Имамо много мудраца по форумима, овог сам морао да овековечим јер је врло истрајан у својим промашеним умишљајима.Plusic za potpis![]()
Ајде образложи шта је спин и неистина у мом коментару?Od tebe nisam ništa drugo ni očekivao osim spina i neistine... Realno
Evo od kojeg posta je krenula diskusija jer je neko protumačio da se veliča propaganda i projekti...Svaka čast čoveče. Ovo vredi više nego hiljadu priča i obećanja.
Не. Није почело тим коментаром. Почело је Владовим хваљењем Србије и највеће изградње икада и објашњењем свог хобија на шта сам му ја одговорио како мени изгледа његов хоби. Сви остали су се онда надовезали на ту дискусију.Evo od kojeg posta je krenula diskusija jer je neko protumačio da se veliča propaganda i projekti...
Svašta...
Tebi više ništa ne obrazlažem. Toliko
Не. Није почело тим коментаром. Почело је Владовим хваљењем Србије и највеће изградње икада и објашњењем свог хобија на шта сам му ја одговорио како мени изгледа његов хоби. Сви остали су се онда надовезали на ту дискусију.
Тај коментар је био један од почетних за дискусију али није је покренуо.
Не знам зашто си љут на мене хахахахаха
Какав лик јбт
Али стварно не знам који је разлог ових изјава.Druže, sa tobom se slažem u većini stavova ali obzirom koliko uporno forsiraš ovu diskusiju mogu samo da ti predložim, kad konačno puste AP do Požege (a kamo sreće do Zlatibora i dalje), nastaviš “iz inata” da voziš starim putem i tako “pokažeš” svima nama neistomišljenicima.
Kakav lik…ide u “ignore” što se mene tiče…kao i svi koji ga dalje podpiruju…u suprotnom nema korisnog praćenja teme na dalje… (shvatite to kao predlog, a ne kao moju dramatizaciju)Али стварно не знам који је разлог ових изјава.
Све што ја тврдим је да Влад089 има "хоби" који укључује снимање свих градилишта у Србији, хваљење потеза власти и давање изјава које су у потпуном сагласију са оним које дају политичари. Све то на алтернативним медијима попут овог форума или јутјуба који нису доступни класичним политичарима.
Апсолутно ништа друго нисам рекао.
Чак сам и рекао да не знам да ли је то случајно или није случајно него да је то мој дојам.
Судећи по лајковима преко 20 људи на овом форуму се слаже са тим мишљењем које сам изнео.
То све наравно не умањује врхунски квалитет и продор његовох снимака, за које бих се усудио да кажем да су најбољи од свих које смо икад имали овде. И по броју и по квалитету.
И онда на то имам коментар од Власте да хајпујем против Србије, од Бокија да није ни очекивао ништа друго од мене него да изврћем и говорим неистине и од тебе да форсирам причу и да треба да се возим старим путем од Пожеге до Чачка.
Покушавам да разумем шта је проблем али нисам довољно паметан.
Hvala puno na ovim rečima! Pravo u metu! U centar!Mislim da momak (@vlad089) apsolutno ovo radi mimo bilo kakve političke konotacije. Bilo pozicione bilo opozicione. Negde je čini mi se rečeno "pričas šta ti se kaže". To prosto ne mogu da zamislim - da momak za vreme ili nakon snimanja ide kod nekog predstavnika vlasti ili izvođača radova i dobija instrukcije šta će da napiše u snimku ili forumu....
Ako napiše nesto pogrešno, sigurno nije to uradio sa umišljajem da svesno širi dezinformacije po forumima ili da širi propagandu izvođača ili vladajuće strukture. Jednostavno, kako meni deluje - čoveku ovo dođe kao neki izduvni ventil i bekstvo od kolotečine u koju manje/više svi povremeno upadnemo.
I zaista je moguće - da neko može da bude srećan zbog izgradnje infrastrukture bilo koje vrste i u vreme bilo koje vlasti a da pri tom nije član, simpatizer, glasač bilo koje političke organizacije. To je apsolutno moguće.
Ljudi koji ovde iznose kritike - nemam utisak da im bilo ko diktira ili plaća da to rade.
Ljidi koji su srećni, euforični što se završava ova deonica - nemam utisak da im vlast diktira šta će da pišu. Ako iznesu pogrešnu informaciju - pobogu nemojte odmah da to dovodite u vezu sa politikom.
To mozda ti znajuci sebe.Niko to ne kaže, ne razumeš... OK je što nije 8 godina, znajući nas takve kakvi smo...
![]()
Usvojen plan za poslednju deonicu na Koridoru 11 od Požege do Boljara
Vlada Srbije donela je Uredbu o utvrđivanju Prostornog plana područja posebne namene infrastrukturnog koridora Beograd – Južni Jadran. Reč je o deonici Požega–Boljare, objavljeno je u Službenom glasniku. Ovo je, naime, poslednja deonica Koridora 11, odnosno auto – puta od Beograda do granice sa...forbes.n1info.rs
Izvinite ako je neko ranije objavio...
Od toliko ljudi iz građevinske struke, zar niko nema nekog ko radi na projektu pa da kaže šta je stvarno u pitanju.
ja pricam o ovome, sve se radi nakaradno, a mi sad treba da diskutujemo o tim projektima, projektima koji su korumpirani od samog pocetka usvajanja projektnog zadatka, projektovanja, izvodjenja, pa jos da budemo euforicni...Kako usvojen plan, počeli su radovi pre tri godine...
Slažim se sa svim što je čovjek napisao. Takođe, prvo ću pohvaliti Vlada na onome što radi, na ekspeditivnosti i kvalitetu snimaka. Čovjeku se nema šta zamjeriti Razlog zašto pratim Srđana na YT-u a ne Vlada je u tome što je moj utisak, a koji ću teško promijeniti, da Vlad iznosi stavove i floskule (vezano za građevinu) koje svakodnevno čujemo od vlasti. I to ne samo ovdje (vezano za početak diskusije) nego i na YT-u gledajući neke komentare i njegove odgovore. Da se razumijemo, apsolutno pravo svakog čovjeka je da ima svoje mišljenje i kao takvo se apsolutno mora uvažiti. Takođe, moje apsolutno pravo je da imam ovakav utisak. Da li ću ja promijeniti Vladovo, ili bilo čije mišljenje, ili neko moje, možda i nije stvar ovog foruma, ali bitno je da se svačiji glas čuje.MZX, bas si promasio. Evo gde je zapelo. I vrlo je gradjevinski jer je gradjevinski forum. Jer menadzment projekta je vrlo bitan deo projekta. Projekat nije samo nasipanje sljunka i farbanje belih linija po asfaltu.
Realizacija projekta autoputa pocinje oko 20 godina pre gradnje. Tada se na osnovu parametara donose prve odluke kuda ce se graditi i sta ce se graditi i krece u prvu izradu planskih dokumenata. Kako se situacija razvija, na nekih 10 godina krece i ozbiljnije planiranje.
5 godina pre pocetka projekta krece izrada projektne dokumentacije.
Prolaze se razne faze projekta, dozvola, nadzora, revizije. Vodi se racuna ne samo o tehnickom delu projekta, vec i o postojecim objektima, kulturnim spomenicima, zastiti zivotne sredine, itd. Sto se tehnickog dela tice, radi se, ne samo na projektovanju same saobracajnice, vec i na podrobnom, mukotrpnog, revnosnom izdojenju predjasnjih radova, istraznih radova, kako bi se u krajnje faze projektovanja, a potom i gradnje, uslo sa jasnom slikom na cemu se zapravo gradi i koji su sve izazovi osim onog generickog-trupa saobracajnice, asfalta i belih linija.
U tih 5 godina neophodno je resiti finansiranje projekta, eksproprijaciju i napraviti detaljan plan gradnje, koji ne ukljucuje samo realizaciju same saobracajnice, vec i druge radove i koordinaciju sa mnogim sluzbama, poput izmestanja dalekovoda, recnih tokova, i drugo.
Kada se svi ti uslovi ispune, krece se sa gradjevinskim radovima. Jasno definisanim, i po ceni i po roku.
Uspesan projekat je onaj koji po zavrsetku ispunjava prvobitne uslove i opravdava svoju gradnju. Izvrsen u roku, po ugovorenoj ceni.
Sta mi imamo:
1) Nema planske gradnje, a predjasnja planska dokumentacija se mahom ignorise. Planovi se donose u letu, politicki motivisani.
2) Projektna dokumentacija se izradjuje "usput". I po rokovima, i po finansiranju, i po odnosu investitora(drzava) prema istoj.
3) Prethodni radovi se zanemaruju, pa se tako klizista otkrivaju u toku gradnje, tuneli postaju "najtezi u Evropi", dokumentacija je neprecizna, a stanje na terenu razlicito od iste.
4) Eksproprijacija nije resena pre gradnje, pa cak ni u toku gradnje, nekad ni do samog kraja. Nekad ni posle zavrsetka.
5) Koordinacija sa drugim relevantnim igracima je tragicna. Prosto izmestanje dalekovoda zna da unazadi rokove u godinama.
6) Sami gradjevinski radovi ugovore probijaju duplo i vise, i po ceni i po roku.
7) Nadzor nad kvalitetom radova, umesto da stiti investitora(drzavu), je unizen i nateran da potpisuje stvari koje nekog mogu da ubiju, a u najmanju ruku dovedu do ocajno izvedenih radova, sto ce nas naterati da mnogo ranije nego obicno rehabilitujemo deonice.
8) Rokovi se, bezobrazno, uvredljivo, namecu i proglasavaju od Nikoljdana do Vidovdana i za krsenje istih niko ne odgovara.
Dakle, ko hoce da tera filozofiju "ma samo nek se radi", samo napred. Ali ima nas koji nismo zadovoljni time. Cak ni kad hvalimo dobro angazovanje, kakvo je ovih dana na deonici.
Nismo ni duzni da ljubimo stope nasim dragim izvestavacima i dronistima. Hvala im, gledam klip od svakog cak i kad njih trojica obidju istu deonicu u 3 dana, lajkujem za algoritam, lajkujem post ovde, pohvalim. Ali kad Vlad u julu 2024. napise da ce biti gotovo do septembra, ja kao ucesnik na ovoj temi ne mogu da ne odgovorim da je to nebulozno. Sad pise da ce biti do juna. Nece. I to je ok, nista strasno.
dakle onaj kamp na pesteru je bio za projektante!?![]()
Usvojen plan za poslednju deonicu na Koridoru 11 od Požege do Boljara
Vlada Srbije donela je Uredbu o utvrđivanju Prostornog plana područja posebne namene infrastrukturnog koridora Beograd – Južni Jadran. Reč je o deonici Požega–Boljare, objavljeno je u Službenom glasniku. Ovo je, naime, poslednja deonica Koridora 11, odnosno auto – puta od Beograda do granice sa...forbes.n1info.rs
Izvinite ako je neko ranije objavio...
od pocetka gradnje postojece denice (a i one na pesteru gde je otvoren kamp) imali smo 3x republicke izbore i jedne predsednicke, a ova postojeca deonica je bila najavljivana za 2021 u jos nekim predhodnim izborima, tako da mozemo da konstatujemo da su ljudi naivcine, jer u suprotnom bi fukare i uhlebi bili kaznjeni (i ovo se ne odnosi samo na ovaj projekat, svi su ovako radjeni)Dajte ljudi malo se uozbiljite.
Svi ovde dobro znamo da li je i kad nešto počelo.
Ovo je pre svega građevinski forum i ljudi dele informacije o projektima o kojima je tema.
Naravno da ne možemo i da ne treba da izbegavamo politiku i da se pravimo ludi da nema nikakvog uticaja ali konstantno potenciranje političkih izjava je potpuno bespotrebno.
Misim ako je neko zaista mislio da će da krene izgradnja autoputa onda kad su pravili cirkus gore na Pešteru taj je ili jako mlad bio na forumu ili je ozbiljna naivčina.
vladu svaka cast za ternski rad i pohvale za materija koji kaci, njegov rad gledam kako cinjenicno stanje a ne uzrok i posledice kako je radjen ovaj projekat. e sad, "grdjevinska struka" je trenutno isto sto i politicka struka, tuzilacka struka, bezbednosta struka, opsinaska struka.... VEZI KONJA GDE TI GAZDA KAZE STRUKA!!! a u prilog tome imamo i najduzeg VD direktora u istoriji javnih preduzeca, neke izginule ljude u Novom Sadu, Tomu Monu kojeg su izbacili iz tuzilastva cim je poceo da prica i pocepali zapisnik da je uopste i bio na razgovoru,Od toliko ljudi iz građevinske struke, zar niko nema nekog ko radi na projektu pa da kaže šta je stvarno u pitanju. Gde je stvarno zapelo? Novac, ljudstvo, tehnika, viša sila. Špekulacije su nas i uvele u ovakvu komunikaciju. Ustvari ništa ne znamo a pravimo se da sve znamo.
Делује да су јуче овај нацрт од прошле годинеMeni uopšte nije jasno šta je Vlada usvojila.
Možda ovaj nacrt iz prošle godine: