Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Petlja Lucani, sastavljam snimak pa se nadam da ce do sutra da se uploduje

1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
 
Treba sada ulagati u Spiljane.
Zašto bi to bilo Špiljane ili Gostun? Apsolutno imamo pravo da ZAHTEVAMO da oba prelaza budu integrisana i adekvatnog kapaciteta odmah, bez odlaganja! Pa u pitanju je samo organizacija (posao oko medjudrzavnog dogovora sa cg, na obostranu korist) i jednocifren broj M eur (jer, na oba mesta prostora ustvari ima). Više ode na ugradnju, ne izgradnju, baš ugradnju (!), na samo jednom jedinom km AP.

Bukvalno za 6-9 meseci to može da se reši, bez priče i cirkusa.
 
Deo od petlje u Pakovracu do tunela Munjino brdo, sve sa tunelom Laz.

Deo kod Pozege kacim sutra, danas sam probao da udjem u tunel i usao sam citavih mozda 200metara, kolima sam usao i naisao sam ispred na neko blato i nisam bas hteo da se usvinjim pred polazak za BG :)

 
Dok Srki ne okaci drugi deo snimka, moram da podelim jednu vest, mozda nekoga bude interesovalo.
И још да се неко паметан сјети да среде пут од Прилика до Кокиног Брода и ето саобраћајно растерећенијег и краћег пута од аутопута у Пожеги до Нове Вароши (и даље) а и мање гужве на путу поред Ужица и Златибора
 
Bice sledece godine zurka kad se bude renovirao ovaj put, pa pretpostavljam da ce bolja opcija biti od Lucana se iskljuciti za Gucu i onda ka Ivanjici. Jer sa pustanjem autoputa do Pozege, ocekujem poprilican priliv vozila i povecanje guzvi... Bas steta sto nisu ranije krenuli sa ovim, barem jedno 6 meseci.
 
Hvala Srki! Svaka cast.

Od Pakovrace do Laz-a samo linije fale ( to spada u poslednji mesec pre pustanja),
nastavak dalje do petlje LU cini mi se fali asfalt samo, nema vecih radova.

Kod nas su vec temperature u minusu, tek oko podne pređu +5 pa ne znam koliko ce asfaltirati u takvoj situaciji (iskustvo kaze da nece)

Ovo od LU do Pž treba vise vremena, nesto mogu zimi, ali vecinu ne, koliko se secam, malo nasipanja pre snega i to je to.

Sve zavisi od druge cevi Munjino brdo, ali i sada da je probiju mislim da je sredina sl godine izvesna, ovako kada ima jos 100m, tacno kako je Krcan rekao "oktobar, novembar 2025"( ako je on rekao) a i ovo je na dugom stapu

Ja mislim da nece biti pustena jedna cev Munjino brdo, a sumnjam i za deo samo do LU. Da je tu do petlje LU sve cakum pakum i pod asfaltom bilo bi mi logicno da bude cuveni Sv Nikola.

Nisam iz ove struke, znam samo na osnovu prethodnih radova
 
Ako projekat obuhvata puštanje sa obe cevi, onda ne bi trebalo da puste. Za svaki objekat treba upotrebna dozvola (a npr. izvedeni radovi na stanici u Novom Sadu to nisu imali). Ne znači da neće pustiti (jer uvek bitnija je politička kampanja), ali ne bi trebalo dok stvarno ne završe sve do kraja.
 
Postoji mogućnost da se puste delovi objekta koji čine nezavisnu funkcionalnu celinu. Za puštanje u rad nije potrebna upotrebna dozvola već tehnički pregled nakon kog postoji rok u kome mora da se pribavi upotrebna dozvola. Ne znam da li se u ovom slučaju nešto dobija puštanjem jedne cevi, pretpostavljam da će se završiti u slično vreme.
 
Postoji mogućnost da se puste delovi objekta koji čine nezavisnu funkcionalnu celinu. Za puštanje u rad nije potrebna upotrebna dozvola već tehnički pregled nakon kog postoji rok u kome mora da se pribavi upotrebna dozvola. Ne znam da li se u ovom slučaju nešto dobija puštanjem jedne cevi, pretpostavljam da će se završiti u slično vreme.
Da, uobičajeno je posle tehničkog prijema da se koristi objekat - upotrebna dozvola nakon pozitivnog izveštaja komisije za tehnički prijem je samo formalnost.

Može i gradnja po fazama, ali je pitanje da li su oni to za ovu deonicu učinili. Možda izmene građevinsku dozvolu, pa to omoguće, ali opet - stvar je u proceduri koju je država propisala, i mora da je poštuje (a do sada smo videli da to nije slučaj u velikoj meri).
 
Ја бих стварно волео да се отвори за Видовдан следеће године, међутим искуство са тунелима ми говори да је то јако тешко изводљиво, није немогуће само не постоји пример са радова у Србији који би то потврдио. 2700м две цеви да се потпуно опреме за 8 месеци? При томе једна још није пробијена! Нада умире последња!
 
Ја бих стварно волео да се отвори за Видовдан следеће године, међутим искуство са тунелима ми говори да је то јако тешко изводљиво, није немогуће само не постоји пример са радова у Србији који би то потврдио. 2700м две цеви да се потпуно опреме за 8 месеци? При томе једна још није пробијена! Нада умире последња!
Posle Novog Sada retko ko će hteti da prihvati da stavi potpis na blanko.Uz to došlo je do promene ministra,možda bude izbora tako da proužetak roka sada može biti u funkciji zaštite ljudi i možda je sada i bolje tako.Bilo bi dobro da se neke pouke izvuku.
 
Posle Novog Sada retko ko će hteti da prihvati da stavi potpis na blanko.Uz to došlo je do promene ministra,možda bude izbora tako da proužetak roka sada može biti u funkciji zaštite ljudi i možda je sada i bolje tako.Bilo bi dobro da se neke pouke izvuku.
Потпуно се слажем са тобом, али мисли да поука не може бити док се потпуно не измени систем који и довео до тога да се на кључна места постављају послушници и рођаци. Компетентни људи су гурнути у запећак јер човек од интегритета никад неће потписати нешто што зна да не ради посао по потребним параметрима.
 
Mislim da uopste nije problem da li ce rok biti Vidovdan ili Nikoljdan, vec je vazno da bude uradjeno kvalitetno i kako treba. Slazem se da ce opremanje Munjinog brda ici sporo, tj gotovo je nemoguce da sve zavrse do 28 juna. Ali Munjino brdo je izuzetak, sa iskopom se radila istovremeno i primarna podgrada da bi se ustedelo vreme. Da li je to dovoljno, videcemo... Desna cev ce nam biti reper, pa mozemo pratiti...
U sustini dobar deo radova je odradjen i u Prilipcu na petlji, sto se tice betonskih radova, ostaje jos 2 stuba (kod onog brda). Ostalo je skoro sve trasirano i skoro spremno za rizlu i asfaltiranje...
Po mesecnoj prognozi, gotovo ceo novembar ce biti suv i bez padavina i dnevne temperature daleko iznad 7 stepeni...
 
Samo da ne odemo u krajnost: kvalitet je najbitniji, i ne treba na njegov uštrb žuriti. Ali, najave rokova od strane političara, loša ispitivanja terena, spora eksproprijacija su nešto sasvim drugo i svako kašnjenje zbog toga je neopravdano.
 
Svako kašnjenje je neopravdano, tačka*. Sve što si pomenuo ozbiljan projekat uzima u obzir, a projekt menadžer ima u Gantt-u.

Bez uvrede bilo kome, ali stav: "neka kasni, ali da bude kvalitetno" primeren je možda ličnom životu, a i to samo možda. U javnim stvarima to je, kako da kažem a da se niko ne uvredi... pa, neemancipovani provincijalizam.

Mora biti *I* kvalitetno *I* na vreme *I* u okviru budžeta.

Ljudi, pa to je azbuka, aman zaman...

* - jedini izuzetak je viša sila.
 
Slažem se da nema opravdanja ni za kakvo kašnjenje, ali s obzirom da nemamo državu, da smo nesposobni da bilo šta uradimo kako treba, onda pre ću progutati kašnjenje, nego da mi se sutra tunel sruči na glavu zbog potrebe da se vladajuća kamarila slika za političke poene.

A Novi Sad je odličan primer kako struka popušta pred politikom.

Ja bih u zemlju propao da sam ikada branio postupke ove vlasti, pojela bi me moja savest. Sva sreća, pojedinci je ovde nemaju, tako da ćemo da nastavimo da "diskutujemo" s njima.
 
Vrh