Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

IMG_9216.jpeg
IMG_9217.jpeg
IMG_9229.jpeg
IMG_9228.jpeg
IMG_9235.jpeg
IMG_9234.jpeg
IMG_9239.jpeg
 
@Srbija_2040 Nisam ja za tebe ni mačak ni brat kao što neko ranije reče!Botovanje i citiranje Informera meni govori sve o tebi!Raspitaj se malo čije je ozvučenje bilo na Tompsonovom koncertu i prestani da zagađuješ forum!
Bez prepucavanja sa ovakvim osobama, svaki komentar prijavite , admini rade svoj posao, mislim da ce biti oteran, sve se dozvoljava ali ovakvi govori ne. Kao i licno vređanje koje sam i ja prijavila i to je to.

Pratimo utiske @Niko Kažanegra kad ces na Zlatibor? Javi utiske cele deonice.

Da, ima blokada i uporavanja oko Uzica trenutno pa budite obazrivi. Ima i put preko Krvavaca, ali nemam pojma kako i sta
 
Mozes li da mi kazes, u Prilipcu, ispod onog njihovog nadvoznjaka gde smo prolazili....da li su stabilizovali zemlju ispod stubova?
Videla sam na inst.jednu sliku gde bager to tu čaprka, a trebalo bi da se ta kosina sredi i poploča sa kamenim kockama ili betonom.

Znaci ispod mosta, nadvoznjakajedan stub koji se ovamo naslanja na zemljani deo?
To je bio problem u onom Golubcu, nije to zasticeno, prva kisa zemlja ode, a valjda utice na stabinost ....
Konkretno, da li su oblozili te stubove koji su na kosinama?
Ne umem da objasnim....
Tu zavrsavaju kaskadni kanal za odvod vode sa autoputa i kosine iznad
 
Da, pošto projekat ne ispunjava bezbednosne standarde, izmenjeni su propisi kak bi sad odjednom ispunjavao.

Suština: ne znamo da upravljamo projektima po civilizacijskim normama, zato ukidamo određene civilizacijske norme da bi ispalo pred narodom da umemo da upravljamo projektima.

Ok, znači jasno. Kao što je mleko koje pijemo i dalje otrovno (samo je neko izmenio uredbu kako bi se dozvolio taj otrov u mleku), tako i ovaj autoput nije bezbedan, ali je neko rekao da može da se dozvoli otvaranje auto puta koje nije bezbedno.
 
ljudi u pamet se
vratite se raspravi o gradjevinarstvu,manite se raspirivanja mrznje i mrznju koju ste stvorili prema neki, politickim opcijama kanalisite na racionalan nacin
nemojte da radite iracionalne stvari namecuci jednoumlje,pustite ljudima da odluce samostalno a vi samo iznesite cinjenice
forum se pretvorio u nesto sto samo dopusta iznosenje dugogodisnje nakupljene mrznje prema nekoj osobi, i polako prelazi u autodestrukciju
ostavite prostora i nama koji spadamo u trecu kategoriju da se bar malo radujemo nekakvim malim stvarima
ovo vam govorim iz perspektive nekoga koji je prije isto tako zelio nekakve velike stvari,ali zbog nakupljene mrznje samo sam izgubio bespovratno dio svoga zivota
nista nisam napravio ,isao sam iz goreg u jos gore,nisam prevario sistem,jer on je osmisljen da cuva sam sebe
P.S.
provjerite u mojim postovima od prikljucenja ovom forumu ,da li dam bio dovoljno kulturan ,nenametljiv ili bezobrazan
i stvarno me brine ovoliki razdor izmedju nas samih
mozemo li komunicirati bez ovolikih tenzija i pritiska da moras biti sa nekim cak i ako ti zelis da budes samo svoj
 
Miro, prvo tebi čestitam na otvaranju ovog auto puta koga smo čekali godinama da se završi pošto on dolazi do tvog grada pa onda svima nama ostalima koji idemo na tu stranu. Svi mi koji dugi niz godina pratimo ovaj forum znamo koliko je bilo laganja oko datuma otvaranja i godina u nazad Sv.Nikole i svih pominjanih praznika ali dođe i taj dan da se ovo pusti iako nije po zakonu pušten nego politički ne bih li se ubio koji poen ali mislim da je džaba sve to jer narod vidi sve.
 
Ok, znači jasno. Kao što je mleko koje pijemo i dalje otrovno (samo je neko izmenio uredbu kako bi se dozvolio taj otrov u mleku), tako i ovaj autoput nije bezbedan, ali je neko rekao da može da se dozvoli otvaranje auto puta koje nije bezbedno.
Gore napisah šta je suština:
Nije izbrisan zakon, niti poništen pravilnik, već izmenjen u jednom delu a tiče se automatskih sistema za detekciju požara itd. Tunel mora ispunjavati neki minimum standarda, ta uredba koja je doneta je dopunila/izmenila taj isti Pravilnik (a ne zakon). I ta ista uredba propisuje rok od 90 dana da se svi nedostaci otklone a tunel pušta u probni rad.
Umesto tog automatskog sistema, uveli su 24/7 praćenje tunela (ljudi rade non stop, ne bilo koji nego oni najiskusniji - tako je barem rečeno). Iz tog centra su u direktnoj vezi sa jedinicama policije, vatrogascima i hitne pomoći.
A to koliko je put opterećen ili ne, vidi se na Google Maps/Waze ne treba vam TV.
@Срлес
 
Ja prošao "starom deonicom" 13.13-13.31, ukupno 18 minuta za tih 26 km. Nema gužve, prosto se leti tako da se ništa ne dobina, maks 2-3 min, moja pretpostavka. Tamo negde oktobar,novembar pa ćemo da idemo celom trasom...
 
Fantasticna stvar koja ce tek dati rezultate, ne znam da li je neko preko te druge app merio koliko mu kaze vremena od Pz do NBG?
Google maps jos nece ucitati.
Trenutno Google Maps procenjuje put do Gorobilja na oko 2:05 starom rutom sa Voždovca (sa NBG-a ovo je sigurno 10-15 minuta kraće).
Waze novim autoputem procenjuje vreme na oko 1:49.
Pretpostavljam da će razlika biti oko 10-ak minuta ali zavisi i od stila vožnja i uslova. Ovo je samo procena.
Inače evo malopre sam uhvatio gužvu u Prilipcu:
Screenshot_20250706_155925.jpg
 
Trenutno Google Maps procenjuje put do Gorobilja na oko 2:05 starom rutom sa Voždovca (sa NBG-a ovo je sigurno 10-15 minuta kraće).
Waze novim autoputem procenjuje vreme na oko 1:49.
Pretpostavljam da će razlika biti oko 10-ak minuta ali zavisi i od stila vožnja i uslova. Ovo je samo procena.
Inače evo malopre sam uhvatio gužvu u Prilipcu:
Pogledajte prilog 243821


Neandrej reče da će nam trebati 1h15min do Požege od Beograda :dil:
 
Naravno da je uvek bolje ići autoputem, makar bila razdaljina identične kilometraže, jer je i bezbednije i moguće razviti veću brzinu jer nema krivudanja i punih i duplih-punih linija.
Ali ne na ovakav način, uz ogromno kašnjenje, nestvarnu cenu koštanja, uz dilemu da li je bezbedno, derogaciju pravilnika/uredbi, u trenutku kada je poverenje naroda u ustanove na, verovatno, istorijskom minimumu.
 
Gore napisah šta je suština:
Nije izbrisan zakon, niti poništen pravilnik, već izmenjen u jednom delu a tiče se automatskih sistema za detekciju požara itd. Tunel mora ispunjavati neki minimum standarda, ta uredba koja je doneta je dopunila/izmenila taj isti Pravilnik (a ne zakon). I ta ista uredba propisuje rok od 90 dana da se svi nedostaci otklone a tunel pušta u probni rad.
Umesto tog automatskog sistema, uveli su 24/7 praćenje tunela (ljudi rade non stop, ne bilo koji nego oni najiskusniji - tako je barem rečeno). Iz tog centra su u direktnoj vezi sa jedinicama policije, vatrogascima i hitne pomoći.
A to koliko je put opterećen ili ne, vidi se na Google Maps/Waze ne treba vam TV.
@Срлес

Meni iskreno i dalje nije jasno. Pominješ da tunel ima nedostatke, i da je dat rok od 90 dana da se nedostaci uklone. Ali ti nedostaci ne utiču ni na koji način na bezbednost samog tunela?

Onda spominješ taj sistem 24/7 - ali zar to nije standarno za sve tunele. Ranije sam čitao kako se svi tuneli prate 24/7, a sada ispada ovde da je to zamena za automatsko praćenje, ništa mi nije jasno. Evo, ovde sam to pročitao, reč je o tunelu Brančić.

Nekako mi je sve čudno. Dobro je svakako ako se tunel može zaobići dok se stvari ne razjasne.
 
Meni iskreno i dalje nije jasno. Pominješ da tunel ima nedostatke, i da je dat rok od 90 dana da se nedostaci uklone. Ali ti nedostaci ne utiču ni na koji način na bezbednost samog tunela?

Onda spominješ taj sistem 24/7 - ali zar to nije standarno za sve tunele. Ranije sam čitao kako se svi tuneli prate 24/7, a sada ispada ovde da je to zamena za automatsko praćenje, ništa mi nije jasno. Evo, ovde sam to pročitao, reč je o tunelu Brančić.

Nekako mi je sve čudno. Dobro je svakako ako se tunel može zaobići dok se stvari ne razjasne.
Evo prilično korektno objašnjeno u ovom gostovanju (dakle nije samo monitoring u tunelu, već i klizište i druge stvari):

 
Ja prošao "starom deonicom" 13.13-13.31, ukupno 18 minuta za tih 26 km. Nema gužve, prosto se leti tako da se ništa ne dobina, maks 2-3 min, moja pretpostavka. Tamo negde oktobar,novembar pa ćemo da idemo celom trasom...
Ustvari, najviše dobijaju Ariljci, oko 10 km kraće i 15-ak minuta manje, mnogo više dobijaju ovom deonicom nego kada se produži do samog Arilja.
 
Ustvari, najviše dobijaju Ariljci, oko 10 km kraće i 15-ak minuta manje, mnogo više dobijaju ovom deonicom nego kada se produži do samog Arilja.
Znači svima ovo. Kad idete na CG primorje sa severa, dobijate još 20min ekstra vožnje po autoputu.
Kad se vraćate iz CG nazad i taman kreće umor da hvata, uključite se po sata ranije na autoput. Neka spasi jedan život tako, već nije mala stvar.
Kamo lepe sreće da se završi do Bara jednog dana, da ne ostavljaju više ljudi kosti kao nekada po kanjonima Morače, Ibarskim i drugim magistralama.
 
Au, sada slušam ovo za klzište, da će za godinu dana možda i do metar da se pomeri klizište kada dođe do padavina...
Poruka za @Igor ODLIČNO RADIŠ SVOJ POSAO, BRAVO I HVALA

sto se tice tog problema ja sam postavljala ovo ali idu brzo stranice

Ma to MORA da se resi sto pre, kliziste to, nece oni cekati godinu dana.

Brdo je puno vode, ko je pratio temu zna sta je Krcan pisao o problemima.... a i jutros geolog prica da jednostavno ne znaci da ce se pomerati za 0.1, vec moze i ozbiljnije.

Ono sto me zivo zanima, a i ispred Brancica su u poslednji cas kosinu sređivali - STA SU CEKALI KOJI MOJ...?. tunel kasnio, radio se 6g, pa jer nisu mogli da srede jedno kliziste nego im sad 3mes neophodna?!
Jedino ako je to nesto skorije...

Koliko je dug AP 180km, 2km na minut (to je 120/h prosek) to je 90min, 1h 30min do Obrenovca sto je odlicno, ko radi na NBg mogu da putuju na posao komotno
 
Gore napisah šta je suština:
Nije izbrisan zakon, niti poništen pravilnik, već izmenjen u jednom delu a tiče se automatskih sistema za detekciju požara itd. Tunel mora ispunjavati neki minimum standarda, ta uredba koja je doneta je dopunila/izmenila taj isti Pravilnik (a ne zakon). I ta ista uredba propisuje rok od 90 dana da se svi nedostaci otklone a tunel pušta u probni rad.
Umesto tog automatskog sistema, uveli su 24/7 praćenje tunela (ljudi rade non stop, ne bilo koji nego oni najiskusniji - tako je barem rečeno). Iz tog centra su u direktnoj vezi sa jedinicama policije, vatrogascima i hitne pomoći.
A to koliko je put opterećen ili ne, vidi se na Google Maps/Waze ne treba vam TV.
@Срлес
Druže, poštujem pokušaje tvojih umerenih stavova, ali...
Izmene i dopune nekog propisa koji implementira neki opšte prihvaćeni standard u gradnji tunela da bi političari pre otvorili nekakav put jeste analog aflatoksinu u mleku.
Kod aflatoksina 0,05 nečega je bila granica tolerancije, pa je propis izmenjen i dopunjen tako da je sada granica tolerancije 0,5 nečega, da bi naši proizvođači mogli da prodaju to mleko kod nas u zemlji.
U slučaju tunela, izmenjen je pravilnik kojim je implementirana direktiva EU tako da daje mogućnost otvaranja tunela a da nisu ispunjeni svi uslovi za otvaranje, i uvodi se probni rok od 90 dana. U normalnim uslovima rok ne postoji, kod nas postoji.
Moguće je da je tunel bezbedan, i želim da bude. Ali daj, moramo li da ponavljamo iste greške?
 
Trenutno stanje sa Gradske petlje, GUZVA SA NADVOZNJAKA, velika kolona tj nije velika ali nekoliko slepera je napravilo zastoj od skretanja za Arilje pa do nadvoznjaka ( malo rastojanje i odmah kolona)
 
@ivchonny
Lično verujem da je bezbedan za sve osim vozače cisterni i kamiona koje prevoze opasne materije. Tu rizik sigurno postoji.
Ne moramo diskutovati o tome koliko je bezbedniji u odnosu na magistralu kroz klisuru.
Dozvoli da imam svoj stav koji nije ni levo ni desno orijentisan i koji ne bi trebalo da vređa nikoga.
Nigde nisam naveo da je uredba dobra praksa ali nije ni katastrofa kao što se ovde moglo pročitati.
 
Poslednja izmena:
Vrh