Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Као неко ко редовно путује на релацији Ариље - Пожега, радујем се доброј динамици рада на аутопуту и очекујем да ће бити завршен пре чувеног мостића у Татојевици на уласку у Пожегу. Брука колико га дуго раде, па семафор, па чекање. Ваљда ће га завршити пре пуштања аутопута... :rolleyes:
 
Pre tri dana u kamenolom u Sengolju koji pripada Putevi Požega,gde ja radim kao Portir,došli su kinezi sa par džipova,vozači naši ljudi,su rekli mom kolegi,na pitanje kojim dobrom,došli da snime teren,gde treba tunel da ide,kažu čim se se završi Prilipac,sledi nastavak odmah ka Zlakusi,daj bože i da bude tako...
 
Poslednja izmena:
Nisam znao to 🤔. Ima li barem do Rasne neka deonica koja moze dovesti auto put do iza Pozege, a da nije teska za izvodjenje radova?
 
Poslednja izmena:
1000005184.jpg
 
Da bude gotovo za pet godina do Zlakuse, ne postoji NIKAKVA šansa. Kakva bre Zlakusa. Ovde neki žive u nekim paralelnim svetovima. Pa ljudi moji, godinu ipo dana, na putu od UE do Zlatibora, ne mogu da vrate jednu kolovoznu traku u funkciju, na dužini od 50 metara, a AP će za tri godine. Čuj, četri tunelčića u ukupnoj dužini od 2km. Pa oni NIGDE nisu počeli ni eksproprijaciju za AP.
Kada završe sa EXPO i tom pljačkom, pa ako šta ostane, možda počnu, ali ne pre toga.
 
I kada AP bude krenuo, ta denivelisana raskrsnica u Zlakusi će biti ozbiljan izazov. Sa planirane strane, kuda bi taj AP trebao da ide, su česte poplave, zbog lošeg korita Djetinje. Isključenje sa AP bi moralo da ide iznad ili ispod pruge (ispod nivoa Djetinje), koja je izuzetno frekfentna, što zbog putničkog saobraćaja, što zbog teretnog (rude iz Bora za Bar).
Na kraju krajeva, neko mora prvo da izvrši eksproprijaciju , pa da se krene. Inače ta deonica od Prilipca do Sušice bi trebalo da bude oko 31km.
Po mom mišljenu, deonica od Zlakuse do Mačkata će biti jedna od najtežih deonica kod nas.
 
Dosta lepih vesti ovog vikenda, ipak ako je tacno da su kinezi dolazili da osmotre teren to je prva vest on nastavku puta posle duzeg vremena. Uz nadu da je svedocanstvo zaista tacno, dobro je da su poceli da rade bilo sta po ovom pitanju.

Neko je pitao oko relativno jeftinije i brze izvodljive deonice koja moze da zaobidje Pozegu... mislim da je u onoj bajci Skok u buducnost pomenuto parce od 2 ili 3 km koje bi moglo da se poveze na magistralu ka Uzicu par km jer inace kad se pusti AP do Pozege po izlasku sa AP cemo ici 5 km severno pa 7 8 km jugo zapadno, te i 5 km pravo (istocno) mogu da skrate 12km... (cifre su otprilike)
1743408991332.png

OK znaci 5km autoputa umesto 8.5 magistrale sa sve ukrstanjem na POzeskoj petlji
 
I da prema ovom nacrtu tunel koju je postavio Dragan, svi tuneli su posle zamisljenog povezivanja na magistralu. Ovih 5km bi potencijalno ustedelo 15minuta voznje ka Uzicu i imali efekat slican celokupnoj deonici od Pakovraca do Pozege.
 
Dosta lepih vesti ovog vikenda, ipak ako je tacno da su kinezi dolazili da osmotre teren to je prva vest on nastavku puta posle duzeg vremena. Uz nadu da je svedocanstvo zaista tacno, dobro je da su poceli da rade bilo sta po ovom pitanju.

Neko je pitao oko relativno jeftinije i brze izvodljive deonice koja moze da zaobidje Pozegu... mislim da je u onoj bajci Skok u buducnost pomenuto parce od 2 ili 3 km koje bi moglo da se poveze na magistralu ka Uzicu par km jer inace kad se pusti AP do Pozege po izlasku sa AP cemo ici 5 km severno pa 7 8 km jugo zapadno, te i 5 km pravo (istocno) mogu da skrate 12km... (cifre su otprilike)
Pogledajte prilog 234090
OK znaci 5km autoputa umesto 8.5 magistrale sa sve ukrstanjem na POzeskoj petlji
Ovaj put koji je kraći, ide sa druge strane pruge i nije ga moguće koristiti za kamione. Privremeni priključak mora biti na postojećoj petlji sa izradom kružnog toka kod Smiljanić Komerca, a varijanta koja je bila najavljena do 2027, bi trebalo da ima priključak negde kod ušća Skrapeža i Moravice.
 

Prilozi

  • Prilipac-Požega.jpg
    Prilipac-Požega.jpg
    278,9 KB · Pregleda: 45
Pre 7 godina je donet "ПРОСТОРНИ ПЛАН ПОДРУЧЈА ПОСЕБНЕ НАМЕНЕ АУТО-ПУТА Е-761, ДЕОНИЦА ПОЖЕГА-УЖИЦЕ- ГРАНИЦА СА БОСНОМ И ХЕРЦЕГОВИНОМ"

Evo ga ovde:


Od tad slušamo SNS ministre koji bukvalno svake godine menjaju priču. Od "projekat je završen, dogovaramo finansiranje" do "završavamo uskoro projekat". Jedne godine ovako, druge onako. Neverovatno.

Realnost je da se nema para, sve isisao Expo i infrastruktura koja ga prati. Više bih voleo put do Mačkata i Mokre Gore nego nacionalni stadion. Šteta. Al ljudima je očigledno bitniji stadion pa tu smo gde smo.
Koji su to ljudi kojima je bitniji nac. Stadion od puta?
 


“Doskorašnji ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić je početkom septembra prošle godine najavljivao da će deonica autoputa od Pakovraća do Požege biti završena do 1. juna 2025, da bi u međuvremenu iz države najavili da se puštanje u saobraćaj očekuje na Vidovdan ove godine.”

Jesu sada (po trenutnoj dinamici) realni rokovi ili bolje da to očekujemo za kraj godine?
 


“Doskorašnji ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić je početkom septembra prošle godine najavljivao da će deonica autoputa od Pakovraća do Požege biti završena do 1. juna 2025, da bi u međuvremenu iz države najavili da se puštanje u saobraćaj očekuje na Vidovdan ove godine.”

Jesu sada (po trenutnoj dinamici) realni rokovi ili bolje da to očekujemo za kraj godine?
Mislim da su konačno ubrzali,videh dva finišera i par valjaka spremnih za rad,takođe i Grejder koji priprema na samoj petlji završni sloj,deo prema samom tunelu vrvi od mašina i kamiona,po mojoj proceni početak septembra, sve pre je odlično.
 
Vrh