Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Tom logikom onda u svakom gradu širom majčice Srbije je nešto tuđe. Od te Kine, preko EU do Indije.
Al jbg razumem da je popularan taj narativ da su samo Kinezi loši momci. A nemci, francuzi, talijani i ameri oni koji donose zlatne darove našim ljudima. Sve je jasno.
Ниси ме добро рзумео, 99% невоља ове земље долази од запада и њихових управника овде. Како Кина финансира велику већину инфраструктурних пројеката логично је да хоће своје паре. Друга је ствар што је све надувано 2-3 пута да би се овдашња олош лепо уградила! Како год окренеш Србија је у страховито тешкој позицији која ће сваким даном бити све гора!
 
Izgleda da će ovaj deo između Požege i Andrijevice ipak ići kao koncesija i radiće ga braća Kinezi (sa IG profila ministra)
 

Prilozi

  • Screenshot_20241101_115813_edit_185023096666501.jpg
    Screenshot_20241101_115813_edit_185023096666501.jpg
    135,2 KB · Pregleda: 377
Poslednja izmena:
Teško da će EU da da velike pare i da taj novac posle ide Kinezima. Mada, postoje izuzeci, kao npr Pelješki most.

Ali da, najbolji scenarijo je da EU da makar deo bespovratnih sredstava, i ko god odradi celu deonicu. Možda bi tad nekim čudom sve moglo da se završi za 6 god uz parcijalno puštanje deonica.
 
Da, da, za železnicu, ali iz ranijih priča tražiće se bespovratna pomoć i za ovu deonicu. To bi bilo fenomenalno, jer bi onda sredstva mogla da se preusmere na Kotroman ili Karađorđe ili BG - Vršac. Ali znajući ovu vlast, verovatno bi izgradili još jedan stadion pored ovog što se gradi.
 
То је трик са ЕУ парама, користе се искључиво за намену за која су дата.
Зато домаћи воле "мало" да шарају, да омасте брке.
 
Evo dok cekamo da @srdjanprpa za vikend preleti trasu, a mozda zaviri I u dubinu Munjinog brda, do mene stigose ove fotke od @Roske sa bukvalno poslednjeg objekta na trasi. To je onaj mostic na onom izlaznom delu sa trase nekih stotinjak metara pre nego se spoji na put Pozega Arilje. Sve je spremno za betoniranje. Obecao je da ce poslati I koju fotku sa radova na spoju vijadukta, pa ako stignu kacimo ih odma, za sad toliko
Da se nadovezem na @KrCana i njegove fotke, danasnji snimci pokazuju aktivnost u Gorobilju, primecuje se ovaj nadvoznjak kod same magistrale (moguce da je betoniran), takodje i nasip je napredovao... Ostatak trase je skoro zavrsen, osim dela oko petlje Lucani.
1730475620434.png
 
Poslednja izmena:
Izgleda da će ovaj deo između Požege i Andrijevice ipak ići kao koncesija i radiće ga braća Kinezi (sa IG profila ministra)
Evo i ovde nastavak:

 
Kada se pažljivo pročita, ovo je ipak sve u kondicionalu. Nema još bilo kakvog konkretnog sporazuma, a kamoli ugovora čak ni između dve strane, tako da je procedura ka potencijalnom koncesionaru daleko, daleko, daleko... Moja procena je da ovo neće biti realnost ni do 2040.

PS: U Gostunu je izgrađen novi prelaz (SRB), koji je sasvim dovoljan za integrisani režim rada. Problem je kratak levak iz CG smera, gde se gužva od kamiona meša sa putničkim saobraćajem. Za integrisani režim dovoljan im je međusobni sporazum i stvar može da krene za meseca dana, ako zaista to hoće obe strane. Dok za ovo širenje levka mrka kapa brzo, ako uošte. Takav je teren. Iz SRB smera situacija je i lakša i dodatno još može lako da se širi.
 
Da li bi nešto značilo, u smislu brine protoka saobraćaja, ako bi u Gostunu bio inegrisani režim za putnički saobraćaj, a na sadašnjoj Crnogorskoj granici za teretni saobraćaj?
 
Problem je prilazni put na obe lokacije, i to onaj iz cg smera. Sam teretni terminal je neuporedivo veći i mnogo bolje organizovan na novom prelazu u Gostunu.. Na cg starom prelazu teretnog terminala ustvari i nema.

Često baš na ovom pravcu moram na cargo terminal, pa znam iz prve ruke...
 
Problem je kratak levak iz CG smera, gde se gužva od kamiona meša sa putničkim saobraćajem.

Mogu ranije da naprave dodatnu traku za kamione sa semaforom koji ih pušta ka granici.

Selo Udvar je na samoj granici između Mohača i Belog Manastira pa kamioni čekaju u posebnoj traci pre sela da ga ne bi zagušili.


Screenshot_20241103_100115_Maps.jpg


Screenshot_20241103_100152_Maps.jpg

Screenshot_20241103_100211_Maps.jpg
 
Слично је и на улазу и Шид, полицијс зауставља камионе на један велики плац и ти чекају док се не ослободи места између излаза из Шида и граничног прелаза.
 
Pitanje za sve nas - ko je bese radio i potpisao ovaj projekat, ko ga izvodi i bese li on pogodjen direktnom pogodbom?
Treba li da se brinemo za kombinaciju SNS-CIP-Kinezi?
 
Pitanje za sve nas - ko je bese radio i potpisao ovaj projekat, ko ga izvodi i bese li on pogodjen direktnom pogodbom?
Treba li da se brinemo za kombinaciju SNS-CIP-Kinezi?
To mi je na pameti otkad se ovo desilo. Ali iskreno nije sala, bez da ulazimo u politicku pricu oni su nesposobni da postave kocke na trgu republike. Iskreno bice zent proci kroz Munjino brdo. Da me pogresno ne razumete, po prvi put navijam za njih, ali se bojim.
 
Bar je ova deonica pokrivena snimcima gradnje (osim u tunelima, mada i tu ima nekih snimaka). Bilo bi lepo sumirati sve te snimke i slike i dati nekom od stručnih da pogleda i ako može da proceni kvalitet gradnje (bar koliko je to vizuelno moguće).

Ko nas je kleo, taj nije dangubio.
 
Kada se pažljivo pročita, ovo je ipak sve u kondicionalu. Nema još bilo kakvog konkretnog sporazuma, a kamoli ugovora čak ni između dve strane, tako da je procedura ka potencijalnom koncesionaru daleko, daleko, daleko... Moja procena je da ovo neće biti realnost ni do 2040.

PS: U Gostunu je izgrađen novi prelaz (SRB), koji je sasvim dovoljan za integrisani režim rada. Problem je kratak levak iz CG smera, gde se gužva od kamiona meša sa putničkim saobraćajem. Za integrisani režim dovoljan im je međusobni sporazum i stvar može da krene za meseca dana, ako zaista to hoće obe strane. Dok za ovo širenje levka mrka kapa brzo, ako uošte. Takav je teren. Iz SRB smera situacija je i lakša i dodatno još može lako da se širi.
Mi pricamo o granicom prelazu Gostun koji je u odnosu na Spiljane neoporedivo i veci i bolje opremljen. Vec ove godine imamo situaciju da je vise proslo kroz Gostun ali da ne zaostaju Spiljane. I sada cete imati situaciju da, ce vremenom vise njih ici na Spiljane a tamo jedna traka ponekad dve. Treba sada ulagati u Spiljane. Jel sa nekih 4, 5 godina ce biti gotov ap do Andrijevica. Svi ce ici ns Spiljane a ne na Gostun
 
Vrh