Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

ja cu ponoviti jos jednom a ko kako procita i razume to nije do mene
NISAM naveo probijanje moravskog jer se on nije desio
Pozvao sam se na @vlad089 snimak gde se vidi gde je trenutno plavno podrucje u odnosu na trasu koja jeste delimicno rasuta (a tacno je da nikad nije ni bila zavrsena) jer je skoro bio visok vodostaj Zapadne Morave koji jos nije regulisan u potpunosti pa je samim tim malo i rasturio nekompletiranu i nedovrsenu trasu
 
Preptostavljam da je zbog konfiguracije terena. Ovako je put "naslonjen" na zemlju. Da je išao pravo, morao bi neki vijadukt iznad ove "uvale". To bi bilo skuplje. Ovo je moje laičko viđenje, nadam se da će se javiti neko stručniji da da bolje objašnjenje ako nisam u pravu.
 
Predsednik danas obilazi radove na ovoj trasi. Par bitnih informacija koje je izneo:

- studenti i građani krivi što država nema para i što se odmah ne krene dalje ka Kotromanu. Uništili su zemlju u poslednjih 6 meseci. Smanjili povećanje za 20% plata i penzija. Ua studenti.
- sa ministrom Malim će se videti uskoro u USA i nakon praznika će javnosti reći konačnu odluku o nastavku ka Mačkatu

Drobnjak:
- deonica ka Mačkatu košta 1 milijardu evra, i još 2 milijarde nastavak ka Kotromanu
- cena i sve ostalo već dogovoreno sa Kinezima
 
Јел ово приватно сазнање или има нека званична информација?
Drobnjak ke to izjavio,dogovorio sa CRBC i pomenuo tačnu cifru a i poslao izveštaj šefu a ovaj ga ukorio da pošalje resornom ministru.Ali i taj dogovor je sad pod "znakom pitanja" mada je to meni samo malo dramljenja i da svi budu zadovoljni zbog Zlakuse.
Takodje mu i i Behtel traži po istom sistemu da ne seli ljude i mašine i da krene ka Pazaru.

Ovde je novina da imamo prvi put cepanje projekta na manje delove za šta sam i lično ovde navijao ali cena jeste ozbiljna.Sad se ne sećam jel u tu deonicu ulaze dva tunela beše ili ne?
 
Poslednja izmena:
AutoputKaKotromanuIBoljaru.jpg
 
Ja kupih stan pre 5 godina za 70 000 eura sad isti vredi oko 120 000.
Toliko o vrednosti novca.
Što reče moj drugar kad ja imam u novcaniku 1000eura kakav je to novac.🤣🤣
Donekle si u pravu, ali čak i da izuzmemo momenat da cena stana zavisi od ponude i potražnje, a ne od vrednosti izvođenja radova, to je opet povećanje od 70%. Pa nek je i skočilo sve za duplo od tad, opet nisu skočile cene za 285% kao za ovaj autoput. 🤣
 
Zna li se gdje će tačno biti petlja Mačkat?
Koliko čuh da će to biti do Bele Zemlje?
 
Poslednja izmena:
Ako upalite topografsku i satelitsku kartu, videcete da iza kuca na ovom mestu postoji solidno ravna poljana, idealno za petlju. Ono sto nije idealno je sto su ovo seoski putevi. Mada, drzavi nije smetalo da vozila idu tuda godinama kada su postavljali rekorde u sporosti pri rekonstrukciji magistralnog puta. Elem, plus je sto je u blizini denivelisana raskrsnica, petlja sa kojom se ukrsta taj seoski put. Minus je sto je do petlje prilicno grbavo i usko. Bez ozbiljnog prosirenja bice to zesce usko grlo.
 
Ovo mesto za petlju nema ama bas nikakvog smisla, izuzev za razvoj turizma u Mackatu. AP mora da bude direktno povezan na magistralu inace ce u selu biti cep 24/7
 
Ovo mesto za petlju nema ama bas nikakvog smisla, izuzev za razvoj turizma u Mackatu. AP mora da bude direktno povezan na magistralu inace ce u selu biti cep 24/7
Mesto za petlju je dobro. Ono sto je neophodno je tih par kilometara puta izmedju magistrale i autoputa. Ono sto bi bilo pozeljno je prosirenje te petlje, koja je trenutno primerena za ukrstanje seoskog i magistralnog puta. Cak i sa nekoliko novih km puta i prosirenom drugom petljom, resenje je bolje nego siljenje autoputa blize postojecem magistralnom i izgradnja nove petlje u zoni magistralnog puta. Prici preopterecenom i preizgradjenom magistralnom putu u tom obimu je skoro pa nemoguce, srusilo bi se pola nekog sela. Jedina mesta gde nije naseljeno oko te magistrale su ekstremno brdovita, litica ili most.

Ono o cemu se sigurno nije razmisljalo je da je ovo glavna petlja za Zlatibor, a verovatno je tretirana kao usputna petlja za okolna sela, jer autoput dalje ide ka granici. U stvarnosti, svi ce se iskljuciti ovde.

Nije iskljuceno ni da je ovo starije resenje i da ce put proci malo drugacijom trasom. U idealnom slucaju, put bi prosao pored postojece petlje dva magistralna puta i pokupio sve te pravce(raskrsnica Zlatibor/Mokra Gora/Uzice+novi autoput).
 
Vrh