Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

da li samo ja vidim ili i vi ostali
da imamo razlicitih misljenja na forumu
i ta misljenja su donesena na nekakvim objektivnim,subjektivni,profesionalnim ili licnim zakljuccima
i ja licno sam ranije imao pozitivno misljenje prema vlasti,ali sada je drugacije
ali mi to ne daje za pravo da vrsim pritisak na ljude koji se bave radom na forumu iz hobija
bez obzira koliko su gradjevinski projekti povezani sa aktuelnom vlasti
ne bismo trebali dozvoliti da se polarizujemo ili razjedinimo kao drustvo
i moramo dozvoliti ljudima koji zele da ostanu neutralnog misljenja sto se tice vlasti,
da daju svoje licno misljenje na forumu
HVALA NA PAZNJI
Никакав притисак се не врши само се дискутује.
Постоји нешто што се зове аргументовано изношење ставова и нешто што се зове безразложно хајповање пројеката.
Када дође Крцан и напише 10 порука са прогнозама, извештајима и виђењима скоро па никад нема неке претерано велике дискусије. Јер слагао се са њим или не, он човек дође и аргументовано објасни шта жели. То је разлика.
И овај снимак што је Влад окачио је врхунски извештај са терена каквих немамо пуно, али су му коментари апсолутно промашени.

Није различито мишљење написати лаж како на пројекте који се спроводе не утиче Експо, није различито мишљење написати лаж да ће пут ка Ужицу да се започне одмах после завршетка овог до Пожеге. Није различито мишљење написати да се пробио тунел који се није пробио и онда нападати људе који ти скрећу пажњу да си слагао.
То све и још много тога нису различита мишљења него хајповање резултата власти.
А и овај наратив "ја размишљам својом главом и не дозвољавам никоме да утиче на моје мишљење" је БУКВАЛНО преписан из СНС буквара. Сад да ли је то свесно или не ја немам појма али то је наратив који гура власт као контру студентима и нама који их подржавамо.

Толико о томе да не давим више.

Свакако се још једном захваљујем на врхунским видео извештајима.
 
Sustina naseg problema je mesanje patriotizma i populizma. Kao drustvu ce nam biti mnogo bolje kad se distanciramo od predstavnika politickih stranaka i vezemo za vrednosti. Onda ce oni da se menjaju da se dodvore nama. Zelim da se gradi put, ali da kada se probije budzet, zaobidje javna nabavka ili laze o projektu da bi se dobilo na izborima, odgovorna osoba ide pred sud i zatvor. Zelim toliko i ni pedalj manje. I moramo da menjamo vlast dok jedna ne shvati da to zelimo i to i ispuni.

Spin je spin, ako radis nesto pozitivno i zbog toga te cene ljudi, a koristis tu reputaciju da proturis neke druge ideje ti si kancer ovog drustva jer imas strategiju kako da narod zavedes... Krcan je do sada bio najpouzdaniji izvor informacija ali da on sad javi da se radi 24/7 spoj Moravskog u Preljini i njega bi karakterisao kao problem jer koristi svoju reputaciju gradjenu na drugi nacin da proturi laz (jer nismo slepi).
 
Bravo! Sjajan komentar! Ne moram da budem deo vlasti da bi mi se sviđali aktuelni projekti! Ja sam donosim svoje zaključke, odnosno, mislim svojom glavom! I ne dozvoljavam nikome da mi utiče niti kreira moje mišljenje! Jednostavno, uživam u izgradnji zemlje sad, a i sutra kada bude neka druga vlast gradila! Poenta i akcenat su na tome da GRADE! 💪🇷🇸👋
Prijatelju ti da mislis svojom glavom raspitao bi se kako se ugovorajau ovi poslovi, kako se rade projekti, eksproprijacija, kao se dele poslovi i kako tece gradnja - SVE NAKARADNO!! Da ti neko prodje preko imanja, razje*******e sve i izgradi lep put, da li bi tako pricao
 
Prosto da covek ne poveruje da i dalje ima ljudi koji su relativno mladi a da ne razlikuju drzavu od vlasti! Neverovatno… Kako god, u ovoj godini ce biti pusten ovaj deo autoputa posle 6 godina izgradnje…
bast tako, POSLE 6 GODINA ce biti uradjeno 30.9km!
Kad skinemo 12km za kojih je bilo potrebno 3 godine, dakle 19KM se gradi 6 godina
 
Udaviste temu.. po snimcima, i na delu iza Munje će krajem maja da se zacrni sve ili skoro sve 💪💪. Ja nekako optimistično navijam da može i Munja do kraja juna da se završi (2.5 mes je malo knap ali moguće), a za otvorenu deonicu sam 99.999% siguran da može i to krajem maja a ne juna.. tj neka završe saobraćajne trake a za jun neka ostanu sitnice i naplatne da se finiširaju i da se otvara konačno.
 
Lepo se radi, ima nade da ne prodje puna godina od probijanja cevi, te da se put otvori pre 2026. Kako rece inzenjer sa snimka, 57 metara do kraja sekundarne obloge. To znaci da bi oko prvog maja bio gotov, taj, da tako kazem, strogo "tunelski" rad, pa da se nastavi sa kolovoznom konstrukcijom, odvodnjavanjem i zavrsnim gradjevinskim radovima.

Kada se teske gradjevinske masine sklone, s obzirom da vec provlace instalacije, mozemo da se nadamo da ce za 3 meseca zavrsiti i ostale radove na opremanju, sto ce biti svojevrstan rekord i dokaz da moze brze nego sto smo do sada imali prilike da vidimo.

Nadovezao bih se i na prethodnu diskusiju. Uvek mi je tesko da kritikujem najvece doprinosioce ovoj temi i forumu, a to su svakako ljudi koji izvestavaju sa terena.
Ipak, informacije koje se preko njih plasiraju o rokovima kao takvim, su uvek netacne i politicki motivisane. Ne zameram im sto iste prenose, uzmimo to malo loseg sa gomilom dobrog i koristimo sopstvena iskustva i znanja da taj deo price iskorigujemo, sto u svojoj glavi, sto pisano ovde.
 
bast tako, POSLE 6 GODINA ce biti uradjeno 30.9km!
Da, vrlo neprijatno!
Ali evo, ja bih sad potpisao da u narednih 6 godina dobijemo pun profil do Mačkata, al bez zezanja, 130 na sat dok ne osetiš miris zlatiborskog povetarca....
I da im nakon toga napsujem nesposobnu familiju jer im treba 6 godina da naprave put, čisto da hajduk i kritičar u meni zadovolji svoje potrebe, a onda mirne duše da sednem u kola i za dva i kusur sata pijem kafu na Zlatiboru, sav srećan!

Jel ima neko ko ne bi?
 
bast tako, POSLE 6 GODINA ce biti uradjeno 30.9km!
Kad skinemo 12km za kojih je bilo potrebno 3 godine, dakle 19KM se gradi 6 godina
Ako cemo do kraja da budemo iskreni, skoro 3 cele godine je bila pandemija, gotovo da se nije nista radilo. Takodje, dobrih 6 meseci su ljudi blokirali radove zbog eksproprijacije (neko ce da kaze opravdano). Ali treba biti iskren do kraja.
 
na pandemiju moze da ode 6m, mozda 1 godina, i dalje 5 godina je 2 godine previse za put od 31km
3 godine su gradili kroz livadu Preljina-Pakovrace, 12 km, jedan cut&cover tunel i jedan mostic preko najpliceg i najuzeg dela morave (ne veci od obicnog nadvoznjaka)

ako je ok da se ovo radi 6 godina i da 2031 bude do mackata, onda je OK i da vam npr. operaciju kolena ili katarakte zakazu za 2031 i da pevate od srece!

copavi i slepi jurimo u buducnost (i odzepareni)!
 
Da se razumemo, nikoga ne pravdam, samo ovo su cinjenice.
Kao sto je cinjenica i da se deonica Ub - Lajkovac od 12 km, gradila pune 4 godine i da se posle morala rekonstruisati. I da za taj javasluk niko nije odgovarao.

@locohatman Naravno da nije ok, 6 godina je dugo, moralo je to dosta bolje i organizovanije, pre svega eksproprijacija. Ali tu se pitaju Putevi i gosn Drobnjak a zna se kako on resava te sporove...
 
Je li može neko da se seti, osim tunela, kad je stvarno krenula izgradnja ove deonice iznad zemlje...
Jel ono beše NAKON završetka do Pakovraća? Ili je nešto grebuckano po ivici brda ka tunelu dok se Pakovraće završavalo?

Možda sam izlapeo, ali čini mi se da je ovo ozbiljno krenulo da se radi tek negde malo pre pandemije...
Čini mi se da se ovo nije radilo efektivno 6 godina.... nego možda 4... ali stvarno ne mogu da se setim detalja, vrlo moguće da grešim.
 
necu da branim Mrkonjica, ali nije pravljeno 4 godine, napravljeno je brze, ali glupo, iz livade u livadu bez ikakve veze i onda je stajalo 8 godina zavrseno dok sledeci nisu nesto povezali na tu deonicu (2011-2019)
realno da nije, nije mogao jer je isti gradio i dalje do Ljiga i Cacka, a posle i otegao papke (a malo im je i zavukao sa onim da nisu odrzavali to sto je napravljeno).
ali i sa svim rekonstruisanjima opet je manje kostalo po kilometru od slicnih deonica do Ljiga i do Obrenovca
 
Da bude gotovo do Mačkata za 6 godina??? Može, ali malo sutra. Možda za 10. Zbog čeka da se lažemo. Znate li Vi, koji to tvrdite, kroz kakav teren taj AP treba da prođe.
Devetnaest kilometara, 6godina. Karavanke su osamdesetih, završene brže.
 
"Коначни успешни пројекат изградње Евротунела, почео је 1988, и завршен је 1994"
"Gotthard Tunnel (constructed 1872–80), or the St. Gotthard Road Tunnel (opened 1980)"

o cemu mi pricamo u 2025!!!
 
Ja ne verujem nikome, pa sam u pomoc pozvao brata Chat GPT-a, dao mi potrebne inpute (na osnovu dosadasnje dinamike), za deonicu od Pozege do Ivanjice (37 km) kaze od 6 god sto je realno, do 8+ godina sto je pesimisticna procena.
Za deonicu od Pozege do Mackata kaze 5-6 a pesimisticna procena 7+ godina :cool:
 
Vrh