Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

To je dovoljno . Može da se vozi malo sporije. Bitno je da ima signalizacija neka . Da se ne slupamo negde …
 
BIce reakcije
IMG-a62121a03a5151aa294527284f15733f-V.jpg
 
na 2:41 se vidi da su u obe tunelske cevi zavrsili farbanje zidova u belu boju sa crvenim linijama. To se radi tek posle treceg sloja asfaltiranja, a opet treci sloj se ne radi pre nego se montira kompletna oprema. Deluje da su stigli do faze testiranja i da je opremanje komplet zavrseno.
 
na 2:41 se vidi da su u obe tunelske cevi zavrsili farbanje zidova u belu boju sa crvenim linijama. To se radi tek posle treceg sloja asfaltiranja, a opet treci sloj se ne radi pre nego se montira kompletna oprema. Deluje da su stigli do faze testiranja i da je opremanje komplet zavrseno.
 
Kod Smiljanic Komerca def nema kruzni tok nego ona ostrva. Posto nisam strucna ostaje nada da nece dopaziti do guzve na petlji jer ljudi ne mogu da skrenu za AP. Radi se i asfalt, ali je od trenutnog deblji mislim barem 20cm, to rade kako treba verovatno, bas se vidi u odnosu na ovu traku koju ne rekonstruisu.

Postoji priča da ce ponovo da otvore prolaz ka Požezi gradu sa same petlje, kao nekad, što će malo da rastereti guzvu, ali to jos nije urađeno.
 
Imam jedno laičko pitanje, da li su možda prvo postavili instalacije pre mesec-dva koje trebaju da se testiraju pa onda radili ovo ostalo(asfaltiranje, znakovi, farbanje itd...)? Jer mi ne izgleda moguće da tako brzo završe obe cevi.
 
Kod Smiljanic Komerca def nema kruzni tok nego ona ostrva. Posto nisam strucna ostaje nada da nece dopaziti do guzve na petlji jer ljudi ne mogu da skrenu za AP. Radi se i asfalt, ali je od trenutnog deblji mislim barem 20cm, to rade kako treba verovatno, bas se vidi u odnosu na ovu traku koju ne rekonstruisu.

Postoji priča da ce ponovo da otvore prolaz ka Požezi gradu sa same petlje, kao nekad, što će malo da rastereti guzvu, ali to jos nije urađeno.
To ponovno otvaranje levog skretanja za PŽ i meni je palo na pamet kao opcija za ublažavanje problema, mada moglo bi doneti i dodatnu zabunu jer koristiće ga i oni koji poznaju teren a idu ka Gorobilju i tako će još dodatno otežati situaciju onima koji će se, sledeći logiku, isključiti desno (jer ovi će onda morati pored svog ostalog saobraćaja i njih da propuste). Kako god okreneš kružni tok je tu bio jedino pravo rešenje, a moglo je lako da se realizuje, prostora ima dovoljno. Srećna okolnost je što se ta kritična raskrsnica odozgo sa nadvožnjaka vidi kao na dlanu pa će u krajnjem slučaju onaj ko dolazi iz pravca Užica kad vidi da je dole začepilo moći jednostavno da nastavi pravo ka Pakovraću starom magistralom.
 
Има ли ико идеју како су овако брзо опремили тунел Муњино брдо? Колико ја пратим, ово је рекорд...
(Можда је разлог претходно припремљена опрема.)
 
Vrh