Zak ne slažem se. Znajući naš mentalitet, više bi vozila pokušalo ili na kraju i ušlo nego da fizički vatrogasac krene da maše zastavicama ispred tunela. Baća cepa svog audija/bmw-a/mečku 150 žuri dok razmišlja o pečenju na Zlatiboru... i taj će da stane ako sistem na ulasku napiše oprez opasnost od požara ili šta već? Posle na magistrali ima više preticanja preko pune nego preko isprekidane, i tog će oprez na ekranu da spreči, nema teorije. Apsurd je da će sistem koji bude proradio i u skladu po EU standardima biti manje bezbedan nego trenutni gde su svi kao na iglama i 24/7 dežuraju. Što i ima logike tj može da neki sistem (makar i polu sistem) plus ljudi bolje radi posao nego neki sistem solo. Al ajd razmišljajmo kao roboti, ne valja ovo jer nije po psu kao u npr Norveškoj a tamo kultura na drumu neka vansvemirska u poređenju sa našom.
Ivchonny a šta ti vredi ispoštovana protivpožarna mera? Konobar u kafani dobio bakšiš da upali svećicu za rođendan nekoj devojci, ispoštovano sve, al slučajno se zapalila kafana ili kuvar prolio ulje na vrelu ringlu itd sistem napisao molimo napustite objekat i šta ti vredi ta poruka na ekranu. Složićeš se da je bolje da vatrogasna ekipa dežura ispred. Ne ajmo robotski nije po standardu kao u Nemačkoj.
Neću više o ovome, i ovo je previšeee kud i pomenuh