, svaka cast za novinarku!

Ok slušamo stranu priče vladajuće struje,zaključak :
-Trasa otvorena u rezimu probnog rada zaobilaženjem procedure ,zakonski zaobilazenjem..
- Sigurnost garantovana i bez automatskog praćenja zato što će umesto senzora pratiti ljudske oči .
-Preduzete mere opreza sledeće , ispred samih tunela dežuraju službe . Da ne bude zabune misli se na požare itd a ne greske u gradnji .
-Nije se čekalo 90 dana da se ne bi gradjeno zapustelo od nekoriscenja ( ovo je malo …)
- Kada se osposobi automatski sistem opet će biti probni neki period. Mora se i to testirati.
Moj zaključak čist populizam .
 
Ok slušamo stranu priče vladajuće struje,zaključak :
-Trasa otvorena u rezimu probnog rada zaobilaženjem procedure ,zakonski zaobilazenjem..
- Sigurnost garantovana i bez automatskog praćenja zato što će umesto senzora pratiti ljudske oči .
-Preduzete mere opreza sledeće , ispred samih tunela dežuraju službe . Da ne bude zabune misli se na požare itd a ne greske u gradnji .
-Nije se čekalo 90 dana da se ne bi gradjeno zapustelo od nekoriscenja ( ovo je malo …)
- Kada se osposobi automatski sistem opet će biti probni neki period. Mora se i to testirati.
Moj zaključak čist populizam .
Šta li tek kaže struka kad ovo kaže populistički režim...
 
Ova gospodja je pravnik i uverena u ispravnost i sigurnost ( kako sam razumeo probnog period od 90 dana)
Ono sto mene buni je kada se uvede automatski sistem za pracenje imaćemo probni režim opet .
Gospodja je pravnik po struci, a zadnjih 21 godinu radi u ministarstvu gradjevine....

Vlada je promenom uredbe dozvolila upotrebu tunela i omogucila testiranje "automatskog sistema" pod saobracajem i dala rok od 90 dana da se isti pusti u rad.
Koliko sam ja razumeo njeno izlaganje, svi pojedinacni sistemi su testirani i rade i potrebno je testirati "automatiku".

Da uprostim, javljači pozara rade, sistem koji zatvara tunel usled akcidenta radi...(dobila uveravanje od svih inžinjera....)
Potrebno je utvrditi/testirati da li kad se uključi javljač pozara da li ce drugi sistem blokirati ulaz u tunel....uključiti prskalice, obavestiti najblizu vatrogasnu, policijsku, hitnu sluzbu i sl.

Zato su tu lica koja prate/nadziru tunel i po potrebi mogu rucno aktivirati odredjene sisteme, a pomenute sluzbe dezuraju ispred tunela.
 
@dumax sistemi rade ali ne automatski
Gospodja je pravnik po struci, a zadnjih 21 godinu radi u ministarstvu gradjevine....

Vlada je promenom uredbe dozvolila upotrebu tunela i omogucila testiranje "automatskog sistema" pod saobracajem i dala rok od 90 dana da se isti pusti u rad.
Koliko sam ja razumeo njeno izlaganje, svi pojedinacni sistemi su testirani i rade i potrebno je testirati "automatiku".

Da uprostim, javljači pozara rade, sistem koji zatvara tunel usled akcidenta radi...(dobila uveravanje od svih inžinjera....)
Potrebno je utvrditi/testirati da li kad se uključi javljač pozara da li ce drugi sistem blokirati ulaz u tunel....uključiti prskalice, obavestiti najblizu vatrogasnu, policijsku, hitnu sluzbu i sl.

Zato su tu lica koja prate/nadziru tunel i po potrebi mogu rucno aktivirati odredjene sisteme, a pomenute sluzbe dezuraju ispred tunela.
Tačno ,potrebno je testirati automatiku kad se osposobi za rad ,sada ljudi rade umesto automatika . Nije se moglo sačekati još da se to sve ispita itd itd znamo zbog čega …
 
Vrh