Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ovde neki "analitičari" spamuju temu radi ovog mog posta, a on je jasno napisan.
Do Zlatibora će se finasirati iz ino-kredita, a para i zlata ima i u deviznim rezervama. Problem je samo "politička odluka", jer verujem da je CIP uradio projekat bar do petlje "Mačkat".
Stvar je u tome što čekaju da se AP završi do Požege, pa tek onda da nastave dalje. To je glupa logika i trebalo je početi izgradnju i pre deonice AP do nedodjije na Pešteri.
 
dok se ne zavrsi Expo (ili otkaze kompletno) ni jedan novi projekat nece biti zapocet, cak ce se i vec zapoceti prilagodjavati potrebama Expa.
Nije stvar samo u finasiranju, vec i u gradjevinskoj operativi pa cak i tempu izgradnje nekih privatnih projekata (uglavnom hotela)
Do otvaranja Expa slusacemo (i gledati) samo izjave tipa: PraviCEMO, PraviCE se, BICE, Planiramo, Radimo projekat...... i slucne floskule
 
Западно од Пожеге је део планираног правца према Сарајеву.
ФБИХ тешко да ће ишта са своје стране планирати и радити све док не заврше 5Ц.
Са друге стране ми бисмо свакако што пре требали да урадимо део до Мачката, да се приђе Ужицу, Златибору и да се скрати пут до Нове Вароши и Пријепоља, без обзира на ФБИХ.
 
Poslednja izmena:
Para nema i samo onaj koji se pravi slep, ne vidi. Država će se zadužiti za EXPO možda i 18 milijardi i skok u budućnost.
Mi smo prsli kao oblanda, ali nam još niko nije javio.
Što se tiče MV, oni nisu poćeli da rade priključak na put u Požezi, a ovaj treba da bude gotov takoreći sutra. Eto koliko para ima. U Tatojevici rade rekonstrukciju mostića od 15m već 10 meseci. Inače taj putni pravac je već rekonstruisan pre dve godine, ali taj mostić je, gle čuda, nekako preskočen.
 
Na ove druge a ako su gore onda i ti znaš.
Ок,сада је јасно...Ја то лично не осећам јер не издајем апп ,а и због тога што је моја зграда увек издата ( они који издају ) јер је на ултра топ локацији са огромним својим паркингом и у самом центру . Значи то је суштина, ако нешто вреди лако се издаје...
 
Сваки викенд сам горе и зато ми није најасније на шта тачно мислиш. На саобраћајни колапс или муке оних који издају ван сезоне?
И ја сам ово хтео да питам, мада је јасно да је мислио на ове друге.
А колапс је нешто на шта смо навикли на златиборском путу, посебно петком и недељом поподне. Целе године.
 
Do Zlatibora će se finasirati iz ino-kredita, a para i zlata ima i u deviznim rezervama.
Ako ima para, zbog čega se Srbija toliko neumereno zadužuje?


...Драган Ђилас је једини политичар који се јавно залаже за коришћење девизних резерви у инвестиционе сврхе...
Daj mi link ka takvoj neumesnoj izjavi.
 
Ako ima para, zbog čega se Srbija toliko neumereno zadužuje?
Nije "neumereno" zaduživanje Srbije, ali neću ovde da pišem o tome, investicionom rejtingu, izveštaju MMFa, deviznim rezervama, . . itd.
"Javni dug Srbije na kraju januara je 39 milijardi evra, učešće u BDP-u 44,2%"
 
Poslednja izmena:
Nije "neumereno" zaduživanje Srbije, ali neću ovde da pišem o tome, investicionom rejtingu, izveštaju MMFa, deviznim rezervama, . . itd.
"Javni dug Srbije na kraju januara je 39 milijardi evra, učešće u BDP-u 44,2%"
Treba napomenuti da je metodologija računanja BDP promenjena kod nas u poslednjih nekoliko godina.
Nismo prezaduženi u poređenju sa Grčkom ili Japanom, ali treba imati u vidu i zašto se zadužujemo, kakva je struktura zaduživanja, u kojim valutama itd.
Sve u svemu nije mesto panici, ali oprezu definitivno jeste. Neću dalje jer je van teme.
 
И ја сам ово хтео да питам, мада је јасно да је мислио на ове друге.
А колапс је нешто на шта смо навикли на златиборском путу, посебно петком и недељом поподне. Целе године.
"Navikli" ili "morali da se priviknemo"?

Jer nekada je taj put bio prijatan za voznju i neopterecen van vrsnih casova i praznika. Negde nakon modernizacije kamiona koji su do tada jezivo gnjavili i stvarali kolone, recimo, 2005., pa do najnovije hiper eskpanzije saobracaja, recimo, 2020.

A sad je apsolutni pakao, spicevi su kao gradski i traju satima, nema termina bez guzve, ni kasno nocu nije voznja bez kolone, nema sanse za preticanje nakon rekonstrukcije. Put do Cajetine ce zakasniti dobru deceniju. I vise.
 
Vrh