Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

"Vesić je istakao da osim ovog puta, ove godine biće pušteno preko 130 km saobraćajnica u Srbiju, 56 km od Šapca do Loznice, skoro 30 km od Kruševca do Vrnjačke Banje, skoro 35 km Dunavskog koridoru od autoputa Beograda do Požarevca i od Golubca do Gradišta i 5,5 km u Valjevu."

Premijer kaže na Vidovdan sledeće, ministar kaže ove godine.

Osim toga 56+30+35+5.5=126.5km, to nije preko 130.
Kako "osim ovog puta" kad "ovaj put" nece biti pusten ove godine.

Nestvarno mi je koliko su nepismeni ovi politicari, toliko nemusto govore, toliko su nepismeni, podsecaju me na ponavljace iz osnovne.
 
Na celoj trasi ka Takovu sigurno nije moralo i trebalo izgraditi trotoar jer je to bespotrebno trošenje para i ne radi se u mnogo razvijenijim i bogatijim zemljama, a biciklističkoj stazi tek ne može da da glas, jer su ozbiljni usponi i padovi na par mesta.
Izvini, ali ovo je "Amaterski". Svrha biciklističke staze na ovakvim i sličnim deonicama je da se spreče opasne situacije u saobraćaju. Tu stazu bi koristili "lokalci" na kraćim deonicama i ozbiljni biciklisti s ozbiljnim biciklama kojima ta konfiguracija terene ne prestavlja problem već izazov i uživanje za vožnju.
Primer iz civilizacije:
1729189726140.png
 
Ja bih se nadovezao sad kad je probijena jedna cev, tako sto bih pokrenuo razmenu (subjektivnih) misljenja na par pitanja. Pominjalo se pre parcijalno pustanje do Lucana, (ne postavljam pitanje bezbednosti saobracaja, posto na svakom koraku imamo nebezbedna resenja)? Ako nikome drugome, znacilo bi Lucancima :D Drugo pitanje je da li mislite da ce pustiti samo 1 cev, posto cekajuci Godoa, ili po naravouceniju, vrlo lako moze da nam se osmehne prolece 26-te. PS Sve ovo u pitam u svrhu, da ubijem svoje mastarije o sto ranijem zavrsetku bilo cega. Hvala unapred
 
Влад је поставио сада снимак када је званично објављено да је пробијено. Види се и зашто. Материјал је крушан и има воде. Видећемо колико ће им требати да га потпуно заврше. Што пре буде тим боље!
 
Nije mi jasno ko je I zasto dezinformisao @vlad089 ali potpuno je suludo da raspravljam o necemu sto sam svojim ocima vidio. Ono sto mene raduje je to da je do ovog probijanja doslo desetak dana pre plana sa pocetka septembra kad su racunali za sam kraj Oktobra. Nadam se da ce tako biti I sa levom cevi, koja je jos gora za probijanje, pa se zato I akumulirao ovaj zaostatak od 150m u poslednjih godinu dana. Po planu bi trebalo pocetkom godine I u tom slucaju do leta bi se po meni mogla sa sigurnoscu opremiti desna cev jer je I sekundarna u njoj na dosta visokom procentu zavrsenosti. Za levu se bojim da bi 6 meseci za opremanje bilo verovatno prekratko, ali ako bas poguraju, mozda I to bude izvodljivo. Na petlji Prilipac ostalo je po ugovoru jos da se izgrade krak iz pravca Ivanjice ka Pozegi sa nadvoznjakom I krak od naplatne stanice posle mosta ka Ivanjici. Oba ova kraka nisu neophodna za otvaranje saobracaja, ali su usla u ugovor o izgradnji celokupne deonice. Svi drugi radovi se bez problema mogu zavrsiti do Vidovdana. Ja sam na zalost imao porodicnu tragediju, tako da nisam imao vremena da jos jednom obidjem situaciju na terenu, ali sam u kontaktu sa inzinjerima.
Sto se tice Vlad089 moj duboki naklon. Decko vozi motor u drugoj ruci vozi dron. Obidje sva redom aktuelna gradilista I to u vrlo kratkim intervalima, cak I u regionu. Njegov doprinos ovde na forumu je ne meriv. Desi se da ga nekad neko I dezinformise, pa sta sad? I sam znam sa koliko muke kao klestima izvlacim reci nekim ljudima na pozicijama. U svakom slucaju njemu jedno ogromno hvala za sve sto cini za nas ovde.
 
Ono sto mene raduje je to da je do ovog probijanja doslo desetak dana pre plana sa pocetka septembra kad su racunali za sam kraj Oktobra. Nadam se da ce tako biti I sa levom cevi, koja je jos gora za probijanje, pa se zato I akumulirao ovaj zaostatak od 150m u poslednjih godinu dana. Po planu bi trebalo pocetkom godine I u tom slucaju do leta bi se po meni mogla sa sigurnoscu opremiti desna cev jer je I sekundarna u njoj na dosta visokom procentu zavrsenosti.
Slazem se, zato je veoma nezahvalno davati prognoze i to tacno u "dan" kada ce cev biti prokopana. Jer ipak vise parametara uticu na brzinu kopanja. I ova jucerasnja izjava Vesica da se kopa 2.5 m dnevno je verovatno neki prosek i treba je uzeti sa rezervom. I taj podatak moze da varira (plus/minus). Sada je vec glavno pitanje da li je moguce opremiti ovako veliki tunel za 6 meseci. Ostatak trase je gotovo spreman i bice gotov (osim ono malo radova u Prilipcu sto kaze @KrCan).
Sve u svemu, ovo je sjajna vest posle godina cekanja...
 
Vrh